Ik moet eerlijk zeggen , dat deze game binnen no-time in mn backlog aan het verstoffen was,aangezien ik die gelijk met DBZ:BT2 gekocht heb, en na een aantal andere titels (oa Naruto, Okami, FFXII, verschillende classic collecties, zelda op de cube en verschillende handheld danwel PC games) ik de game eilk heul vergeten benquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:14 schreef ethiraseth het volgende:
Is bully de moeite waard? Of is het vooral veel van die crappy lessen volgen waarin je keer op keer dezelfde minigames moet doen en daarbuiten dan beetje rondprutsen op de campus?
Twisted Metal Black was een vrij aardig spel vond ik maar dan wel in die begin periode van de PS2 en inderdaad absoluut geen top25-plek waardig. Het is leuk voor tussendoor maar zeker niet beter dan bijvoorbeeld Okami, REZ en Ratchet & Clank.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:54 schreef Pritt het volgende:
Twisted Metal: Black in de top 25. Mijn god wat een bout spel was dat.
Voor de rest veel toppertjes die ook in mijn kast gaan te blinken.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Roy, hoe vond je God of War II?
Kan niet meer wachten tot 13 april![]()
Op play.com en tothegame.com...quote:God of War II
Pre-order
Due for release on 27/04/2007
En toch las ik dat ergens laatstquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:06 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
[..]
Op play.com en tothegame.com...
Denk dat de 13de niks uit gaat komen
Ik vond m geweldig, op één klein ietsie pietsie klein stukje na. 9.5quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Roy, hoe vond je God of War II?
Kan niet meer wachten tot 13 april![]()
Vandaag REZ wederom even snel uitgespeeld. Blijft toch een prachtige ervaring.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:20 schreef Darkzell het volgende:
[..]
Twisted Metal Black was een vrij aardig spel vond ik maar dan wel in die begin periode van de PS2 en inderdaad absoluut geen top25-plek waardig. Het is leuk voor tussendoor maar zeker niet beter dan bijvoorbeeld Okami, REZ en Ratchet & Clank.
Binnenkort de review dusquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vond m geweldig, op één klein ietsie pietsie klein stukje na. 9.5
quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, die doe ik nietDoen we pas met de EU release denk ik
Daar denk je met plezier aan terug zodat je in Hades Underworld bent!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:04 schreef Mr.G het volgende:
Poseidon's challenge bij God of War 1 is echt kut
Vond niet echt stukjes heel erg kut, alleen die ronddraaiende palen met punten erop vond ik irritant omda tje dan de hele tijd naar beneden donderd.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:04 schreef Mr.G het volgende:
Poseidon's challenge bij God of War 1 is echt kut
Ah, ik denk ik laat 'm nog even in twijfel, maar jij verklapt 't al...quote:Op zondag 1 april 2007 15:40 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Vond niet echt stukjes heel erg kut, alleen die ronddraaiende palen met punten erop vond ik irritant omda tje dan de hele tijd naar beneden donderd.
Kan je lang wachtenquote:Op woensdag 4 april 2007 12:14 schreef jorienvdherik het volgende:
99 euro ps2 + 1 controller bij v&d nu.
Wacht nog wel tot die goedkoper word
Ik vind dat toch een hele mooie prijs hoor.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:14 schreef jorienvdherik het volgende:
99 euro ps2 + 1 controller bij v&d nu.
Wacht nog wel tot die goedkoper word
Dat dusquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:16 schreef Strolie75 het volgende:
God of War 2 en de nieuwe Tomb Raider.
Dan mag de PS2 in de kast
Stop er een gebrande CD in en aan de zijkant van de Ps2 zit een sticker zodat je kan zien of ze hem hebben opengemaakt of niet. (gescheurd of niet)quote:Op woensdag 4 april 2007 17:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Als ik een 2e hands ps2 koop. Hoe kan je dan zien of die is omgebouwd. wil namelijk geen omgebouwde hebben
Waarom zou je het risico lopen dat je een 3 jaar oude ps2 voor ... 60? 75? euro koopt als je dat ding voor 100 euro, inclusief een jaar garantie nieuw hebt?quote:Op woensdag 4 april 2007 17:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Als ik een 2e hands ps2 koop. Hoe kan je dan zien of die is omgebouwd. wil namelijk geen omgebouwde hebben
Dude, ik hoor hem de CD toch draaien.quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:25 schreef Deacon_Tigra het volgende:
heb je de schakelaar aan de achterkant om gezet![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:25 schreef Deacon_Tigra het volgende:
hmmm........stoffig maybe?
koop nog wel in de winkel een keer jaquote:Op woensdag 4 april 2007 19:04 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Waarom zou je het risico lopen dat je een 3 jaar oude ps2 voor ... 60? 75? euro koopt als je dat ding voor 100 euro, inclusief een jaar garantie nieuw hebt?
Zoals ik al zei had ik hem al opengemaakt. het is alsof de hele disc tray gedeelte geen stroom krijgt.quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:25 schreef Deacon_Tigra het volgende:
hmmm.. raar ...en als je hem voorzichtig met een mesje probeert open te krijgen
Die ligt hier in de stad voor 16,50 en ja de special edition.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:26 schreef Gravybrain het volgende:
U vraagt, wij draaien:
http://www.ghostlight.uk.com/product_info.php?prod=8
[..]
Dat laatste is echter niet meer waar. Iedereen krijgt de poster doordat de shipping date verlaat is, als goedmakertje.
Kickass boxart:
[afbeelding]
Yup. Die winkel is net nieuw.quote:
Is dit een reden om de PS2 te mogen omruilen?quote:In december heb ik in jullie vestiging een Playstation 2 gekocht. Echter speelt deze niet alle (originele) spellen af. Als er een klein krasje op zit, geeft de PS2 al aan dat er geen disk inzit terwijl het spel bij anderen wel correct werkt.
Ook worden m'n nieuwe memory cards niet gelezen. Ik heb er één voor PS1 spellen op te slaan, maar in het spel zegt hij dat er geen memorycard ingegeven is. De tweede kaart is een USB stick om PS2 spellen op te slaan, maar ook deze wordt niet correct gelezen.
OMG ik was net op internet het aan zoeken.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:35 schreef Laniboekje het volgende:
Iemand al enig idee wanneer Rogue Galaxy in de EU in de winkels komt te liggen?
Great Minds Think Alike.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:56 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
OMG ik was net op internet het aan zoeken.![]()
Nee trouwens.
Ik dacht ook al iets van 8 juni ofzo. Duurt niet meer zo langquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:06 schreef mini-lellan het volgende:
Lani, ik heb het!![]()
Ontwikkelaar: SCEI
Uitgever: SCEE
Genre: Roleplaying-game
Platform: PlayStation 2
Verschijningsdatum: juni 2007
Spelers: 1
Netwerkgames spelen: netwerkgaming niet mogelijk
Haha ik ook alleen moet ik een maandje wachten.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:08 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik dacht ook al iets van 8 juni ofzo. Duurt niet meer zo langKan ik vragen voor mijn verjaardag.
![]()
Moet ook een maand wachten, ben jarig op 8 juli. Dan kan ik mijn vader lief aan kijkenquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:10 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Haha ik ook alleen moet ik een maandje wachten.
Ik heb al 2 games voor me verjaardagslijstje.
![]()
ik 24.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:11 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Moet ook een maand wachten, ben jarig op 8 juli. Dan kan ik mijn vader lief aan kijken
Die wil ik opzich nog wel ja game nu helemaal niet meer op mijn PS2 maar Okami leek me nog wel vetquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:20 schreef Gamedemon het volgende:
Ik kreeg net de nieuwsbrief binnen van nedgame,
Ze hebben okami voor 19.99!
Das geen geld voor zo'n fantastische game, ik heb er nu 35 uur inzitten en ik ben bijna klaar
Okami is nu bijna overal 20 euro, ik heb hem ook vorige week gekocht bij de Music Store.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:20 schreef Gamedemon het volgende:
Ik kreeg net de nieuwsbrief binnen van nedgame,
Ze hebben okami voor 19.99!
Das geen geld voor zo'n fantastische game, ik heb er nu 35 uur inzitten en ik ben bijna klaar
Europa is PAL, dus waar je ook een game koopt in Europa, het moet geen probleem geven op een NL PS2.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:32 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Ik heb een vraagje, ik ga morgen naar Antwerpen en ben van plan om iig 1 spel te kopen voor de ps2 daar. Kan een Belgisch spel gewoon op de NL PS2 gedraaid worden? Heb wel is problemen gehad met Engelse versies.
Alvast bedankt!
die heb ik afgelopen weekend ook aangeschaft en ik deel je mening!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:08 schreef Laniboekje het volgende:
Woei, ik heb Okami binnen en het spel is tof. Heul tof.
Waar ben je nu ergens? Ik zit pas zo'n vijf uur in het spel. Vraag me wel af of er ergens op FOK! geen centraal topic is over Okami. Ik had er al wel 1 gevonden, maar daar is helemaal geen activiteit.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
die heb ik afgelopen weekend ook aangeschaft en ik deel je mening!
Ik moet Okami nog gaan spelen, maar aangezien ik meer van rpg's houd dan van actie/adventures, is deze er bij ingeschoten toen FFXII op de PS2 uitkwam , en ik daarnaast op mn GBA/DS nog met FFIIIIIV/V bezig was, off aangeschaft heb, tussendroo een nieuwe PC met oa oblivion en sacred gold , en dan nu Shadow Hearts heb gekochtquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:41 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Waar ben je nu ergens? Ik zit pas zo'n vijf uur in het spel. Vraag me wel af of er ergens op FOK! geen centraal topic is over Okami. Ik had er al wel 1 gevonden, maar daar is helemaal geen activiteit.
Gaat lekker dus PaRo!quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik moet Okami nog gaan spelen, maar aangezien ik meer van rpg's houd dan van actie/adventures, is deze er bij ingeschoten toen FFXII op de PS2 uitkwam , en ik daarnaast op mn GBA/DS nog met FFIIIIIV/V bezig was, off aangeschaft heb, tussendroo een nieuwe PC met oa oblivion en sacred gold , en dan nu Shadow Hearts heb gekocht
Lijkt mij ook wel maar Valkerie Profile en Rogue Galaxy komen ook nog zeker deze kant opquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:31 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Gaat lekker dus PaRo!
Maar je moet Okami echt niet vergeten te spelen hoor, echt een tof spel. Beetje ondergewaardeerd. Zeker wel de moeite waard om ooit nog eens aan te beginnen.
Ik heb nog maar heel weinig gespeeld, want ik was met mijn familie de hort op. Ik ben bezig in het eerste dorpje aan het rondkijken...quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:41 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Waar ben je nu ergens? Ik zit pas zo'n vijf uur in het spel. Vraag me wel af of er ergens op FOK! geen centraal topic is over Okami. Ik had er al wel 1 gevonden, maar daar is helemaal geen activiteit.
Ik heb zaterdag dit spel binnen gekregen, 1 week later dan gepland omdat ze problemen hadden met hun bank.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Heb net Shadow Hearts: From The New World gehaald, strax na mn werk maar eens beginnen
Ik had em dus zo afgelopen weekend uitgespeeld, en nu jeukt het om het nog een keer te spelen, de game is echt tofquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:31 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Gaat lekker dus PaRo!
Maar je moet Okami echt niet vergeten te spelen hoor, echt een tof spel. Beetje ondergewaardeerd. Zeker wel de moeite waard om ooit nog eens aan te beginnen.
Please breng 'm naar Europa dammit...quote:Inhoud Metal Gear Solid Collection bekend
Het is ondertussen al twintig jaar geleden dat de eerste Metal Gear verscheen. In juli viert Snake zijn twintigste verjaardag en daarom brengt Konami op 26 juli 2007 enkele Metal Gear Solid games opnieuw uit in Japan. De meest interessante titel is Metal Gear 20th Anniversary: Metal Gear Solid Collection.
Deze collectie bevat Metal Gear Solid voor de PlayStation, Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty en Metal Gear Solid 3: Snake Eater voor de PlayStation 2 en Metal Gear Solid: Portable Ops voor de PlayStation Portable. Daarnaast zijn Metal Gear 1 en 2 speelbaar omdat deze behoren tot Snake Eater. De collectie bevat ook twee DVDs namelijk Metal Gear Saga en The Document of Metal Gear Solid 2. Dit alles gaat voor een prijs van 6900 Yen over de toonbank in Japan.
Digital Devil Saga is tof. Ik neem aan dat je het eerste deel ook hebt?quote:Op maandag 18 juni 2007 18:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Vandaag weer eens 2 spellen gehaald:
Naruto: Uzumaki Chronicles
Digital Devil Saga 2 CE
Zal wel weer iets typen als ik er meer over vind
Dimplus heeft het eerste deel niet meer in het assortiment, maar Nedgame verkoopt hem nog wel voor 39,99.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Damn dan eerst maar naruto spelen voordat ik deel 1 vind
gameshop in de buurt had hem ook voor 29.99quote:Op maandag 18 juni 2007 19:19 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Dimplus heeft het eerste deel niet meer in het assortiment, maar Nedgame verkoopt hem nog wel voor 39,99.
Ah, vandaar dat het topic half dood was. Jouw PS2 was weg!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:45 schreef BMH het volgende:
Ik heb mijn PS2 weer terug!. Ik had het ding 7 maanden uitgeleend. Kan ik eindelijk beginnen aan GoW2 :p
Playstation heeft geen online community. Dat is het probleem.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:47 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat het topic half dood was. Jouw PS2 was weg!
Helemaal mee eens. Helaas.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:58 schreef BMH het volgende:
[..]
Playstation heeft geen online community. Dat is het probleem.
Tja, mensen met een playstation spelen er liever op dan dat ze erover ouwehoeren op internetquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:58 schreef BMH het volgende:
Playstation heeft geen online community. Dat is het probleem.
Dat zal het zijn.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:34 schreef bug_me_not2 het volgende:
[..]
Tja, mensen met een playstation spelen er liever op dan dat ze erover ouwehoeren op internet![]()
Eigenlijk wel, want nu moet ik kiezen of ik eerst Rogue Galaxy of Valkyrie Profile 2 ga spelen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:43 schreef Laniboekje het volgende:
Trouwens, zag net dat Rogue Galaxy pas op 21 september 2007 beschikbaar zal zijn i.p.v. ergens in augustus. Jammer.
Ik zou dan zeker voor Rogue Galaxy gaanquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:58 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, want nu moet ik kiezen of ik eerst Rogue Galaxy of Valkyrie Profile 2 ga spelen.![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:07 schreef Mr.G het volgende:
Bully en Black gekocht. Bully alweer uitgespeeld, best vermakelijk
Ben je al een aantal keer genadeloos verslagen door wat random encounters.?quote:Op maandag 23 juli 2007 11:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Van het weekend begonnen aan Digital Devil Saga , het spel bevalt me wel moet ik zeggen
Ik had eens een keer een encounter waarin ik geambushed werd. Het was dit keer maar 1 monster, dus ik dacht dat het nog wel zou meevallen.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
tot nu toe level ik altijd in de buurt van een savepoint, die random encounters (en vooral als je geambushed word) kunnen idd frustrerend zijn ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |