GoW 2 Binnenkort (?) en Bully moet ik ook nog hebben!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:29 schreef boem-dikkie het volgende:
Hmmgeen spel gekocht, wel wat blauw licht voor mn PC
.
Ik wil op t moment God of War 2 en Bully hebben, voor de rest niet echt vét graag een spel.
Geen zin om 50 te lappen voor bully en Creditcards heb ik niet dus Play.com word m ook niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:03 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
GoW 2 Binnenkort (?) en Bully moet ik ook nog hebben!![]()
oeh klonoa 2quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:16 schreef Gravybrain het volgende:
All hail the best entertainment machine of all time. Ik ben op dit moment SMT: Nocturne, Primal en Black aan het spelen. In de backlog zit nog:
-DDS2 (collector's edition ge pre-ordered)
-Valkyrie Profile 2 Silmeria
-DMC 3 (al eens aan begonnen, maar ik moet telkens door de eerste echte baas in traantjes afdruipen. This game rapes me, op normal al veel moeilijker dan DMC 1)
-FF XII
-Klonoa 2
-DQ VIII
-Maximo vs Army of Zin
onlangs erg genoten van Ghosthunter en We heart Katamari.
heh ja ik heb ff de eerste paar levels gespeeld en het is echt enorm leuk. Klassieke platformactie, gemixt met het wat snellere, sonic-achtige werk. De gameplay is zelfs zo verslavend dat ik me moet beheersen om de story sequences niet helemaal te skippen. Ze duren meestal te lang en ze zijn nogal lame, kwil altijd met de game verdergaanquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:10 schreef marcek het volgende:
[..]
oeh klonoa 21 van de beste platformers ooit
![]()
![]()
Ik twijfel erg over deze game... Heb DDS1 in mn backlog staan en wil eigenlijk erg graag DDS2 ook kopen. Zeker omdat zowel RPGFan als Eurogamer lyrisch zijn:quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:16 schreef Gravybrain het volgende:
-DDS2 (collector's edition ge pre-ordered)
quote:Shin Megami Tensei: Digital Devil Saga 2 is easily the finest game I've had a chance to play this year and stands to be one of the great games of this generation. DDS2's superb graphics, magnificent aural pieces, excellent, fleshed out story, and better balance makes Digital Devil Saga 1 - and just about every other game this year - look like child's play. Serph and company's tale of struggle, intrigue, and betrayal is what many RPG fans have been waiting for - an RPG that's not only out of the ordinary like the first Digital Devil Saga, but brings together all of the elements that they remember games in like Final Fantasy VII and Chrono Trigger. This game is not built for the casual gamer, but if you have the blood of a true RPGFan running through your veins, you simply must pick up this game.
Enige probleem is het feit dat ik het laatste jaar niet meer aan mn RPGs toekom vanwege tijdgebrek.quote:Digital Devil Saga 2 is everything that an excellent sequel should be. It takes on board criticisms levelled at the former game and addresses them all in a way which should delight any fan of the series; not only that, it picks up the story and characters of the original title and develops them in such a fascinating way that it actually throws fresh light on the original, which now seems like a much better piece of storytelling in the context of its part in the series as a whole. We've seen plenty of sequels which mar the memory of the original game, but one which actually makes the original game seem even better? That's a rare beast indeed. There may be plenty more fish in the sea, but when I said "I love you", I meant it. The joy of videogames, of course, is that I'm more than happy for everyone else to love the DDS series too - and I promise not to wave a pint glass in a threatening manner and inquire as to whether you're eyeing up my game.
ik had na het uitspelen zoiets van meer meer meer , moet nog steeds op zoek gaan naar de 2 gameboy delen en het ps1 deel.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:35 schreef Gravybrain het volgende:
[..]
heh ja ik heb ff de eerste paar levels gespeeld en het is echt enorm leuk. Klassieke platformactie, gemixt met het wat snellere, sonic-achtige werk. De gameplay is zelfs zo verslavend dat ik me moet beheersen om de story sequences niet helemaal te skippen. Ze duren meestal te lang en ze zijn nogal lame, kwil altijd met de game verdergaan![]()
Nocturne heb ik ook in mn backlogquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:13 schreef Gravybrain het volgende:
DDS is niet zo lang als een gemiddelde RPG. Ik heb het eerste deel in 35 uur uitgespeeld, maar je kan best 5 uur aftrekken als je puur het spel wil uitspelen. DDS2 schijnt echter nog beter te zijn qua gameplay, dus ik kijk er enorm naar uit. Het irritante aan de PAL versie is wel dat er geen 60hz optie inzit. Ik denk echter wel dat het beter is dat je eerst deel 1 speelt, omdat die niet moeilijk is en een goeie inleiding geeft tot het hele SMT systeem.
DDS2 LE heeft wel een soundtrack cd, artwork en een grote poster als je bij Ghostlight bestelt, wat ik ook gedaan heb. Ik kan wel pics posten als ik de game binnenkrijg.
Ik hou dus nogal van het cyberpunk sfeertje dat DDS heeft en besloot dus ook maar Nocturne te kopen. Heb een groot uur gespeeld en het battlesysteem vind ik nog leuker dan DDS. Nu moet je je vijanden niet absorberen, maar ze rekruteren tot partymembers. Het is een beetje Pokemon op hoog niveau. Ik heb gehoord dat de game later nog tandenknarsend moeilijk wordt, dus we zullen eens zienSfeertje in Nocturne is nog beter en mysterieuzer dan in DDS, er lijkt ook meer verhaal in deze te zitten. Artstyle is in zowel DDS als Nocturne fantastisch.
For good measure, hier wat Nocturne/DDS art voor de mensen die de games niet kennen. You must say wow
Nocturne:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
DDS:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat laatste is echter niet meer waar. Iedereen krijgt de poster doordat de shipping date verlaat is, als goedmakertje.quote:Shin Megami Tensei: Digital Devil Saga 2 PlayStation 2 COLLECTORS EDITION includes:
* Digital Devil Saga 2 PlayStation 2
* 44 page manual
* Collectors Edition inlay
* Six collectable artcards featuring images from the game
* 30 track music CD
* Purchase the Collectors Edition Digital Devil Saga 2 from the Ghostlight website and receive a free poster featuring artwork from the game. This poster is exclusively available from this site. The poster is limited to 1,000 copies
even?quote:Op zondag 25 februari 2007 18:36 schreef ThijsThijs het volgende:
Een vraagje:
Ik ben van plan om morgen even een PS2 te gaan halen, gewoon voor een beetje als ik mij verveel.
Maar hoelang blijven er nog nieuwe games voor deze console verschijnen?
Maart 2007(?)quote:Op zondag 25 februari 2007 18:56 schreef ThijsThijs het volgende:
Ik wil graag een vaste datum horen
quote:Op zondag 25 februari 2007 18:56 schreef ThijsThijs het volgende:
Ik wil graag een vaste datum horen
Heb m besteld, bij DimPlus voor 45 euro. Zij hebben ook de CE en qua betaling was dat ff wat handiger nu.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:26 schreef Gravybrain het volgende:
U vraagt, wij draaien:
http://www.ghostlight.uk.com/product_info.php?prod=8
[..]
Dat laatste is echter niet meer waar. Iedereen krijgt de poster doordat de shipping date verlaat is, als goedmakertje.
Kickass boxart:
[afbeelding]
Met zo'n enorme hoeveelheid toffe games voor de PS2 hoef je je toch geen zorgen te maken over wat er allemaal nog gaat verschijnen?quote:Op zondag 25 februari 2007 18:36 schreef ThijsThijs het volgende:
Een vraagje:
Ik ben van plan om morgen even een PS2 te gaan halen, gewoon voor een beetje als ik mij verveel.
Maar hoelang blijven er nog nieuwe games voor deze console verschijnen?
Neuh, niet echt tenminste, de snelheid ontbreekt en ze hebben de fatalities vervangen door een waardeloos combo-systeem. De Story mode is vermakelijk(totdat je een x of 5 dood gegaan ben in een van de vele deathtraps), maar de SP en MP battles zijn gewoon niet meer wat MK vroeger was.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:53 schreef boem-dikkie het volgende:
Is die Mortal Kombat Armageddon een beetje tof ?
Heb van iemand hier op Fok! nu MK:Shaolin Monks gekochtquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Neuh, niet echt tenminste, de snelheid ontbreekt en ze hebben de fatalities vervangen door een waardeloos combo-systeem. De Story mode is vermakelijk though, maar de SP en MP battles zijn gewoon niet meer wat MK vroeger was.
Ziet er goed uit, mooie boxart, ook voor de OST die in DVD hoesje komt en dus mooi in de kast erbij kan komen te staanquote:Op maandag 26 februari 2007 10:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb m besteld, bij DimPlus voor 45 euro. Zij hebben ook de CE en qua betaling was dat ff wat handiger nu.
Absoluut. Als zijn het verhaal en de sfeer beter dan de gameplay.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:55 schreef JimmyJames het volgende:
Is Yakuza de moeite waard?
ik las Rumble rosesquote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:18 schreef NutKees het volgende:
Ben nu met Rule of Rose bezig, ik vraag me af waar al die heisa voor nodig was.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:05 schreef Deacon_Tigra het volgende:
De marktplaats advertenties worden ook met de dag triester![]()
![]()
![]()
ik zoek burnoud dominator wand het lijkt me een leuk spel je als je hem heb wil ik heb als je hem aan me wilt geven dan badankt doei
groetjes jari
Het spel geven ook!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:05 schreef Deacon_Tigra het volgende:
De marktplaats advertenties worden ook met de dag triester![]()
![]()
![]()
ik zoek burnoud dominator wand het lijkt me een leuk spel je als je hem heb wil ik heb als je hem aan me wilt geven dan badankt doei
groetjes jari
Die heb ik nogwel echt een kutspel!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:46 schreef Deacon_Tigra het volgende:
het valt me wel op dat sommige mensen ook alleen maar half lezen
als je even zoekt , dan kan je zo leven dattie voorlopig nog niet uit komt![]()
zelfde als ik af en toe lees ,
ik ben op zoek naar mario 3 voor de ps2![]()
*U vraagt, wij draaienquote:Op maandag 5 maart 2007 23:26 schreef mini-lellan het volgende:
Vandaag weer GoW uitgespeeld...WIL DEEL 2!!![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
*U vraagt, wij draaien
God of War II Pre-order
Zeer aantrekkelijke prijsBedankt Hans
![]()
quote:Dit artikel is waarschijnlijk op Monday 31 December, 2007 weer voorradig.
quote:
Hoe denk je anders dat sony aan zulke verkoop aantallen komt?quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:12 schreef mini-lellan het volgende:
Mijn PS2 heeft kuren. Je hoort em wel draaien maar het klepje wilt niet meer open, blauwe lampje is ook uit en heb geen beeld. word het dan tijd voor een nieuwe?!![]()
Ik heb er 11 van (allemaal in de top 15), maar 1 ervan is wel op de xbox.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:00 schreef mini-lellan het volgende:
Zelf heb ik er 11 gespeeld en 9 in bezit.![]()
he?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:16 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Hoe denk je anders dat sony aan zulke verkoop aantallen komt?(Tis maar een grapje voor mensen het overdreven serieus gaan opnemen.
)
quote:Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 2, Dynasty Warriors 4, Need for Speed Underground 2
die baraka's verslaan.. en dan helemaal naar links achter in het level lopen. Over het bruggetje dus, en dan kan achteren... daar zit nog een portal waar je in moet springen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:22 schreef boem-dikkie het volgende:
In Mortal Kombat Shoalin Monks kom ik echt niet verder. Aan het begin kom je op een gegeven moment bij zo'n brug, die flikkert in elkaar, dan moet je naar beneden, vechten tegen zo'n groot monster. Als je die verslagen hebt krijg je de Ability Far Jump of zoiets. Dan kun je over de brug heen springenen kun je dus vechten,dan moet je met je partner op zo'n klein bruggetje nog tegen 2 kerels vechten en dan spring je in zo'n Portal.
Na die portal kom je bij zo'n soort zandlandschap met allemaal barakka's , waar moet ik in vredesnaam heen![]()
Thanksquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:51 schreef Retarded het volgende:
[..]
die baraka's verslaan.. en dan helemaal naar links achter in het level lopen. Over het bruggetje dus, en dan kan achteren... daar zit nog een portal waar je in moet springen.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:00 schreef mini-lellan het volgende:
The IGN Top 25 PS2 Games of All Time:
3) Final Fantasy X
Tis een geweldig spel en hij hoort zeker in de top thuis, maar wel een stukje lager geplaatst..quote:
quote:Op zondag 18 maart 2007 01:04 schreef knuppelhout het volgende:
en waar staat pes6 danwel pes5 in het rijtje?
Ha! lees de post nu pas, dacht van kom, toch eens kijken en het spel was er nog. Gebruikt maakt me niks uit, meteen maar besteld.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:35 schreef marcek het volgende:
voor de mensen die REZ nog zoeken voor een spotprijs
er staat er op het moment 1 te koop (gebruikt) bij dimensionplus voor slechts 12 euro.
het is een zeer matig spel met een aardig vechtsysteem, meer niet. Al had het geen final fantasy geheten had het denk ik niet hoger dan 7tjes gescoort.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:25 schreef AmonAmarth het volgende:
[..]
Tis een geweldig spel en hij hoort zeker in de top thuis, maar wel een stukje lager geplaatst..
Slide-card?quote:Op zondag 18 maart 2007 17:47 schreef Schimpie het volgende:
Hoe heet dat ding ook alweer waar je import games mee kan spelen?
Zo'n memorycard geval was het geloof ik..
Ik heb em gespeeld. Kwam niet verder dat bij z'n arena met een gozer met 4 handen.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:04 schreef boem-dikkie het volgende:
Wie heeft Mortal Kombat Shaolin Monks gespeeld? Want hoe de héll impale ik Baraka, ik win van hem met dat op kruisje rammen en dan moet ik hem impalen, ik weet niet hoe dat moet ..
Dat is Goro, dat is in het hoofdstuk waar ik nu zit de eindbaas, ik heb Baraka al verslagen, bleek gewoon R2 te zijn dat impalenquote:Op maandag 19 maart 2007 20:52 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Ik heb em gespeeld. Kwam niet verder dat bij z'n arena met een gozer met 4 handen.![]()
Hmm, thanksquote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
De PS2 heeft onwijs veel games en de meeste goede games zijn ondertussen wel Platinum dus 20 euro. Dus ja, de PS2 is zn geld meer dan waard
Niet ombouwen alleen. Das voor paupers.
ombouwen is voor gamers die geen zin hebben om veel gave games mis te lopen omdat idioot veel dingen hier niet worden uitgebracht bedoel je.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
De PS2 heeft onwijs veel games en de meeste goede games zijn ondertussen wel Platinum dus 20 euro. Dus ja, de PS2 is zn geld meer dan waard
Niet ombouwen alleen. Das voor paupers.
Ik ben ook zo'n gamer en heb daarom een Europese PS2 en een Amerikaansequote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:18 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
ombouwen is voor gamers die geen zin hebben om veel gave games mis te lopen omdat idioot veel dingen hier niet worden uitgebracht bedoel je.![]()
en dat word hier niet besproken aangezien het niet mag.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:18 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
ombouwen is voor gamers die geen zin hebben om veel gave games mis te lopen omdat idioot veel dingen hier niet worden uitgebracht bedoel je.![]()
kickquote:Op zondag 25 maart 2007 13:28 schreef marcek het volgende:
hier ook maar een melding:
ik heb hier een gesealde engelse(pal) guitar hero 2 te ruil liggen (fout in levering van bestelling , dus dubbel in huis)
roep maar een ruilgame , hij blijft een paar dagen staan en ik kies dan.
als iemand freekstyle of rumble racing te ruil heeft , hebben die de voorkeur
check signature om te zien wat ik al heb.
andere platforms zijn ook welkom![]()
niet veel volgens mij , maar voor de mensen die al een gitaar en deel 1 hebben is het mischien watquote:Op woensdag 28 maart 2007 08:23 schreef knuppelhout het volgende:
heb weinig te ruil, maar wat heb je aan dat spel zonder die gitaar? of zit die erbij?
wil ook nog een ps2 kopen. had er eerst wel een maar speelde niet veel. wil wel al die toppers opkopen danquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:46 schreef suijkerbuijk het volgende:
ga morgen ook de playstation 2 halen
kost 130euro inclusief 2games
vind ik wel een leuke prijs
Kan ook de basis pakket nemen voor 99euro
Dan heb je mem kaart 1controller en de console
Ken je GoW niet?! Deel 1 nooit gespeeld?quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:36 schreef jorienvdherik het volgende:
Gods of war eens kijken wat dat voor spel is
nee nooit gespeeldquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:40 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Ken je GoW niet?! Deel 1 nooit gespeeld?Voor mij echt 1 van de beste games op de Ps2.
![]()
Ik moet eerlijk zeggen , dat deze game binnen no-time in mn backlog aan het verstoffen was,aangezien ik die gelijk met DBZ:BT2 gekocht heb, en na een aantal andere titels (oa Naruto, Okami, FFXII, verschillende classic collecties, zelda op de cube en verschillende handheld danwel PC games) ik de game eilk heul vergeten benquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:14 schreef ethiraseth het volgende:
Is bully de moeite waard? Of is het vooral veel van die crappy lessen volgen waarin je keer op keer dezelfde minigames moet doen en daarbuiten dan beetje rondprutsen op de campus?
Twisted Metal Black was een vrij aardig spel vond ik maar dan wel in die begin periode van de PS2 en inderdaad absoluut geen top25-plek waardig. Het is leuk voor tussendoor maar zeker niet beter dan bijvoorbeeld Okami, REZ en Ratchet & Clank.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:54 schreef Pritt het volgende:
Twisted Metal: Black in de top 25. Mijn god wat een bout spel was dat.
Voor de rest veel toppertjes die ook in mijn kast gaan te blinken.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Roy, hoe vond je God of War II?
Kan niet meer wachten tot 13 april![]()
Op play.com en tothegame.com...quote:God of War II
Pre-order
Due for release on 27/04/2007
En toch las ik dat ergens laatstquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:06 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
[..]
Op play.com en tothegame.com...
Denk dat de 13de niks uit gaat komen
Ik vond m geweldig, op één klein ietsie pietsie klein stukje na. 9.5quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Roy, hoe vond je God of War II?
Kan niet meer wachten tot 13 april![]()
Vandaag REZ wederom even snel uitgespeeld. Blijft toch een prachtige ervaring.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:20 schreef Darkzell het volgende:
[..]
Twisted Metal Black was een vrij aardig spel vond ik maar dan wel in die begin periode van de PS2 en inderdaad absoluut geen top25-plek waardig. Het is leuk voor tussendoor maar zeker niet beter dan bijvoorbeeld Okami, REZ en Ratchet & Clank.
Binnenkort de review dusquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vond m geweldig, op één klein ietsie pietsie klein stukje na. 9.5
quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, die doe ik nietDoen we pas met de EU release denk ik
Daar denk je met plezier aan terug zodat je in Hades Underworld bent!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:04 schreef Mr.G het volgende:
Poseidon's challenge bij God of War 1 is echt kut
Vond niet echt stukjes heel erg kut, alleen die ronddraaiende palen met punten erop vond ik irritant omda tje dan de hele tijd naar beneden donderd.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:04 schreef Mr.G het volgende:
Poseidon's challenge bij God of War 1 is echt kut
Ah, ik denk ik laat 'm nog even in twijfel, maar jij verklapt 't al...quote:Op zondag 1 april 2007 15:40 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Vond niet echt stukjes heel erg kut, alleen die ronddraaiende palen met punten erop vond ik irritant omda tje dan de hele tijd naar beneden donderd.
Kan je lang wachtenquote:Op woensdag 4 april 2007 12:14 schreef jorienvdherik het volgende:
99 euro ps2 + 1 controller bij v&d nu.
Wacht nog wel tot die goedkoper word
Ik vind dat toch een hele mooie prijs hoor.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:14 schreef jorienvdherik het volgende:
99 euro ps2 + 1 controller bij v&d nu.
Wacht nog wel tot die goedkoper word
Dat dusquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:16 schreef Strolie75 het volgende:
God of War 2 en de nieuwe Tomb Raider.
Dan mag de PS2 in de kast
Stop er een gebrande CD in en aan de zijkant van de Ps2 zit een sticker zodat je kan zien of ze hem hebben opengemaakt of niet. (gescheurd of niet)quote:Op woensdag 4 april 2007 17:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Als ik een 2e hands ps2 koop. Hoe kan je dan zien of die is omgebouwd. wil namelijk geen omgebouwde hebben
Waarom zou je het risico lopen dat je een 3 jaar oude ps2 voor ... 60? 75? euro koopt als je dat ding voor 100 euro, inclusief een jaar garantie nieuw hebt?quote:Op woensdag 4 april 2007 17:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Als ik een 2e hands ps2 koop. Hoe kan je dan zien of die is omgebouwd. wil namelijk geen omgebouwde hebben
Dude, ik hoor hem de CD toch draaien.quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:25 schreef Deacon_Tigra het volgende:
heb je de schakelaar aan de achterkant om gezet![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:25 schreef Deacon_Tigra het volgende:
hmmm........stoffig maybe?
koop nog wel in de winkel een keer jaquote:Op woensdag 4 april 2007 19:04 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Waarom zou je het risico lopen dat je een 3 jaar oude ps2 voor ... 60? 75? euro koopt als je dat ding voor 100 euro, inclusief een jaar garantie nieuw hebt?
Zoals ik al zei had ik hem al opengemaakt. het is alsof de hele disc tray gedeelte geen stroom krijgt.quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:25 schreef Deacon_Tigra het volgende:
hmmm.. raar ...en als je hem voorzichtig met een mesje probeert open te krijgen
Die ligt hier in de stad voor 16,50 en ja de special edition.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:26 schreef Gravybrain het volgende:
U vraagt, wij draaien:
http://www.ghostlight.uk.com/product_info.php?prod=8
[..]
Dat laatste is echter niet meer waar. Iedereen krijgt de poster doordat de shipping date verlaat is, als goedmakertje.
Kickass boxart:
[afbeelding]
Yup. Die winkel is net nieuw.quote:
Is dit een reden om de PS2 te mogen omruilen?quote:In december heb ik in jullie vestiging een Playstation 2 gekocht. Echter speelt deze niet alle (originele) spellen af. Als er een klein krasje op zit, geeft de PS2 al aan dat er geen disk inzit terwijl het spel bij anderen wel correct werkt.
Ook worden m'n nieuwe memory cards niet gelezen. Ik heb er één voor PS1 spellen op te slaan, maar in het spel zegt hij dat er geen memorycard ingegeven is. De tweede kaart is een USB stick om PS2 spellen op te slaan, maar ook deze wordt niet correct gelezen.
OMG ik was net op internet het aan zoeken.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:35 schreef Laniboekje het volgende:
Iemand al enig idee wanneer Rogue Galaxy in de EU in de winkels komt te liggen?
Great Minds Think Alike.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:56 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
OMG ik was net op internet het aan zoeken.![]()
Nee trouwens.
Ik dacht ook al iets van 8 juni ofzo. Duurt niet meer zo langquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:06 schreef mini-lellan het volgende:
Lani, ik heb het!![]()
Ontwikkelaar: SCEI
Uitgever: SCEE
Genre: Roleplaying-game
Platform: PlayStation 2
Verschijningsdatum: juni 2007
Spelers: 1
Netwerkgames spelen: netwerkgaming niet mogelijk
Haha ik ook alleen moet ik een maandje wachten.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:08 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik dacht ook al iets van 8 juni ofzo. Duurt niet meer zo langKan ik vragen voor mijn verjaardag.
![]()
Moet ook een maand wachten, ben jarig op 8 juli. Dan kan ik mijn vader lief aan kijkenquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:10 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Haha ik ook alleen moet ik een maandje wachten.
Ik heb al 2 games voor me verjaardagslijstje.
![]()
ik 24.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:11 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Moet ook een maand wachten, ben jarig op 8 juli. Dan kan ik mijn vader lief aan kijken
Die wil ik opzich nog wel ja game nu helemaal niet meer op mijn PS2 maar Okami leek me nog wel vetquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:20 schreef Gamedemon het volgende:
Ik kreeg net de nieuwsbrief binnen van nedgame,
Ze hebben okami voor 19.99!
Das geen geld voor zo'n fantastische game, ik heb er nu 35 uur inzitten en ik ben bijna klaar
Okami is nu bijna overal 20 euro, ik heb hem ook vorige week gekocht bij de Music Store.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:20 schreef Gamedemon het volgende:
Ik kreeg net de nieuwsbrief binnen van nedgame,
Ze hebben okami voor 19.99!
Das geen geld voor zo'n fantastische game, ik heb er nu 35 uur inzitten en ik ben bijna klaar
Europa is PAL, dus waar je ook een game koopt in Europa, het moet geen probleem geven op een NL PS2.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:32 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Ik heb een vraagje, ik ga morgen naar Antwerpen en ben van plan om iig 1 spel te kopen voor de ps2 daar. Kan een Belgisch spel gewoon op de NL PS2 gedraaid worden? Heb wel is problemen gehad met Engelse versies.
Alvast bedankt!
die heb ik afgelopen weekend ook aangeschaft en ik deel je mening!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:08 schreef Laniboekje het volgende:
Woei, ik heb Okami binnen en het spel is tof. Heul tof.
Waar ben je nu ergens? Ik zit pas zo'n vijf uur in het spel. Vraag me wel af of er ergens op FOK! geen centraal topic is over Okami. Ik had er al wel 1 gevonden, maar daar is helemaal geen activiteit.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
die heb ik afgelopen weekend ook aangeschaft en ik deel je mening!
Ik moet Okami nog gaan spelen, maar aangezien ik meer van rpg's houd dan van actie/adventures, is deze er bij ingeschoten toen FFXII op de PS2 uitkwam , en ik daarnaast op mn GBA/DS nog met FFIIIIIV/V bezig was, off aangeschaft heb, tussendroo een nieuwe PC met oa oblivion en sacred gold , en dan nu Shadow Hearts heb gekochtquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:41 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Waar ben je nu ergens? Ik zit pas zo'n vijf uur in het spel. Vraag me wel af of er ergens op FOK! geen centraal topic is over Okami. Ik had er al wel 1 gevonden, maar daar is helemaal geen activiteit.
Gaat lekker dus PaRo!quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik moet Okami nog gaan spelen, maar aangezien ik meer van rpg's houd dan van actie/adventures, is deze er bij ingeschoten toen FFXII op de PS2 uitkwam , en ik daarnaast op mn GBA/DS nog met FFIIIIIV/V bezig was, off aangeschaft heb, tussendroo een nieuwe PC met oa oblivion en sacred gold , en dan nu Shadow Hearts heb gekocht
Lijkt mij ook wel maar Valkerie Profile en Rogue Galaxy komen ook nog zeker deze kant opquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:31 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Gaat lekker dus PaRo!
Maar je moet Okami echt niet vergeten te spelen hoor, echt een tof spel. Beetje ondergewaardeerd. Zeker wel de moeite waard om ooit nog eens aan te beginnen.
Ik heb nog maar heel weinig gespeeld, want ik was met mijn familie de hort op. Ik ben bezig in het eerste dorpje aan het rondkijken...quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:41 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Waar ben je nu ergens? Ik zit pas zo'n vijf uur in het spel. Vraag me wel af of er ergens op FOK! geen centraal topic is over Okami. Ik had er al wel 1 gevonden, maar daar is helemaal geen activiteit.
Ik heb zaterdag dit spel binnen gekregen, 1 week later dan gepland omdat ze problemen hadden met hun bank.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Heb net Shadow Hearts: From The New World gehaald, strax na mn werk maar eens beginnen
Ik had em dus zo afgelopen weekend uitgespeeld, en nu jeukt het om het nog een keer te spelen, de game is echt tofquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:31 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Gaat lekker dus PaRo!
Maar je moet Okami echt niet vergeten te spelen hoor, echt een tof spel. Beetje ondergewaardeerd. Zeker wel de moeite waard om ooit nog eens aan te beginnen.
Please breng 'm naar Europa dammit...quote:Inhoud Metal Gear Solid Collection bekend
Het is ondertussen al twintig jaar geleden dat de eerste Metal Gear verscheen. In juli viert Snake zijn twintigste verjaardag en daarom brengt Konami op 26 juli 2007 enkele Metal Gear Solid games opnieuw uit in Japan. De meest interessante titel is Metal Gear 20th Anniversary: Metal Gear Solid Collection.
Deze collectie bevat Metal Gear Solid voor de PlayStation, Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty en Metal Gear Solid 3: Snake Eater voor de PlayStation 2 en Metal Gear Solid: Portable Ops voor de PlayStation Portable. Daarnaast zijn Metal Gear 1 en 2 speelbaar omdat deze behoren tot Snake Eater. De collectie bevat ook twee DVDs namelijk Metal Gear Saga en The Document of Metal Gear Solid 2. Dit alles gaat voor een prijs van 6900 Yen over de toonbank in Japan.
Digital Devil Saga is tof. Ik neem aan dat je het eerste deel ook hebt?quote:Op maandag 18 juni 2007 18:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Vandaag weer eens 2 spellen gehaald:
Naruto: Uzumaki Chronicles
Digital Devil Saga 2 CE
Zal wel weer iets typen als ik er meer over vind
Dimplus heeft het eerste deel niet meer in het assortiment, maar Nedgame verkoopt hem nog wel voor 39,99.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Damn dan eerst maar naruto spelen voordat ik deel 1 vind
gameshop in de buurt had hem ook voor 29.99quote:Op maandag 18 juni 2007 19:19 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Dimplus heeft het eerste deel niet meer in het assortiment, maar Nedgame verkoopt hem nog wel voor 39,99.
Ah, vandaar dat het topic half dood was. Jouw PS2 was weg!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:45 schreef BMH het volgende:
Ik heb mijn PS2 weer terug!. Ik had het ding 7 maanden uitgeleend. Kan ik eindelijk beginnen aan GoW2 :p
Playstation heeft geen online community. Dat is het probleem.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:47 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat het topic half dood was. Jouw PS2 was weg!
Helemaal mee eens. Helaas.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:58 schreef BMH het volgende:
[..]
Playstation heeft geen online community. Dat is het probleem.
Tja, mensen met een playstation spelen er liever op dan dat ze erover ouwehoeren op internetquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:58 schreef BMH het volgende:
Playstation heeft geen online community. Dat is het probleem.
Dat zal het zijn.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:34 schreef bug_me_not2 het volgende:
[..]
Tja, mensen met een playstation spelen er liever op dan dat ze erover ouwehoeren op internet![]()
Eigenlijk wel, want nu moet ik kiezen of ik eerst Rogue Galaxy of Valkyrie Profile 2 ga spelen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:43 schreef Laniboekje het volgende:
Trouwens, zag net dat Rogue Galaxy pas op 21 september 2007 beschikbaar zal zijn i.p.v. ergens in augustus. Jammer.
Ik zou dan zeker voor Rogue Galaxy gaanquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:58 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, want nu moet ik kiezen of ik eerst Rogue Galaxy of Valkyrie Profile 2 ga spelen.![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:07 schreef Mr.G het volgende:
Bully en Black gekocht. Bully alweer uitgespeeld, best vermakelijk
Ben je al een aantal keer genadeloos verslagen door wat random encounters.?quote:Op maandag 23 juli 2007 11:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Van het weekend begonnen aan Digital Devil Saga , het spel bevalt me wel moet ik zeggen
Ik had eens een keer een encounter waarin ik geambushed werd. Het was dit keer maar 1 monster, dus ik dacht dat het nog wel zou meevallen.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
tot nu toe level ik altijd in de buurt van een savepoint, die random encounters (en vooral als je geambushed word) kunnen idd frustrerend zijn ja
Waar had je die Bully gevonden? Btw bij Nedgame zijn de prijzen van Dragon Quest 8 en Kingdom hearts 2 vandaag van 30.00 naar 20.00 verlaagt. Zelf wacht ik nog ff met het kopen van KH 2. Me hoopt nog steeds op dat Final mix + in Nederland uitkomtquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:26 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Had eergister ook Bully gekocht. met Resident evil 4 erbij. Allebij 10 euro. Gelukkig had ik Resident evil nog te pakken want die lach helemaal verscholen achter de slechte games. Bully voelt gewoon aan als een gta. En dat vind ik wel pluspunt. Ben nog maar 10% in de game. Met resident evil zit ik inmiddels al op 14 uur speeltijd en op de helft van de chapter 4. Man, echt een gruwelijk spel!!![]()
Ik zit al weer te wachten tot Soul Nomad and the World Eaters een Europese release krijgt.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:35 schreef JimmyJames het volgende:
Disgaea 2 ligt op veel plekken voor 20e in de schrappen. Ik heb em maar gehaald tot dusver is de humor wel een stuk minder overtuigend als in nummertje 1. De rest van het spel moet ik nog ontdekken.
van alle sony spullen die ik hier heb (stereo, tv, ps2, minidisc, gsm) is slechts alleen de afstandbediening en 1 controller van de ps2 stuk gegaan.quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:52 schreef BMH het volgende:
Ik had mijn PS2 nog geen maand in huis of hij ligt alweer bij een maat van me.
De DVD drive is ook kapot. De helft van de tijd leest hij geen games meer of haperen FMV's. Hij is dan ook 1.5 jaar oud. Redelijk veel voor een Sony apparaat.
FF 10 en 10-2 zijn nog traditioneel turnbased. Zoals bij elke FF hebben ze plus en minpunten maar ze zijn heerlijk om te spelen en zijn het geld meer dan waard.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:34 schreef wdn het volgende:
edit: Is FF10/10-2 goed? Is het te vergelijken met FF12?
Samen kan ik ze voor 30 euro krijgen dus dat lijkt me geen slechte deal. Als het wat is.
Ik hoop dat je FF12 bedoeldquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:42 schreef wdn het volgende:
De dynabite in Roermond hadden een paar weken geleden nieuwe PS2 spellen binnen en ze waren het bordje "2de PS2 spel voor de helft van de prijs" vergeten. GOW2, FF13, Kingdom Hearts 2, Naruto voor de prijs voor 140 euroFF13 is de eerste die ik heb gespeeld (ja mijn PS3 heeft tot nu toe alleen PS2 spellen gevoerd gekregen muv een 1/2 uurtje Oblivion
)
torn_Machina: arrigatto![]()
Het is een leuk spel, maar zeker niet de makkelijkste turnbased rpg.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:17 schreef MeZZiN het volgende:
Zo ff Digital Devil Saga gescoord bij play.com ff kijken of het goed gaat (heb het via playtrade gedaan nu) maar hopelijk is het een gave game!
Devil Summoner is niet meer turnbased. Ik wil het spel best een kans geven, maar daarvoor moet hij eerst in prijs dalen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:00 schreef wdn het volgende:
Ik heb een Logitech wireless bij mijn PS3 (samen met de standaard wireless controller).
Die logitech is erg zwaar en de knoppen zitten net even anders dus dat was even wennen. Ik pak toch liefst de normale controller.
Maar ik neem aan dat je een PS2 hebt?
1 ding: draadloos is zeeeeeeeeeeeeer handig![]()
Torn: Shin Megami Tensei: Devil Summoner (Verschijningsdatum: 27 april 2007).
http://nl.playstation.com(...)1/Shin-Megami-Tensei:-Devil-Summoner/
ziet er ook aardig uit
Oh en deze ben ik ook naar op zoek: Dirge Of Cerberus - Final Fantasy VII
http://nl.playstation.com(...)--Final-Fantasy-VII/
Heeft iemand die al eens gezien/gespeeld?
Ah okay thanksquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:00 schreef wdn het volgende:
Ik heb een Logitech wireless bij mijn PS3 (samen met de standaard wireless controller).
Die logitech is erg zwaar en de knoppen zitten net even anders dus dat was even wennen. Ik pak toch liefst de normale controller.
Maar ik neem aan dat je een PS2 hebt?
1 ding: draadloos is zeeeeeeeeeeeeer handig![]()
Goede tipquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:23 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Het is een leuk spel, maar zeker niet de makkelijkste turnbased rpg.
Ik neem aan dat je Deel 1 van Digital Devil Saga hebt gekocht? Als dit deel je bevalt dan ben je haast verplicht om deel 2 te kopen omdat ze een verhaal vormen.
Als je nog ergens Shin Megami Tensei: Lucifer's Call kan vinden dan is deze ook het geld meer dan waard.
Dit spel kost nu nog maar ¤ 20 bij de Media Markt.
Mja ik ken het... Ben al maanden te lui om de eindbaas van Dragonquest 8 een keer te slopenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:08 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Zucht het nadeel van RPG is soms wel eens hoeveel tijd er wel niet in gaat zitten maar het is ook wel weer het voordeel.....zucht! ze zijn wel goed kwa prijs tijd verhouding
die heb ik al 2 x (nou eigenlijk 4 x aangezien je hem nogmaals moet verslaan na de side quest om een betere eind-demo te krijgen) verslagen , kost afgezien dat gedoe met die scepters nou niet echt veel tijd voor een eindbaas , die Dhoulmagus heeft mij iig meer problmen gegeven.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:42 schreef Mr.G het volgende:
[..]
Mja ik ken het... Ben al maanden te lui om de eindbaas van Dragonquest 8 een keer te slopen![]()
... Heldquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
die heb ik al 2 x (nou eigenlijk 4 x aangezien je hem nogmaals moet verslaan na de side quest om een betere eind-demo te krijgen) verslagen , kost afgezien dat gedoe met die scepters nou niet echt veel tijd voor een eindbaas , die Dhoulmagus heeft mij iig meer problmen gegeven.
Zucht moet ok nog steeds baten uitspelen ook bij het laatste baas bijnaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:42 schreef Mr.G het volgende:
[..]
Mja ik ken het... Ben al maanden te lui om de eindbaas van Dragonquest 8 een keer te slopen![]()
Dus je wilt hem kwijt?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:47 schreef JimmyJames het volgende:
Las ik nou dat Persona 3 onze kant op komt?
Ik vind FFXII trouwens niks, te hoog westers mmorpg-gehalte.
19,99 @ Nedgame en Next-Level in Amersfoort.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:05 schreef JimmyJames het volgende:
Iemand Black voor weinig gezien?
Het is inderdaad de Amerikaanse versie. Wát een super spel is dit. Niks geen lange laadtijden, niks om de beurt op een knopje drukken zodat je poppetje aanvalt, nee zélf vechten, schieten en noem maar op!quote:
Ik wil hem ook! Nog eventjes geduld hebben. En na Rogue Galaxy ga ik echt even geen spellen meer aanschaffen, moet nog teveel uitspelen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:32 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Het is inderdaad de Amerikaanse versie. Wát een super spel is dit. Niks geen lange laadtijden, niks om de beurt op een knopje drukken zodat je poppetje aanvalt, nee zélf vechten, schieten en noem maar op!
En die sfeer![]()
Hij is écht je geld waard!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:45 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik wil hem ook! Nog eventjes geduld hebben. En na Rogue Galaxy ga ik echt even geen spellen meer aanschaffen, moet nog teveel uitspelen.
Ik zou eerst het spel gaan spelen voordat je zegt dat het een goede idee wasquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
God Hand gekocht voor 10 euro. Zomaar winkels inlopen voor games is altijd een goed idee aan het einde van een console cyclus!
Was jij die niet aan het hypen voordat de reviewers de game de grond in trapte?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
God Hand gekocht voor 10 euro. Zomaar winkels inlopen voor games is altijd een goed idee aan het einde van een console cyclus!
Ja. Maar voor 10 euro wil ik hetalsnog zeker wel proberenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:51 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Was jij die niet aan het hypen voordat de reviewers de game de grond in trapte?
Tuurlijk, de meeste games hebben een goed prijsje en als je erop uitgekeken bent is de ps3 alweer betaalbaarquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:02 schreef Cahir het volgende:
Is een PS2 nu nog in de winkel kopen slim?
Je kunt de PS3 nog een tijdje laten liggen als je het geld er nog niet voor over hebt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:02 schreef Cahir het volgende:
Het zijn beide geen investeringen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:54 schreef Ixnay het volgende:
Ik denk dat een PS2 een betere investering is dan een PS3, zeker op dit moment.
quote:
Niemand dit nog aan het spelen? Misschien dat wat filmpjes helpen om jullie enthousiast the krijgenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:21 schreef bug_me_not2 het volgende:
Iemand trouwens al Global Defence Force aan het spelen? Voor een budget game is dit toch een uitermate vermakelijk spelletje...
Yup.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:02 schreef Cahir het volgende:
http://www.budgetgaming.nl/games/1/P/console-hardware.htmlquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:01 schreef Cahir het volgende:
ff morgen bij de Media Markt kijken danWat is een acceptabele prijs voor een PS2 nu?
Ik heb 128,99 moeten betalen. Vind ik goed te doen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:01 schreef Cahir het volgende:
ff morgen bij de Media Markt kijken danWat is een acceptabele prijs voor een PS2 nu?
EU gamers mogen nog gezellig wachten tot 1st quarter 2008.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:51 schreef Campina het volgende:
Shin Megami Tensei: Persona 3 is de shit!
Wát een slecht spelquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:20 schreef bug_me_not2 het volgende:
[..]
Niemand dit nog aan het spelen? Misschien dat wat filmpjes helpen om jullie enthousiast the krijgen![]()
http://www.youtube.com/watch?v=0dfX-DVCGZU
http://www.youtube.com/watch?v=KuJGN-b34DI
http://www.youtube.com/watch?v=tXED3qSqffQ
Vanavond maar verder met leveltje 69![]()
Slecht spel? Van die slow down daar moet je gelijk in geven. Bij eind-bosses e.d. wil de framerate nog wel eens droppen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:47 schreef jpg97 het volgende:
Wát een slecht spel
Gisteren een half uurtje gespeeld maar veel slow down, slechte graphics en beperkte moves.
Ben dus net gelijk begonnen aan FFX-2 man(of kan ik beter zeggen vrouw) dat is ff heel wat anders...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 07:20 schreef MeZZiN het volgende:
FFX eindelijk uitgespeeldOp naar de volgende game!
Als het beter is alleen maar mooi maar als je net FFX uitgespeeld heb komt het toch ff koud op je dak...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:25 schreef ethiraseth het volgende:
X-2 is zoveel beter dan X. Het dress-systeem, het zichzelf niet-serieus nemende verhaal, geen tidus die altijd maar jankt.![]()
Persoonlijk vind ik X-2 veel minder dan X. Maar het is wel eens wat anders.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:27 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Als het beter is alleen maar mooi maar als je net FFX uitgespeeld heb komt het toch ff koud op je dak...
Maar ik ga vrolijk verder we zien het wel hoe het verder gaat!
Ja dat dress system is wel gaaf (was aan het proberen en opeens een paar heftige animaties en yuna is op eens heel stoer![]()
tidus was wel een beetje een zeurpiet... ja
Jep ik begin het nu al leuk te vindenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:57 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik X-2 veel minder dan X. Maar het is wel eens wat anders.
Het verhaal is veel luchtiger dan de andere FF´s, net als de sfeer in het spel, minder serieus.
Het job-systeem, net als in deel 3 en 5 is terug in X-2, alleen hier noemen ze het dress-systeem.
En hij is een beetje aan de simpele (en vrouwelijke) kant.
Maar wel een goed spel verder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door MeZZiN op 31-08-2007 11:06:01 ]
eerste kwartaal 2008.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:58 schreef JimmyJames het volgende:
Hoi,
Weet iemand of Persona 3 nog naar Eurape komt, en zo ja, wanneer ongeveer?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:38 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Jep ik begin het nu al leuk te vindenHeb voorlopig genoeg te doen. Maar ik zit nu al op 7% betekend het dat 100% alles is of alleen de mail story line zonder sidequests?
Ik had maar iets van 60 - 70% aan het einde van de main quest. Daarna ben ik er niet meer mee verder gegaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De volle 100% halen kan bijna alleen met een (online) guide. Overal zitten geheime spheres etc. verstopt, en sommige daarvan kun je alleen op een bepaald moment in de storyline halen.
Ok dan snap ik hetquote:Op zondag 2 september 2007 19:52 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik had maar iets van 60 - 70% aan het einde van de main quest. Daarna ben ik er niet meer mee verder gegaan.
Dat is bagger ja in X probeerde ik nog een paar al bhed primers te vinden allen sommige waren gewoon niet meer te halen zuchtquote:De volle 100% halen kan bijna alleen met een (online) guide. Overal zitten geheime spheres etc. verstopt, en sommige daarvan kun je alleen op een bepaald moment in de storyline halen.
Als je nog savegames hebt halverwege het spel, kun je bijvoorbeeld de Primers in Al Bhed Home of Bevelle alsnog halen. Vind de Primers op de savegame en zoek in je volledige save file zo´n ding die alle primers zoekt die op je memorycard staan.quote:Op maandag 3 september 2007 08:15 schreef MeZZiN het volgende:
Dat is bagger ja in X probeerde ik nog een paar al bhed primers te vinden allen sommige waren gewoon niet meer te halen zucht
Volgens mij waren In OoT ook pieces of heart die je alleen als volwassen Link kon halen, of alleen als jonge Link.quote:Vind het met zelda ofzo toch beter je kan er vanuit gaan als je iets gemist heb dat je het altijd later nog kan ophalen.
Dat is waar ja ik had alleen geen oude save game meerquote:Op maandag 3 september 2007 19:18 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Als je nog savegames hebt halverwege het spel, kun je bijvoorbeeld de Primers in Al Bhed Home of Bevelle alsnog halen. Vind de Primers op de savegame en zoek in je volledige save file zo´n ding die alle primers zoekt die op je memorycard staan.
[..]
klopt maar je kon altijd terug in de tijd of voor uit in de tijd. ...quote:Volgens mij waren In OoT ook pieces of heart die je alleen als volwassen Link kon halen, of alleen als jonge Link.
Ik heb nu al verschillende release data gezien voor Rogue Galaxy.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:42 schreef wdn het volgende:
Nog 3 dagen en dan is het Rogue Galaxy dag![]()
Ik kan er ook geen wijs meer uit. Ik hou wel gewoon de winkels in de gaten en dan kom ik hem vast vanzelf wel tegen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:57 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik heb nu al verschillende release data gezien voor Rogue Galaxy.
Sommige sites zeggen 7 september, maar er zijn er ook een aantal die 21 september als release datum noemen.
Het maakt mij vrij weinig uit, kan ik eerst Valkyrie Profile 2 spelen die vrijdag wel in mijn ps2 zal zitten.![]()
Ja klopt. Play.com is goedkoopste wat ik tot nu toe heb gezien.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:11 schreef JimmyJames het volgende:
Wat vinden we van Yakuza?
Hij is goedkoop te vinden en het japanse sfeertje plus flink wat geknok, trekt me wel.
@torn_Machina krijgen wij europeanen die RPG's voor een zacht prijsje?
Dat wordt erg tempting! Maar ik ga eerst Okami en FFXII uitspelen voordat ik Rogue Galaxy haal. Misschien is hij tegen die tijd dan wel weer Platinum...quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:53 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik zie net dat Rogue Galaxy toch wel deze vrijdag gereleased wordt. Even mijn order betalen.![]()
Nee hoor. Komt gewoon uit de UK. Normale PAL versie.quote:Op woensdag 5 september 2007 18:53 schreef wdn het volgende:
FF12 heb ik uitdus voor mij wordt het vrijdag in de winkel.
Play.com is ook een ideeMaar dan krijg ik de amerikaanse versie neem ik aan?
Lijkt er op want als je bij play besteld krijg je je alleen europese games die moeten gewoon werken. Als het gaat op een VS import bij play dan staat het er duidelijk op. Trouwens je moet wel bestellen bij play.com en niet bij playusa.com!quote:Op donderdag 6 september 2007 19:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
nou had ik al eerder ervaring met games die niet werkte op mn ps2 , genji en midnightclub II nl, nu doet ie het ook al niet bij rogue galaxy, zou mn lens rot zijn?
ik heb hem gewoon bij een gameshop gehaald, en het is een pal versie ja Genji en MCII heb ik ook gewoon in de winkel gekocht en die werkten ook niet, wat ik dan wel vreemn vind is de de overige van mn +//- 70 ps2 games het dan weer wel doen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 08:17 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Lijkt er op want als je bij play besteld krijg je je alleen europese games die moeten gewoon werken. Als het gaat op een VS import bij play dan staat het er duidelijk op. Trouwens je moet wel bestellen bij play.com en niet bij playusa.com!
Misschien dat die ene game disk stuk is. (als hij bij play.com vandaan komt sturen vaak zo een nieuwe op)quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik heb hem gewoon bij een gameshop gehaald, en het is een pal versie ja Genji en MCII heb ik ook gewoon in de winkel gekocht en die werkten ook niet, wat ik dan wel vreemn vind is de de overige van mn +//- 70 ps2 games het dan weer wel doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |