Ah thanks, er wordt iid een hoop duidelijk. Vooral "MegaStrike" wat dus soortgelijk is aan "Powermoves", ik wacht het wel even af.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:19 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
http://www.blackwii.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=1216
Kijk hier maar eens op..worden er hopelijk meer dingen duidelijk..
met 8 persoons multi en al die extra's zeker ook dan wil ik hem wel hebbenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:53 schreef Kill_em_all het volgende:
Iets? dat is een understatement. Hier zou je nog geen 20 euro voor mogen vragen. Een student schroeft die game voor een paar euri in het weekend in elkaar en dan durven ze er 45 euro voor te vragentja dat is makkelijk verdienen...
quote:Zo is ook bekend geworden dat Nintendo helemaal niets met de ontwikkeling van doen heeft. In plaats daarvan wordt het geweer, waar overigens een Wii-mote in kan worden bevestigd, gemaakt door Core Gamer. Eerdere producten van de hardware developer zijn onder andere plastic casings voor Wii remotes in de vorm van racesturen en diverse sportaccessoires.
quote:De releasedatum van de Wii Blaster is ook veranderd en staat nu op 26 juni.
Die topt alle bovenstaande posts.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:16 schreef Kill_em_all het volgende:
En de ps3
Kon je toevallig zien wat de lengte van het filmpje was?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:34 schreef ikookhier het volgende:
Tijdens het kijken van een film op youtube kreeg ik deze melding
[afbeelding]
Het lijkt dat er gewoon tekort geheugen is
kan dit verholpen worden doormiddel van een SD kaart![]()
heeft iemand dit mee gemaakt?
alvast bedankt
Allemaal leuk en aardig maar daar rechtvaardig je een prijs van 54 euro niet mee.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:58 schreef depax het volgende:
[..]
met 8 persoons multi en al die extra's zeker ook dan wil ik hem wel hebben
en wiimote pointer.
Totally agreequote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:17 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig maar daar rechtvaardig je een prijs van 54 euro niet mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |