herkenbaar... Toen ik hem had gekocht kwamen er ook meteen hordes mensen kijken, waarvan 2 er nu ookal een wii gekoch hebbenquote:Op zondag 6 mei 2007 17:32 schreef Strolie75 het volgende:
Wahahahah, net visite gehad.
Ze wilden meteen al de Wii uitproberen toen ze hem zagen! En dat hebben we dan ook gedaan.
Wii Sports en Excite Truck vielen erg in de smaak. En toen ik Donkey Kong (NES) downloade waren ze helemaal verkocht (jeugdnostalgie). Geweldig apparaat is het toch!
360 werd volledig genegeerd.
Metroid Prime (GC) kijkt me nog steeds aan om nog eens keer te gamen!quote:Op zondag 6 mei 2007 17:49 schreef depax het volgende:
Ik speel trouwens nog genoeg op de wii ik wacht wel op strikers.
Nu nog wat meer toffe spellen, en dan ben ik helemaal tevredenquote:Op zondag 6 mei 2007 17:32 schreef Strolie75 het volgende:
Wahahahah, net visite gehad.
Ze wilden meteen al de Wii uitproberen toen ze hem zagen! En dat hebben we dan ook gedaan.
Wii Sports en Excite Truck vielen erg in de smaak. En toen ik Donkey Kong (NES) downloade waren ze helemaal verkocht (jeugdnostalgie). Geweldig apparaat is het toch!
360 werd volledig genegeerd.
Ik zag vanmorgen ook al een kort stukje van het fotokanaal op tv..het kan maar niet niet.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:59 schreef Xrenity het volgende:
Mja
'Wil je even kijken wat voor weer het morgen wordt als ik ga golfen?' oid
Mij..quote:Op zondag 6 mei 2007 20:54 schreef Nebo het volgende:
Wie is het al gelukt een Eagle te krijgen bij Wii golf?
Ja, bijna 200. 200 topics. En dan? Wat gebeurt er dan? Gaan we dan soms met z'n alle feest vieren ? Denk je dat iedereen die in de afgelopen 199 topics heeft gepost gratis taart krijgt toegestuurd ofzo? Huh? Hè? NOU!!??!!?!?quote:
OMGquote:Op zondag 6 mei 2007 21:04 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ja, bijna 200. 200 topics. En dan? Wat gebeurt er dan? Gaan we dan soms met z'n alle feest vieren ? Denk je dat iedereen die in de afgelopen 199 topics heeft gepost gratis taart krijgt toegestuurd ofzo? Huh? Hè? NOU!!??!!?!?
Zucht. Echt waar. Ik doe zo mijn best bij het maken van die OP's en in het algemeen de kwaliteit van de topics te behouden (en dat gaat dan soms nog maar net) MAAR NEE HOOR er zijn mensen die eerder getallen in de TT zien die je door 100 kan delen dan dat er in de desbetreffende topics gewoon een beetje fatsoenlijk gediscussiëerd kan worden! NOU WEET JE WAT. ALS TOPIC 200 EINDELIJK IS GEARRIVEERD KOOP JE MAAR LEKKER EEN TAART VOOR JEZELF!
EET SMAKELIJK!!![]()
![]()
Bijna nr 200quote:Op zondag 6 mei 2007 21:04 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ja, bijna 200. 200 topics. En dan? Wat gebeurt er dan? Gaan we dan soms met z'n alle feest vieren ? Denk je dat iedereen die in de afgelopen 199 topics heeft gepost gratis taart krijgt toegestuurd ofzo? Huh? Hè? NOU!!??!!?!?
Zucht. Echt waar. Ik doe zo mijn best bij het maken van die OP's en in het algemeen de kwaliteit van de topics te behouden (en dat gaat dan soms nog maar net) MAAR NEE HOOR er zijn mensen die eerder getallen in de TT zien die je door 100 kan delen dan dat er in de desbetreffende topics gewoon een beetje fatsoenlijk gediscussiëerd kan worden! NOU WEET JE WAT. ALS TOPIC 200 EINDELIJK IS GEARRIVEERD KOOP JE MAAR LEKKER EEN TAART VOOR JEZELF!
EET SMAKELIJK!!![]()
![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 21:04 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
EET SMAKELIJK!!![]()
![]()
woohoo taartquote:Op zondag 6 mei 2007 21:04 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
EET SMAKELIJK!!![]()
![]()
Als echte Hypehoerrrrrrrr , hype ik alvast ff mee naar topic 200 in afwachting van je nieuwe OP (waar ik overigens wel heel benieuwd naar ben) ok ?quote:Op zondag 6 mei 2007 21:04 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
EET SMAKELIJK!!![]()
![]()
Mmm...mischien nog taart voor vanavondquote:Op zondag 6 mei 2007 21:04 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
EET SMAKELIJK!!![]()
![]()
Kopieer hem ffquote:Op maandag 7 mei 2007 05:26 schreef speknek het volgende:
Dilemma. Het Japanse lab waar ik nu zit heeft een Wii staan, met Paper Mario. Ik voer weliswaar niets uit, maar nu gaan gamen maakt het helemaal zo obvious... Maar wachten totdat iedereen met lunchpauze is denk ik.
* depax ook willen wetenquote:Op maandag 7 mei 2007 07:30 schreef DinoPK het volgende:
Hoe is het met de voorraad Wii's daar? net zo schrikbarend slecht verkrijgbaar als de DS?
ja anders mis je de slechte grappen.quote:Op maandag 7 mei 2007 07:21 schreef DinoPK het volgende:
Gewoon afblijven, als je hem speelt wil je gelijk meer. En je snapt der helemaal geen moer van waarschijnlijk met al die japanse tekst
Wist niet dat je in Japan zat Speknek, en al leuke gameshops gezien waar je flink maffe merchandise in kan slaan?
Verassingquote:Op maandag 7 mei 2007 10:42 schreef remcheese het volgende:
Ik had met scart een vies onduidelijk beeld op de LCD hd-tv
Ik kocht een component kabel, kreeg de mogelijkheid tot die 3e optie in de instellingen en had echt prachtig beeld.
Dus IK zou zeggen : Component
T was echt heel vies streperig enzo, een blauwe wii-menu balk zag er uit alsof er grijze \\\ in zatenquote:
Kan me haast niet voorstellen dat het er zo beroerd is als in NL. Japan blijft de thuisbasis van Nintendo dusch...quote:Op maandag 7 mei 2007 07:30 schreef DinoPK het volgende:
Hoe is het met de voorraad Wii's daar? net zo schrikbarend slecht verkrijgbaar als de DS?
op neogaf zit er in de weekly sales altijd iemand die beschikbaarheid controleerd in zijn woonplaats ( een grote) en die geeft toch constant aan uitverkocht.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:39 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Kan me haast niet voorstellen dat het er zo beroerd is als in NL. Japan blijft de thuisbasis van Nintendo dusch...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |