Vergeleken met Rez heeft Zelda muziekjesquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:27 schreef BMH het volgende:
"Muziekjes"....
Mijn vrouw begon ook al een keer te piepen, ik weet niet meer in welk stuk ik was, maar ze vond de muziek daar redelijk tenenkrommend.... als speler had ik er iig geen last vanquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:07 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Vergeleken met Rez heeft Zelda muziekjes.
De muziek van REZ is overgewaardeerd. Het zijn enkel beats en strings zonder cue's of terugkerende thema's. Sowieso heeft het spel een kunstmatige cultstatus die het niet verdiend. Het spel mag dan wel appart zijn, het stelt ook niet veel voor.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:07 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Vergeleken met Rez heeft Zelda muziekje.
Met jou praat ik niet meerquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:12 schreef BMH het volgende:
[..]
De muziek van REZ is overgewaardeerd. Het zijn enkel beats en strings zonder cue's of terugkerende thema's. Sowieso heeft het spel een kunstmatige cultstatus die het niet verdiend. Het spel mag dan wel appart zijn, het stelt ook niet veel voor.
Wrz? (Wat remcheese zegt)quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:16 schreef remcheese het volgende:
REZ?
Een abstracte on rails shooter waarbij jouw schoten een deuntje ter weeg brengen. Voegt verder helemaal niets toe aan de gameplay enkel aan de sfeer.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:16 schreef remcheese het volgende:
REZ?
Rumor or not? The popular shooter game for the Playstation 2, Rez, is rumored to be added to the list of upcoming game titles for the Nintendo Wii. We think that it may be possible, as an interview with Q Entertainment's Tetsuya Mizuguchi conducted at the recent E3 confirmed that he is considering making a sequel for some of his Sega-published rhythm franchises. " I'm currently seriously considering it. It's always there. I'm always thinking about it. [Grinning] Also Space Channel 5," was Mizuguchi's response when asked about the plans for Rez.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:19 schreef remcheese het volgende:
ik gok op Reggae En Zelda ?
Ah ok , Google Gaf een Sloten importeur op REZ en op REZ Zelda een Hi-resolution Texture pack
vandaag de vraag![]()
mijn wederhelft vind het schattige gelach van (uhm shit hoe heet ze, dat poppetje dat op je rug zit, geloof medhina) irritant...quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:13 schreef k_i_m het volgende:
Mijn wederhelft vind de muziekjes van Zelda stom. Maar zonder geluid spelen is ook stom
.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:08 schreef DaggerNL het volgende:
Hajime no Ippo Boksspel voor de Wii![]()
http://www.wiionly.nl/nieuwsitem.php?nid=1141
Oh ja, daar keek ze ook van op, zeker omdat het uit de remote kwamquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:25 schreef melluk het volgende:
[..]
mijn wederhelft vind het schattige gelach van (uhm shit hoe heet ze, dat poppetje dat op je rug zit, gellod medhina) irritant...
leuk dat je het even mededeelt...quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:28 schreef Adagio het volgende:
En ik maar denken wat Resident Evil Zero er ineens mee te doen had....
Als hij met zn oog naar jou toe komt moet j wachten totdat hij terug gaat en dan springen, dan word ie gelockt en dan kan je zo'n attack ding uitvoeren en dat moet je een aantal keer doenquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:18 schreef linebear het volgende:
sonic is stoermust have
weet iemand hoe ik die schorpioen kan verslaan !?
Zoals de raggende mannen al eens zongen.....moet ik je soms in je bek schijtenquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:56 schreef linebear het volgende:
ja dat weet ik en dan draait ie zich om, zie je een mond en dan !?
Nintendo games zijn 45 euro (op Zelda na).. 3rd party games zijn vaak <55.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:57 schreef MaHawK het volgende:
Heb net even een deel van de SSX Blur review bekeken op IGN (de video review that is). Ik moet zeggen dat het me echt wel wat lijkt. Wat gaat die game kosten eigenlijk? 50 euro neem ik aan?
Springen! en dan weer zo'n attack actie uitvoeren.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:56 schreef linebear het volgende:
ja dat weet ik en dan draait ie zich om, zie je een mond en dan !?
Sjeez, beetje veel tijd over? damn...quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:01 schreef WooZ het volgende:
TVP
Heb nu 6 uurtjes Zelda erop zitten, eerste bronzen gedeelte van excite gehaald met S rank, rayman zit ik op rond de 40%, kororinpa op 25%, sonic 1e level van story mode gehaald, red steel op 12%, wario ware stuk of 5 levels gehaald zit nu bij dat level met samurai boss = lastig
en dat vanaf afgelopen zaterdag 16.00
studentquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:15 schreef melluk het volgende:
[..]
Sjeez, beetje veel tijd over? damn...
ik heb 10 uur in zelda zitten...en dat vanaf dinsdagavond...
pfft
Goh, deze discussie is nog nooit gevoerd....quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:41 schreef mini-lellan het volgende:
Zelda is wel tof ja! Veel gespeeld met me buurjongen. Maar aangezien ik een graphicwhore ben zeg ik Sony ftw!![]()
terug vind postquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:09 schreef Dixidito het volgende:
tvp (geen idee wat het betekent, maar volgens mij moet je dat typen om dit topic in je actieve topics te krijgen)
nja zo vind ik elke SSX game... dus ging er al niet vanuit dat het niks zou wordenquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:32 schreef Kill_em_all het volgende:
Vandaag SSX gekocht en ik ben eigenlijk toch wel teleur gestelt. Ik had een beetje ala tony hawk verwacht waar je lekker relaxed kon rondboarden en ondertussen zonder al te veel moeite lekker veel air maken en daarna lekker stunten maar dat is er echt niet bij. Ook het stunten vind ik enorm beperkt. Grabs uitvoeren is nutteloos omdat het weinig punten oplevert en met je wiimote kan je maar 4 dingen doen (flip lins/rechts spin links/rechts) en ook rails pakken op verschillende manieren werkt niet echt. Ook ubertricks zijn godsonmogelijk uit te voeren want de wiimote pikt het gewoon voor geen meter op. Ook vind ik de levels niet zo gemaakt dat je echt lekker los kan gaan, rails mis je gewoon vaak tenzij je er precies op rijdt en er later opspringen gaat bijna niet en vaak verlies je enorm veel snelheid. Jumps zijn er wel genoeg maar omdat je eigenlijk maar 4 tricks gebruikt is dat ook niet echt spannend. En gouden mediales halen is vaak ook erg moeilijk omdat je geen uberticks kan doen (neem aan dat die veel punten opleveren). Het sturen werkt wel lekker mjah voor de rest vind ik dat de game een heel hol gevoel geeft. Ik heb de game nu een uur of drie gespeelt en ik heb me eigenlijk nog geen minuur vermaakt en me vooral verveelt en geergerd aan het feit dat je weinig tricks heb en die klote pleuris ubertricks niet kan uitvoeren. En de muziek vind ik ook saai. Standaard deuntje ipv muziek waarvan je echt lekker zin krijgt om te boarden.
Misschien dat het later in de game nog beter word aangezien ik pas bij het eerste toernooi ben maar dan zullen de banen wel beter moeten worden en er meer (leuke) trucks moeten komen. Ik dacht dat ik SSX echt veel vetter ging vinden dan Exite truck maar nu krijg ik toch het idee dat ik exite truck veel leuker vind, totaal geen replay value maar tenminste veel actie zolang als het duurt voordat je de game uit hebt.
15,- euroquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
RGB kabel gekocht, was uiteindelijk 15 euro. Ik zal later deze week laten weten of ik er tevreden over ben.
Zal wel zo'n third party kabel zijn.quote:
23 maart komt ie uit, maar ik had hier al gevraagd naar hands on, gfezien sommige diehard gamers alles importerenquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:02 schreef De_Brandweer het volgende:
Iemand DragonBall Z al in de winkel zien liggen? Ik kan niet wachten tot ik die game heb.
Uhm, wifi is tegenwoordig niet zo duur meer om te kopen?quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:06 schreef Ruzbeh het volgende:
Wanneer komt de LAN adapter uit?Nintendo
[..]
Zal wel zo'n third party kabel zijn.
Ik las de IGN review en ze waren best positief. En ik weet dat hij op 23 maart uitkomt, maar ik hoop dat hij iets eerder al in de winkel ligt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
23 maart komt ie uit, maar ik had hier al gevraagd naar hands on, gfezien sommige diehard gamers alles importeren
Ik weet het nog niet, ik las in een review dat de controls juist rot waren met de wii mote. Gezien IGN alles wat met Wii te maken heeft afzeikt weet ik nu niet of dat zo is. Die lui spelen volgens mij 15 minuten met een spel en beoordelen het dan. Ik wacht nog even tot ik meer reviews kan vinden.
Ik heb al betaalt voor de adapter en de ethernet kabeltje heb ik een tijd geleden al gekocht en netjes hier neergezet.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uhm, wifi is tegenwoordig niet zo duur meer om te kopen?
Ah, op die manier. Al blijft kabel sowieso de meest betrouwbare stabiele manier van connecten. Jammer dat ze dat niet meteen erbij hebben geleverd. Loze leidingen zat in huisquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:30 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik heb al betaalt voor de adapter en de ethernet kabeltje heb ik een tijd geleden al gekocht en netjes hier neergezet.
Ja, had ik ook vorige week. Heb de game een uurtje of twee gespeeld voor ik hem doorstuurde, en was soms redelijk onmogelijk.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:48 schreef BMH het volgende:
Ik heb SSX vandaag ook een half uurtje kunnen spelen. De besturing is onmogelijk. Ik weet niet of je wel eens geprobeerd hebt om je armen beide een andere richting op te draaien? SSX blur heeft moves waarbij je dit moet doen binnen een bepaalde tijd en onder de druk van beatende muziek en de mogelijkheid dat je te pletter valt.
EA... WTF!
Ze geven je analoge besturing over je snowboarder.. Je moet springen door een spring beweging te maken met je hand... Tricks voer je uit door je wiimote te bewegen.. alles is analoog en goed.. WHY THE FUCK moet ik dingen in de lucht tekenen die naar mijn mening bijna onmogelijk zijn?quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:24 schreef speknek het volgende:
Schijnt wel dat als je langer met SSX bezig bent, dat je dan de controls steeds meer onder de knie krijgt. En dat het ook meer voldoening geeft om een echt moeilijke trick te doen, in plaats van wanneer je alleen op knopjes drukt.
Maar het is natuurlijk nog maar de vraag of het de voldoening waard is, als dat betekent dat je een aantal uur lang een niet leuk spel moet spelen.
Dat wel idd, maar wel de enigste met audio-out appart...quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:06 schreef Ruzbeh het volgende:
Zal wel zo'n third party kabel zijn.
Preciesquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:54 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Dat wel idd, maar wel de enigste met audio-out appart...
kijk je daar naar dan onder t gamen?quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:11 schreef Neverstop het volgende:
De truc is dat je niet op je sensorbar moet letten,
Moet jij ergens specifiek naar kijken om erop te letten?quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:58 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
kijk je daar naar dan onder t gamen?
Ah dus jij hebt dat ook? viel me gister ook al op dat me wii het geluid van een krakende HDD maakte tijdens het spelen.quote:EDIT:
Valt het iemand anders op dat de Wii tijdens dit spel echt veel meer herrie maakt dan tijdens andere spellen. Alsof ie de DVD opeet of zo.
Dit zou ik echt een enorme tegenvaller vinden.quote:Wii Friend Code per game anders
Wie online speelt met de Nintendo DS weet waar ik over praat. De hel die Friend Code heet. Voor elke game moet je de friend codes van je online vrienden intikken, omdat die voor iedere game anders zijn. Deze hel lijkt zich te gaan herhalen op de Wii.
Dat betekent dat als je vriend en jij zowel Metroid Prime 3 als Pokémon Revolution kopen je desondanks tweemaal een friend code zult moeten invoeren. Simpelweg omdat de online infrastructuur (van Gamespy) het op de één of andere manier niet kan onthouden dat je vriend zowel game A als game B heeft.
In mijn ogen onacceptabel. Voor de DS wil ik het door de vingers zien, maar online console gaming anno 2007? Kom op zeg. Poor performance Nintendo.
Bron
In sommige winkels is het spel al te vinden.quote:
Ik hoorde iets anders. Volgens mij was het zo dat Battle Revolution een aparte friendcode heeft, ja, maar dat is omdat die game nog met het DS-systeem voor online games werkt; de Wii-versie was niet op tijd klaar voor de release van december in Japan. Andere games zouden wel gewoon 1 gezamenlijke code hebben...quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:12 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dit zou ik echt een enorme tegenvaller vinden.
als jij als een mongool aan t tenissen bent. let je er dan ook op?quote:Op donderdag 15 maart 2007 05:58 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Moet jij ergens specifiek naar kijken om erop te letten?
Ik bedoel dat je niet moet proberen om je cirkeltje, hartje of Z binnen het "oog" van de sensorbar te maken.
quote:IGN N-Query (MySims possibly contains online features)
March 14th, 2007
Once again, I thought this was worth mentioning by itself. A portion of IGN’s N-Query mailbag. Matt Casamassina’s answer is in bold.
Heyaa. I was in EB the other day picking up SSX for Wii & 2k7 for 360 and I noticed they had the MySims display box up. The interesting part to this little story is on the front there was the Wi-Fi network symbol and on the back described how you can go online with your sims and interact etc. Can you guy confirm this? Thanks!
I recently interviewed EA about the game - I’ll post the transcript soon - and the developer wouldn’t come right out and say it, but made very clear to me that it is exploring an online component for MySims. The signage you saw only strengthens my belief that the game will have it. Oh, and on a side note, I’ve chatted with some third parties now who already have online components in their forthcoming Wii projects. It’s coming, guys - Pokemon Battle Revolution kicks it off in the near future, but in the next six months you’re going to start seeing a wave of third party games that take Wii online, too. Developers have had the online SDK for months now and the next wave of titles will incorporate it.
Had je die trouwens bij de Makro gehaalt? anders rij ik daar vanmiddag ook ff langsquote:
De handelingen die je moet verrichten lijken erop te duiden dat er gebruik wordt gemaakt van de infrarood verbinding. Je moet tenslotten een "tekening" maken.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:06 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
als jij als een mongool aan t tenissen bent. let je er dan ook op?
das de reden waarom de controls van de wii zo tof zijn. je kan jezelf beperken of maximaal los gaan.
Hij heeft een beetje een vreemd warm smartblur filter, wat meestal wel prettig beeld geeft, maar soms felle roodkleuren in elkaar over laat lekken. Voor de rest is ie vooral groot en goedkoop. Laatste tijd merk ik alleen wel dat als ie nog warm moet worden, soms een paarse en groene vlek aan weerszijden komt. Maar dat had de tv van mijn ouders ook, dus ik denk dat het een algemene kwaal van grote crt's is.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:26 schreef BroesWillems het volgende:
Bevalt ie goed?
Maar je moet toch ook tekeningen maken met de nunchuck? Die heeft geen pointer hoorquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:23 schreef Neverstop het volgende:
[..]
De handelingen die je moet verrichten lijken erop te duiden dat er gebruik wordt gemaakt van de infrarood verbinding. Je moet tenslotten een "tekening" maken.
Als je ook naar de help kijkt zie je een mannetje staan met de Wiimote in zijn hand voor een scherm met een bepaalde afgebakende omgeving.
Maar blijkbaar maakt ie hier geen gebruik van aangezien ik inderdaad gewoon als een idioot tekeningen sta te maken in de lucht pikt hij dit ook op. Terwijl deze bewegingen normaal gesproken ruimschoots buiten het beeld zouden vallen.
van overlekken de kleuren zal ik weinig last hebben, omdat ik kleurenblind ben en dicht op mekaar lijkende kleuren toch al niet kan onderscheiden...quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:29 schreef speknek het volgende:
[..]
Hij heeft een beetje een vreemd warm smartblur filter, wat meestal wel prettig beeld geeft, maar soms felle roodkleuren in elkaar over laat lekken. Voor de rest is ie vooral groot en goedkoop. Laatste tijd merk ik alleen wel dat als ie nog warm moet worden, soms een paarse en groene vlek aan weerszijden komt. Maar dat had de tv van mijn ouders ook, dus ik denk dat het een algemene kwaal van grote crt's is.
Maar verder ben ik er prima tevreden mee hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |