Dimplus heeft het eerste deel niet meer in het assortiment, maar Nedgame verkoopt hem nog wel voor 39,99.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Damn dan eerst maar naruto spelen voordat ik deel 1 vind
gameshop in de buurt had hem ook voor 29.99quote:Op maandag 18 juni 2007 19:19 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Dimplus heeft het eerste deel niet meer in het assortiment, maar Nedgame verkoopt hem nog wel voor 39,99.
Ah, vandaar dat het topic half dood was. Jouw PS2 was weg!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:45 schreef BMH het volgende:
Ik heb mijn PS2 weer terug!. Ik had het ding 7 maanden uitgeleend. Kan ik eindelijk beginnen aan GoW2 :p
Playstation heeft geen online community. Dat is het probleem.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:47 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat het topic half dood was. Jouw PS2 was weg!
Helemaal mee eens. Helaas.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:58 schreef BMH het volgende:
[..]
Playstation heeft geen online community. Dat is het probleem.
Tja, mensen met een playstation spelen er liever op dan dat ze erover ouwehoeren op internetquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:58 schreef BMH het volgende:
Playstation heeft geen online community. Dat is het probleem.
Dat zal het zijn.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:34 schreef bug_me_not2 het volgende:
[..]
Tja, mensen met een playstation spelen er liever op dan dat ze erover ouwehoeren op internet![]()
Eigenlijk wel, want nu moet ik kiezen of ik eerst Rogue Galaxy of Valkyrie Profile 2 ga spelen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:43 schreef Laniboekje het volgende:
Trouwens, zag net dat Rogue Galaxy pas op 21 september 2007 beschikbaar zal zijn i.p.v. ergens in augustus. Jammer.
Ik zou dan zeker voor Rogue Galaxy gaanquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:58 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, want nu moet ik kiezen of ik eerst Rogue Galaxy of Valkyrie Profile 2 ga spelen.![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:07 schreef Mr.G het volgende:
Bully en Black gekocht. Bully alweer uitgespeeld, best vermakelijk
Ben je al een aantal keer genadeloos verslagen door wat random encounters.?quote:Op maandag 23 juli 2007 11:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Van het weekend begonnen aan Digital Devil Saga , het spel bevalt me wel moet ik zeggen
Ik had eens een keer een encounter waarin ik geambushed werd. Het was dit keer maar 1 monster, dus ik dacht dat het nog wel zou meevallen.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
tot nu toe level ik altijd in de buurt van een savepoint, die random encounters (en vooral als je geambushed word) kunnen idd frustrerend zijn ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |