Nee kan niet.quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:15 schreef APK het volgende:
Gert, kan dat geklef van jou en kleinzusje niet gewoon via PM?
Ik word er een beetje misselijk van.
Vind jij niet dat jij een voorbeeldfunctie hebt dan?quote:
Jawel, maar haar PM is niet actief.quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:21 schreef APK het volgende:
[..]
Vind jij niet dat jij een voorbeeldfunctie hebt dan?
En "Amoebe" staat er niet bij.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:07 schreef FMCS het volgende:
Amoebe doet niet mee, want die is nauwelijks een partij voor de rest, en wordt toch wel uitgeknikkerd.
Bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 07:31 schreef Peter6000 het volgende:
Wie zal DGK uiteindelijk winnen?
De aap
quote:
Spuit elf.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
niets is onmogelijk, doe maar lekker wel
Het is ook erg moeilijk om een PM te activerenquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Jawel, maar haar PM is niet actief.
Specifiek dit (sub)forum?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:17 schreef scanman01 het volgende:
Duurt het bij jullie ook zo enorm lang als je de topicindex pagina van dit forum wilt laden?
Eenmaal in een topic gaat het laden van de pagina's vrij goed, maar de index pagina duurt echt heel lang.
YW.quote:
Ik de titel begrijpen niet nu wel.quote:
Na 300 berichten gaat een topic automatisch op slot.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:15 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Hoe kan het, dat ik af en toe niet op een topic kan reageren?
Doe dit nog niet zo lang. Volg het al vanaf het begin en wilde nu toch ook iets in de pap brokkelen ;-)
OK, tweede poging. Tuinfluitert heeft het topic weer nieuw leven ingeblazen, zo lijkt het.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:44 schreef Leandra het volgende:
Kan dit topic: [DGK] Streamverslagen niet sticky gemaakt worden??
Ik ben het iedere keer kwijt![]()
thx.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:58 schreef Morwen het volgende:
Deze: [COS # 493] Waar Bart zich een muisarm gooit mag dicht. Thanx
Helemaal mee eens, de term primaat lijkt mij zowel visueel als verbaal veel beter van toepassing.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:35 schreef Gert het volgende:
[..]
thx.
En ook de users die vannacht aan een paar paupers andere FOK!-ers hebben uitgelegd waarom vergelijkingen met een aap not done zijn: bedankt.
[ img ] url plaatje [ /img ]quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:33 schreef Starlie het volgende:
Hoe kan ik een plaatje dat ik ingescand heb op Fok plaatsen?!
Bedankt maar ik heb geen eigen internetsite waar het plaatje opstaat!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:06 schreef Gert het volgende:
[..]
[ img ] url plaatje [ /img ]
Alleen dan zonder spaties voor en na de haakjes.
Meer tips & tricks mbt posten op FOK! vind je hier: http://forum.fok.nl/rde/faq/manual_posten
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:10 schreef Starlie het volgende:
Het is inmiddels al gelukt!!!!!
Oei.. nee, posts tussenvoegen kunnen wij niet.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:26 schreef tuinfluiter het volgende:
Beste verzorgers van DGK_forum,
Is het mogelijk dat een verdwaald streamverslagdat nu bij Natasia staat,
te verplaatsen naar streamverslagen?
Het gaat om zondag 22:39 bij topic Natasia en het mag naar topic streamverslagen ,
tussen zondag 20:58 en maandag 11:44 uur in.
Als jij posts ouder dan 24 uur als mod kunt editen dan zou je het HIER bij kunnen voegen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:55 schreef Gert het volgende:
Oei.. nee, posts tussenvoegen kunnen wij niet.
En bedankt hè.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:05 schreef APK het volgende:
[..]
Als jij posts ouder dan 24 uur als mod kunt editen dan zou je het HIER bij kunnen voegen. [afbeelding]
Tien Productiesquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:38 schreef Dark het volgende:
Naar welk adres kan je post voor DGK sturen?
Bedankt!quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:48 schreef APK het volgende:
[..]
Tien Producties
De Gouden Kooi
Postbus 406
1200 AK HILVERSUM
Dat is het adres dat boven de brief van gisteren stond.
Ik zie dat je nooit quote, maar bepaalde dingen opnieuw schrijft.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:01 schreef tuinfluiter het volgende:
BORGA 12:46, lekker belangrijk wat jij daar schrijft .
Dit moet niet in de Up-Dates,
Maar in de CODU -TOPIC.
P.s. En je moest eens tellen hoeveel liefhebbers van paarden dit verslag en nieuws willen lezen.
.
Done. Sort of.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:40 schreef tong80 het volgende:
Geen niveau of geniaal? Quotes van Huub!
Goed idee lijkt me.
Nah.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:42 schreef tong80 het volgende:
Nee Gert gewoon er van maken :
'De geniale quotes van Huub.'
Geen problemen hier, ik klik op ok en dan krijg ik gewoon de streams te zienquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:25 schreef jessie het volgende:
Ik keek de streams op huub's gouden kooi live streams. Maar daar komt nu een popup van kijk barts afscheid en op dat moment word ook steeds mijn verbinding verbroken. Meer mensen hier last van?
Dit was namelijk net zo'n fijne stream.
Ongetwijfeld...quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:38 schreef APK het volgende:
Is er eigenlijk een topic om over niet werkende streams te zeiken?
quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:42 schreef Gert het volgende:
Ongetwijfeld...
Ah: Jank *hier* dat je streams het niet doen
Post voor de miljonairs deze kunnen we daar wel voor gebruiken.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:22 schreef Peter6000 het volgende:
Kan er een verbod komen voor het publiceren van gestuurde of ontvangen brieven/ mails etc in de COMMENTAREN OP DE STREAMS.
Brieven worden namelijk volledig geciteerd, of er wordt langdurig op gereageerd.
Aparte topics lijken me beter, al worden sommige wel, en sommige niet gesloten.
Natasja belde garage keizer, en ik mailde Keizer
IK HEB EEN BRIEF AAN BRIAN GESCHREVEN
Een topicreeks voor alle gestuurde en ontvangen mails/ brieven/ pakjes naar zowel de redaktie als de bewoners als wie dan ook, lijkt me beter.
het huidige update-topic is er niet alleen voor bepaalde tijdstippen maar voor het posten van alle DGK-hoogtepunten, ongeacht het tijdstip. Een aparte update-topic voor dag/avond/nacht is dus niet nodig. Als daar ook niet in gepost wordt, weet je nog steeds niksquote:Op maandag 26 februari 2007 12:23 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik had speciaal het avond-nacht-ochtend-update topic geeopend omdat er in het updatetopic niet staat wat er nou allemaal is gebeurd en er in het COS-topic niet elke keer naar gevraagd hoeft te worden. Zo een topic is toch handig voor iedereen die niet dag en nacht kan kijken? Er is zo veel gebeurd de afgelopen 24 uur dat het mij wel handig leek.
Een waarschuwingstopic is toch wat anders dan een topic waarin je aangeeft aan wie je je geld gaat verspillen, m.i.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:25 schreef Peter6000 het volgende:
Voor welke miljonair sms jij?![]()
Mag in het waarschuwingstopic.
Oh Peter, wat sla je ineens een bazige toon aan, heerlijk!quote:Op maandag 26 februari 2007 19:55 schreef Peter6000 het volgende:
Doe eens iets aan die wildgroei van topics.
Deze Stem op Huub (je favoriete Miljonair) kan dicht.
Of anders iig Huub uit de TT.
Er is al een centraal waarschuwingstopic: Tien Populariteitspoll waarschuwingstopic.
Vanaf verschillende netwerken: geen last van.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:05 schreef avonne het volgende:
Is Fok wat trager de laatste 3 dagen?
Ik twijfel of het aan mijn PC ligt.
ik denk dat dat niet heel praktisch is. Zeker op momenten dat er veel gebeurt in de villa, wil iedereen zo snel mogelijk doorgaan met posten (vandaar ook de vele COS-sen die tegelijk geopend worden).quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:11 schreef Roy_vdm het volgende:
Ik heb een verzoekje. De COS zouden volgens mij veel beter leesbaar worden als in het eerste bericht een korte sfeerschets zou worden gegeven + een uitleg van de COS-titel. Ik weet zeker dat meer mensen de COS dan zullen lezen (althans het eerste bericht). Veel titels zijn nogal cryptisch en nodigen niet uit tot lezen.
Zou zo'n korte sfeerschets op de een of andere manier "verplicht" kunnen worden? Degene die het topic opent voert bijv. eerst het standaard "go" in, opent dan het topic en past de tekst meteen aan (=geeft de samenvatting). Deze "verplichting" zou er overigens ook toe kunnen leiden dat niet iedereen meer ongebreideld COS-sen gaat openen (met als verhoopt gevolg dat er minder COS-sen met dezelfde nummers simultaan worden geopend).
Het kost misschien een minuutje... 2 à 3 zinnetjes is meestal al voldoende. Die ene poster is dan inderdaad een minuutje kwijt, de rest kan meteen door (want de COS is al geopend en starter is zijn openingspost aan het editen).quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik denk dat dat niet heel praktisch is. Zeker op momenten dat er veel gebeurt in de villa, wil iedereen zo snel mogelijk doorgaan met posten (vandaar ook de vele COS-sen die tegelijk geopend worden).
Ok, goed plan! Bij dezen dan formeel.. zou iedereen die een COS opent in het eerste bericht een korte samenvatting / verklaring topictitel willen geven? De lezers zijn u dankbaar!quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:11 schreef Gert het volgende:
Roy, ik ben het helemaal met je eens, het is heel prettig als er een kleine verklaring bij de TT gegeven wordt, ik heb dat zelf ook al weleens toegepast bij het openen van een COS. Echter: het is m.i niet haalbaar om zoiets te gaan verplichten. Wij zijn er ook niet altijd, en wat moeten we dan doen als mensen het vertikken: het topic dichtgooien? Dan krijgen we de andere users op ons nek, die gewoon door willen posten. Bannen? Om zoiets? Gaat ook niet. Het is dus een goed plan, alleen m.i niet uitvoerbaar. We, of jij, zouden het hooguit af en toe vriendelijk kunnen verzoeken. Het mooiste zou het zijn als users onderling besluiten dat dit een goed idee is en het gaan uitvoeren.
95% van de posters in COS weet niet eens dat dit topic bestaat, dus ik zou het daar maar even gaan vragen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:59 schreef Roy_vdm het volgende:
Ok, goed plan! Bij dezen dan formeel.. zou iedereen die een COS opent in het eerste bericht een korte samenvatting / verklaring topictitel willen geven? De lezers zijn u dankbaar!
quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:42 schreef partyyboyy het volgende:
ATTENTIE AAN IEDEREEN: Peter6000 allemaal consequent negeren!!
Bijna in alle posts van hem zegt hij wel iets van ..nou die is leuker dan Huub...in ieder geval interessanter dan Huub enz.. Nu al een paar uur lang.
Die gast wil alleen aandacht, zieligert!![]()
Ja, ik was bang dat de mensen mij niet meer aardig zouden vinden.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:02 schreef Roy_vdm het volgende:
Peter6000 viel mij juist op doordat hij als eerste aan mijn bovengemeld verzoek gehoor gaf, dus chapeau wat dat betreft.
Thx!quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:11 schreef Leandra het volgende:
De volgende COSsen kunnen dicht ivm dubbel:
[COS # 631] Waar Jaap zich weer eens omkleed
COS 631 Natasia leest de Prive
En deze COS mag # 633 worden omdat ie nog openstond en in gebruik is genomen als lopende COS:
[COS #633] Waar Jaap het zwaar heeft
Als een topic 300 posts heeft, gaat er een "slotje" op. Dit betekent dat er niemand meer in kan posten, en dat het topic verdwijnt naar onderin de pagina. Er wordt dan door een van de users een nieuwe COS gemaakt. Gesloten COS'sen zijn nog wel enige tijd in de topiclijst terug te vinden, ongeveer een week.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:53 schreef grazygirl het volgende:
even een vraag.
als ik een cos aan het lezen ben en wil die cos later verder lezen blijkt ie "verdwenen"te zijn, hoe gaat dit in zijn werk? en wat is TT?
Er zijn genoeg mensen die in veel grovere bewoordingen heel vaak Brian en Natasia "uitschelden".quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:23 schreef Suikeroom het volgende:
Peter6000 geeft geen commentaar op de streams maar is 24/7 Huub aan het uitschelden..spreek hem aub aan op zn gedrag
het is geen selectieve verontwaardeging.. slechts een observatiequote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die in veel grovere bewoordingen heel vaak Brian en Natasia "uitschelden".
Ik zie niet in waarom die wel mogen posten, en ik niet.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:41 schreef Leandra het volgende:
Kan dit topic ff het juiste nummer krijgen:
[COS#659] Brrraaaajen ziet een carri re voor zich weggelegd
Dat moet 659 zijn (oud dubbel topic dat in gebruik genomen is toen de originele 658 vol was)
En deze kan dicht: Lekker licht in je hoofd !! Na tostie raggeilie
was bedoeld als volgende COS maar die ander was gebruikt en bij deze stond ook geen COS en nummer
Vraagje aan de mods : Blijven jullie deze termen gewoon accepteren ?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:33 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Waarmee alle vooroordelen weer eens bevestigd worden.
Nu nog even die ex-gorilla van haar die Evert Santegoeds komt opwachten en het plaatje is weer compleet.![]()
Nee, het is niet alleen een observatie.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:41 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
het is geen selectieve verontwaardeging.. slechts een observatie
Dat mag gewoon aangezien Heilige Huub het ook doet.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:48 schreef maril het volgende:
er word met name over Jaap heel denigrerend geschreven omtrent zijn gewicht, is dat ook niet een vorm van discriminatie.
Ja een vreselijk mannetje die Huub, snap niet dat hij zo popie is.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:57 schreef APK het volgende:
[..]
Dat mag gewoon aangezien Heilige Huub het ook doet.![]()
Nee. Voor die user is, na diverse waarschuwingen, gisteren een ban aangevraagd, hij post hier de komende week niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Vraagje aan de mods : Blijven jullie deze termen gewoon accepteren ?
Tip: maak een topicrapport als een user zich (erg) misdraagt. Mods, en evt (F)A's, zien die direct, zodra ze het forum op gaan. Dat is minder werk, en ook sneller. Shmoopy is namelijk niet de enige FA; bans worden door alle FA's uitgedeeld. Ook in dit geval was het een andere FA die de ban gegeven heeft.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:17 schreef Prospera het volgende:
Shmoopy heeft alle posts al, inclusief het KKK idee om de Winnie Mandela look a like te laten branden op een kruis in de tuin.
Daar valt over te twisten. Gewicht / omvang wordt niet genoemd in de discriminatiewet (algemene wet gelijke behandeling). En (ook) op FOK! mag je de wet niet overtreden, maar verder mag er heel veel. Het is ook een beetje de "kleur" van dit forum. Het is soms wat rauw, en van de straat, maar het is in ieder geval niet doodgemodereerd. Er zijn ook fora waar vrijwel niets mag.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:48 schreef maril het volgende:
Er is hier woensdag een extra topic neergezet omtrent dicrimenerende opmerkingen , ik proef nergens uit sommige reacties dat jullie je daar nu echt mee bezighouden er word met name over Jaap heel denigrerend geschreven omtrent zijn gewicht, is dat ook niet een vorm van discriminatie.
Dank je, ik begrijp dat jullie de_kolonel een weekban hebben gegeven. Maar ik zojuist onderstaande posts, en weer die gorilla-uitspraak en jungle toespeling :quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee. Voor die user is, na diverse waarschuwingen, gisteren een ban aangevraagd, hij post hier de komende week niet.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:01 schreef de_kolonel het volgende:
Ik log pas net in. Is er nog wat spectaculairs gebeurd?
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:13 schreef de_kolonel het volgende:
Raar, als ik Natasia zie liggen zit er een grote deuk in haar voorhoofd. Zou dat door die ex-gorilla van haar komen?
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:34 schreef de_kolonel het volgende:
Nathasia's moeder woont in de Jungle.......
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:51 schreef de_kolonel het volgende:
Ik snap trouwens echt niet hoe iemand van Nederland terug kan verhuizen naar de jungle van Suriname.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:34 schreef Duderinnetje het volgende:
de_kolonel blijft racistisch te keer gaan in DGK, ondanks een waarschuwing. Week weg.
thanksquote:Op zondag 4 maart 2007 00:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb je al gezoend in je Fobo.... daar krijg je vast weinig "thnx 4 de slotjes" briggies![]()
De eerdere COSsen kloppen op 1 na wel allemaal: [COS #669] Zonder titel zou # 671 moeten zijn.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is een beetje puinhoop geworden met de nummering van de COS. Kan een lief modje helpen de rotzooi op te ruimen. De grootste smeerlap ben ik wel, ik heb zojuist geopend :
[COS # xxx] twijfel over de regels
Ook eerdere COSSEN kloppen niet allemaal.
Oh damn.... het idee alleen alquote:Op zondag 4 maart 2007 18:23 schreef APK het volgende:
Maar euh, zeg eens...
Waarom mag die kolonel gewoon doorposten
Is dat ook nieuw beleid?
Ik heb namelijk ook wel zin om even vet los te gaan. [afbeelding]
Ja, valt me ook op. Foutje van achter, vergeten een knopje in te drukken?quote:Op zondag 4 maart 2007 18:23 schreef APK het volgende:
Maar euh, zeg eens...
Waarom mag die kolonel gewoon doorposten
Is dat ook nieuw beleid?
Ik heb namelijk ook wel zin om even vet los te gaan. [afbeelding]
Er staat een vraag uit bij de FA's sinds vanmiddag, maar er lijkt niemand aanwezig te zijn.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:48 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ja, valt me ook op. Foutje van achter, vergeten een knopje in te drukken?
okidoki dan, we wachten afquote:Op zondag 4 maart 2007 18:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Er staat een vraag uit bij de FA's sinds vanmiddag, maar er lijkt niemand aanwezig te zijn.
OK.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:22 schreef SmeerCaas het volgende:
Kan mijn bericht, het verzoek aan PokerJoker, worden verwijderd? Misschien ook van Itsme?
[DGK] Centraal DGK Youtube e.a. Filmtopic
Komt de leesbaarheid ten goede, lijkt me.
De ban bleek nog niet gezet (nu wel).quote:
Yep, bericht verwijderd, thanks.quote:
Na 300 berichten gaat een topic op slot.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:10 schreef grazygirl het volgende:
waarom krijg ik het bericht dat ik geen rechten heb om te posten?? ben gewoon ingelogd
Je póst nu toch?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:10 schreef grazygirl het volgende:
waarom krijg ik het bericht dat ik geen rechten heb om te posten?? ben gewoon ingelogd
Lijkt me wel een goed plan.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:13 schreef SmeerCaas het volgende:
Nogmaals het verzoek om in [DGK] Centraal DGK Youtube e.a. Filmtopic de berichten zonder filmpjes te verwijderen. Het het er maar een paar edoch het blijft overzichtelijker zonder commentaar m.i.
En dan in dit kader: Wat vinden de hh mods ervan om 'n topicje te openen voor Commentaar op de Filmpjes? Een soort CODUS maar dan anders...of wordt dat misschien te veel van het goede? Mijn idee is namelijk dat men graag commentaar wilt geven op een filmpje maar dat 'verwoest' gelijk het mooie overzicht een beetje. Tja..
Als er echt dúbbele topics ontstaan, gaan we sluiten. Maar dat er na zo'n heftige gebeurtenis als gisteren wat extra Sylvia-gerelateerde topics opduiken, is logisch en ons inziens niet zo erg. Het is FOK!-beleid om topics die voldoen aan wat basisvoorwaarden (niet dubbel, "on-forum", geen bagger, levensvatbaar etc.) een kans te geven, en de levendigheid van de AT niet te ondermijnen door alles dicht te plempen en naar centrale topics te verwijzen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 08:34 schreef SmeerCaas het volgende:
Wat een wildgroei aan bewoner-gerelateerde topics! Kan daar geen strenger beleid voor uitgedragen worden?
Nou, als er nou wat zinnigs in die topics zou staan dan zou ik er nog niet zoveel moeite mee hebben, maar het zijn nogal wat topics die uit trollerigheid geopend zijn of uit pure onwetendheid, en in beide gevallen vind ik dat een slotje waard.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Ook ja. Er worden met grote regelmaat topics gesloten hoor, maar is het niet ook een béétje overdreven, dat geklaag over vermeend onnodige topics? Zó'n ramp is het nou ook weer niet toch, om er even langs te lezen?![]()
En de COS te druk: dat reguleert zichzelf. Er haken vanzelf mensen af als het te hard gaat. Bij grote gebeurtenissen, ga ik bijvoorbeeld echt de COS niet meer in.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:48 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda acteert beter dan Huub, het komt bij haar natuurlijker over.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:57 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda heeft terechte kritiek op Huub, hij acteert alsof hij een boek voorleest.
Huub praat er snel overheen.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:00 schreef Peter6000 het volgende:
Huub trekt zijn 2e fles wijn van deze dag open.
Hij zuipt nog steeds erg veel.
Het enige waar ik in mee kan gaan, is dat het woordje "misstap" wellicht wat procerend was. Het woordje "vergissing" zou beter zijn geweest.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:07 schreef Peter6000 het volgende:
Huub vergat de paarden te voeren, Natasia attendeert hem op deze misstap.
.quote:
Er heeft toch ook nog geen mod of (F)A gezegd dat je er mee moet kappen?quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:22 schreef Peter6000 het volgende:
Ik blijf het een principekwestie vinden dat als andere consequent negatief over Natasia en Brian posten, ik datzelfde met Huub mag doen.
Vind ik wat makkelijk. Waarom zou je dat als úser niet proberen op te zetten?quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:35 schreef PietjePuk63 het volgende:
Het lijkt me voor de forum-beheerders een mooie uitdaging weer iets soortgelijks op poten te gaan zetten.
Er zijn hier tenslotte ook genoeg DGK-FOK!ers met een zelfstandig denkend stel hersens.
I third thatquote:Op woensdag 7 maart 2007 08:34 schreef SmeerCaas het volgende:
Wat een wildgroei aan bewoner-gerelateerde topics! Kan daar geen strenger beleid voor uitgedragen worden? We zitten hier nog wel een jaartje met elkaar en het wordt zo steeds erger! Misschien een idee om de Bewoners topics sticky te maken zodat ze makkelijk(er) bij de hand zijn en ook niet over het hoofd gezien kunnen worden? Nu zweven die topics soms op de bodem...
I fourth that.quote:Op woensdag 7 maart 2007 08:34 schreef SmeerCaas het volgende:
Wat een wildgroei aan bewoner-gerelateerde topics! Kan daar geen strenger beleid voor uitgedragen worden? We zitten hier nog wel een jaartje met elkaar en het wordt zo steeds erger! Misschien een idee om de Bewoners topics sticky te maken zodat ze makkelijk(er) bij de hand zijn en ook niet over het hoofd gezien kunnen worden? Nu zweven die topics soms op de bodem...
Wie opende het anti huub topic ?quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:22 schreef Peter6000 het volgende:
Ik merk dat ik in de COS met 4 eenvoudige observaties, waarbij ik consequent niet op andere reageer, een hoop los maak.
Terwijl de beledigingen mbt Brian en Natasia vaak zoveel erger zijn.
Ik zoek nog pen en papier om een aantal beslissingsvariabelen te verzamelen, hoe hiermee om te gaan.
[..]
[..]
[..]
[..]
Het enige waar ik in mee kan gaan, is dat het woordje "misstap" wellicht wat procerend was. Het woordje "vergissing" zou beter zijn geweest.
[..]
.
.
.
Ik blijf het een principekwestie vinden dat als andere consequent negatief over Natasia en Brian posten, ik datzelfde met Huub mag doen.
Alleen als de meerderheid van de users dit echt storend vindt, zou ik daar natuurlijk conclusies aan kunnen verbinden. Al vind ik dat echt principieel onjuist.
De reakties op mijn posten ervaar ik overigens niet als storend, alleen wel erg Offtopic en COS vervuilend. En ik weet dat ze komen als ik post zoals ik wil posten.
Maar ligt de verantwoordelijkheid dan bij mij, of bij degenen die reageren?
Dat dus.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, als er nou wat zinnigs in die topics zou staan dan zou ik er nog niet zoveel moeite mee hebben, maar het zijn nogal wat topics die uit trollerigheid geopend zijn of uit pure onwetendheid, en in beide gevallen vind ik dat een slotje waard.
Overigens vind ik het voorstel om de bewonerstopics sticky te maken wel een goed idee, dat voorkomt misschien een aantal van die onwetendheid topics, sommige bewonerstopics zitten namelijk wel heel diep in de topiclijst.
Klopt!quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat dus.
Maar teveel sticky is ook niet fijn.
Ik stoor me zelf absoluut niet aan de tegenreakties hoor.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Er heeft toch ook nog geen mod of (F)A gezegd dat je er mee moet kappen?![]()
En users mogen best zeggen dat ze het niet me je eens zijn, mits het niet te grof en persoonlijk wordt.
Ik vind zo'n anti-Huub kaartenaktie trouwens vele malen leuker dan je provocaties in de COS,maar dit terzijde.
Onzin peter je moet gewoon doen wat je doet, je bent de enigste die tegen lieveling huub is. Dat de reacties omlaag gaan heeft meer te maken met mensen van de tien site zelf ( de reageerders). En van die trieste figuren die zonidig moeten discrimineren. Jij geeft tenminste nog inhoud om te discussieren van een iets hoger niveau dan sommige andere.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik stoor me zelf absoluut niet aan de tegenreakties hoor.
Alleen ik merk dat andere beginnen te vinden dat het niveau in de COS te ver omlaag gaat, en als de reakties op mijn mening over Huub dat veroorzaken, voel ik me toch wel wat verantwoordelijk.
En ja, provocaties in de COS....
Huub zuipt om 5 uur `s middags, en Natasia en Brian niet.
Ja, ik weet het niet hoor, ik vind gewoon dat dat getypt mag worden.
Dat heeft te maken met de cookies op (en onvolkomenheden van) je computer. Eens in de zoveel tijd zul je je wachtwoord handmatig moeten invoeren. Soms duurt het een maand, soms een jaar maar ooit komt het ervan.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:31 schreef tuinfluiter het volgende:
En ik moest net voor het eerst inloggen op Fok,
1 keer maar hoeven doen na mijn aanmelding december 2006, daarna was het automatisch,
verloopt dit na 3 maanden? Gelukkig wist ik mijn wachtwoord nog.
.
Laat toch lekker staan, wat maakt dat nou uitquote:Op donderdag 8 maart 2007 01:41 schreef Leandra het volgende:
Kan een modje mijn TT ff aanpassen??
Ik had kennelijk niet meer nachtelijk moeten pjoeteren, want ik draai letters om![]()
[COS # 740] Waar Eric en Huub nachteljik pjoeteren
Force of habit.... ben een perfectionistische controlfreakquote:Op donderdag 8 maart 2007 01:43 schreef APK het volgende:
[..]
Laat toch lekker staan, wat maakt dat nou uit
Zo'n topic is over een paar uur weer weg en misschien komt er een leuke traditie uit voort.
Heb je het dan niet zwaar in de COS met al die spelfouten?quote:Op donderdag 8 maart 2007 01:47 schreef Leandra het volgende:
Force of habit.... ben een perfectionistische controlfreak![]()
Dat zijn mijn spelfouten nietquote:Op donderdag 8 maart 2007 01:48 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je het dan niet zwaar in de COS met al die spelfouten?![]()
Nee, maar ze worden wel gemaakt zonder dat jij als controlfreak er invloed op hebt.quote:
LOLquote:Op donderdag 8 maart 2007 01:54 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Nee, maar ze worden wel gemaakt zonder dat jij als controlfreak er invloed op hebt.
Ok, tijd om te gaan slapen merk ik![]()
Nee.quote:Op donderdag 8 maart 2007 01:41 schreef Leandra het volgende:
Kan een modje mijn TT ff aanpassen??
Ik had kennelijk niet meer nachtelijk moeten pjoeteren, want ik draai letters om![]()
[COS # 740] Waar Eric en Huub nachteljik pjoeteren
Ik denk dat dat sowieso wel vrij constant bovenaan blijft staanquote:Op donderdag 8 maart 2007 08:59 schreef kleinzusje het volgende:
Mag het filmpjes topic wel stikkie ?![]()
Goed idee! Heel goed idee zelfs... maar ik heb het idee dat de modjes hier niet zo van sticky houden op basis van slechte ervaringen in hun fok-verleden. En das nou jammer voor onsquote:Op donderdag 8 maart 2007 10:25 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Ik denk dat dat sowieso wel vrij constant bovenaan blijft staan![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:13 schreef Maanvis het volgende:
Het discrimineren van apen is niet toegestaan, maar het pesten van walvissen wel?
Homo humor.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:46 schreef CartWOman het volgende:
APK, hier lees je alles, vandaar deze post. Deze mag je namelijk niet missen:
http://www.youtube.com/watch?v=2cJApVNOR2w
Zeur niet, muts.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:45 schreef PC eend het volgende:
Zou er misschien iets gedaan kunnen worden aan dat hersenloos offtopic ge-rel in [KAARTENAKTIE] Kritisch tegenover Huub #02
Ik hoop dat het forumbeheer hier drastische maatregelen tegen neemt, vooral ene Danny maakt het af en toe te bont![]()
Kan wel zijn maar ik irriteer me er machteloos tegenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:49 schreef APK het volgende:
[..]
Zeur niet, muts.![]()
Ze moeten blij zijn met nog een succesvolle topicreeks naast de COS. [afbeelding]
Laat die trieste rukkers lekker hun eigen hoekje hebben waar ze zich lekker verheven kunnen voelen boven de rest van t FOK gepeupel, zijn ze ook weer blijquote:
Ik heb ook al aardig wat posts gedelete hoor. Maar ik wilde in het begin de edits zichtbaar laten, om te laten zien dat het serieus was.quote:Op zondag 11 maart 2007 02:25 schreef avonne het volgende:
![]()
![]()
![]()
Een of meerdere bans uitdelen gaat me te ver, maar kan dat off topic geneuzel in de COS niet gewoon gedelete worden ipv editten?
Lijkt me een iets pittiger maatregel om ze in de Slow Chat te krijgen
quote:Op zondag 11 maart 2007 07:32 schreef yvonne het volgende:
INCTRL is een weekje weg.
Het gaf deze reakties:quote:Op zondag 11 maart 2007 16:41 schreef Peter6000 het volgende:
90 procent van de tijd Huub aan het woord.
Bij Sylvia zit hij niet.
En Eric, die kritiek had op Jaap`s douchegewoonte, terwijl hij gaat masturberen in de jacuzzi.
quote:Op zondag 11 maart 2007 16:42 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Heb je daar zo lang op moeten broeden............![]()
Er kwam gelukkig ook een inhoudelijke reaktie, die kan aanzetten tot verdere discussie:quote:
Daarbij komt ook de toenemende offtopic vervuiling (of en toe een postje moet kunnen, maar onderstaande "gezelligheid" doet me denken aan het einde van BB5 en HBB).quote:Op zondag 11 maart 2007 16:42 schreef Sporti het volgende:
[..]
Weet iemand van de bewoners dat eigenlijk van Eric zijn ruk marathon?
quote:Op zondag 11 maart 2007 10:23 schreef Tessa_77 het volgende:
Ik zie de zon anders nog niet schijnen....![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 11 maart 2007 10:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doet u maar!
Enne: Peace to the Middle East!![]()
Wel een complimentje voor deze user.quote:
Maar misschien is bovenstaande gewoon de nieuwe gezelligheidsnorm, getuige de volgende post.quote:Op zondag 11 maart 2007 10:34 schreef Spoko het volgende:
weer weer...........ontopic please.....
Vannacht was het vreselijk, en vanmorgen is het gezellig.quote:Op zondag 11 maart 2007 11:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Voordeel is dan wel dat je de vreselijke Cossen van vannacht kunt bijlezen![]()
quote:Op zondag 11 maart 2007 20:17 schreef Marrije het volgende:
Van mij mogen alle weerpraatjes uit de COS verwijderd worden. Alle posts die alleen maar een goedemorgen of een zwaai zwaai bevatten ook trouwens.
quote:Op maandag 12 maart 2007 08:57 schreef milk-shake het volgende:
trouwens ..........goedenmorgen allemaal![]()
![]()
quote:
quote:
Ik kan er zelf helaas niets van zeggen, omdat ik een minderheidsstandpunt heb, worden mijn (zelden op de persoon gespeelde) posten toch alleen maar beantwoord met hoon.quote:
Hoi.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:12 schreef PC eend het volgende:
OMG een offtopic COS discussie![]()
Ik zal me er zo min mogelijk mee bemoeien![]()
Ik heb er de kracht niet meer voor![]()
Succes![]()
Met woorden vuil maken bedoelde ik natuurlijk "woorden vuilmaken in de COS".quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dit is de laatste keer dat ik op jou reageer, ik vind jou echt een vervuiling van de COS.
Een vervuiling met een laag iq.
Mijn post was bedoeld als kritiek op het gegeven dat dit per brief werd gemeld.
Maar zo`n intelligent gedachtensprongetje kan jij natuurlijk niet maken.
Verder maak ik geen woorden meer aan jou vuil.
Maar ik hoop dat je hier snel oppleurt, wat ik zei: voor mij ben jij een vervuiling van de COS.
Ga maar snel naar het TIEN "forum".
Ik verwacht een keurige genuanceerde reaktie van Gert.quote:Op maandag 12 maart 2007 09:20 schreef Pinball het volgende:
Peter, je begint weer een beetje obsessief te doen, net als toen met cuall.Laat het gaan.
Ja het is maar ja..
Ja het is maar ja..
Ja het is maar ja..
Het is maar een forum weet je.
Ik heb niet zo'n zin in dit soort spelletjes.quote:Op maandag 12 maart 2007 09:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik verwacht een keurige genuanceerde reaktie van Gert.
quote:Op zondag 11 maart 2007 17:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mens, je bent zo'n beetje rolmodel. We verzuchten achter weleens: waren ze allemaal maar zo als Copycat.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik sta ook in het rijtje off topic-ers.
En dat terwijl die ene reactie zeker een on topic element bevatte.
Mea culpa verder.
Prima Gert.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:59 schreef Gert het volgende:
Wat dat betreft stel ik voor dat je stopt met ons in dit topic attent te maken hierop, aangezien we het echt wel weten.
Ik zeg niet dat het onnodig is om het strak in de gaten te blijven houden.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Prima Gert.
Ik weet vrijwel zeker dat je binnen een maand op deze woorden gaat terugkomen.
Zie reactie in het topic.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:24 schreef Roy_vdm het volgende:
Vriendelijk verzoek aan de moderators om een en ander in de gaten te houden en waar nodig een waarschuwing te geven. Als het topic zelf te ver gaat, mag dit vanzelfsprekend ook gemeld worden.
Je kunt niet eenzijdig zeggen dat je jaap wel bijv. voor walvis dikzak etc uit mag maken maar dat je natasia niet voor aap mag uitmaken. Beide dingen zijn puur uiterlijk gerelateerd en in meer of mindere mate kunnen ze d'r zelf niks aan doen. Wees nou gewoon een vent en maak OF aapvergelijkingen EN walvisvergelijkingen banwaardig of doe het allebei niet.quote:Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar: DGK-deelnemers te kakken zetten mag nu eenmaal op dit forum
quote:
It's a thin red line. Ik snap je vergelijking helemaal en hij doet ook terzake. Het heeft te maken met gevoel, sommige dingen kunnen wél en andere níet. Naar mijn gevoel kunnen de opmerkingen over Jaap nét wel en die over Natasia nét niet. Misschien heeft het er mee te maken dat racistische opmerkingen zoals die welke over Natasia te maken zijn, opruiend kunnen werken en kunnen aanzetten tot (mogelijk vermeerderd) onbehagen en zelfs haat. Met andere woorden, dat het gevaar ontstaat dat Natasia en zwarte mensen als "minder" worden gezien dan andere mensen púúr vanwege hun huidskleur. Een soortgelijk gevaar bestaat bij Jaap denk ik niet: hij zal niet als "minder" worden gezien als gevolg van zijn gewicht dan wel opmerkingen daarover.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je kunt niet eenzijdig zeggen dat je jaap wel bijv. voor walvis dikzak etc uit mag maken maar dat je natasia niet voor aap mag uitmaken. Beide dingen zijn puur uiterlijk gerelateerd en in meer of mindere mate kunnen ze d'r zelf niks aan doen. Wees nou gewoon een vent en maak OF aapvergelijkingen EN walvisvergelijkingen banwaardig of doe het allebei niet.
Dank u.quote:
Hoera, een 'Thin red line',.. dan is het tijd voor testcases om die lijn te definiëren. Ik heb er zojuist 1 in Onzin gestart.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Dank u.![]()
Komt nog bij dat die aap-vergelijkingen een heel kwalijk luchtje hebben, omdat ze ook door "echte" racisten worden gebruikt. Donkere mensen staan dichter bij apen, en daarom zijn ze dommer en dierlijker dan blanken. Van dat werk.![]()
Ik geef toe dat een topic "Jaap is zo dik omdat.." mij ook niet op de knieën doet slaan van het lachen. Maar dat is mijn mening als user. In FOK!-verband moet zo'n topic kunnen, ik zie als mod geen reden om het te sluiten.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hoera, een 'Thin red line',.. dan is het tijd voor testcases om die lijn te definiëren. Ik heb er zojuist 1 in Onzin gestart.
Ik ben ook weleens even ergens anders dan in de COS.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:43 schreef Disana het volgende:
Ik vind het jammer dat je zelf in de COS aangeeft dat Update en SV er ook zijn, en dat je het jammer vindt dat daar vrijwel niemand post, en dat je vervolgens de reacties van de mensen die zich aangesproken voelen (onder wie ik) links laat liggen. In mijn reacties (en van anderen op mij) zijn verschillende dingen opgemerkt die misschien ter zake doen.
Kijk, dat bedoel ikquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben ook weleens even ergens anders dan in de COS.
Nee, dat mag ik hopen. Ik heb niet gevochtenquote:Soms zelfs niet op het forum.![]()
Maar ik heb het nagelezen. De eerste reactie stond al in het topic: we zullen nog iets vaker in de COS vragen of mensen een update willen plaatsen.
Wat betreft de streamverslagen: zoals je leest in diverse reacties, worden ook die gewaardeerd!
Dan het offtopic-gehalte van de COS (en dit is in het algemeen bedoeld en niet speciaal tegen jou, Disana):
Meen je dat serieus?quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:23 schreef Disana het volgende:
Zo is het ook heel moeilijk om te switchen tussen COS, Update, en Streamverslagen.
Hier ook maar een keer. En dat geldt voor een ieder die de moeite neemt om te posten wat er op de streams gebeurd.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:23 schreef Disana het volgende:
Nee, dat mag ik hopen. Ik heb niet gevochtenen toch al aardig wat updates en een enkel verslag gepost.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ikZo is het ook heel moeilijk om te switchen tussen COS, Update, en Streamverslagen.
Zelf lees ik nooit COS terug en ik denk 90% van de mensen niet. Het kost simpelweg veel te veel tijd om alles terug te lezen. Daarvoor is er juist een updates-topic. Je zou mij en 90% van de mensen op dit forum er een enorm plezier mee doen om eens in de zoveel tijd een update te plaatsen. Zoals ik in het CODUS-topic al schreef, is de COS een behoorlijk óverschat principe. Het updates-topic (en in iets mindere mate het streamverslagen-topic) hebben veel meer toegevoegde waarde.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:23 schreef Disana het volgende:
Ik heb voor mezelf besloten dat ik updates en verslagen in de COS blijf posten, omdat het anders te ingewikkeld voor me wordt en mensen daar toch al heen gaan om bij te lezen.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:14 schreef Roy_vdm het volgende:
Het kost simpelweg veel te veel tijd om alles terug te lezen. Daarvoor is er juist een updates-topic. Je zou mij en 90% van de mensen op dit forum er een enorm plezier mee doen om eens in de zoveel tijd een update te plaatsen. Zoals ik in het CODUS-topic al schreef, is de COS een behoorlijk óverschat principe. Het updates-topic (en in iets mindere mate het streamverslagen-topic) hebben veel meer toegevoegde waarde.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:22 schreef Peter6000 het volgende:
Kan deze foto uit het Jaap support topic.
>> support Jaap c.q. fan topic <<
Dat er mensen denigrerende teksten willen neerzetten is 1 ding, maar zo`n foto is nauwelijks overheen te lezen.
Misschien kan die anders verplaatst worden naar Jaap is zo dik, dat............ topic.
Met een leuke tekst eronder, bijvoorbeeld: Jaap is zo dik, dat een stokbrood rechtop blijft staan, oid.
Hmm.. da's misschien wel een goeie.quote:Op woensdag 14 maart 2007 03:13 schreef APK het volgende:
Kan er niet een of andere standaard OP komen?
Gedaan.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:43 schreef SmeerCaas het volgende:
Graag opruiming hier: Hoe zou jij de ander eruit werken? aangezien de vraag m.i. goed is maar de reacties helaas niet.
Het hoort er niet echt thuis, maar dit zijn m.i. niet te vermijden "FOK!-grapjes". Ik zie het niet zitten om tegen dergelijke incidentele lolbroekerij op te moeten gaan treden. Als een heel topic wordt verneukt, gaan we wel snoeien.quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:06 schreef Gert het volgende:
Hmm.. da's misschien wel een goeie.
Het is wèl iets wat vaak fout zal gaan, "vergeten" zal worden, maar als het in de helft van de COS'sen staat is het ook goed. Effe aan Day en TL vragen wat ze hier van vinden.
Anderen hebben juist weer aangegeven dat ze de COS'sen wel lezen om bij te lezen. Toen ik hier kwam, zag ik dat het anders liep dan BB: vrijwel iedereen lijkt in de COS te schrijven, te updaten, te verslaan. Daarom ben ik er ook blijven zitten. Ik vind het leuk om wat te lezen en met een half oog te kijken/luisteren. Misschien ben ik niet de enige die denkt dat er weinig leuks overblijft als je als vrijwel enige in de Updates of de SV gaat zitten (waar dus ook de commentaren ontbreken).quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:14 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Zelf lees ik nooit COS terug en ik denk 90% van de mensen niet. Het kost simpelweg veel te veel tijd om alles terug te lezen. Daarvoor is er juist een updates-topic. Je zou mij en 90% van de mensen op dit forum er een enorm plezier mee doen om eens in de zoveel tijd een update te plaatsen. Zoals ik in het CODUS-topic al schreef, is de COS een behoorlijk óverschat principe. Het updates-topic (en in iets mindere mate het streamverslagen-topic) hebben veel meer toegevoegde waarde.
Het Update-topic is helemaal niet bedoéld om "in te gaan zitten". Daar is de COS voor.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:03 schreef Disana het volgende:
Misschien ben ik niet de enige die denkt dat er weinig leuks overblijft als je als vrijwel enige in de Updates of de SV gaat zitten (waar dus ook de commentaren ontbreken).
Iets van deze strekking had ik gisteren inderdaad ook al gezegd en daar nog bij gezet dat het aantal pageviews van het streamverslagentopic / updatetopic toch ook niet de minste waren. Lang niet iedereen leest COS'en terug, ik denk zelf ook 90% van de mensen niet, maar als die 10% harder schreeuwt dat ze het wel doen dan wordt dat blijkbaar aangenomen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:14 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Zelf lees ik nooit COS terug en ik denk 90% van de mensen niet. Het kost simpelweg veel te veel tijd om alles terug te lezen. Daarvoor is er juist een updates-topic. Je zou mij en 90% van de mensen op dit forum er een enorm plezier mee doen om eens in de zoveel tijd een update te plaatsen. Zoals ik in het CODUS-topic al schreef, is de COS een behoorlijk óverschat principe. Het updates-topic (en in iets mindere mate het streamverslagen-topic) hebben veel meer toegevoegde waarde.
Hier ben ik het dan ook helemaal mee eensquote:Op woensdag 14 maart 2007 03:13 schreef APK het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Ik probeer zelf overigens altijd even een stukje terug te lezen, maar vaak weet je totaal niet wat er aan de hand is en als iemand dan vraagt om een kleine update dan post een van de cosmongolen: 'Lees de COS even terug'.
Even terug lezen?
Als je een dag weg bent moet je 8 topics met oneliners doorlezen.![]()
Zelf probeer ik als ik kijk -of teruglezend iets opmerk- het in het update topic te plaatsen, ik hoop dat anderen dat ook iets meer gaan doen.
Kan er niet een of andere standaard OP komen?
________________________________________________________________________________
COS #Zoveel.
Hier leveren wij commentaar op de streams.
Een groot aantal mensen heeft helaas niet de mogelijkheid om 24/7 de streams te volgen, dus als er belangrijke verwikkelingen zijn zouden die mensen het op prijs stellen als deze in het update-topic gepost worden.
Dit kan simpel met een CTRL-C / CTRL-V of een korte samenvatting.
_________________________________________________________________________________
En dan een link naar de OP.
Ik ben blij dat er versterking komt (Day) om eea in de gaten te houden en ja ik zal mijn eigen postgedrag ook eens even kritisch bekijkenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:40 schreef Gert het volgende:
[..]
-knip-
Dan het offtopic-gehalte van de COS (en dit is in het algemeen bedoeld en niet speciaal tegen jou, Disana): het zou wel handig zijn als iederéén zijn/haar eigen postgedrag óók eens even kritisch bekijkt, in plaats van in de COS steeds op anderen af te geven. Er heerst momenteel een beetje een vervelend sfeertje, van klagen en van persoonlijke aanvallen. En van te veel offtopic-geneuzel. Daar gaan we wat strenger tegen optreden. Helaas moet dat.
Hierbij dus al vast de mededeling dat er sneller posts geëdit gaan worden, en als het gezeik aanhoudt dan flikkeren we gewoon hele posts weg. Hoppa.![]()
Volgende week isDay
bovendien weer een stuk vaker op het forum, en dan zal het offensief nog wat harder ingezet worden.
Maar het blijft vooral een zaak van users onderling. Wat het beste werkt is: users die alleen maar aan het zuigen zijn, straal te negeren. Ga je reageren, dan gaat binnen de kortste keren de halve COS er weer over. Dus: negeren, en een topicreport plaatsen als het taalgebruik daar aanleiding toe geeft.
Alvast bedankt voor jullie medewerking jullie sijn topperrrrrrs echt waar!!!![]()
Waarom krijg ik nou weer de rol van de 'bad cop"? Ik ben harstikke lief!quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ben blij dat er versterking komt (Day) om eea in de gaten te houden en ja ik zal mijn eigen postgedrag ook eens even kritisch bekijken![]()
Day, ik ben misschien niet altijd aardig tegen je. Is niks persoonlijks, maar gewoon mn eigen zwakheid soms.Excusesquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:20 schreef Day het volgende:
[..]
Waarom krijg ik nou weer de rol van de 'bad cop"? Ik ben harstikke lief!![]()
Tussen ons zit het wel goed, hoor!quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:38 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Day, ik ben misschien niet altijd aardig tegen je. Is niks persoonlijks, maar gewoon mn eigen zwakheid soms.Excuses![]()
Als je je verveelt mag je de uitzendingentopics wel afsluiten.quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:53 schreef Day het volgende:
Maar on topic: zijn er nog vragen, dubbele topics, etc.?
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:14 schreef joop24 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens die lult echt uit zn' nek
quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:20 schreef joop24 het volgende:
[..]
Ben je echt zo LOMP of doe je maar alsof ??????????
quote:
quote:
O wacht, ik zie dat er al tegen opgetreden wordt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:31 schreef joop24 het volgende:
[..]
Ja er zitten gelukkig meer spelers in, die zitten er voor de DOMBO's die zien er zichzelf in en krijgen medelijden![]()
![]()
![]()
HERKEN JE VAST WEL
![]()
![]()
![]()
![]()
Ideaal is niets, dat begrijp ik natuurlijk ook. Maar dat 'even' gaat hier toch vrij traag... en dan kom je terug in de COS, mag je weer terugscrollen/bladeren omdat er zoveel wordt geschrevenquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Het Update-topic is helemaal niet bedoéld om "in te gaan zitten". Daar is de COS voor.
In de Updates kun je mensen die geen tijd hebben om alle COS' sen te lezen, een plezier doen door af en toe even een post te plaatsen met een vermeldenswaardige gebeurtenis. Je verlaat even de COS, plaatst een update in het Update-topic (al dan niet gekopieerd uit de COS) en gaat daarna snel weer terug naar de warme gezelligheid.
Wat betreft de SV: het is idd lastig om mee te posten in COS en tegerlijkertijd een SV te schrijven. Daarom worden er ook vrij weinig SV's geschreven. Je moet er maar net zin in hebben. Gewaardéérd worden ze wél.
Dat stáát er niet!quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:20 schreef Day het volgende:
[..]
Waarom krijg ik nou weer de rol van de 'bad cop"?
Lieve mensen houden het leven draaglijk... en dus ook foraquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:20 schreef Day het volgende:
[..]
Waarom krijg ik nou weer de rol van de 'bad cop"? Ik ben harstikke lief!![]()
Als jij het fsyiek en/of mentaal niet aankunt om af en toe iets in het update-topic te plaatsen, dan moet je het vooral niet doen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ideaal is niets, dat begrijp ik natuurlijk ook. Maar dat 'even' gaat hier toch vrij traag... en dan kom je terug in de COS, mag je weer terugscrollen/bladeren omdat er zoveel wordt geschreven![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:53 schreef HiDiHo het volgende:
Kan hier een slotje op ? >> support Jaap c.q. fan topic <<
er is al een jaap topic
quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:53 schreef teamlead het volgende:
blijkbaar vervult het topic in een behoeft, vandaar nog open.
en voor wat betreft die waarschuwing: zie ook de quote van gert
zoen nu weer ontopic met z'n allen
Dit is het feedbacktopic, schele.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:46 schreef Ferdii het volgende:
in mijn ogen speelt huub het ook spel technisch heel slim atm.
als hij zich zol op natasia gaat targetten is het een stuk slimmer om brain te vriend te hebben zodat hij twijfelt om 100% achter natasia te staan.
Op deze mannier kan hij misschien een scheur in de relatie natasia/brain krijgen.
en alleen sta je een stuk zwakker dan met ze 2e
Nou nou... Als ik daarin uniek zou zijn, waarom post er dan vrijwel niemand in de Update en SV? Er posten ontzettend veel mensen in de COS en vrijwel allemaal geven ze daar uitstekende updates. Ik heb mijn overwegingen gedeeld omdat ik dacht dat je daar eens over na zou willen denken... niet om persoonlijk te worden.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Als jij het fsyiek en/of mentaal niet aankunt om af en toe iets in het update-topic te plaatsen, dan moet je het vooral niet doen.
Ik kan wel zeggen dat ik vind dat je zeurt en dat je overdrijft, maar dat zou voorbarig zijn want ik ken jouw gesteldheid verder niet, misschien ben je wel 86.
Ik liet me even gaan, sorry. Maar ik kan er niet zo goed bij dat mensen het écht te veel moeite zouden vinden om af en toe, ook al is het maar 1x per dag, een update te plaatsen. Ik ben dan zo eigenwijs om te denken dat dit niét aan de snelheid van FOK! of aan de indeling van het forum ligt, maar aan luiheid en desinteresse van veel COS-posters, die vinden dat je gewoon de laatste 9 COS'ssen even moet lezen als je up to date wilt blijven na een dag werken. Het is m.i. ook een soort elite-gedrag.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:12 schreef Disana het volgende:
Ik heb mijn overwegingen gedeeld omdat ik dacht dat je daar eens over na zou willen denken... niet om persoonlijk te worden.
Ik hoop niet dat ik me aan elite-gedrag schuldig maak. 't Is zo dat het vaak dezelfde mensen zijn die zich aangesproken voelen/de meeste moeite doen. Update: ik moet zo weg, naar de tandartsquote:Op donderdag 15 maart 2007 14:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik liet me even gaan, sorry. Maar ik kan er niet zo goed bij dat mensen het écht te veel moeite zouden vinden om af en toe, ook al is het maar 1x per dag, een update te plaatsen. Ik ben dan zo eigenwijs om te denken dat dit niét aan de snelheid van FOK! of aan de indeling van het forum ligt, maar aan luiheid en desinteresse van veel COS-posters, die vinden dat je gewoon de laatste 9 COS'ssen even moet lezen als je up to date wilt blijven na een dag werken. Het is m.i. ook een soort elite-gedrag.
Maar, hopen we, er is ook een groep die er gewoon niet bij stilstaat en best bereid is om af en toe even een berichtje te kopiëren en plakken. Daarom beginnen we een dezer dagen een kleine "bewustwordings-aktie" in de COS. Zie voorstel hierboven van APK.
Inderdaadquote:Op donderdag 15 maart 2007 14:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik liet me even gaan, sorry. Maar ik kan er niet zo goed bij dat mensen het écht te veel moeite zouden vinden om af en toe, ook al is het maar 1x per dag, een update te plaatsen. Ik ben dan zo eigenwijs om te denken dat dit niét aan de snelheid van FOK! of aan de indeling van het forum ligt, maar aan luiheid en desinteresse van veel COS-posters, die vinden dat je gewoon de laatste 9 COS'ssen even moet lezen als je up to date wilt blijven na een dag werken. Het is m.i. ook een soort elite-gedrag.Maar, hopen we, er is ook een groep die er gewoon niet bij stilstaat en best bereid is om af en toe even een berichtje te kopiëren en plakken. Daarom beginnen we een dezer dagen een kleine "bewustwordings-aktie" in de COS. Zie voorstel hierboven van APK.
Hier sta ik overigens nog steeds op zijn Jaaps achter.quote:
APK, ik ben jou nog steeds dankbaar,quote:
Dat zou in Replique gebakken moeten worden, dat posts met mislukte quote tags gewoon geweigerd worden.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:31 schreef APK het volgende:
En wie de fuck heeft trouwens de '[/quote' hype geintroduceerd
Het is bijna elke COS raak, met een hoop onleesbaar gekneus als gevolg.
Is quoten nou echt zo moeilijk?
Absoluut.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:28 schreef Pinball het volgende:
Dat zou in Replique gebakken moeten worden, dat posts met mislukte quote tags gewoon geweigerd worden.![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:35 schreef Marrije het volgende:
In het topic FAQ, Policy, Streams en Bewoners kan Bart verhuisd worden van miljonairs naar reeds vertrokken miljonairs![]()
edit: oh en ik 'mis' Jaap onder miljonairs![]()
Een verklaring heb ik er ook niet voor, maar vervelender nog: een oplossing ook nietquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:33 schreef APK het volgende:
[..]
Absoluut.![]()
Maar hoe diep ik ook nadenk, ik kan geen verklaring vinden.
Meestal betreft het een ongewijzigde quote, alleen de '/]' is verwenen.
Een bewuste actie lijkt uitgesloten als je ziet wie het doen....
Een verklaring: als je een quote uit een al gesloten topic wilt gebruiken, moet je even copy-pasten. Bij het selecteren wil dan het laatste tekentje wel eens per ongeluk niet meegenomen worden.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:33 schreef APK het volgende:
[..]
Absoluut.![]()
Maar hoe diep ik ook nadenk, ik kan geen verklaring vinden.
Meestal betreft het een ongewijzigde quote, alleen de '/]' is verwenen.
Een bewuste actie lijkt uitgesloten als je ziet wie het doen....
OMGquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:25 schreef Pinball het volgende:
Of die hufters proberen onder mijn quoteknip uit te komen, zodat ze bij de woordenstats hoger staan.
Of denk ik nu te ver?
o jeee.. snel verholpen.quote:
Ja als je je eigen tekst gaat wissen bijvoorbeeld, en iets te veel wist. Maar ook dat zié je dan natuurlijk, zodra je je post hebt geplaatst.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:58 schreef APK het volgende:
[quote]Op vrijdag 16 maart 2007 11:20 schreef Gert het volgende:
Een verklaring: als je een quote uit een al gesloten topic wilt gebruiken, moet je even copy-pasten. Bij het selecteren wil dan het laatste tekentje wel eens per ongeluk niet meegenomen worden.
[/quote
Hmmz, ik zal er eens op letten, ik dacht dat het ook gewoon midden in topics gebeurde.
Dan is conclusie twee dat een aantal mensen een geplaatste post niet teruglezen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:23 schreef Gert het volgende:
Ja als je je eigen tekst gaat wissen bijvoorbeeld, en iets te veel wist. Maar ook dat zié je dan natuurlijk, zodra je je post hebt geplaatst.![]()
En wat moedten die?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:26 schreef APK het volgende:
[..]
Dan is conclusie twee dat een aantal mensen een geplaatste post niet teruglezen.![]()
Hè, gezellig weer.quote:
N.a.v. wat er op de streams te zien is, wordt er soms nog doorgediscussieerd, waarbij de oorspronkelijke aanleiding vaak wat naar de achtergrond verschuift. Dat mag natuurlijk. Heel soms komt het voor dat zo'n discussie echt lang aanhoudt. En dan verzoeken we om dit in een ander topic voort te zetten. Meestal bestaat zo'n topic al, bijvoorbeeld een bewonerstopic. Maar als het een nieuw, levensvatbaar onderwerp betreft dan is een nieuw topic natuurlijk ook prima.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:09 schreef FdW het volgende:
Wordt schrijven over het programma zonder dat het direct de vigerende beelden betreft als On of Off Topic beschouwd?
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:16 schreef APK het volgende:
Het lijkt mij wel handig als er links naar het update topic en de Slowchat geplaatst worden in de OP.
Wat mij betreft niet, want dat soort berichten zijn nog steeds DGK-gerelateerd en kunnen als achtergrondinformatie worden gezien.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:09 schreef FdW het volgende:
Wordt schrijven over het programma zonder dat het direct de vigerende beelden betreft als On of Off Topic beschouwd?
En omdat ik altijd gelijk wil hebben: [COS #854] Waar BNN DGK onveilig maakt.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:58 schreef APK het volgende:
Hmmz, ik zal er eens op letten, ik dacht dat het ook gewoon midden in topics gebeurde.
Konkreet voobeeld: Ik heb wat meningen gedebiteerd over de marketing van 10, aangezien ik merk dat vele topicers zich hierover dingen afvragen. Kan dat in de beperkte mate zoals nu in een saaie periode.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:18 schreef Gert het volgende:
[..]
N.a.v. wat er op de streams te zien is, wordt er soms nog doorgediscussieerd, waarbij de oorspronkelijke aanleiding vaak wat naar de achtergrond verschuift. Dat mag natuurlijk. Heel soms komt het voort dat zo'n discussie echt lang aanhoudt. En dan verzoeken we om dit in een ander topic voort te zetten. Meestal bestaat zo'n topic al, bijvoorbeeld een bewonerstopic. Maar als het een nieuw, levensvatbaar onderwerp betreft dan is een nieuw topic natuurlijk ook prima.
Je hebt ook gelijk, hoor. Het valt mij ook op hoevaak dat hier gebeurd.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:20 schreef APK het volgende:
[..]
En omdat ik altijd gelijk wil hebben: [COS #854] Waar BNN DGK onveilig maakt.
Het lijkt me juist een nieuw topic met kans van slagen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:22 schreef FdW het volgende:
[..]
Konkreet voobeeld: Ik heb wat meningen gedebiteerd over de marketing van 10, aangezien ik merk dat vele topicers zich hierover dingen afvragen. Kan dat in de beperkte mate zoals nu in een saaie periode.
Topic openen ben ik helaas te dom voor :-(
Ik bedoelde o.a. jouw posts toen ik net antwoord gaf. Dat beschouw ik als achtergrondinfo. En was niet misplaatst, aangezien er toen vrij weinig op de streams gebeurde en een user ernaar vroeg.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:22 schreef FdW het volgende:
[..]
Konkreet voobeeld: Ik heb wat meningen gedebiteerd over de marketing van 10, aangezien ik merk dat vele topicers zich hierover dingen afvragen. Kan dat in de beperkte mate zoals nu in een saaie periode.
Topic openen ben ik helaas te dom voor :-(
Als je een vrouw was:-)quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Het lijkt me juist een nieuw topic met kans van slagen.
Maar zoals jij het hierboven beschrijft: het gaat -zijdelings- over het programma, het gebeurt in beperkte mate en de streams zijn toch saai, is het uiteraard geen probleem.
Nee, dan moet je het zo doen:quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:26 schreef APK het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat moet zelfs Amanda lukken.
Ik heb 'em meteen even getest.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, dan moet je het zo doen:
[[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/newtopicon.gif]afbeelding][/url]
Jij wacht op "Waarom is mijn topic op slot?"quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:39 schreef teamlead het volgende:
F5't
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:44 schreef APK het volgende:
[..]
Jij wacht op "Waarom is mijn topic op slot?"
Als het nou een "doorlees"-topic was, zou het irritant zijn. Maar de filmlinkjes vallen toch wel direct op. En er staan (slechts) enkele reacties van mensen die reageren op die filmpjes of een verzoek hebben. Dat mag toch? Ik snap het probleem niet.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 09:49 schreef SmeerCaas het volgende:
Wilt een Mod aub nogmaals de reacties zonder 'n filmvermelding verwijderen uit het
[DGK] Centraal DGK Youtube e.a. Filmtopic ? Thanks!
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
Volgens mij mag je zowiezo niet voor anderen praten of assumpties doen die nergens op gebasseerd zijn.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:45 schreef Bullebak het volgende:
Die vrouwelijke gorilla betrekt echt alles op haarzelfte triest.
Zeik niet, lees gewoon de COS effe terug.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:04 schreef Prospera het volgende:
Mopperdemopper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |