Bijna deel 200quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:06 schreef Pronk het volgende:
Dit topic blijft toch best wel hard gaan, bijna op deeltje 200 alweer!
TVP
tussen 060 en 061 ook niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:08 schreef BMH het volgende:
Er zit geen "|" tussem 140 en 141.
Hmmm dit wordt wel duur, want ik moet hier natuurlijk iig nog een derde controller voor bij kopenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Amerikanen hebben mazzel deze maand (wij moeten nog tot eind juni wachten)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is dus eigenlijk de game waar ik het meest naar uitkijk dit jaar (ik ga er stiekem een beetje vanuit dat Mario Galaxy pas in 2008 in Europa komt).
Ja maar dan meer, groter en leukerquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:36 schreef Young_David het volgende:
Hmmm, heb ik de vorige gesloten ...
Dat Mario Party, ik ken het eigenlijk niet echt. Is het een beetje te vergelijken met Wii Play?
Ik zit meer te wachten op Mario Strikers Charged. Ik vind Smash football ook helemaal geweldig op de GC.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:28 schreef RaymanNL het volgende:
Het spel ziet er ook goed uit RoyIk zit ook te wachten op Mario Party
![]()
Het is in principe een bordspel waarin je op vakjes moet komen waarop je sterren moet verzamelen. Degene met de meeste sterren wint.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:36 schreef Young_David het volgende:
Hmmm, heb ik de vorige gesloten ...
Dat Mario Party, ik ken het eigenlijk niet echt. Is het een beetje te vergelijken met Wii Play?
Ik heb idd ook zin in Voetbalquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:47 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
Ik zit meer te wachten op Mario Strikers Charged. Ik vind Smash football ook helemaal geweldig op de GC.
Het zal me benieuwen of strikers charged op de wii net zo'n groot succes word.
En ze moeten de release date ook een keer geven van super smash bros brawl.
Orkestquote:- 18 species of monsters, some good some bad. Your path through the game determines which monsters you see
- 2 playable characters (30 year old woman and her son, same ones we mentioned a few months back)
- Female playable character is of Polish-Hungarian descent, and spent her childhood in England.
- Game will have no loading times (I am guessing this means visible loading)
- Somewhere around 20 hours in length
- Majority of the game will have you playing as the female
- Game will have voice acting
- Expect Sadness to have a lot of fog, and to closely match concept images
- Soundtrack will be performed by an orchestra
Hij is goedquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sadness, doe mij maar Happiness!
[afbeelding]
Uiteraard gejat van NeoGAF
Prima, Rot jij dan ff dat rare ikoontje van je van de site ?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:00 schreef Tomasso het volgende:
Flikker nou echt eens serieus eens op met Sadness. Heel die shit bestaat niet, wanneer krijgen jullie dat verdomme nou eens door. Elk woord over die mislukte grappenmakers is er 1 teveel.
Tja, ik moet het ook nog maar zien, maar het idee is best interessantquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:00 schreef Tomasso het volgende:
Flikker nou echt eens serieus eens op met Sadness. Heel die shit bestaat niet, wanneer krijgen jullie dat verdomme nou eens door. Elk woord over die mislukte grappenmakers is er 1 teveel.
?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:07 schreef remcheese het volgende:
[..]
Prima, Rot jij dan ff dat rare ikoontje van je van de site ?
Ja, een hoop bullshots uitbrengen, foto's met een zwart-wit filter erover heen uitbrengen, zeggen dat het artwork is, nog geen een in-game shots laten zien en dan toch duizenden mensen hebben die in je geloven. Doen ze goed.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tja, ik moet het ook nog maar zien, maar het idee is best interessant
Anders gezegd :quote:
Is Mario Strikers echt leuk? Of is het Mario Power Tennis leuk? Ik heb er nu nog spijt van dat ik die game ooit gekocht heb. Bij power tennis verneukte ze het hele princiepe van tennis door "Power Moves" te implementeren waardoor je dus elke onmogelijke bal nog kan redden.quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sadness, doe mij maar Happiness!
[afbeelding]
Uiteraard gejat van NeoGAF
Ja, het is echt leuk. Vooral met meerdere mensen. Je moet niet een leuk potje voetbal verwachten. Maar een lekker chaotisch potje voetbal. Het is echt zo'n tof spel. Iedereen die normaal voetbal leuk vind, vind dit ook geweldig (me pa is ook verslaaft aan de gamecube versie) maar ook iedereen die voetbal niks aan vind (zoals ikquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:41 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Is Mario Strikers echt leuk? Of is het Mario Power Tennis leuk? Ik heb er nu nog spijt van dat ik die game ooit gekocht heb. Bij power tennis verneukte ze het hele princiepe van tennis door "Power Moves" te implementeren waardoor je dus elke onmogelijke bal nog kan redden.![]()
![]()
![]()
Is dat bij Mario Strikers ook zo? Of iig in Smash Football op de Cube?
Dan zet je die toch allemaal uitquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:41 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Is Mario Strikers echt leuk? Of is het Mario Power Tennis leuk? Ik heb er nu nog spijt van dat ik die game ooit gekocht heb. Bij power tennis verneukte ze het hele princiepe van tennis door "Power Moves" te implementeren waardoor je dus elke onmogelijke bal nog kan redden.![]()
![]()
![]()
Is dat bij Mario Strikers ook zo? Of iig in Smash Football op de Cube?
Jaja, vertel mij maar hoe je het in de tournament mode uit zet dan. Alleen in de multiplayer kan het uit.quote:
Ok klinkt goed iig. De online multiplayer trekt me wel, het zou leuk zijn een toernooi te organiseren hier op Fok!. Maar heb je nou van die ellendige Power Moves alla Mario Power Tennis of niet?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:51 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja, het is echt leuk. Vooral met meerdere mensen. Je moet niet een leuk potje voetbal verwachten. Maar een lekker chaotisch potje voetbal. Het is echt zo'n tof spel. Iedereen die normaal voetbal leuk vind, vind dit ook geweldig (me pa is ook verslaaft aan de gamecube versie) maar ook iedereen die voetbal niks aan vind (zoals ik) vind het snel een leuk spel. Ze hebben er echt een geweldig spel van gemaakt. Een musthave voor de Wii dus
![]()
Ik geloof er inmiddels ook niets meer van. Je hoort er tijden niets van en dan ineens een fototje of 2 die ze tonen en wat "info" over het spel.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:00 schreef Tomasso het volgende:
Tournament mode is te makkelijk, al die shots zijn namelijk simpel te blokken en de slag erna levert ook geen problemen op.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:53 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Jaja, vertel mij maar hoe je het in de tournament mode uit zet dan. Alleen in de multiplayer kan het uit.
Cooking Mammaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:03 schreef miss_bleu het volgende:
Ik zit te wachten op:
Bust a Move
eledees
mario party
Dance Dance Revolution
cosmic family
mysims
mama cook
http://www.blackwii.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=1216quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:55 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Ok klinkt goed iig. De online multiplayer trekt me wel, het zou leuk zijn een toernooi te organiseren hier op Fok!. Maar heb je nou van die ellendige Power Moves alla Mario Power Tennis of niet?
Voor mij was het eigenlijk sonicquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:09 schreef Adelante het volgende:
Tsjah, Mario blijft de reden om een Nintendo te kopen
Cooking Mamaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:08 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Cooking Mamma
Naja, mij n lijstje:
- Mario Party
- Eledees
- Super Mario Galaxy
- Mario Footbal
- Super Paper Mario
en nog wel meer, maar daar kom ik nu ff niet omGrappig trouwens 4 van de 5 zijn mario titles/spinoffs
![]()
Het gaat er niet om of het moeilijk of makkelijk is, het punt is dat het princiepe van tennis gewoon verziekt wordt door de powermoves. Ballen die normaal gezien niet binnen te houden zijn met een druk op de knop terug te slaan, waar je ook staat. Vandaar dat ik de game amper heb gespeeld, het is gewoon triest.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:57 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Tournament mode is te makkelijk, al die shots zijn namelijk simpel te blokken en de slag erna levert ook geen problemen op.![]()
Bij Mario football kon je die powershots trouwens wel helemaal uitzetten.
Ah thanks, er wordt iid een hoop duidelijk. Vooral "MegaStrike" wat dus soortgelijk is aan "Powermoves", ik wacht het wel even af.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:19 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
http://www.blackwii.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=1216
Kijk hier maar eens op..worden er hopelijk meer dingen duidelijk..
met 8 persoons multi en al die extra's zeker ook dan wil ik hem wel hebbenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:53 schreef Kill_em_all het volgende:
Iets? dat is een understatement. Hier zou je nog geen 20 euro voor mogen vragen. Een student schroeft die game voor een paar euri in het weekend in elkaar en dan durven ze er 45 euro voor te vragentja dat is makkelijk verdienen...
quote:Zo is ook bekend geworden dat Nintendo helemaal niets met de ontwikkeling van doen heeft. In plaats daarvan wordt het geweer, waar overigens een Wii-mote in kan worden bevestigd, gemaakt door Core Gamer. Eerdere producten van de hardware developer zijn onder andere plastic casings voor Wii remotes in de vorm van racesturen en diverse sportaccessoires.
quote:De releasedatum van de Wii Blaster is ook veranderd en staat nu op 26 juni.
Die topt alle bovenstaande posts.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:16 schreef Kill_em_all het volgende:
En de ps3
Kon je toevallig zien wat de lengte van het filmpje was?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:34 schreef ikookhier het volgende:
Tijdens het kijken van een film op youtube kreeg ik deze melding
[afbeelding]
Het lijkt dat er gewoon tekort geheugen is
kan dit verholpen worden doormiddel van een SD kaart![]()
heeft iemand dit mee gemaakt?
alvast bedankt
Allemaal leuk en aardig maar daar rechtvaardig je een prijs van 54 euro niet mee.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:58 schreef depax het volgende:
[..]
met 8 persoons multi en al die extra's zeker ook dan wil ik hem wel hebben
en wiimote pointer.
Totally agreequote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:17 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig maar daar rechtvaardig je een prijs van 54 euro niet mee.
iets van 30/40 minutenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kon je toevallig zien wat de lengte van het filmpje was?
Ik heb het nog niet heel vaak gebruikt maar kon de meeste filmpjes zonder problemen afspelen (ze duurden ook niet langer dan een kleine 10minuten als max. speelduur)
Ik schat zelf ergens in December 2007 ofzo.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:10 schreef WooZ het volgende:
Wanneer komt er nou eens een beetje fatsoenlijk spel uit![]()
25 mei: Mario Strikers Charged Footballquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:10 schreef WooZ het volgende:
Wanneer komt er nou eens een beetje fatsoenlijk spel uit![]()
Ik zit toch niet te wachten op bionicle heroes, spiderman of wing island![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:34 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik ga overigens van de week aan een nieuw OP werken voor topic 200.
Het is niet te geloven dat er in de tussentijd allerlei josti's de OP hebben verpest. Zo hoort het er dus uit te zien. Nu zie ik ook allerlei troep in de OP. Bijv. Wii pricecompare?????? WTF is dit voor onzin. Voor price compare rot je maar op naar budgetgaming.nl ofzo, maar je gaat niet m'n OP verneuken. JA!!?!?!?!!
Preciesquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:34 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik ga overigens van de week aan een nieuw OP werken voor topic 200.
Het is niet te geloven dat er in de tussentijd allerlei josti's de OP hebben verpest. Zo hoort het er dus uit te zien. Nu zie ik ook allerlei troep in de OP. Bijv. Wii pricecompare?????? WTF is dit voor onzin. Voor price compare rot je maar op naar budgetgaming.nl ofzo, maar je gaat niet m'n OP verneuken. JA!!?!?!?!!
Dit meen ik trouwens serieus, heel die OP is gewoon verneukt atm.quote:
is toch wel een uniek moment, dat jij het eens bent met ruzbeh. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:23 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dit meen ik trouwens serieus, heel die OP is gewoon verneukt atm.
My thoughts exactly.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:50 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
is toch wel een uniek moment, dat jij het eens bent met ruzbeh. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.![]()
Dat waren ze al niet op het moment dat Ruzbeh een wii in zijn bezit kreegquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:50 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
is toch wel een uniek moment, dat jij het eens bent met ruzbeh. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.![]()
zwaar on eens het ziet er als best wii game op moment uit. ( op de straat na) maar afstand framerate vliegen ect geweldig.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:50 schreef Henk-B het volgende:
En weer een flut spel voor de Wii.
Spiderman 3.
Men nemen een PS1 game a la Fighting Force, zet er een Spiderman in en je hebt Spiderman 3.
Dan nog met irritante controls en je hebt weer een flut game!
Huh die release was toch zwaar uitgesteld ?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Amerikanen hebben mazzel deze maand (wij moeten nog tot eind juni wachten)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is dus eigenlijk de game waar ik het meest naar uitkijk dit jaar (ik ga er stiekem een beetje vanuit dat Mario Galaxy pas in 2008 in Europa komt).
Naja, EA gaat iig de kant van orgineel opquote:Op woensdag 2 mei 2007 07:15 schreef depax het volgende:
Ik wil dit in europa met controller !
http://www.youtube.com/v/y5KHXWx9PSU
en nog een nieuwe ip van ea:
ea playground volgens mij willen ze de wii weer als kinder console hebben. Al heeft ea canada met playground the intentie om de wii sports uit te brengen van ea.
of te wel racen/dodgeball/tennis/baseball ect een speeltuin dus
http://wii.ign.com/articles/784/784856p1.html
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Densha to go en ja is een wii jp launch spel wat waarschijnlijk nooit hier komt. verkoopt slecht ondanks dat je de controller meegeleverd krijgt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:17 schreef neggix het volgende:
Komt dat soort verstoppertje spel nog een keer uit? Al meer info over ofzo? Of was dat gewoon een beetje helemaal niets?
En hoe heet dat trein spel? Is dat echt voor de wii joh? Jap dangekken
en volgens mij is dit een screenshot van de PC versie:quote:bron: www.gamer.nl
De action-RPG Call for Heroes is een spel dat eerst exclusief naar de PC zou komen, maar volgens Official Nintendo Magazine zal de titel ook voor de Wii verschijnen. Het is zelfs blijkbaar zelfs zo dat ontwikkelaar Quotix Software besloten heeft om Call for Heroes eerst op de console van Nintendo te laten verschijnen nog voordat PC-bezitters met het spel aan de slag zullen mogen gaan. In Call for Heroes mogen spelers met een vrouwelijk of mannelijk personage een magische wereld gaan verkennen vol met mystieke wezens en vreemde plaatsjes. Call for Heroes zou ergens in oktober voor de Wii verschijnen terwijl er rond de releasedate van de PC-versie nog wat onduidelijkheid bestaat.
of te wel meer dan 100 k wii's verkocht in een week. Produktie is op gang :)quote:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11Pos Console Name Publisher Weekly Total
1 Pokemon Diamond / Pearl Nintendo 529,337 1,107,754
2 Wii Sports Nintendo 100,222 2,635,648
3 Guitar Hero II Activision 62,065 510,513
4 Super Paper Mario Nintendo 56,201 274,962
5 F.E.A.R. Vivendi 44,749 44,749
6 Wii Play Nintendo 43,634 869,173
7 God of War II Sony 31,897 966,336
8 Nintendogs Nintendo 29,522 4,860,941
9 SNK vs. Capcom Card Fighters SNK 21,457 21,457
10 Tom Clancy Ghost Recon: Advanced Warfighter 2 Ubisoft 20,333 482,144
Kom maar op met die LightSabersquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:31 schreef depax het volgende:
LucasArts Unknown Project(s) TBA IGN
quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:15 schreef BONG4002 het volgende:
Vanmiddag maar even de TD gebeld van Nintendo, heb mn Wii al een kleine maand maar had last van een resonerend geluid (soort gezoem, hoogfrequent geluid) uit de adapter als ie op standby stond (rode lampje), probleem was gelukkig bekend en ik kon hem eventueel terugsturen maar aangezien dat 2 weken in beslag nam voordat ik een nieuwe adapter zou krijgen heb ik er maar voor gekozen om een nieuwe te bestellen en dat kon gelukkig!
Uiteraard moet er dan wel betaald worden maar vond de prijs nog meevallen (rond de ¤ 31,-) en ze wilden hem op mijn verzoek ook eerst even testen zodat ik zeker weet dat ik dan wel een goede adapter heb
Goede service dus!
Ik had de Wii niet gekocht maar cadeau gekregen dus dat scheelt gelukkig nogquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:16 schreef Sjiznit het volgende:
[..]ik had em opgestuurd, 31 euro voor iets wat je al een keer gekocht heb :
Gekregen lucky bitchquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik had de Wii niet gekocht maar cadeau gekregen dus dat scheelt gelukkig nog![]()
En nu heb ik iig 2 adapters dus mocht die nieuwe ook eens defect raken kan ik altijd nog met de oude die ik nu nog gebruik verderspelen en maakt het niet uit dat je 2 weken moet wachten (2 weken zonder Wii is wel erg lang namelijk)
quote:
Ik zit nog niet eens op de helft van Zelda TP en Wii Sports ben ik nog niet zo handig mee, nu goed aan het oefenenquote:Maar als je je spellen heb uitgespeeld valt die 2 weken op dit moment nog wel mee, heb je em iig wel op tijd terug voor Strikers
quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:33 schreef depax het volgende:
ik heb eledees al binnen( en nee niet illigaal )
hij is leuk.
maja ik lieg eigelijk een vriend ( shopkeeper ) heeft hem binnen en heb hem gekocht vandaag. ( hij overigens nog niet voor sale)
Vet cool!!!! Ik heb trouwens de opvolger van de Wii al! (is ook nog niet voor sale, maar een maat heeft hem gisteren gekocht, die is ontwerper bij nintendo)quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:33 schreef depax het volgende:
ik heb eledees al binnen( en nee niet illigaal )
hij is leuk.
maja ik lieg eigelijk een vriend ( shopkeeper ) heeft hem binnen en heb hem gekocht vandaag. ( hij overigens nog niet voor sale)
Nee nee, hij is designer, niet ontwerper...quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:50 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Vet cool!!!! Ik heb trouwens de opvolger van de Wii al! (is ook nog niet voor sale, maar een maat heeft hem gisteren gekocht, die is ontwerper bij nintendo)
![]()
De enige die het mocht interesseren is die ene debiel die heletijd die Wii nummers aan het vandaliseren is.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:31 schreef moomoo het volgende:
Woei, ik kon mijn Wii gisteren ophalen. Heb m'n Wii nummer in de wiki gezet mocht het iemand intresseren.
even laten zien dat ik niet lieg dan.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:50 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Vet cool!!!! Ik heb trouwens de opvolger van de Wii al! (is ook nog niet voor sale, maar een maat heeft hem gisteren gekocht, die is ontwerper bij nintendo)
![]()
fijn voor je. ik heb ze gedownload.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:52 schreef depax het volgende:
[..]
even laten zien dat ik niet lieg dan.
replay.nl mainpage
02-05-2007
SPIDER-MAN SWINGS TO REPLAY!
Nieuw binnen !
Eledees Wii
Untold Legends PS3
Spider-man 3 PS2/DS
Wii was nog niet binnen helaas.
verkoopt altijd net als dimplus als de game bij hun binnen is niet als het vrijdag is.
hij is dus blijkbaar wel voor sale want het is niet de shop waar ik hem van heb.
Oja, sorryquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:06 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee nee, hij is designer, niet ontwerper...
Juni vind ik bijna genoegquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, in juni pas.
Dat hebben jullie nou al tig keer herhaald maar elke keer gaat het er toch over.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:24 schreef RaymanNL het volgende:
Over die gedownloadde spellen: Er word hier niet over gedownloadde spellen gepraat _GdR_ En dat wil ik hier ook niet zien.
Dat klopt, er word ook wat aan gedaanquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:32 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dat hebben jullie nou al tig keer herhaald maar elke keer gaat het er toch over.
ik post toch geen links?quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:24 schreef RaymanNL het volgende:
Over die gedownloadde spellen: Er word hier niet over gedownloadde spellen gepraat _GdR_ En dat wil ik hier ook niet zien.
Nee, maar er mag gewoon niet over gepraat worden, wij weten nu al wel hoe jij aan je Wii spelletjes komt. Het is mooi geweest zoquote:
ja maar als ik nu een topic open over kinderporno. dat t vies en ziek is enzo. dan mag t wel?quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:42 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nee, maar er mag gewoon niet over gepraat worden, wij weten nu al wel hoe jij aan je Wii spelletjes komt. Het is mooi geweest zo
Mensen ergeren zich daaraan, en ik ook (Ik heb het dus over warez), daarom. Dat heeft helemaal niks met kinderporno te makenquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:44 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ja maar als ik nu een topic open over kinderporno. dat t vies en ziek is enzo. dan mag t wel?
Dat is nog geen reden om spellen te jatten, want dat is het ja.quote:Ik vind het gewoon nintendo's schuld. ik koop een wii en vervolgens wil je spellen kopen die er niet zijn. maar in amerika wel.
Goedzoquote:ja dikke lul ik ga echt niet wachten. maar ik zal er wel over op houden joh
kun je de hele discussie (incl. deze post) niet helemaal verwijderen?quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:49 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Mensen ergeren zich daaraan, en ik ook (Ik heb het dus over warez), daarom. Dat heeft helemaal niks met kinderporno te maken
[..]
Dat is nog geen reden om spellen te jatten, want dat is het ja.
[..]
GoedzoDan is dit onderwerp nu klaar.
Concept animatie voor Force Unleashed.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:59 schreef depax het volgende:
hmm kijk wat ik tegen kom op de redelijk accurate lijst van dimplus.
Star Wars: The Force Unleashed
Uitgever: Lucasarts
Ontwikkelaar: Lucasarts
Platform: Wii
Categorie: Action
Website: http://www.lucasarts.com/games/theforceunleashed/
Nieuw
prijs n.n.b.
Star Wars: The Force Unleashed bestellen
Verwacht: 30 november 2007
Bronquote:According to the Preview section of the June 2007 Nintendo Power, a remake of the classic Epyx game, Impossible Mission, is coming to Wii via the Shop Channel. The game was announced by developer System 3 several months ago, but this is the first confirmation about how it will be released to Wii owners. It's something Nintendo hinted at a while ago, but this is the first confirmation of a non-Virtual Console title to be released via download. An actual game card of the game will be produced for DS as well.
quote:http://www.famitsu.com/game/news/200...71171,0,0.html
Nintendo's 4/23 ~ 4/29
1. Final Fantasy XII: Revenant Wings (DS)
2. Super Paper Mario (Wii)
3. Momotarou Dentetsu DS: Tokyo & Japan (DS)
4. Wii Sports (Wii)
5. Big Brain Academy: Wii Degree (Wii)
6. Gyakuten Saiban 4 (DS)
7. One Piece Unlimited Adventure (Wii)
8. Panel de Pon DS (DS)
9. Mario vs. Donkey Kong 2: March of the Minis (DS)
10. Wii Play (Wii)
Oh..ik dacht alquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:23 schreef RaymanNL het volgende:
De nieuwe Ngamer heeft een review van Mario Strikers: Charged Football! Ligt vanaf vandaag in de winkelDat blad dus
![]()
tik tok tik tok..quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:32 schreef linebear het volgende:
nog 3 weken....
Nice, heb hem nog niet binnenquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:23 schreef RaymanNL het volgende:
De nieuwe Ngamer heeft een review van Mario Strikers: Charged Football! Ligt vanaf vandaag in de winkelDat blad dus
![]()
ik zou brandweerlul ff pmmenquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:07 schreef EvilMarc het volgende:
Weet iemand hoe je in DBZ een super sayan wordt in multiplayer of player vs. computer. In die ' training' lukt het me wel met Vegeta maar als ik tegen iemand anders speel en ik op 1 druk gebeurt er niks![]()
via dynabyte.nl kost ie maar 42,99 en ze verwachten hem op 8 juni (besteld heeft)quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:13 schreef Lexie het volgende:
[..]
Juni vind ik bijna genoeg. Vooral mooi dat hij maar 50 euro kost
.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:42 schreef EvilMarc het volgende:
Maar weet iemand het nu ?
quote:
nunchuck analoog naar links en op 1 drukken is SSJ 1quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:42 schreef EvilMarc het volgende:
Maar weet iemand het nu ?
De opvolger van de Wii.. en is het wat? Innovatief or what?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:50 schreef Merovingian het volgende:
[..]
![]()
Dit is hemquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:48 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
De opvolger van de Wii.. en is het wat? Innovatief or what?
Hoe onderbouwen ze de score? Ik bedoel het lijkt me niet geheel onmogelijk dat het bout game is.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:27 schreef RaymanNL het volgende:
Ngamer geeft Mario strikers: Charged football een 6,5![]()
te lui voor friendscode zal wel 2 punten aftrek zijn.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:51 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Hoe onderbouwen ze de score? Ik bedoel het lijkt me niet geheel onmogelijk dat het bout game is.
De Nintendo On?quote:
Merovingian heeft hem anders alquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:07 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
De Nintendo On?
Nou ik denk dat je daar nog lang op kan wachten als hij ooit zal komen.
Gebrek aan vernieuwing waarschijnlijk. Tis gewoon de Cube game met online mode.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:02 schreef depax het volgende:
[..]
te lui voor friendscode zal wel 2 punten aftrek zijn.
6,5 is toch geen boutgame? Geen supertopper maar zeker geen boutgame. 6,5 is een cijfer dat het gewoon ruim voldoende isquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:51 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Hoe onderbouwen ze de score? Ik bedoel het lijkt me niet geheel onmogelijk dat het bout game is.
Dan heb je Ki balk nog niet genoeg gevuld. Of je bent al SSJ en probeert nog een keer SSJ te worden.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:53 schreef EvilMarc het volgende:
Ja.. maar als ik dat probeer gebeurt er niks !!in de multiplayer dan
Nee ok, zo'n zware lading wilde ik er ook niet aan geven. Het was maar om het beestje een naam te geven.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:11 schreef Khadgar het volgende:
[..]
6,5 is toch geen boutgame? Geen supertopper maar zeker geen boutgame. 6,5 is een cijfer dat het gewoon ruim voldoende is
Als een game een 3 of een 4 krijgt, dan is het misschien een boutgame. Maar een 6,5? Nee vind ik geen slecht cijfer.
Om die drie maak ik me echt geen zorgen. En galaxy is geen update van sunshine.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:14 schreef Henk-B het volgende:
En dan te bedenken dat we dalijk een wii upgrade krijgen van Super smash brothers, metroid, mario sunshine enz enz enz.
Gaat lekker met de Wii, begin een beetje mijn vertrouwen te verliezen.
Mwah mischien heb je wel gelijk, maar toen ik de Wii kocht icm Wii Sport dacht ik een leuke console erbij te hebben voor games met leuke/andere controllers.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 07:15 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Om die drie maak ik me echt geen zorgen. En galaxy is geen update van sunshine.
Precies het probleem dat ik met spiderman 3 ook ervaren heb, het speelt gewoon niet dankzij een veels te intensieve controls setup.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:36 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Mwah mischien heb je wel gelijk, maar toen ik de Wii kocht icm Wii Sport dacht ik een leuke console erbij te hebben voor games met leuke/andere controllers.
Maar nu blijkt dat de leuke/andere controllers vervelend worden bij mainstream games a la spiderman 3 enz.
Geef mij maar simpele spellen zoals bowlen waar de controls uitstekend werken, Zelda was ook wel te pruimen btw.
Hoop dat er snel wat leuke orginele ( maar dan ook echte ORGINELE) spellen uitkomen voor de Wii, waar de spellen om de Controller heen is gebouwd en niet het andersom.
Ik ben het met je eens, de games op het moment zijn echt het geld niet waard, heb dan ook sinds ik een wii heb (februari) geen games meer gekocht.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:36 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Mwah mischien heb je wel gelijk, maar toen ik de Wii kocht icm Wii Sport dacht ik een leuke console erbij te hebben voor games met leuke/andere controllers.
Maar nu blijkt dat de leuke/andere controllers vervelend worden bij mainstream games a la spiderman 3 enz.
Geef mij maar simpele spellen zoals bowlen waar de controls uitstekend werken, Zelda was ook wel te pruimen btw.
Hoop dat er snel wat leuke orginele ( maar dan ook echte ORGINELE) spellen uitkomen voor de Wii, waar de spellen om de Controller heen is gebouwd en niet het andersom.
Een 6,5 is een gemiddeld cijfer op FOK!games. Ik weet niet hoe N-gamer normaal met zijn punten zit, maar als een goede game daar pas begint vanaf een 9 is een 6,5 niet zo mooiquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:11 schreef Khadgar het volgende:
[..]
6,5 is toch geen boutgame? Geen supertopper maar zeker geen boutgame. 6,5 is een cijfer dat het gewoon ruim voldoende is
Als een game een 3 of een 4 krijgt, dan is het misschien een boutgame. Maar een 6,5? Nee vind ik geen slecht cijfer.
Klopt gedeeltelijk:quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:25 schreef MaHawK het volgende:
Virtua Fighter 2 voor de Megadrive? Haha, ik dacht dat die voor de Saturn was. :S Of was die er ook voor de 32x?
Ik ben er nog wel benieuwd naar. Zal wel een wat getweakte versie worden van Mario Strikers voor de gamecube. In ieder geval weer genoeg fun om tegen vrienden te spelen. Juist voor dit soort simpele Nintendo games heb ik m'n wii.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:27 schreef RaymanNL het volgende:
Ngamer geeft Mario strikers: Charged football een 6,5![]()
iemand van 5?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:58 schreef DinoPK het volgende:
Hmm ik heb Eledees nog steeds nergens zien liggen? .. Raar.
Voor de mensen die elebits al gespeeld hebben: enig idee of dat spel goed te spelen is door iemand van 5? Cars bijvoorbeeld is veel moeilijker op de wii dan met een traditionele controller setup. Maar de kleine kan wel goed overweg met de fps secties van Raving Rabbits.
Hahahahaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:26 schreef WooZ het volgende:
[..]
iemand van 5?
tsja, je kan het wel spelen, maar of je ook daadwerkelijk levels kan doorlopen, aangezien er wel een tijdlimit opzit waarbinnen je voldoende punten moet halen.....
Ik weet niet wie di Merovingian is maar ik bedoel in de winkels. En dan gaat zeker nog lang duren.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:11 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Merovingian heeft hem anders al![]()
Overigens ben ik ook benieuwd naar de 6.5 voor strikers
Time flies hequote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:07 schreef DinoPK het volgende:
Hehe Hoving inderdaad, leuke gozer. Marcel kom ik nog steeds regelmatig tegen. Maar Stony Tony, pfff zegt me eigenlijk helemaal niets?.. Nou heb ik nogal een selectief geheugen.
Maar goed, das laaaang geleden zeg, ruim 15 jaar.
Oh god die Patrick, wat had ik daar een gigantische &^@$( hekel aan zeg (vooral toen ik daar vast ging werken, ik vers, hij DKW, kon hem wel schieten). Lekker om te horen dat hij amper vooruit gekomen is, ben ik toch beter terechtgekomenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:25 schreef remcheese het volgende:
[..]
Time flies he
Ik kom bijna niemand uit die tijd nog tegen, das echt te ver terug, vandaar dat ik er van stond te kijken.
Ben wel laatst Patrick (de ouwe winkelvloerleider) tegengekomen, die runt tegenwoordig in Almere een c1000.
Maar dan houd het gauw op.
![]()
Wii Sports?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:26 schreef WooZ het volgende:![]()
![]()
op hole 3 en 10 vol de wind tegen waardoor ik niet af kon snijden, beide par![]()
uiteindelijk op -7 geeïndigd
Waarom heb je dat dan niet gedaanquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:58 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Oh god die Patrick, wat had ik daar een gigantische &^@$( hekel aan zeg (vooral toen ik daar vast ging werken, ik vers, hij DKW, kon hem wel schieten). Lekker om te horen dat hij amper vooruit gekomen is, ben ik toch beter terechtgekomen
Time flies inderdaad, in die tijd had ik net mijn gloednieuwe snes.
quote:Mario Strikers Charged IS playable worldwide
Reader Sventiga sent me an email letting me know that European gaming magazine N-Zone has the first review for Mario Strikers Charged. The most interesting part of the article makes a point to clear up a rumor. Sventiga was nice enough to translate the paragraph for us.
“We want to clear up a rumor that is spreading around the internet: It is NOT true that you can only play against European gamers. If you have the Friend Code of a friend registered who is living on another continent you can play against them. The only problem is that you may suffer some lag issues.”
Well, that has to be the final say. I would hope a magazine that reviewed the game would have their facts straight. Just to confirm, I have seen the article in question and can confirm it to be real. I have posted a snippet below that shows the final scores they give the game.
Ook zo zielig; had beter op hem kunnen gaan zitten, ik ben nogal grooot, en hij was (en is) nogal kleinquote:
Het was ook allang bekend dat je tegen anderen kon spelen als je hun friendcode had.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:13 schreef Shazbot het volgende:
Over Mario Striker: Charged (was al bekend voor de meeste dacht ik ) met score van Mario Strikers
[..]
[afbeelding]
Zij zijn dus wel positief over strikers
FOK!Games zei toch anders. Maargoed, dat zal ook niet de eerste en laatste keer zijn dat FOK!Games haar bronnen niet nauwkeurig raadpleegt en foutieve informatie aan haar lezers voorschoteld.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het was ook allang bekend dat je tegen anderen kon spelen als je hun friendcode had.Alleen random matches kan tegen dezelfde regio.
Ik wil een sneak peakquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:04 schreef Ruzbeh het volgende:
Dames en heren met trots kondig ik aan dat de nieuwe OP helemaal klaar staat.
Komt er nog een leuk race spel?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:44 schreef Notorious_Roy het volgende:Waarom huil je nou weer over FOK!games!?
Anyway, hier staat het gewoon goed hoor:
[Update] Online gamen op de Wii: 25 mei
En dat was meteen het eerste bericht dat we er over plaatsten toen het bekend werd dat de game online te spelen was.
Mario Kart en F-Zero en Waverace gaan nog uitkomen.quote:
Dat doet me herinneren aan iets. Retro Studios werkt namelijk aan twee projecten, Metroid Prime 3, en... ???quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mario Kart en F-Zero en Waverace gaan nog uitkomen.
Omdat het vaak 3 dagen te laat is, nieuws niet of onvolledig brengt, geen bronnen raadpleegt etc etc.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:44 schreef Notorious_Roy het volgende:Waarom huil je nou weer over FOK!games!?
Anyway, hier staat het gewoon goed hoor:
[Update] Online gamen op de Wii: 25 mei
En dat was meteen het eerste bericht dat we er over plaatsten toen het bekend werd dat de game online te spelen was.
Eensch.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:26 schreef Tomasso het volgende:
feit blijft dus dat FOK!Games een matige site blijft dat zichzelf overschat.
jaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:50 schreef EvilMarc het volgende:
Ik heb hier een super paper mario liggen (hij is import !!!) Ik dus proberen hem te patchen naar Pal is gelukt. Nu heb ik voor ik de cd er in deed de laatste updates gedownload. Maar ook al had ik de laatste updates toen ik mario er in deed kreeg ik alsnog een soort update (die je console kan bricken) de update was wel merkwaardig kort. Paper Mario starte na de tijd nog wel op en hij staat nog aan, ik ben bang om het uit te zetten..
Is mijn wii nu een brick ?
fixedquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:50 schreef EvilMarc het volgende:
Ik heb hier een super paper mario liggen (hij is gedownload) Ik dus proberen hem te patchen naar Pal is gelukt. Nu heb ik voor ik de cd er in deed de laatste updates gedownload. Maar ook al had ik de laatste updates toen ik mario er in deed kreeg ik alsnog een soort update (die je console kan bricken) de update was wel merkwaardig kort. Paper Mario starte na de tijd nog wel op en hij staat nog aan, ik ben bang om het uit te zetten..
Is mijn wii nu een brick ?
neequote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:37 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
nee![]()
![]()
Naar wat research bleek het toch wel gewoon dat hij alsnog om een update vroeg. Ik maar het lef gehad om er een ander spel in te stoppen en hij werkt nog gewoon !![]()
Domme mensen die er niet in de eerste plaats bij zetten dat je niet alsnog een soort update melding krijgt![]()
Ik helemaal bang !!
Ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 09:18 schreef depax het volgende:
in de week van 20 mei weten we meer over metriod prime volgens ign.
De controls zouden volgens hun het voorbeeld worden van fps controls voor toekomstige wii games.
Retro Studios.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 09:18 schreef depax het volgende:
in de week van 20 mei weten we meer over metriod prime volgens ign.
De controls zouden volgens hun het voorbeeld worden van fps controls voor toekomstige wii games.
Hmm ik snap het probleem niet bijv de controls van Red Steel. Met wat finetuning (iets strakker bewegen) en beter bedachte knoppellayout (inzoomen werkt te instabiel door de beweging naar voren) heb je een setje controls dat erg lekker werkt. Ik heb er ook bijna niet aan hoeven wennen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:22 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.
Als ze door blijven gaan met de MOH/Red Steel controls ga ik niet veel FPS games meer kopen.
Ik zit bij MP 1 en 2 vast. Al heel lang. Bij een krijg ik die boss in dat ijs gedeelte maar niet gedaan en 2 weet ik al niet eens meer.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:04 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Hmm ik snap het probleem niet bijv de controls van Red Steel. Met wat finetuning (iets strakker bewegen) en beter bedachte knoppellayout (inzoomen werkt te instabiel door de beweging naar voren) heb je een setje controls dat erg lekker werkt. Ik heb er ook bijna niet aan hoeven wennen.
Ik ga eerst maar eens metroid prime 1 en 2 spelen, 2 ligt hier nog steeds sealed en 1 ben ik maar 1.5 uur mee beziggeweest. Iedere keer mee gestopt terwijl ik het spel wel leuk vind.
Noob.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:29 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Ik zit bij MP 1 en 2 vast. Al heel lang. Bij een krijg ik die boss in dat ijs gedeelte maar niet gedaan en 2 weet ik al niet eens meer.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:11 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Merovingian heeft hem anders al![]()
Overigens ben ik ook benieuwd naar de 6.5 voor strikers
De 25e toch?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:45 schreef De_Brandweer het volgende:
Wanneer komt strikers uit?
Blow me!quote:
Fighter als in Soul Calibur 2? Of als in Rogue Squadron 2?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:18 schreef kipknots het volgende:
Volgens IGN wordt er binnenkort een adventure aangekondigt gebaseerd op een 3rd party fighter die goed verkocht op de GC. (En dat was er maar 1)
Fighter als in Soul Calibur 2quote:Op zondag 6 mei 2007 00:32 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Fighter als in Soul Calibur 2? Of als in Rogue Squadron 2?
Snap ik, daar lach ik ook omquote:
Als het een fatsoenlijk bedrijf was hadden ze iig een fatsoenlijk spel ontwikkeld. Dit lijkt iets wat een of twee mensen in een week of 2 maken. Daarnaast zouden ze wel de apparatuur moeten hebben om een fatsoenlijk filmpje te capturen ipv het filmen van het scherm met een goedkope camera.quote:Op zondag 6 mei 2007 10:33 schreef depax het volgende:
voor de mensen die nog steeds denken dat Nibris een hoax is :
video van Nibris'es double bloob:
http://www.youtube.com/watch?v=Iwj02i5NP78
Het is dus gee hoax bedrijf. Als dit een hoax is ga je niet zo ver dat je zelf een spel maakt. Gewoon om je andere spel dat nooit komt te hypen.
Gast...quote:Op zondag 6 mei 2007 10:33 schreef depax het volgende:
voor de mensen die nog steeds denken dat Nibris een hoax is :
video van Nibris'es double bloob:
http://www.youtube.com/watch?v=Iwj02i5NP78
Het is dus gee hoax bedrijf. Als dit een hoax is ga je niet zo ver dat je zelf een spel maakt. Gewoon om je andere spel dat nooit komt te hypen.
Maja ze kunnen ook gewoon een budget gekregen hebben van hun publisher waar ze alleen mee mogen ontwikkelen.quote:Op zondag 6 mei 2007 11:02 schreef kipknots het volgende:
[..]
Als het een fatsoenlijk bedrijf was hadden ze iig een fatsoenlijk spel ontwikkeld. Dit lijkt iets wat een of twee mensen in een week of 2 maken. Daarnaast zouden ze wel de apparatuur moeten hebben om een fatsoenlijk filmpje te capturen ipv het filmen van het scherm met een goedkope camera.
Raid over the river (hun andere DS game) ziet er overigens een stuk professioneler uit en daar is wel een fatsoenlijk filmpje van te vinden. Toch blijf ik het maar een apart verhaal vinden, ze komen iig erg onprofessioneel over.
volgens mij leren ze je niet meer woorden dan gast op de HBO.quote:
quote:Op zondag 6 mei 2007 11:22 schreef depax het volgende:
[..]
volgens mij leren ze je niet meer woorden dan gast op de HBO.
quote:Op zondag 6 mei 2007 11:22 schreef depax het volgende:
[..]
volgens mij leren ze je niet meer woorden dan gast op de het HBO.
25 mei, lekker naar de nieuwe Pirates en daarna tot diep in de nacht lang leve de lol met Strikersquote:
Dan ben ik net weg kom ik nu net achterquote:Op zondag 6 mei 2007 11:53 schreef Nebo het volgende:
[..]
25 mei, lekker naar de nieuwe Pirates en daarna tot diep in de nacht lang leve de lol met Strikers![]()
al eens eerder gezegd. Nederlands is een uitstervende taal.quote:
quote:Op zondag 6 mei 2007 13:40 schreef depax het volgende:
[..]
al eens eerder gezegd. Nederlands is een uitstervende taal.
Deal with it.
Als we allemaal zo gaan praten blijf er iig niet veel meer van de taal over.quote:Op zondag 6 mei 2007 13:40 schreef depax het volgende:
[..]
Deal with it.
Wordt nog lastig met culturen als China en t Midden Oostenquote:Op zondag 6 mei 2007 13:44 schreef BMH het volgende:
[..]
Als we allemaal zo gaan praten blijf er iig niet veel meer van de taal over.
Boeit mij absoluut geen reet. Ik ben ook voor 1 taal voor alle landen.
Onzin.quote:Op zondag 6 mei 2007 13:40 schreef depax het volgende:
[..]
Deal with it.
quote:Op zondag 6 mei 2007 14:26 schreef alex4allofyou het volgende:
Gebruiken jullie de Wii nog veel voor echte Wii-spellen (geen VC of Cube)?
quote:Of is het net zoals mij ik () wachten op de online-meut en de knallers van 3rd quarter 2007?
herkenbaar... Toen ik hem had gekocht kwamen er ook meteen hordes mensen kijken, waarvan 2 er nu ookal een wii gekoch hebbenquote:Op zondag 6 mei 2007 17:32 schreef Strolie75 het volgende:
Wahahahah, net visite gehad.
Ze wilden meteen al de Wii uitproberen toen ze hem zagen! En dat hebben we dan ook gedaan.
Wii Sports en Excite Truck vielen erg in de smaak. En toen ik Donkey Kong (NES) downloade waren ze helemaal verkocht (jeugdnostalgie). Geweldig apparaat is het toch!
360 werd volledig genegeerd.
Metroid Prime (GC) kijkt me nog steeds aan om nog eens keer te gamen!quote:Op zondag 6 mei 2007 17:49 schreef depax het volgende:
Ik speel trouwens nog genoeg op de wii ik wacht wel op strikers.
Nu nog wat meer toffe spellen, en dan ben ik helemaal tevredenquote:Op zondag 6 mei 2007 17:32 schreef Strolie75 het volgende:
Wahahahah, net visite gehad.
Ze wilden meteen al de Wii uitproberen toen ze hem zagen! En dat hebben we dan ook gedaan.
Wii Sports en Excite Truck vielen erg in de smaak. En toen ik Donkey Kong (NES) downloade waren ze helemaal verkocht (jeugdnostalgie). Geweldig apparaat is het toch!
360 werd volledig genegeerd.
Ik zag vanmorgen ook al een kort stukje van het fotokanaal op tv..het kan maar niet niet.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:59 schreef Xrenity het volgende:
Mja
'Wil je even kijken wat voor weer het morgen wordt als ik ga golfen?' oid
Mij..quote:Op zondag 6 mei 2007 20:54 schreef Nebo het volgende:
Wie is het al gelukt een Eagle te krijgen bij Wii golf?
Ja, bijna 200. 200 topics. En dan? Wat gebeurt er dan? Gaan we dan soms met z'n alle feest vieren ? Denk je dat iedereen die in de afgelopen 199 topics heeft gepost gratis taart krijgt toegestuurd ofzo? Huh? Hè? NOU!!??!!?!?quote:
OMGquote:Op zondag 6 mei 2007 21:04 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ja, bijna 200. 200 topics. En dan? Wat gebeurt er dan? Gaan we dan soms met z'n alle feest vieren ? Denk je dat iedereen die in de afgelopen 199 topics heeft gepost gratis taart krijgt toegestuurd ofzo? Huh? Hè? NOU!!??!!?!?
Zucht. Echt waar. Ik doe zo mijn best bij het maken van die OP's en in het algemeen de kwaliteit van de topics te behouden (en dat gaat dan soms nog maar net) MAAR NEE HOOR er zijn mensen die eerder getallen in de TT zien die je door 100 kan delen dan dat er in de desbetreffende topics gewoon een beetje fatsoenlijk gediscussiëerd kan worden! NOU WEET JE WAT. ALS TOPIC 200 EINDELIJK IS GEARRIVEERD KOOP JE MAAR LEKKER EEN TAART VOOR JEZELF!
EET SMAKELIJK!!![]()
![]()
Bijna nr 200quote:Op zondag 6 mei 2007 21:04 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ja, bijna 200. 200 topics. En dan? Wat gebeurt er dan? Gaan we dan soms met z'n alle feest vieren ? Denk je dat iedereen die in de afgelopen 199 topics heeft gepost gratis taart krijgt toegestuurd ofzo? Huh? Hè? NOU!!??!!?!?
Zucht. Echt waar. Ik doe zo mijn best bij het maken van die OP's en in het algemeen de kwaliteit van de topics te behouden (en dat gaat dan soms nog maar net) MAAR NEE HOOR er zijn mensen die eerder getallen in de TT zien die je door 100 kan delen dan dat er in de desbetreffende topics gewoon een beetje fatsoenlijk gediscussiëerd kan worden! NOU WEET JE WAT. ALS TOPIC 200 EINDELIJK IS GEARRIVEERD KOOP JE MAAR LEKKER EEN TAART VOOR JEZELF!
EET SMAKELIJK!!![]()
![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 21:04 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
EET SMAKELIJK!!![]()
![]()
woohoo taartquote:Op zondag 6 mei 2007 21:04 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
EET SMAKELIJK!!![]()
![]()
Als echte Hypehoerrrrrrrr , hype ik alvast ff mee naar topic 200 in afwachting van je nieuwe OP (waar ik overigens wel heel benieuwd naar ben) ok ?quote:Op zondag 6 mei 2007 21:04 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
EET SMAKELIJK!!![]()
![]()
Mmm...mischien nog taart voor vanavondquote:Op zondag 6 mei 2007 21:04 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
EET SMAKELIJK!!![]()
![]()
Kopieer hem ffquote:Op maandag 7 mei 2007 05:26 schreef speknek het volgende:
Dilemma. Het Japanse lab waar ik nu zit heeft een Wii staan, met Paper Mario. Ik voer weliswaar niets uit, maar nu gaan gamen maakt het helemaal zo obvious... Maar wachten totdat iedereen met lunchpauze is denk ik.
* depax ook willen wetenquote:Op maandag 7 mei 2007 07:30 schreef DinoPK het volgende:
Hoe is het met de voorraad Wii's daar? net zo schrikbarend slecht verkrijgbaar als de DS?
ja anders mis je de slechte grappen.quote:Op maandag 7 mei 2007 07:21 schreef DinoPK het volgende:
Gewoon afblijven, als je hem speelt wil je gelijk meer. En je snapt der helemaal geen moer van waarschijnlijk met al die japanse tekst
Wist niet dat je in Japan zat Speknek, en al leuke gameshops gezien waar je flink maffe merchandise in kan slaan?
Verassingquote:Op maandag 7 mei 2007 10:42 schreef remcheese het volgende:
Ik had met scart een vies onduidelijk beeld op de LCD hd-tv
Ik kocht een component kabel, kreeg de mogelijkheid tot die 3e optie in de instellingen en had echt prachtig beeld.
Dus IK zou zeggen : Component
T was echt heel vies streperig enzo, een blauwe wii-menu balk zag er uit alsof er grijze \\\ in zatenquote:
Kan me haast niet voorstellen dat het er zo beroerd is als in NL. Japan blijft de thuisbasis van Nintendo dusch...quote:Op maandag 7 mei 2007 07:30 schreef DinoPK het volgende:
Hoe is het met de voorraad Wii's daar? net zo schrikbarend slecht verkrijgbaar als de DS?
op neogaf zit er in de weekly sales altijd iemand die beschikbaarheid controleerd in zijn woonplaats ( een grote) en die geeft toch constant aan uitverkocht.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:39 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Kan me haast niet voorstellen dat het er zo beroerd is als in NL. Japan blijft de thuisbasis van Nintendo dusch...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |