quote:Op zondag 18 maart 2007 19:26 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Bijna aan de 200 topics! Wat is het forum record?
[PUB SC 1725] -quote:Op zondag 18 maart 2007 19:26 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Bijna aan de 200 topics! Wat is het forum record?
1700+ dusquote:Op zondag 18 maart 2007 20:01 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat is de OP helemaal verneukt mên.
[..]Slowchat
met 1300+.
Je bent denk ik niet de enige die Wiiplay wel zou willen halenquote:Op zondag 18 maart 2007 20:27 schreef MaHawK het volgende:
Ik wil een extra Wiimote!Erg irritant om telkens de wiimote over te moeten geven als je Wiisports speelt.
Elebits was toch nog niet uit hierquote:Op zondag 18 maart 2007 21:15 schreef Vampier het volgende:
ik heb nu:
- Zelda
- Rayman
- Elebits
- Mario (NES)
- Donkey Kong (NES)
- Super Mario World (SNES)
- Super Mario Kart
- Super Mario 64
- Een 2GB SD-card
- 2x WiiMote
- 2x nunchuck
-2x classic controller
Wii is cool
nee voor sommige dingen hebben wij de primeur. heel soms.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:27 schreef mschol het volgende:
[..]
stomme amerikanen mogen alles eerder beleven
![]()
ja met nederlandse films..quote:Op zondag 18 maart 2007 21:34 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
nee voor sommige dingen hebben wij de primeur. heel soms.
Ja Wii play is best leuk denk ik, maar online bestellen vind ik maar niks. Moet je wachten enzo. Dan loop ik er liever tegenaan ergens in een winkel, dan kan ik het meteen mee naar huis nemen.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:06 schreef BIGGI het volgende:
[..]
Je bent denk ik niet de enige die Wiiplay wel zou willen halenOnline bestellen een optie?
Welke zijn dat dan?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:15 schreef Vampier het volgende:
En alle goede RPG's die er nog gaan uitkomen.
Ja. Godver. Dan ben ik klaar.quote:- Chrono Trigger voor de VC
quote:Op zondag 18 maart 2007 21:39 schreef mschol het volgende:
[..]
ja met nederlandse films..
ow wacht die komen alleen in nederland uit![]()
sterk afhankelijk van de leverancier en de productie maatschappijquote:Op zondag 18 maart 2007 22:32 schreef De_Brandweer het volgende:
Hoeveel dagen voor de release krijgen winkels games meestal binnen?
Hmm, geen CPU's in de mp?quote:Op zondag 18 maart 2007 23:33 schreef Oksel het volgende:
Excite Truck is écht leuk. Alleen de MP is niet zo héél spannend. Mis de andere auto's..
2008.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:29 schreef Erotica_ het volgende:
Ik wil Mario Kart voor de Wii.. of tenminste een datum
Ons BoF Battlefield 2 topic loopt nu op 150 en dat is dan zonder de 45 Battlefield 2 topics maar goed het is weliswaar een onderwerp, in realiteit spammen we er een partij op losquote:Op zondag 18 maart 2007 22:15 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Een normale reeks dan, met een echt onderwerp. En geen slowchat
ben ik ook bang voor...quote:Op maandag 19 maart 2007 09:54 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik denk dat Mario Kart pas in 2009 zal komen.
bij amazon.de zijn wiiplay en nunchucks nog steeds voorradigquote:Op zondag 18 maart 2007 20:27 schreef MaHawK het volgende:
Ik wil een extra Wiimote!Erg irritant om telkens de wiimote over te moeten geven als je Wiisports speelt.
Uhhh.. afgelopen week 2 x de stad in geweest op zoek naar Wii Play (bij voorbaat al kansloosquote:Op maandag 19 maart 2007 12:26 schreef renz0r het volgende:
Misschien dat het ook toeval is, hier in de Drechtsteden is die simpelweg niet te vinden qua losse verkoop
Godfather is van EA....quote:Op maandag 19 maart 2007 15:19 schreef depax het volgende:
Ooh ja ubi kan blijkbaar ook goede ports doen
The godfather.
http://wii.ign.com/articles/773/773509p2.html
Overall 8.0
euh ja sorryquote:
Het zou mij ook niets verbazen.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk dattie gewoon in 2008 komt hoor, om het verrotte online systeem een boost te geven, want niemand gaat dat gebruiken
Ik wacht ook op de goede games, maar tot op heden is er nog maar bar weinig aangekondigd dat mij kan boeien.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:34 schreef Oksel het volgende:
Enneuh, komt er nou al eens een goede adventure aan? RPG? Shooter? Gaap.
Het gewone spel vind ik een stuk leuker en de levels zijn totaal anders met een wat andere spelbeleving. Ze worden ook niet meteen tyfusmoeilijk na een paar simpele levels, maar het wordt langzaam opgebouwd.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:49 schreef __Saviour__ het volgende:
ik heb de cubeversie van monkeyball al.
is de wii-versie dan nog leuk alleen door de tiltcontrols? en zijn het nieuwe levels of hebben ze veel gerecycled?
Sorry hoorquote:
Daar geloof ik helemaal nix van, ik denk dat hoogstens 2% hem laat chippen.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:40 schreef Koentje3 het volgende:
mjah omdat die wii nu ook gechipt kan worden gaan de sales nog 3x zo hard...
Tuurlijk... De groep die hem zal chippen is zo klein dat het waarschijlijk weinig uitmaakt. DS software verkopen lijden ook niet onder backupcard terwijl die zelfs simpel in gebruik zijn. Bij de wii moet je eerst nog gaan solderen en alles.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:40 schreef Koentje3 het volgende:
mjah omdat die wii nu ook gechipt kan worden gaan de sales nog 3x zo hard...
Zijn die controls goed te doen dan? Niet dat ze te zwak of te sterk reageren enzo.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:07 schreef RoelRoel het volgende:
Het gewone spel vind ik een stuk leuker en de levels zijn totaal anders met een wat andere spelbeleving. Ze worden ook niet meteen tyfusmoeilijk na een paar simpele levels, maar het wordt langzaam opgebouwd.
De mini games vind ik rotzooi, die vond ik een stuk beter op de Gamecube.
Nou ik ben bang van niet, meestal gaat het ombouwen van consoles als een lopend vuurtje. Mjah, ik denk dat je dan veel functionaliteit misloopt uiteindelijk. Nintendo zal waarschijnlijk een manier vinden om de chips te detecteren waardoor je uiteindelijk misschien wel gebanned kunt worden ofzo. Lijkt me jammer. Ik koop ook liever games aangezien je ze dan ook echt speeld.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:08 schreef SPiDeY. het volgende:
Daar geloof ik helemaal nix van, ik denk dat hoogstens 2% hem laat chippen.
voor de cactus stoppen (1), daarna springknop (2) even ingedrukt houden en weer los laten (dat je hoger springt) en dan de wii-mote naar voren bewegen zodat je naar voren geschoten wordt (zelfde als een aanval). Dan spring je over de cactus heen.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:30 schreef depax het volgende:
[..]
trouwens ik zit verdomme nogaltijd vast bij die cactus in tweede level van dinosaurs van sonic.
iemand een oplossing moet ik soms van te voren die firesoul krijgen?
Ik vind 't een redelijk spel, moeilijk, maar dat ligt zeker niet aan de controlsquote:Op maandag 19 maart 2007 18:45 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zijn die controls goed te doen dan? Niet dat ze te zwak of te sterk reageren enzo.
Bij mij stondtie ook stof te happen, tótdat ik Excite truck kocht..quote:Op maandag 19 maart 2007 16:52 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik wacht ook op de goede games, maar tot op heden is er nog maar bar weinig aangekondigd dat mij kan boeien.sinds het moment dat ik zelda heb uitgespeeld staat mijn Wii een beetje stof te verzamelen, en dat moment was toch echt alweer een tijd geleden.
Waarom heb je dan een Wii gekocht?quote:Op maandag 19 maart 2007 16:52 schreef King_of_cubes het volgende:
maar tot op heden is er nog maar bar weinig aangekondigd dat mij kan boeien.![]()
[PS3#56] Waar een slaapzak weinig uithaalt...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:00 schreef Extraordinaire het volgende:
PS-Triple, y'know wha'im sayin'?
Every repost is a repost repost..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:07 schreef disjfa het volgende:
[..]
[PS3#56] Waar een slaapzak weinig uithaalt...
Welkom in vanmiddag in het juiste topic
je kan alleen maar om fanboys lachenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:44 schreef Extraordinaire het volgende:
[..]
Every repost is a repost repost..
Vond hem hier ook wel passen.
devil may cry 4 in iedergeval al nietquote:Op dinsdag 20 maart 2007 01:57 schreef Ruzbeh het volgende:
http://blog.wired.com/games/2007/03/capcom_more_wii.html
Resident Wiivil staat geplanned voor 2007 (verassend).
Meer Capcom games zullen worden aangekondigd in de komende weken.
Niet meer dan logisch vind ik, DMC met de Wii graphics gaat niet werken... Plus zie ik liever games die echt voor de Wii gemaakt zijn ipv ports die toch nooit zo goed worden als op de PS3, 360 of PC.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:48 schreef depax het volgende:
[..]
devil may cry 4 in iedergeval al nietalleen ps3 xbox360 en pc)
Omdat ik verwachtte (hoopte?) dat Nintendo en third party bedrijven deze keer wel met een constantere stroming aan kwaliteitsgames zouden komen.quote:
quote:
das mooi dat het je bevalt...quote:Op maandag 19 maart 2007 22:42 schreef Oksel het volgende:
[..]
Bij mij stondtie ook stof te happen, tótdat ik Excite truck kocht..Elke dag wel uurtje gespeeld! Erg leuk, na Zelda verreweg het beste Wii spel tot nu toe..
2e hands op marktplaats :pquote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:24 schreef linebear het volgende:
29 ?!? waar ?!?
hmmhmm dat zie ik nu ook pas...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:29 schreef __Saviour__ het volgende:
op zich lekker goedkoop, maar ik vertrouw marktplaats echt voor geen meter.
zeker niet omdat ik die advertentie van 29 euro er meerdere keren zie staan nu.
Lijkt een beetje op Pandemonium voor de PS?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:22 schreef MacGreagor het volgende:
http://news.spong.com/article/12086
kan dus goed nieuws zijn, hoewel ik meer hoopte op saturn vc games
is het wat of niet?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:00 schreef depax het volgende:
zo kreeg net te horen dat deze week the godfather binnen komt ( die stond eigelijk geplanned voor de 30st) vriend die in een gameshop werkt heeft hem al.
daarom, alleen vond ik het wel vet op de ps2, gewoon de hele sfeer en dan de don...gewoon vetquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:10 schreef GerritL het volgende:
Als het een port is vind ik het niet zo intresant heb hem namelijk al op de pc gespeeld , was leuk maar geen topper !
Maja hij is hem eerst aan het backuppen en daarna spelen, dus meer info heb ik nog nietquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:03 schreef melluk het volgende:
[..]
is het wat of niet?
wat vind die vriend er van?
is het een port, of zit er ook een heel nieuw verhaal in?
ik dacht dat de gameshop niet aan nintendo spullen deed, dat ze die in de ban hadden gedaan?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:00 schreef depax het volgende:
zo kreeg net te horen dat deze week the godfather binnen komt ( die stond eigelijk geplanned voor de 30st) vriend die in een gameshop werkt heeft hem al.
niet de gameshop nee een gameshop in brabant.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:16 schreef mschol het volgende:
[..]
ik dacht dat de gameshop niet aan nintendo spullen deed, dat ze die in de ban hadden gedaan?
of hebben we het hier niet over DE gameshop
quote:Volgens het huidige beleid van Nintendo is het niet toegestaan om de officiële Nintendo Community Forums te gebruiken om je Nintendo Wi-Fi Connection ID, Wii-nummer of vriendencode (in een bericht, in je profiel of in je handtekening) met anderen te delen, of te discussiëren over andere manieren om zulke codes te delen. Om die reden zullen we berichten die deze persoonlijke gegevens bevatten van het forum moeten verwijderen.
Je moet je Nintendo Wi-Fi Connection ID, Wii-nummer of vriendencode eigenlijk alleen delen met mensen die je kent. Ook moet je deze eigenlijk alleen uitwisselen via een persoonlijke manier van communicatie, zoals per e-mail of telefoon, en ze niet op een publiek forum plaatsen.
Vergeet niet dat je NOOIT persoonlijke gegevens moet openbaren in chatruimtes of forums.
Bij Nintendo vinden we het belangrijk dat je vriendenlijst mensen bevat die je persoonlijk kent. Het zou bijvoorbeeld erg vervelend zijn als je je vriendencode voor Animal Crossing: Wild World op Internet plaatst en er vervolgens een vreemdeling je dorp binnenwandelt om jouw noeste arbeid te verpesten! Daarom zijn vriendencodes bedoeld voor mensen waarvan je zeker weet dat je ze kunt vertrouwen. Op die manier ben je van een veilige online belevenis verzekerd.
ja hetzelfde als dat browser gebeuren. Voordat ik een website heb ingetyptquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:35 schreef k_i_m het volgende:
Toch blijft het maar een vreemd gebeuren. Als je nou nog leuk kon chatten onderling ofzo. Maar nee. Je kan met dat hendig sjieke toetsenbord gebeuren "een mailtje" sturen.
Na 4 woorden ben ik het al zat.
vanavond ook maar weer ff verder spelenquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:20 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb mezelf gisteren om 00.30 los moeten trekken van Zelda. Dat wilde ik nou juist niet.
Wat is er zo goed aan DB trouwens? Hoor veel mensen er over maar vele reviews laten volgens mij weten dat het geen goede games is. Slechte besturing als grootste punt, wat nou net erg belangrijk is bij een fighting game.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:20 schreef mrdjey het volgende:
IS Dragon Ball al te koop? Hij zou uitkomen op de 23e (vrijdag dus) maar meestal liggen ze er al eerder
Daarom wacht ik ook even op gebruikersreviews, ik wil wel lekker kunnen vechten. En anders maar wachten op SC, Killer Instinct (ik wil deel 2 in VC), een street fighter alpha turbo deluxe of mortal kombat.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:48 schreef Cid het volgende:
[..]
Wat is er zo goed aan DB trouwens? Hoor veel mensen er over maar vele reviews laten volgens mij weten dat het geen goede games is. Slechte besturing als grootste punt, wat nou net erg belangrijk is bij een fighting game.
Nee, misschien dat N later zelf nog een expansionset brengt als er meer mogelijkheden komen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:44 schreef Cid het volgende:
Kan je eigenlijk niet gewoon een toetsiebord aan de Wii hangen? Dat ding heeft toch 2 USB poorten achterop dacht ik
mijne ligt hopelijk vanmiddag in de brievenbus!quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:17 schreef Sjiznit het volgende:
Zo, net Excite Truck gekocht vanmiddag eens proberen
quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:39 schreef mschol het volgende:wiiplay+controller kan ik krijgen voor 38
Welke reviews lees jij? degeene die ik heb gelezen vinden het juist wel goed, ook de userreviews op ign zijn goed.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:48 schreef Cid het volgende:
[..]
Wat is er zo goed aan DB trouwens? Hoor veel mensen er over maar vele reviews laten volgens mij weten dat het geen goede games is. Slechte besturing als grootste punt, wat nou net erg belangrijk is bij een fighting game.
Gamespot (6.5) bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:02 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Welke reviews lees jij? degeene die ik heb gelezen vinden het juist wel goed, ook de userreviews op ign zijn goed.
Het speelt ook wel fijn, veel opties, veel banen. Maar heb het nog niet veel gespeeld.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:04 schreef linebear het volgende:
Net een tiger woods filmpje zitten bekijken... ziet er lekker uit
lol wat hun zeggen is precies het tegenovergestelde van wat bv IGN zegt. Hun zeggen bv ook dat the godfather goed de film volgt terwijl ik op internet steeds lees dan mensen vinden dat het juist niet de film volgt. Ik denk dat ik toch DBZ ga halen, ik heb vorige week SSX gekocht maar dat vind ik echt geen drol aan en die ga ik dus ruilen voor DBZ. Zit nu ook te denken om toch the godfather te halen maar na SSX heb ik mijzelf beloofd geen EA zooi meer te kopen (hooguit 2e hands) al heb ik wel meer met dit soort games dan met fighters.quote:
zag m net in de FRS liggen...toch maar niet meegenomen...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:15 schreef depax het volgende:
[..]
Maja hij is hem eerst aan het backuppen en daarna spelen, dus meer info heb ik nog niet
Volgens ign en alle andere is het een hele goede port met perfecte controls en camera.
Zie maar eens gamerankings overal gemiddeld een 8.0 nu voor een port is dat erg goed.
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/934379.asp
IGN 3/16/2007 8 out of 10 80.0%
Yahoo! Games 3/20/2007 4 out of 5 80.0%
Official Nintendo Magazine UK 4/1/2007 80 out of 100 80.0%
De PC demo vond ik niet echt boeiend eigenlijk, welllicht dat de Wii versie anders is met besturing enzoquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:00 schreef melluk het volgende:
[..]
zag m net in de FRS liggen...toch maar niet meegenomen...
eerst maar eens ff kijken wat de gamers zelf er van vinden en of er echt zoveel nieuws in zit...
is TMNT trouwens wat of niet? (zag ik ook net liggen namelijk)
niemand?quote:Op woensdag 21 maart 2007 07:57 schreef Erotica_ het volgende:
Omdat ik de Gamecube topic niet kon vinden vraag 'k het hier ff
Weet iemand of Mario Kart: DD ooit als Player's Choice is uitgekomen? Hij is overal waar ik online kijk gewoon boven de 50 euro
De wii ook nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:47 schreef De_Brandweer het volgende:
Budokai ligt nog steeds nergens in de winkels.
Verheug je maar niet te erg, hij's namelijk niet leuk.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:38 schreef Steffy het volgende:
Net ff Final Fantasy op de kop getikt voor 20 tientjes inclusief verzendkosten. Nooit een cube gehad aangezien het nooit de moeite waard was dus sinds de NES nooit meer een echte Final Fantasy gespeeld op wat remakes na dan maar die had ik 10 jaar geleden al eens gespeeld. Hopelijk maandag binnen
![]()
misschien dat een review je kan overhalen: Het is namelijk niet echt een port alleen gfx is geport en soms zelfs beetje getweaked.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:35 schreef Kill_em_all het volgende:
Ahhh help, zal ik nou dbz of the godfather kopen? the godfather krijgt overal goede reviews en is ook meer mijn soort spel, maar op de pc heb ik het gezien en daar leek het me niet echt boeiend. DBZ lijkt me wel cool maar krijgt weer erg wisselende reviews en fighters zijn ook niet echt mijn ding.
Dragonball z heeft een andere vriend in een uk gamestore al sinds vrijdag hij schijnt hier wat lever problemen te hebben.quote:A portion of a GameDaily review… (link: http://www.gamedaily.com/(...)5701?articleID=41431 )
Don’t dismiss Electronic Arts’ latest Wii game, The Godfather: Blackhand Edition as a simple port. While the goal to control all of Manhattan remains the same, the developers included tons of new content; dynamic weather, the ability to command a hit squad, plant car bombs, blackmail the police chief, six new vehicles and most importantly, really sweet motion sensitive controls. Players use the Wii nunchuk and remote to grab people, punch and toss them through windows. The nunchuk’s analog stick allows for easy weapon switching while the remote functions as a gun, with gamers aiming at their screens. The visuals don’t look nearly as good as the Xbox 360 version of the game and the artificial intelligence needs to stop running into walls, but overall, Blackhand Edition shines in almost every respect.
Je bedoeld Final Fantasy Crystal Chronicles? Dat is nou juist geen echte Final Fantasyquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:38 schreef Steffy het volgende:
Net ff Final Fantasy op de kop getikt voor 20 tientjes inclusief verzendkosten. Nooit een cube gehad aangezien het nooit de moeite waard was dus sinds de NES nooit meer een echte Final Fantasy gespeeld op wat remakes na dan maar die had ik 10 jaar geleden al eens gespeeld. Hopelijk maandag binnen
![]()
Het is geen FF als in de FF reeks. Maar dat maakt hem niet minder tof.quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:08 schreef Cid het volgende:
[..]
Je bedoeld Final Fantasy Crystal Chronicles? Dat is nou juist geen echte Final Fantasy![]()
Mwhoa, dat ligt maar net aan de persoon natuurlijkquote:Op donderdag 22 maart 2007 01:21 schreef disjfa het volgende:
[..]
Het is geen FF als in de FF reeks. Maar dat maakt hem niet minder tof.
haha ik heb m gistermiddag ook binnengehad!quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:19 schreef Sjiznit het volgende:
Hehe, Excite truck is vet. Net men pa even flink ingemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |