Hmm, geen CPU's in de mp?quote:Op zondag 18 maart 2007 23:33 schreef Oksel het volgende:
Excite Truck is écht leuk. Alleen de MP is niet zo héél spannend. Mis de andere auto's..
2008.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:29 schreef Erotica_ het volgende:
Ik wil Mario Kart voor de Wii.. of tenminste een datum
Ons BoF Battlefield 2 topic loopt nu op 150 en dat is dan zonder de 45 Battlefield 2 topics maar goed het is weliswaar een onderwerp, in realiteit spammen we er een partij op losquote:Op zondag 18 maart 2007 22:15 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Een normale reeks dan, met een echt onderwerp. En geen slowchat
ben ik ook bang voor...quote:Op maandag 19 maart 2007 09:54 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik denk dat Mario Kart pas in 2009 zal komen.
bij amazon.de zijn wiiplay en nunchucks nog steeds voorradigquote:Op zondag 18 maart 2007 20:27 schreef MaHawK het volgende:
Ik wil een extra Wiimote!Erg irritant om telkens de wiimote over te moeten geven als je Wiisports speelt.
Uhhh.. afgelopen week 2 x de stad in geweest op zoek naar Wii Play (bij voorbaat al kansloosquote:Op maandag 19 maart 2007 12:26 schreef renz0r het volgende:
Misschien dat het ook toeval is, hier in de Drechtsteden is die simpelweg niet te vinden qua losse verkoop
Godfather is van EA....quote:Op maandag 19 maart 2007 15:19 schreef depax het volgende:
Ooh ja ubi kan blijkbaar ook goede ports doen
The godfather.
http://wii.ign.com/articles/773/773509p2.html
Overall 8.0
euh ja sorryquote:
Het zou mij ook niets verbazen.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk dattie gewoon in 2008 komt hoor, om het verrotte online systeem een boost te geven, want niemand gaat dat gebruiken
Ik wacht ook op de goede games, maar tot op heden is er nog maar bar weinig aangekondigd dat mij kan boeien.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:34 schreef Oksel het volgende:
Enneuh, komt er nou al eens een goede adventure aan? RPG? Shooter? Gaap.
Het gewone spel vind ik een stuk leuker en de levels zijn totaal anders met een wat andere spelbeleving. Ze worden ook niet meteen tyfusmoeilijk na een paar simpele levels, maar het wordt langzaam opgebouwd.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:49 schreef __Saviour__ het volgende:
ik heb de cubeversie van monkeyball al.
is de wii-versie dan nog leuk alleen door de tiltcontrols? en zijn het nieuwe levels of hebben ze veel gerecycled?
Sorry hoorquote:
Daar geloof ik helemaal nix van, ik denk dat hoogstens 2% hem laat chippen.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:40 schreef Koentje3 het volgende:
mjah omdat die wii nu ook gechipt kan worden gaan de sales nog 3x zo hard...
Tuurlijk... De groep die hem zal chippen is zo klein dat het waarschijlijk weinig uitmaakt. DS software verkopen lijden ook niet onder backupcard terwijl die zelfs simpel in gebruik zijn. Bij de wii moet je eerst nog gaan solderen en alles.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:40 schreef Koentje3 het volgende:
mjah omdat die wii nu ook gechipt kan worden gaan de sales nog 3x zo hard...
Zijn die controls goed te doen dan? Niet dat ze te zwak of te sterk reageren enzo.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:07 schreef RoelRoel het volgende:
Het gewone spel vind ik een stuk leuker en de levels zijn totaal anders met een wat andere spelbeleving. Ze worden ook niet meteen tyfusmoeilijk na een paar simpele levels, maar het wordt langzaam opgebouwd.
De mini games vind ik rotzooi, die vond ik een stuk beter op de Gamecube.
Nou ik ben bang van niet, meestal gaat het ombouwen van consoles als een lopend vuurtje. Mjah, ik denk dat je dan veel functionaliteit misloopt uiteindelijk. Nintendo zal waarschijnlijk een manier vinden om de chips te detecteren waardoor je uiteindelijk misschien wel gebanned kunt worden ofzo. Lijkt me jammer. Ik koop ook liever games aangezien je ze dan ook echt speeld.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:08 schreef SPiDeY. het volgende:
Daar geloof ik helemaal nix van, ik denk dat hoogstens 2% hem laat chippen.
voor de cactus stoppen (1), daarna springknop (2) even ingedrukt houden en weer los laten (dat je hoger springt) en dan de wii-mote naar voren bewegen zodat je naar voren geschoten wordt (zelfde als een aanval). Dan spring je over de cactus heen.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:30 schreef depax het volgende:
[..]
trouwens ik zit verdomme nogaltijd vast bij die cactus in tweede level van dinosaurs van sonic.
iemand een oplossing moet ik soms van te voren die firesoul krijgen?
Ik vind 't een redelijk spel, moeilijk, maar dat ligt zeker niet aan de controlsquote:Op maandag 19 maart 2007 18:45 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zijn die controls goed te doen dan? Niet dat ze te zwak of te sterk reageren enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |