Waar had je die Bully gevonden? Btw bij Nedgame zijn de prijzen van Dragon Quest 8 en Kingdom hearts 2 vandaag van 30.00 naar 20.00 verlaagt. Zelf wacht ik nog ff met het kopen van KH 2. Me hoopt nog steeds op dat Final mix + in Nederland uitkomtquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:26 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Had eergister ook Bully gekocht. met Resident evil 4 erbij. Allebij 10 euro. Gelukkig had ik Resident evil nog te pakken want die lach helemaal verscholen achter de slechte games. Bully voelt gewoon aan als een gta. En dat vind ik wel pluspunt. Ben nog maar 10% in de game. Met resident evil zit ik inmiddels al op 14 uur speeltijd en op de helft van de chapter 4. Man, echt een gruwelijk spel!!![]()
Ik zit al weer te wachten tot Soul Nomad and the World Eaters een Europese release krijgt.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:35 schreef JimmyJames het volgende:
Disgaea 2 ligt op veel plekken voor 20e in de schrappen. Ik heb em maar gehaald tot dusver is de humor wel een stuk minder overtuigend als in nummertje 1. De rest van het spel moet ik nog ontdekken.
van alle sony spullen die ik hier heb (stereo, tv, ps2, minidisc, gsm) is slechts alleen de afstandbediening en 1 controller van de ps2 stuk gegaan.quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:52 schreef BMH het volgende:
Ik had mijn PS2 nog geen maand in huis of hij ligt alweer bij een maat van me.
De DVD drive is ook kapot. De helft van de tijd leest hij geen games meer of haperen FMV's. Hij is dan ook 1.5 jaar oud. Redelijk veel voor een Sony apparaat.
FF 10 en 10-2 zijn nog traditioneel turnbased. Zoals bij elke FF hebben ze plus en minpunten maar ze zijn heerlijk om te spelen en zijn het geld meer dan waard.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:34 schreef wdn het volgende:
edit: Is FF10/10-2 goed? Is het te vergelijken met FF12?
Samen kan ik ze voor 30 euro krijgen dus dat lijkt me geen slechte deal. Als het wat is.
Ik hoop dat je FF12 bedoeldquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:42 schreef wdn het volgende:
De dynabite in Roermond hadden een paar weken geleden nieuwe PS2 spellen binnen en ze waren het bordje "2de PS2 spel voor de helft van de prijs" vergeten. GOW2, FF13, Kingdom Hearts 2, Naruto voor de prijs voor 140 euroFF13 is de eerste die ik heb gespeeld (ja mijn PS3 heeft tot nu toe alleen PS2 spellen gevoerd gekregen muv een 1/2 uurtje Oblivion
)
torn_Machina: arrigatto![]()
Het is een leuk spel, maar zeker niet de makkelijkste turnbased rpg.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:17 schreef MeZZiN het volgende:
Zo ff Digital Devil Saga gescoord bij play.com ff kijken of het goed gaat (heb het via playtrade gedaan nu) maar hopelijk is het een gave game!
Devil Summoner is niet meer turnbased. Ik wil het spel best een kans geven, maar daarvoor moet hij eerst in prijs dalen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:00 schreef wdn het volgende:
Ik heb een Logitech wireless bij mijn PS3 (samen met de standaard wireless controller).
Die logitech is erg zwaar en de knoppen zitten net even anders dus dat was even wennen. Ik pak toch liefst de normale controller.
Maar ik neem aan dat je een PS2 hebt?
1 ding: draadloos is zeeeeeeeeeeeeer handig![]()
Torn: Shin Megami Tensei: Devil Summoner (Verschijningsdatum: 27 april 2007).
http://nl.playstation.com(...)1/Shin-Megami-Tensei:-Devil-Summoner/
ziet er ook aardig uit
Oh en deze ben ik ook naar op zoek: Dirge Of Cerberus - Final Fantasy VII
http://nl.playstation.com(...)--Final-Fantasy-VII/
Heeft iemand die al eens gezien/gespeeld?
Ah okay thanksquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:00 schreef wdn het volgende:
Ik heb een Logitech wireless bij mijn PS3 (samen met de standaard wireless controller).
Die logitech is erg zwaar en de knoppen zitten net even anders dus dat was even wennen. Ik pak toch liefst de normale controller.
Maar ik neem aan dat je een PS2 hebt?
1 ding: draadloos is zeeeeeeeeeeeeer handig![]()
Goede tipquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:23 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Het is een leuk spel, maar zeker niet de makkelijkste turnbased rpg.
Ik neem aan dat je Deel 1 van Digital Devil Saga hebt gekocht? Als dit deel je bevalt dan ben je haast verplicht om deel 2 te kopen omdat ze een verhaal vormen.
Als je nog ergens Shin Megami Tensei: Lucifer's Call kan vinden dan is deze ook het geld meer dan waard.
Dit spel kost nu nog maar ¤ 20 bij de Media Markt.
Mja ik ken het... Ben al maanden te lui om de eindbaas van Dragonquest 8 een keer te slopenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:08 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Zucht het nadeel van RPG is soms wel eens hoeveel tijd er wel niet in gaat zitten maar het is ook wel weer het voordeel.....zucht! ze zijn wel goed kwa prijs tijd verhouding
die heb ik al 2 x (nou eigenlijk 4 x aangezien je hem nogmaals moet verslaan na de side quest om een betere eind-demo te krijgen) verslagen , kost afgezien dat gedoe met die scepters nou niet echt veel tijd voor een eindbaas , die Dhoulmagus heeft mij iig meer problmen gegeven.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:42 schreef Mr.G het volgende:
[..]
Mja ik ken het... Ben al maanden te lui om de eindbaas van Dragonquest 8 een keer te slopen![]()
... Heldquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
die heb ik al 2 x (nou eigenlijk 4 x aangezien je hem nogmaals moet verslaan na de side quest om een betere eind-demo te krijgen) verslagen , kost afgezien dat gedoe met die scepters nou niet echt veel tijd voor een eindbaas , die Dhoulmagus heeft mij iig meer problmen gegeven.
Zucht moet ok nog steeds baten uitspelen ook bij het laatste baas bijnaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:42 schreef Mr.G het volgende:
[..]
Mja ik ken het... Ben al maanden te lui om de eindbaas van Dragonquest 8 een keer te slopen![]()
Dus je wilt hem kwijt?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:47 schreef JimmyJames het volgende:
Las ik nou dat Persona 3 onze kant op komt?
Ik vind FFXII trouwens niks, te hoog westers mmorpg-gehalte.
19,99 @ Nedgame en Next-Level in Amersfoort.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:05 schreef JimmyJames het volgende:
Iemand Black voor weinig gezien?
Het is inderdaad de Amerikaanse versie. Wát een super spel is dit. Niks geen lange laadtijden, niks om de beurt op een knopje drukken zodat je poppetje aanvalt, nee zélf vechten, schieten en noem maar op!quote:
Ik wil hem ook! Nog eventjes geduld hebben. En na Rogue Galaxy ga ik echt even geen spellen meer aanschaffen, moet nog teveel uitspelen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:32 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Het is inderdaad de Amerikaanse versie. Wát een super spel is dit. Niks geen lange laadtijden, niks om de beurt op een knopje drukken zodat je poppetje aanvalt, nee zélf vechten, schieten en noem maar op!
En die sfeer![]()
Hij is écht je geld waard!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:45 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik wil hem ook! Nog eventjes geduld hebben. En na Rogue Galaxy ga ik echt even geen spellen meer aanschaffen, moet nog teveel uitspelen.
Ik zou eerst het spel gaan spelen voordat je zegt dat het een goede idee wasquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
God Hand gekocht voor 10 euro. Zomaar winkels inlopen voor games is altijd een goed idee aan het einde van een console cyclus!
Was jij die niet aan het hypen voordat de reviewers de game de grond in trapte?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
God Hand gekocht voor 10 euro. Zomaar winkels inlopen voor games is altijd een goed idee aan het einde van een console cyclus!
Ja. Maar voor 10 euro wil ik hetalsnog zeker wel proberenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:51 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Was jij die niet aan het hypen voordat de reviewers de game de grond in trapte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |