Kom maar op met die LightSabersquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:31 schreef depax het volgende:
LucasArts Unknown Project(s) TBA IGN
quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:15 schreef BONG4002 het volgende:
Vanmiddag maar even de TD gebeld van Nintendo, heb mn Wii al een kleine maand maar had last van een resonerend geluid (soort gezoem, hoogfrequent geluid) uit de adapter als ie op standby stond (rode lampje), probleem was gelukkig bekend en ik kon hem eventueel terugsturen maar aangezien dat 2 weken in beslag nam voordat ik een nieuwe adapter zou krijgen heb ik er maar voor gekozen om een nieuwe te bestellen en dat kon gelukkig!
Uiteraard moet er dan wel betaald worden maar vond de prijs nog meevallen (rond de ¤ 31,-) en ze wilden hem op mijn verzoek ook eerst even testen zodat ik zeker weet dat ik dan wel een goede adapter heb
Goede service dus!
Ik had de Wii niet gekocht maar cadeau gekregen dus dat scheelt gelukkig nogquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:16 schreef Sjiznit het volgende:
[..]ik had em opgestuurd, 31 euro voor iets wat je al een keer gekocht heb :
Gekregen lucky bitchquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik had de Wii niet gekocht maar cadeau gekregen dus dat scheelt gelukkig nog![]()
En nu heb ik iig 2 adapters dus mocht die nieuwe ook eens defect raken kan ik altijd nog met de oude die ik nu nog gebruik verderspelen en maakt het niet uit dat je 2 weken moet wachten (2 weken zonder Wii is wel erg lang namelijk)
quote:
Ik zit nog niet eens op de helft van Zelda TP en Wii Sports ben ik nog niet zo handig mee, nu goed aan het oefenenquote:Maar als je je spellen heb uitgespeeld valt die 2 weken op dit moment nog wel mee, heb je em iig wel op tijd terug voor Strikers
quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:33 schreef depax het volgende:
ik heb eledees al binnen( en nee niet illigaal )
hij is leuk.
maja ik lieg eigelijk een vriend ( shopkeeper ) heeft hem binnen en heb hem gekocht vandaag. ( hij overigens nog niet voor sale)
Vet cool!!!! Ik heb trouwens de opvolger van de Wii al! (is ook nog niet voor sale, maar een maat heeft hem gisteren gekocht, die is ontwerper bij nintendo)quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:33 schreef depax het volgende:
ik heb eledees al binnen( en nee niet illigaal )
hij is leuk.
maja ik lieg eigelijk een vriend ( shopkeeper ) heeft hem binnen en heb hem gekocht vandaag. ( hij overigens nog niet voor sale)
Nee nee, hij is designer, niet ontwerper...quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:50 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Vet cool!!!! Ik heb trouwens de opvolger van de Wii al! (is ook nog niet voor sale, maar een maat heeft hem gisteren gekocht, die is ontwerper bij nintendo)
![]()
De enige die het mocht interesseren is die ene debiel die heletijd die Wii nummers aan het vandaliseren is.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:31 schreef moomoo het volgende:
Woei, ik kon mijn Wii gisteren ophalen. Heb m'n Wii nummer in de wiki gezet mocht het iemand intresseren.
even laten zien dat ik niet lieg dan.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:50 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Vet cool!!!! Ik heb trouwens de opvolger van de Wii al! (is ook nog niet voor sale, maar een maat heeft hem gisteren gekocht, die is ontwerper bij nintendo)
![]()
fijn voor je. ik heb ze gedownload.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:52 schreef depax het volgende:
[..]
even laten zien dat ik niet lieg dan.
replay.nl mainpage
02-05-2007
SPIDER-MAN SWINGS TO REPLAY!
Nieuw binnen !
Eledees Wii
Untold Legends PS3
Spider-man 3 PS2/DS
Wii was nog niet binnen helaas.
verkoopt altijd net als dimplus als de game bij hun binnen is niet als het vrijdag is.
hij is dus blijkbaar wel voor sale want het is niet de shop waar ik hem van heb.
Oja, sorryquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:06 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee nee, hij is designer, niet ontwerper...
Juni vind ik bijna genoegquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, in juni pas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |