abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46607767

Sony's Playstation®2

Ondanks dat z'n opvolger alweer bijna op de stoep staat blijft de PS2 nog altijd een populaire console. Binnenkort verkrijgbaar voor de verlaagde prijs van ¤129,99

Essentiële Accesoires

Als je een PS2 hebt, of van plan bent er een aan te schaffen dan zijn de volgende accessoires haast onmisbaar.

• Officiële Dual Shock 2 Controller
    Als je met z'n tweeën wilt spelen heb je natuurlijk een extra controller nodig! Wil je een controller die robuust en betrouwbaar is, dan is de officiële Dual Shock 2 controller de beste die je kunt kopen! Verkrijgbaar vanaf ¤29,99.

• Officiële 8MB Memory Card
    Zonder memory card geen savegames, zonder savegames geen vooruitgang. Er zijn ook "third party" memory cards die meer opslagruimte bieden, maar ook hier geldt dat de officiële Memory Cards van Sony het meest betrouwbaar zijn. Verkrijgbaar vanaf ¤19,99.

• RGB-kabel / Scartkabel / Euro-AV-kabel
    Grafisch rekent de PS2 met RGB-waarden, je tv werkt intern met RGB-waarden. Dus je kunt het beeldsignaal het beste van je PS2 naar je tv sturen in de vorm van RGB-waarden. De meegeleverde AV-kabel gebruikt analoge compressie om alle kleurinformatie over één kabeltje te kunnen sturen. Hierdoor gaat kwaliteit verloren, terwijl de RGB-kabel de kleuren rood, groen en blauw gescheiden naar je tv stuurt zonder verlies van kwaliteit. Vrijwel iedere PAL tv heeft een scartaansluiting die RGB ondersteunt. (Let op: Bij dvd-playback wordt RGB helaas niet ondersteund, wegens "kopiëerbeveiligingen".)

• Officiële Netwerkadapter
    Heb je een ouder PS2 model en wil je daarmee online? Dan moet je deze netwerkadapter hebben. De vernieuwde kleine PS2 heeft al een ingebouwde netwerkpoort en heeft deze dus niet nodig. Verkrijgbaar vanaf ¤26,99.

Potentiële Toppers

Deze games moet je in de gaten houden.
  • Final Fantasy XII
  • God of War 2
  • Kingdom Hearts 2
  • Okami
  • Yakuza

Links

Meer informatie over de Playstation2 of PS2-spellen?
  • Sony Computer Entertainment Inc.
  • Officiële Playstation Site (NL)
  • PS2 nieuws op Fok!games

Online Gamewinkels

Doorgaans wat goedkoper dan gewone winkels.
  • Dimension Plus (NL)
  • Futuremax (NL)
  • GCshop (NL)
  • Nedgame (NL)
  • CD-Wow (NL)
  • Play.com
  • Video Games Plus

Binnenkort verkrijgbaar

Vanaf 8 november 2006 is de limited edition Pink PlayStation 2 verkrijgbaar met 2 roze controllers en een roze memorycard voor ¤159,99

Voorgaande PS2-Topics

De geschiedenis van de Fok!-PS2-topicreeks.
    01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20
    21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40
    41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60
    61 | 62 | 63 | 67 |

(OP)
  • pi_46607803
    quote:
    Op vrijdag 23 februari 2007 20:29 schreef boem-dikkie het volgende:
    Hmm geen spel gekocht, wel wat blauw licht voor mn PC .

Ik wil op t moment God of War 2 en Bully hebben, voor de rest niet echt vét graag een spel.
    GoW 2 Binnenkort (?) en Bully moet ik ook nog hebben!
    pi_46607861
    quote:
    Op vrijdag 23 februari 2007 22:03 schreef mini-lellan het volgende:

[..]

GoW 2 Binnenkort (?) en Bully moet ik ook nog hebben!
    Geen zin om 50 te lappen voor bully en Creditcards heb ik niet dus Play.com word m ook niet.
    Check mn pc btw :

Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
    pi_46631043
    PS2

Tevens een herkennings post.
      zaterdag 24 februari 2007 @ 19:16:46 #5
    168597 Gravybrain
    grey, with creamium
    pi_46631509
    All hail the best entertainment machine of all time. Ik ben op dit moment SMT: Nocturne, Primal en Black aan het spelen. In de backlog zit nog:

-DDS2 (collector's edition ge pre-ordered)
    -Valkyrie Profile 2 Silmeria
    -DMC 3 (al eens aan begonnen, maar ik moet telkens door de eerste echte baas in traantjes afdruipen. This game rapes me, op normal al veel moeilijker dan DMC 1)
    -FF XII
    -Klonoa 2
    -DQ VIII
    -Maximo vs Army of Zin

onlangs erg genoten van Ghosthunter en We heart Katamari.
    I'm always thinking one step ahead, like a carpenter - who makes stairs
      zaterdag 24 februari 2007 @ 20:10:19 #6
    61209 marcek
    Nufonia Must Fall
    pi_46633475
    quote:
    Op zaterdag 24 februari 2007 19:16 schreef Gravybrain het volgende:
    All hail the best entertainment machine of all time. Ik ben op dit moment SMT: Nocturne, Primal en Black aan het spelen. In de backlog zit nog:

-Valkyrie Profile 2 Silmeria
    -DMC 3 (al eens aan begonnen, maar ik moet telkens door de eerste echte baas in traantjes afdruipen. This game rapes me, op normal al veel moeilijker dan DMC 1)
    -FF XII
    -Klonoa 2
    -DQ VIII
    -Maximo vs Army of Zin

onlangs erg genoten van Ghosthunter en We heart Katamari.
    oeh klonoa 2 1 van de beste platformers ooit
    pi_46633695
    God of War 2 en de nieuwe Tomb Raider.
    Dan mag de PS2 in de kast
    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
      zaterdag 24 februari 2007 @ 20:35:13 #8
    168597 Gravybrain
    grey, with creamium
    pi_46634500
    quote:
    Op zaterdag 24 februari 2007 20:10 schreef marcek het volgende:

[..]

oeh klonoa 2 1 van de beste platformers ooit
    heh ja ik heb ff de eerste paar levels gespeeld en het is echt enorm leuk. Klassieke platformactie, gemixt met het wat snellere, sonic-achtige werk. De gameplay is zelfs zo verslavend dat ik me moet beheersen om de story sequences niet helemaal te skippen. Ze duren meestal te lang en ze zijn nogal lame, kwil altijd met de game verdergaan
    pi_46635223
    quote:
    Op zaterdag 24 februari 2007 19:16 schreef Gravybrain het volgende:

Ik twijfel erg over deze game... Heb DDS1 in mn backlog staan en wil eigenlijk erg graag DDS2 ook kopen. Zeker omdat zowel RPGFan als Eurogamer lyrisch zijn:
    quote:
    Shin Megami Tensei: Digital Devil Saga 2 is easily the finest game I've had a chance to play this year and stands to be one of the great games of this generation. DDS2's superb graphics, magnificent aural pieces, excellent, fleshed out story, and better balance makes Digital Devil Saga 1 - and just about every other game this year - look like child's play. Serph and company's tale of struggle, intrigue, and betrayal is what many RPG fans have been waiting for - an RPG that's not only out of the ordinary like the first Digital Devil Saga, but brings together all of the elements that they remember games in like Final Fantasy VII and Chrono Trigger. This game is not built for the casual gamer, but if you have the blood of a true RPGFan running through your veins, you simply must pick up this game.
    quote:
    Digital Devil Saga 2 is everything that an excellent sequel should be. It takes on board criticisms levelled at the former game and addresses them all in a way which should delight any fan of the series; not only that, it picks up the story and characters of the original title and develops them in such a fascinating way that it actually throws fresh light on the original, which now seems like a much better piece of storytelling in the context of its part in the series as a whole. We've seen plenty of sequels which mar the memory of the original game, but one which actually makes the original game seem even better? That's a rare beast indeed. There may be plenty more fish in the sea, but when I said "I love you", I meant it. The joy of videogames, of course, is that I'm more than happy for everyone else to love the DDS series too - and I promise not to wave a pint glass in a threatening manner and inquire as to whether you're eyeing up my game.
    Enige probleem is het feit dat ik het laatste jaar niet meer aan mn RPGs toekom vanwege tijdgebrek.

What to do?
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
    pi_46635545
    Vandaag bij kassa: Xbox 360 laser heeft bij veel apparaten een defect waardoor de laser de games bekrast en onbruikbaar maakt. Microsoft ontkend het probleem en legt de schuld volledig bij de consument. Bij het programma werd echter aangetoond dat het wel degelijk aan de hardware lag en dat velen gedupeerd waren door microsoft.

Had nu ook maar even geduld gehad ...
      zaterdag 24 februari 2007 @ 21:13:32 #11
    168597 Gravybrain
    grey, with creamium
    pi_46635956
    DDS is niet zo lang als een gemiddelde RPG. Ik heb het eerste deel in 35 uur uitgespeeld, maar je kan best 5 uur aftrekken als je puur het spel wil uitspelen. DDS2 schijnt echter nog beter te zijn qua gameplay, dus ik kijk er enorm naar uit. Het irritante aan de PAL versie is wel dat er geen 60hz optie inzit. Ik denk echter wel dat het beter is dat je eerst deel 1 speelt, omdat die niet moeilijk is en een goeie inleiding geeft tot het hele SMT systeem.
    DDS2 LE heeft wel een soundtrack cd, artwork en een grote poster als je bij Ghostlight bestelt, wat ik ook gedaan heb. Ik kan wel pics posten als ik de game binnenkrijg.

Ik hou dus nogal van het cyberpunk sfeertje dat DDS heeft en besloot dus ook maar Nocturne te kopen. Heb een groot uur gespeeld en het battlesysteem vind ik nog leuker dan DDS. Nu moet je je vijanden niet absorberen, maar ze rekruteren tot partymembers. Het is een beetje Pokemon op hoog niveau. Ik heb gehoord dat de game later nog tandenknarsend moeilijk wordt, dus we zullen eens zien Sfeertje in Nocturne is nog beter en mysterieuzer dan in DDS, er lijkt ook meer verhaal in deze te zitten. Artstyle is in zowel DDS als Nocturne fantastisch.

For good measure, hier wat Nocturne/DDS art voor de mensen die de games niet kennen. You must say wow

Nocturne:

DDS:

zaterdag 24 februari 2007 @ 21:15:35 #12
    61209 marcek
    Nufonia Must Fall
    pi_46636043
    quote:
    Op zaterdag 24 februari 2007 20:35 schreef Gravybrain het volgende:

[..]

heh ja ik heb ff de eerste paar levels gespeeld en het is echt enorm leuk. Klassieke platformactie, gemixt met het wat snellere, sonic-achtige werk. De gameplay is zelfs zo verslavend dat ik me moet beheersen om de story sequences niet helemaal te skippen. Ze duren meestal te lang en ze zijn nogal lame, kwil altijd met de game verdergaan
    ik had na het uitspelen zoiets van meer meer meer , moet nog steeds op zoek gaan naar de 2 gameboy delen en het ps1 deel.
      zaterdag 24 februari 2007 @ 21:19:00 #13
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_46636205
    quote:
    Op zaterdag 24 februari 2007 21:13 schreef Gravybrain het volgende:
    DDS is niet zo lang als een gemiddelde RPG. Ik heb het eerste deel in 35 uur uitgespeeld, maar je kan best 5 uur aftrekken als je puur het spel wil uitspelen. DDS2 schijnt echter nog beter te zijn qua gameplay, dus ik kijk er enorm naar uit. Het irritante aan de PAL versie is wel dat er geen 60hz optie inzit. Ik denk echter wel dat het beter is dat je eerst deel 1 speelt, omdat die niet moeilijk is en een goeie inleiding geeft tot het hele SMT systeem.
    DDS2 LE heeft wel een soundtrack cd, artwork en een grote poster als je bij Ghostlight bestelt, wat ik ook gedaan heb. Ik kan wel pics posten als ik de game binnenkrijg.

Ik hou dus nogal van het cyberpunk sfeertje dat DDS heeft en besloot dus ook maar Nocturne te kopen. Heb een groot uur gespeeld en het battlesysteem vind ik nog leuker dan DDS. Nu moet je je vijanden niet absorberen, maar ze rekruteren tot partymembers. Het is een beetje Pokemon op hoog niveau. Ik heb gehoord dat de game later nog tandenknarsend moeilijk wordt, dus we zullen eens zien Sfeertje in Nocturne is nog beter en mysterieuzer dan in DDS, er lijkt ook meer verhaal in deze te zitten. Artstyle is in zowel DDS als Nocturne fantastisch.

For good measure, hier wat Nocturne/DDS art voor de mensen die de games niet kennen. You must say wow

Nocturne:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

DDS:

[afbeelding]
    [afbeelding]

[afbeelding]
    Nocturne heb ik ook in mn backlog Stijl bevalt me, daarom heb ik ze gekocht.

30-35 uur is trouwens wel een prima lengte

Doe me eens een linkje naar de site waar jij DDS2 besteld hebt? Ik denk dat ik het ook maar doe zodra de nieuwe termijn van mn CC ingaat
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
      zaterdag 24 februari 2007 @ 21:26:25 #14
    168597 Gravybrain
    grey, with creamium
    pi_46636568
    U vraagt, wij draaien:

http://www.ghostlight.uk.com/product_info.php?prod=8
    quote:
    Shin Megami Tensei: Digital Devil Saga 2 PlayStation 2 COLLECTORS EDITION includes:

* Digital Devil Saga 2 PlayStation 2
    * 44 page manual
    * Collectors Edition inlay
    * Six collectable artcards featuring images from the game
    * 30 track music CD
    * Purchase the Collectors Edition Digital Devil Saga 2 from the Ghostlight website and receive a free poster featuring artwork from the game. This poster is exclusively available from this site. The poster is limited to 1,000 copies
    Dat laatste is echter niet meer waar. Iedereen krijgt de poster doordat de shipping date verlaat is, als goedmakertje.

Kickass boxart:

zaterdag 24 februari 2007 @ 21:27:39 #15
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_46636608
    Thnx
    pi_46665065
    Een vraagje:

Ik ben van plan om morgen even een PS2 te gaan halen, gewoon voor een beetje als ik mij verveel.
    Maar hoelang blijven er nog nieuwe games voor deze console verschijnen?
    google is your friend
    pi_46665653
    quote:
    Op zondag 25 februari 2007 18:36 schreef ThijsThijs het volgende:
    Een vraagje:

Ik ben van plan om morgen even een PS2 te gaan halen, gewoon voor een beetje als ik mij verveel.
    even?
    ik denk nog voor een tijdje maar niet zolang meer want ps3 is er
    edit: misschien kan je het vergelijken met de xdoos en de 360.
    Ik doe niet aan googlen!
      zondag 25 februari 2007 @ 18:53:12 #18
    137776 boem-dikkie
    Jedi Mind Baby!
    pi_46665690
    Is die Mortal Kombat Armageddon een beetje tof ?
    pi_46665823
    Ik wil graag een vaste datum horen
    google is your friend
    pi_46665968
    quote:
    Op zondag 25 februari 2007 18:56 schreef ThijsThijs het volgende:
    Maart 2007(?)
      zondag 25 februari 2007 @ 22:39:19 #21
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_46676133
    quote:
    Op zondag 25 februari 2007 18:56 schreef ThijsThijs het volgende:
    Psn online ID Tec-Deacon
    ---------------------------------
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_46682593
    Deze spellen moet ik nog uitspelen voordat ik de PS2 langzaam in de kast zet:
    God of War 2
    Final Fantasy XII
    Rogue Galaxy
    Okami
    Samurai Warriors 2
    Bully
    Dragon Quest VII (100%)
    Kingdom Hearts 2 (w00t! ik moet me schamen)

En aangezien bijna alles nog uit moet komen kan ik nog wel even vooruit!

Mooie ava Deacon.
      maandag 26 februari 2007 @ 10:39:46 #23
    10785 Smots
    The Angriest Dog In The World
    pi_46687724
    afgelopen weekend voor een tientje op de kop getikt: SOCOM III.
    The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
      maandag 26 februari 2007 @ 10:42:10 #24
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_46687793
    quote:
    Op zaterdag 24 februari 2007 21:26 schreef Gravybrain het volgende:
    U vraagt, wij draaien:

http://www.ghostlight.uk.com/product_info.php?prod=8
    [..]

Dat laatste is echter niet meer waar. Iedereen krijgt de poster doordat de shipping date verlaat is, als goedmakertje.

Kickass boxart:

[afbeelding]
    Heb m besteld, bij DimPlus voor 45 euro. Zij hebben ook de CE en qua betaling was dat ff wat handiger nu.
      maandag 26 februari 2007 @ 10:45:35 #25
    10785 Smots
    pi_46687878
    quote:
    Op zondag 25 februari 2007 18:36 schreef ThijsThijs het volgende:
    Een vraagje:

Met zo'n enorme hoeveelheid toffe games voor de PS2 hoef je je toch geen zorgen te maken over wat er allemaal nog gaat verschijnen?
    The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
    pi_46727430
    quote:
    Op zondag 25 februari 2007 18:53 schreef boem-dikkie het volgende:
    Is die Mortal Kombat Armageddon een beetje tof ?
    Neuh, niet echt tenminste, de snelheid ontbreekt en ze hebben de fatalities vervangen door een waardeloos combo-systeem. De Story mode is vermakelijk(totdat je een x of 5 dood gegaan ben in een van de vele deathtraps), maar de SP en MP battles zijn gewoon niet meer wat MK vroeger was.
      dinsdag 27 februari 2007 @ 12:09:37 #27
    137776 boem-dikkie
    Jedi Mind Baby!
    pi_46727466
    quote:
    Op dinsdag 27 februari 2007 12:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Neuh, niet echt tenminste, de snelheid ontbreekt en ze hebben de fatalities vervangen door een waardeloos combo-systeem. De Story mode is vermakelijk though, maar de SP en MP battles zijn gewoon niet meer wat MK vroeger was.
    Heb van iemand hier op Fok! nu MK:Shaolin Monks gekocht Story line lijkt mij wel tof en de screenshots en ratings zijn goed Ontvang hem morgen als het goed is
    pi_46800672
    Morgen komt Test Drive Unlimited uit

Eindelijk !!!!!!!
      donderdag 1 maart 2007 @ 11:30:22 #29
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_46800967
    quote:
    Op maandag 26 februari 2007 10:42 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Heb m besteld, bij DimPlus voor 45 euro. Zij hebben ook de CE en qua betaling was dat ff wat handiger nu.
    Ziet er goed uit, mooie boxart, ook voor de OST die in DVD hoesje komt en dus mooi in de kast erbij kan komen te staan
    pi_46871358
    Ben weer eens verder gegaan met Grandia II op de PS2 na ongeveer een jaar vast gezeten te hebben bij een baas. Ik heb een beetje gerommeld met een tactiek en kwam er zo doorheen. Nu ben ik flink aan het verder gamen en heb weer helemaal het Grandia II-gevoel.

zondag 4 maart 2007 @ 11:59:04 #31
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_46900612
    God of war 2 enzo, juist
    TVP
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
      maandag 5 maart 2007 @ 13:55:33 #32
    56633 JimmyJames
    Unspeakable powers
    pi_46939286
    Is Yakuza de moeite waard?
    Please Move The Deer Crossing Sign
    pi_46961322
    Vandaag weer GoW uitgespeeld...WIL DEEL 2!!
    pi_46966079
    Ben nu met Rule of Rose bezig, ik vraag me af waar al die heisa voor nodig was.
      dinsdag 6 maart 2007 @ 09:22:15 #35
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_46966147
    quote:
    Op maandag 5 maart 2007 13:55 schreef JimmyJames het volgende:
    Is Yakuza de moeite waard?
    Absoluut. Als zijn het verhaal en de sfeer beter dan de gameplay.
      dinsdag 6 maart 2007 @ 17:27:52 #36
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_46981790
    quote:
    Op dinsdag 6 maart 2007 09:18 schreef NutKees het volgende:
    Ben nu met Rule of Rose bezig, ik vraag me af waar al die heisa voor nodig was.
    ik las Rumble roses
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
      dinsdag 6 maart 2007 @ 18:05:55 #37
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_46983349
    De marktplaats advertenties worden ook met de dag triester

ik zoek burnoud dominator wand het lijkt me een leuk spel je als je hem heb wil ik heb als je hem aan me wilt geven dan badankt doei

groetjes jari
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_46983944
    quote:
    Op dinsdag 6 maart 2007 18:05 schreef Deacon_Tigra het volgende:

ik zoek burnoud dominator wand het lijkt me een leuk spel je als je hem heb wil ik heb als je hem aan me wilt geven dan badankt doei

groetjes jari
    pi_46984403
    quote:
    Op dinsdag 6 maart 2007 18:05 schreef Deacon_Tigra het volgende:

groetjes jari
    Het spel geven ook!

dinsdag 6 maart 2007 @ 18:46:54 #40
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_46984579
    het valt me wel op dat sommige mensen ook alleen maar half lezen

als je even zoekt , dan kan je zo leven dattie voorlopig nog niet uit komt

zelfde als ik af en toe lees ,

ik ben op zoek naar mario 3 voor de ps2
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_47018436
    Ik heb nu een tijdje een RGB kabel bij mijn PS2 maar nu zag ik pas geleden dat er op die aansluiting een knopje met als keuzes DVD en Game. Hij heeft bij mij dus continue op DVD gestaan. Op Game lijkt het allemaal wel wat scherper maar daarentegen zijn de kleuren wat minder. Bij PES6 ziet wit er bijvoorbeeld meer heel licht grijs uit. Ook wordt het beeld minder scherp als je kiest voor de 60HZ mode.

Iemand enig idee of dit normaal of dat dit gewoon aan de kabel kan liggen?
    pi_47018825
    quote:
    Op dinsdag 6 maart 2007 18:46 schreef Deacon_Tigra het volgende:
    het valt me wel op dat sommige mensen ook alleen maar half lezen

als je even zoekt , dan kan je zo leven dattie voorlopig nog niet uit komt

zelfde als ik af en toe lees ,

ik ben op zoek naar mario 3 voor de ps2
    Die heb ik nogwel echt een kutspel! Wat geef je ervoor?
    pi_47122877
    quote:
    Op maandag 5 maart 2007 23:26 schreef mini-lellan het volgende:
    Vandaag weer GoW uitgespeeld...WIL DEEL 2!!
    *U vraagt, wij draaien

God of War II Pre-order

Zeer aantrekkelijke prijs Bedankt Hans
    pi_47123871
    quote:
    Op zaterdag 10 maart 2007 14:02 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

*U vraagt, wij draaien

God of War II Pre-order

Zeer aantrekkelijke prijs Bedankt Hans
    quote:
    Dit artikel is waarschijnlijk op Monday 31 December, 2007 weer voorradig.
    pi_47126299
    quote:
    Op zaterdag 10 maart 2007 14:44 schreef mini-lellan het volgende:

[..]

[..]

Nee maar daar moet je niets van aantrekken, is ook al een keer overkomen met Top Spin. De release is gewoon 18 april
    pi_47126305
    quote:
    Op zaterdag 10 maart 2007 14:44 schreef mini-lellan het volgende:

[..]

[..]

!
      dinsdag 13 maart 2007 @ 13:24:33 #47
    31303 Frozen
    Nothing in particular
    pi_47226489
    God of War 2 is uit in Amerika...

MAAR NOG NIET HIER!!!!!!!!!
    Nothing is real and nothing to get hung about
      woensdag 14 maart 2007 @ 13:34:21 #48
    10785 Smots
    pi_47263357
    Leuke Japanse site met best geslaagde fanart van onder andere Okami, ICO en Shadow O/T Colossus:
    http://tatsu.sakura.ne.jp/fp/home/index.html
    pi_47263510
    God of War maar even gecanceled.
    Zelda slokt teveel tijd op
      donderdag 15 maart 2007 @ 18:35:23 #50
    61209 marcek
    Nufonia Must Fall
    pi_47309311
    voor de mensen die REZ nog zoeken voor een spotprijs
    er staat er op het moment 1 te koop (gebruikt) bij dimensionplus voor slechts 12 euro.
    pi_47311798
    ga morgen ook de playstation 2 halen
    kost 130euro inclusief 2games
    vind ik wel een leuke prijs
    Kan ook de basis pakket nemen voor 99euro
    Dan heb je mem kaart 1controller en de console
    pi_47320086
    Mijn PS2 heeft kuren. Je hoort em wel draaien maar het klepje wilt niet meer open, blauwe lampje is ook uit en heb geen beeld. word het dan tijd voor een nieuwe?!
    pi_47341171
    als je effe 1 mnd wacht doen alle ps3-ers hun ps2 wel weg. koopjesjacht!
    ik heb sinds 1 mnd een ps2 met harde schijf erin (PRIMA!), en zo hoef ik ook niet illegaal om te bouwen.
    nog een vraagje: waar koop ik n betaalbare memcard? op ebay zijn de verzendkosten zo belachelijk hoog.
    voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
    pi_47368695
    The IGN Top 25 PS2 Games of All Time:

1) God of War
    2) Grand Theft Auto III
    3) Final Fantasy X
    4) Shadow of the Colossus
    5) Metal Gear Solid 3: Subsistence
    6) ICO
    7) Guitar Hero
    8) Grand Theft Auto: San Andreas
    9) Twisted Metal: Black
    10) Burnout 3: Takedown
    11) Ratchet and Clank: Going Commando
    12) Gran Turismo 4
    13) Jak and Daxter: The Precursor Legacy
    14) Dragon Quest VIII: Journey of the Cursed King
    15) Resident Evil 4
    16) Devil May Cry 3: Dante's Awakening
    17) Virtua Fighter 4: Evolution
    18) Okami
    19) Rez
    20) NBA Street Vol. 2
    21) Tony Hawk's Pro Skater 3
    22) Kingdom Hearts
    23) Tekken Tag Tournament
    24) Suikoden III
    25) Amplitude

Valt tegen Killzone, Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 2, Final Fantasy XII, God of War 2, Rogue Galaxy,
    Kingdom Hearts II, Dynasty Warriors 4, Dark Cloud, Onimusha 3: Demon Siege en Need for Speed Underground 2 mis ik?

Zelf heb ik er 11 gespeeld en 9 in bezit.

[ Bericht 7% gewijzigd door mini-lellan op 17-03-2007 15:13:08 ]
      zaterdag 17 maart 2007 @ 15:07:08 #55
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_47368871
    Ik denk wel dat ik me erin kan vinden, er staan een aantal errug goede games in. Uit die lijst heb ik er 8 in bezit en 18 gespeeld.
      zaterdag 17 maart 2007 @ 15:16:47 #56
    22683 MaHawK
    M'n bureaustoel is verrot
    pi_47369095
    quote:
    Op donderdag 15 maart 2007 23:12 schreef mini-lellan het volgende:
    Mijn PS2 heeft kuren. Je hoort em wel draaien maar het klepje wilt niet meer open, blauwe lampje is ook uit en heb geen beeld. word het dan tijd voor een nieuwe?!
    Hoe denk je anders dat sony aan zulke verkoop aantallen komt? (Tis maar een grapje voor mensen het overdreven serieus gaan opnemen. )
    pi_47369138
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 15:00 schreef mini-lellan het volgende:
    Zelf heb ik er 11 gespeeld en 9 in bezit.
    Ik heb er 11 van (allemaal in de top 15), maar 1 ervan is wel op de xbox.
    PSN id: NL_SToRM
      zaterdag 17 maart 2007 @ 15:22:59 #58
    137776 boem-dikkie
    Jedi Mind Baby!
    pi_47369245
    In Mortal Kombat Shoalin Monks kom ik echt niet verder. Aan het begin kom je op een gegeven moment bij zo'n brug, die flikkert in elkaar, dan moet je naar beneden, vechten tegen zo'n groot monster. Als je die verslagen hebt krijg je de Ability Far Jump of zoiets. Dan kun je over de brug heen springen en kun je dus vechten,dan moet je met je partner op zo'n klein bruggetje nog tegen 2 kerels vechten en dan spring je in zo'n Portal.

Na die portal kom je bij zo'n soort zandlandschap met allemaal barakka's , waar moet ik in vredesnaam heen
    pi_47369564
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 15:16 schreef MaHawK het volgende:

[..]

Hoe denk je anders dat sony aan zulke verkoop aantallen komt? (Tis maar een grapje voor mensen het overdreven serieus gaan opnemen. )
    he?
    pi_47373460
    quote:
    Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 2, Dynasty Warriors 4, Need for Speed Underground 2
    jouw mening natuurlijk, maar als die games in de Top 25 aller tijden hadden gestaan dan was het wel heeeeeel triest gesteld met de PS2. Het zijn vermakelijke games, maar ook echt niet meer dan dat.
    pi_47373494
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 15:22 schreef boem-dikkie het volgende:
    In Mortal Kombat Shoalin Monks kom ik echt niet verder. Aan het begin kom je op een gegeven moment bij zo'n brug, die flikkert in elkaar, dan moet je naar beneden, vechten tegen zo'n groot monster. Als je die verslagen hebt krijg je de Ability Far Jump of zoiets. Dan kun je over de brug heen springen en kun je dus vechten,dan moet je met je partner op zo'n klein bruggetje nog tegen 2 kerels vechten en dan spring je in zo'n Portal.

Na die portal kom je bij zo'n soort zandlandschap met allemaal barakka's , waar moet ik in vredesnaam heen
    die baraka's verslaan.. en dan helemaal naar links achter in het level lopen. Over het bruggetje dus, en dan kan achteren... daar zit nog een portal waar je in moet springen.
      zaterdag 17 maart 2007 @ 19:53:22 #62
    4259 JK
    In for a penny, in for a pound
    pi_47377930
    Vanmiddag Soul Calibur 3 gekocht (Platinum). Kon nog wat freebies inleveren en m'n anwb pas tonen, dus had 'm voor ¤ 5,75 :-)
    Het mooiste is, ik doe net het doosje open, zit er niet de Platinum DVD in, maar die van de normale versie

Heel af en toe koop ik nog een game voor m'n PS2... blijft toch een mooie console he
    In Engeland onlangs nog True Crime NYC (¤ 7,50) , Battlefield 2 MC (¤ 12,-) en GTA LCS (¤ 15,-) gekocht. Zijn toch betere prijzen dan wat ze nog in Nederland vragen

Jammer dat Prince of Persia : Sands of Time niet in de top 25 van IGN staat, dat vond ik ook een waanzinnig gaaf spel. Die 2 opvolgers er na waren mij te 'donker'.
      zaterdag 17 maart 2007 @ 19:57:29 #63
    137776 boem-dikkie
    Jedi Mind Baby!
    pi_47378079
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 17:51 schreef Retarded het volgende:

[..]

die baraka's verslaan.. en dan helemaal naar links achter in het level lopen. Over het bruggetje dus, en dan kan achteren... daar zit nog een portal waar je in moet springen.
    Thanks ik ben weer een heul stuk verder!
      zaterdag 17 maart 2007 @ 20:04:41 #64
    69994 seto
    -|||--------|||-
    pi_47378334
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 15:00 schreef mini-lellan het volgende:
    The IGN Top 25 PS2 Games of All Time:

3) Final Fantasy X

Wat een kutspel was dat zeg.
    Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
    Seto is zo ene baas he
    pi_47378993
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 20:04 schreef seto het volgende:

[..]

Wat een kutspel was dat zeg.
    Tis een geweldig spel en hij hoort zeker in de top thuis, maar wel een stukje lager geplaatst..
    pi_47387697
    en waar staat pes6 danwel pes5 in het rijtje?
    pi_47388257
    quote:
    Op zondag 18 maart 2007 01:04 schreef knuppelhout het volgende:
    en waar staat pes6 danwel pes5 in het rijtje?
    Speaking is not communicating.
    Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
    www.indiegamer.nl
      zondag 18 maart 2007 @ 13:51:04 #68
    81187 ethiraseth
    Fuck you, got mine
    pi_47396327
    quote:
    Op donderdag 15 maart 2007 18:35 schreef marcek het volgende:
    voor de mensen die REZ nog zoeken voor een spotprijs
    er staat er op het moment 1 te koop (gebruikt) bij dimensionplus voor slechts 12 euro.
    Ha! lees de post nu pas, dacht van kom, toch eens kijken en het spel was er nog. Gebruikt maakt me niks uit, meteen maar besteld.
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 20:25 schreef AmonAmarth het volgende:

[..]

Tis een geweldig spel en hij hoort zeker in de top thuis, maar wel een stukje lager geplaatst..
    het is een zeer matig spel met een aardig vechtsysteem, meer niet. Al had het geen final fantasy geheten had het denk ik niet hoger dan 7tjes gescoort.
    Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
    Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
    pi_47404574
    quote:
    Op zondag 18 maart 2007 01:34 schreef disjfa het volgende:

[..]

zondag 18 maart 2007 @ 17:47:28 #70
    154173 Schimpie
    RJC RJC RJC
    pi_47405562
    Hoe heet dat ding ook alweer waar je import games mee kan spelen?
    Zo'n memorycard geval was het geloof ik..
    pi_47411241
    quote:
    Op zondag 18 maart 2007 17:47 schreef Schimpie het volgende:
    Hoe heet dat ding ook alweer waar je import games mee kan spelen?
    Zo'n memorycard geval was het geloof ik..
    Slide-card?
      maandag 19 maart 2007 @ 20:04:34 #72
    137776 boem-dikkie
    Jedi Mind Baby!
    pi_47447717
    Wie heeft Mortal Kombat Shaolin Monks gespeeld? Want hoe de héll impale ik Baraka, ik win van hem met dat op kruisje rammen en dan moet ik hem impalen, ik weet niet hoe dat moet ..
    pi_47450076
    quote:
    Op maandag 19 maart 2007 20:04 schreef boem-dikkie het volgende:
    Wie heeft Mortal Kombat Shaolin Monks gespeeld? Want hoe de héll impale ik Baraka, ik win van hem met dat op kruisje rammen en dan moet ik hem impalen, ik weet niet hoe dat moet ..
    Ik heb em gespeeld. Kwam niet verder dat bij z'n arena met een gozer met 4 handen.
      maandag 19 maart 2007 @ 21:00:27 #74
    137776 boem-dikkie
    Jedi Mind Baby!
    pi_47450417
    quote:
    Op maandag 19 maart 2007 20:52 schreef mini-lellan het volgende:

[..]

Ik heb em gespeeld. Kwam niet verder dat bij z'n arena met een gozer met 4 handen.
    Dat is Goro, dat is in het hoofdstuk waar ik nu zit de eindbaas, ik heb Baraka al verslagen, bleek gewoon R2 te zijn dat impalen . HEb net Sub Zero verslagen zit nu op het Lake of blood. Ik vind dit spel best tof eigelijk
    pi_47590049
    hoi

Ik heb even een vraagje
    Nu zag ik van de week dat de V&D de Ps2 in de aanbieding heeft gegooid voor een luttele 100 euro's. Nu heb ik een playstation 1 (die staat nu stof te happen uiteraard) en dat heb ik altijd een kick ding gevonden. Games zoals Gran Turismo, Tekken en Final Fantasy ( ) waren geweldig.

Nu zit ik dus een beetje te twijfelen om die ps2 te kopen. De ps3 is uit, weet ik, maar die vind ik veels te duur. 100 euro is niet zo heel duur, maar dan ben ik er natuurlijk nog niet. Memorycard (die van de ps1 kan ik niet meer overzetten neem ik aan?), extra controller en natuurlijk de games.

*kuch* laten modificeren *kuch* is natuurlijk ook een optie om vooral dat laatste punt wat goedkoper te houden Maar de vraag, is het het nog waard om nu een ps2 te kopen met bijvoorbeeld FF12, gran turismo en tekken ofzo. Wat doen die spellen tegenwoordig qua prijs enzo.

Al met al, is het de investering nog waard? (en zijn er nog niet te missen games ofzo)

Dank
      zaterdag 24 maart 2007 @ 00:56:36 #76
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_47602602
    De PS2 heeft onwijs veel games en de meeste goede games zijn ondertussen wel Platinum dus 20 euro. Dus ja, de PS2 is zn geld meer dan waard

Niet ombouwen alleen. Das voor paupers.
    pi_47606444
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 00:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
    De PS2 heeft onwijs veel games en de meeste goede games zijn ondertussen wel Platinum dus 20 euro. Dus ja, de PS2 is zn geld meer dan waard

Hmm, thanks
    20 eutjes voor een goeie game is niet duur
      zaterdag 24 maart 2007 @ 13:18:14 #78
    81187 ethiraseth
    Fuck you, got mine
    pi_47608838
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 00:56 schreef Notorious_Roy het volgende:

ombouwen is voor gamers die geen zin hebben om veel gave games mis te lopen omdat idioot veel dingen hier niet worden uitgebracht bedoel je.
    Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
      zaterdag 24 maart 2007 @ 13:32:24 #79
    137776 boem-dikkie
    Jedi Mind Baby!
    pi_47609142
    Ik wil eigelijk Bully nog steeds maar 50 euro vind ik nog steeds te duur en Play.com is geen optie voor mij
    pi_47610707
    Jeetje boem, jou kom ik ook overal tegen .

OT: PS2 . Ik heb laatst Heart of Darkness weer eens onder uit de kast gevist, mooi spelletje.
    I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
    [i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
      zaterdag 24 maart 2007 @ 15:14:55 #81
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_47611418
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 13:18 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

ombouwen is voor gamers die geen zin hebben om veel gave games mis te lopen omdat idioot veel dingen hier niet worden uitgebracht bedoel je.
    Ik ben ook zo'n gamer en heb daarom een Europese PS2 en een Amerikaanse
      zondag 25 maart 2007 @ 13:28:39 #82
    61209 marcek
    Nufonia Must Fall
    pi_47637531
    hier ook maar een melding:

ik heb hier een gesealde engelse(pal) guitar hero 2 te ruil liggen (fout in levering van bestelling , dus dubbel in huis)

roep maar een ruilgame , hij blijft een paar dagen staan en ik kies dan.

als iemand freekstyle of rumble racing te ruil heeft , hebben die de voorkeur

check signature om te zien wat ik al heb.

andere platforms zijn ook welkom
      zondag 25 maart 2007 @ 14:41:26 #83
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_47639664
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 13:18 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

en dat word hier niet besproken aangezien het niet mag.
      dinsdag 27 maart 2007 @ 19:58:25 #84
    61209 marcek
    Nufonia Must Fall
    pi_47723581
    quote:
    Op zondag 25 maart 2007 13:28 schreef marcek het volgende:
    hier ook maar een melding:

ik heb hier een gesealde engelse(pal) guitar hero 2 te ruil liggen (fout in levering van bestelling , dus dubbel in huis)

roep maar een ruilgame , hij blijft een paar dagen staan en ik kies dan.

als iemand freekstyle of rumble racing te ruil heeft , hebben die de voorkeur

check signature om te zien wat ik al heb.

andere platforms zijn ook welkom
    kick
    niemand? niet iedereen is toch al overgestapt op de ps3 ?

bied maar wat en mischien ben ik wel zo gek hem te ruilen ervoor (hoeven echt niet de nieuwste games te zijn )
    pi_47737617
    heb weinig te ruil, maar wat heb je aan dat spel zonder die gitaar? of zit die erbij?
      woensdag 28 maart 2007 @ 08:42:49 #86
    137776 boem-dikkie
    Jedi Mind Baby!
    pi_47737868
    Zijn hier nog mensen die misschien bully willen verkopen voor een klein prijsje ?
    pi_47743395
    15.50 bij play.com

Je hebt geen CC?
      woensdag 28 maart 2007 @ 12:09:55 #88
    137776 boem-dikkie
    Jedi Mind Baby!
    pi_47743763
    Nee ik heb geen CC
      woensdag 28 maart 2007 @ 12:14:15 #89
    81187 ethiraseth
    Fuck you, got mine
    pi_47743890
    Is bully de moeite waard? Of is het vooral veel van die crappy lessen volgen waarin je keer op keer dezelfde minigames moet doen en daarbuiten dan beetje rondprutsen op de campus?
      woensdag 28 maart 2007 @ 16:41:34 #90
    61209 marcek
    Nufonia Must Fall
    pi_47754734
    quote:
    Op woensdag 28 maart 2007 08:23 schreef knuppelhout het volgende:
    heb weinig te ruil, maar wat heb je aan dat spel zonder die gitaar? of zit die erbij?
    niet veel volgens mij , maar voor de mensen die al een gitaar en deel 1 hebben is het mischien wat
      donderdag 29 maart 2007 @ 00:59:05 #91
    139407 jorienvdherik
    Feyenoord KNVB Beker 07-08
    pi_47776258
    quote:
    Op donderdag 15 maart 2007 19:46 schreef suijkerbuijk het volgende:
    ga morgen ook de playstation 2 halen
    kost 130euro inclusief 2games
    vind ik wel een leuke prijs
    Kan ook de basis pakket nemen voor 99euro
    Dan heb je mem kaart 1controller en de console
    wil ook nog een ps2 kopen. had er eerst wel een maar speelde niet veel. wil wel al die toppers opkopen dan
      donderdag 29 maart 2007 @ 08:09:10 #92
    137776 boem-dikkie
    Jedi Mind Baby!
    pi_47779258
    Ik ben blij met mijn playstation, eerst God of War in 3 dagen uitgespeeld wát een topgame! Toen kingdom Hearts en ben nu bezig met Mortal Kombat Shaolin Monks , ook vet!
    pi_47779447
    Ik heb Kingdom Hearts nog steeds niet uitgespeeld .
      donderdag 29 maart 2007 @ 08:55:21 #94
    137776 boem-dikkie
    Jedi Mind Baby!
    pi_47779786
    Ik ook niet, tijdje gespeeld toen aan MK begonnen. Ben nog maar net bij die kaarten koningin.
    pi_47780097
    Ohja daar ben ik ook.
      donderdag 29 maart 2007 @ 09:36:59 #96
    139407 jorienvdherik
    pi_47780639
    Gods of war eens kijken wat dat voor spel is
      donderdag 29 maart 2007 @ 09:42:04 #97
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_47780752
    ik ga nu kijken hoe de BC is van Okami op de Ps3
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_47794520
    quote:
    Op donderdag 29 maart 2007 09:36 schreef jorienvdherik het volgende:
    Gods of war eens kijken wat dat voor spel is
    Ken je GoW niet?! Deel 1 nooit gespeeld? Voor mij echt 1 van de beste games op de Ps2.
      donderdag 29 maart 2007 @ 15:48:30 #99
    139407 jorienvdherik
    pi_47794792
    quote:
    Op donderdag 29 maart 2007 15:40 schreef mini-lellan het volgende:

[..]

Ken je GoW niet?! Deel 1 nooit gespeeld? Voor mij echt 1 van de beste games op de Ps2.
    nee nooit gespeeld
    pi_47795031
    Twisted Metal: Black in de top 25. Mijn god wat een bout spel was dat.
    Voor de rest veel toppertjes die ook in mijn kast gaan te blinken.
    A.F.C. Ajax - Piet de Visser
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')