Ik merk het...... wijntje??quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:28 schreef mootie het volgende:
(ik was de enige die het zag, maar ik ben ook superscherp vanavond)
dat van die reputatie heb ik wel gehoord, het eerste niet, thnx!! [ en ik maar vloeken dat nooit iemand de cos leest...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Toen Brian vannacht trug kwam, heb ik caps geplaatst in de COS. Natasia zag aan het gezicht van Brian dat het goed fout zat. Brian vertelde dat hij op z'n lazer had gekregen voor vrijen zonder op zondag met Amanda en vannacht met de Griekse. Vervolgens riep hij heel dramatisch dat zijn reputatie helemaal kapot was. Zie de betreffende COS.
huub gooit eric er niet uit dat weet ik heel zeker...dan had ie het de vorige keer al gedaan en nu hebben ze dus een nog veel sterkerder bandquote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:27 schreef Sug4r het volgende:
Als Eric Huub eruit zou stemmen graaft hij zijn eigen graf en is hij de volgende. Ik denk niet dat hij zo dom is. Maar wie zegt dat Huub een stemronde krijgt...misschien is het Eric wel. En Huub heeft Sylvia dus waarom zou Huub Eric in het spel houden...omdat ze met zijn drieeen sterker staan? Of zou Huub echt zakelijk Eric er dan uit stemmen.
geen idee,zit nog te wennen aan de nieuwste aanwinst japioooo(brrr)quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:29 schreef niksnutje het volgende:
Iemand die weet wanneer er een nieuwe bewoner komt?
Ik doe wel iets in de richting van: "HIJ WORDT HELEMAAL PARRA BRADDA!!!"quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:28 schreef cindy10 het volgende:
[..]
okee dan kan ik veilig effe stream veranderen,en wacht op een gil van jou! thanks hahahahaha![]()
19 maartquote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:29 schreef niksnutje het volgende:
Iemand die weet wanneer er een nieuwe bewoner komt?
Toch wel aardig wat.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben bang dat we hier niet ZO veel invloed hebben![]()
Dankjequote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:27 schreef agter het volgende:
[..]
Amanda stijf als een plank:
http://www.youtube.com/watch?v=2fvzarCqMr4
en
Jaap valt:
http://www.youtube.com/watch?v=ufaPIrcyC48
hahaha een eigen code dus!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik doe wel iets in de richting van: "HIJ WORDT HELEMAAL PARRA BRADDA!!!"
Dat je niet een andere dubieuze post aanziet voor een seintje...
saaivia?? ze is lief , rustig , maar ozo saaaiquote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:30 schreef Mika25 het volgende:
Sylvia zit er echt mee dat ze geen bijnaam heeft
Tijd voor de volgende FOK actie?
Ja wanneer er een bewoner bij komt...ik hoop echt dat ze met zijn drieen over blijvenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je ziet toch hoe makkelijk 1 persoon imuun gemaakt kan worden ........
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:30 schreef Lady-night het volgende:
Wat denken jullie hier van. Van VOL
Naar aanleiding van de reportage in het weekblad Party [] telefoon op de haak.
Echt topklasse die zus!
Groetjes,
Licia de Lange
Partyede forum
Waarmee alle vooroordelen weer eens bevestigd worden.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:30 schreef Lady-night het volgende:
Wat denken jullie hier van. Van VOL
Naar aanleiding van de reportage in het weekblad Party editie 10 over Natasia Blank op jouw verzoek even kort uitleg. Niet zo spectaculair overigens hoor.
Natasia schijnt gisterenavond naar de P*rty-redactie te hebben gebeld om verhaal te halen, maar ze is blijkbaar, door het ongewone miljonairsleven dat ze momenteel leidt, zich niet meer bewust van het feit dat normaal werkende mensen niet om acht uur 's avonds nog op kantoor zitten. Ze kreeg dus ons antwoordapparaat aan de lijn, dat ze overigens niet heeft ingesproken.
Vanochtend belde de zus van Natasia woedend op naar de redactie. Ik, Licia de Lange, secretaresse, stond haar te woord. Zij wilde weten van wie P*rty de informatie had gekregen. Ik vertelde haar dat P*rty de meeste informatie gewoon uit Natasia's eigen grote mond heeft door de livestreams nauwlettend te volgen. De zus van Natasia was echter vooral geinteresseerd in de naam van de tipgever die het verhaal over de Diamantbuurt heeft doorgegeven aan P*rty. Uiteraard beschermt P*rty haar tipgevers en wordt zo'n naam nooit bekend gemaakt. Ze werd steeds bozer waarop ik tegen haar zei: "mevrouw u moet zelf in de Kooi gaan zitten, want u schreeuwt net zo hard als uw zuster". Toen werd ze helemaal woest. Ze dreigde P*rty aan te gaan pakken en wil een rectificatie. Ze schold me vervolgens uit :"HOU JE BEK ***" en
gooide de telefoon op de haak.
Echt topklasse die zus!
Groetjes,
Licia de Lange
Partyede forum
dat weet je nooit,tis net gokken,je wint of verliest???quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:33 schreef DainBramage het volgende:
Ben terug van een biertje drinken.
Heeft het nog zin om de streams aan te zetten of niet ?
Dat weet je maar nooit, zodra je denkt er gebeurt niks meer breekt vaak de hel losquote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:33 schreef DainBramage het volgende:
Ben terug van een biertje drinken.
Heeft het nog zin om de streams aan te zetten of niet ?
Errr... veel te laat: HIJ WORDT PARRA BRADDA!!!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:33 schreef cindy10 het volgende:
mij ontgaat niets.....zie nu brain met sylvia kletsen tussendoor hahahahahaa
Rokenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:35 schreef cindy10 het volgende:
heb trouwens in de nacht wel meer zin in eten....hoe voorkom ik dat ik straks nog ga lijken op die japie??
hahahaha ik ben net huub,vertrouw alleen mn eigen inzicht! alles erbij is meegenomenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Errr... veel te laat: HIJ WORDT PARRA BRADDA!!!
![]()
geen 15 broodjes frikandel wegwerken een ideequote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:35 schreef cindy10 het volgende:
heb trouwens in de nacht wel meer zin in eten....hoe voorkom ik dat ik straks nog ga lijken op die japie??
op n houtje bijtenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:35 schreef cindy10 het volgende:
Damn, zo had ik m moeten doen: sssssssssssssssssssssssssstttttttttttvpquote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:35 schreef mootie het volgende:
Zie je Leandra, deze viel al veel minder op!
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:36 schreef cindy10 het volgende:
[..]
hahahaha ik ben net huub,vertrouw alleen mn eigen inzicht! alles erbij is meegenomen![]()
ik blijf bij Supersylquote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:37 schreef Lady-night het volgende:
Sylvia THELADY
ik rook gemiddeld een pakje shag per 2 dagen,dus mag dan veilig aannemen dat ik daarmee obesitas wel kan voorkomen?quote:
Even zijn kotsfilmpjes terugkijken............quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:35 schreef cindy10 het volgende:
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:38 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ik rook gemiddeld een pakje shag per 2 dagen,dus mag dan veilig aannemen dat ik daarmee obesitas wel kan voorkomen?
zojaaa,dan ga ik nu magnetron popcorn maken![]()
Belangrijke mededeling mbt het posten hier.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:33 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Waarmee alle vooroordelen weer eens bevestigd worden.
Nu nog even die ex-gorilla van haar die Evert Santegoeds komt opwachten en het plaatje is weer compleet.![]()
Dan moet je vaak naar dat filmpje kijken waar hij in het bad zit te kotsen....geloof me dan heb je voor uren geen honger meer...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:35 schreef cindy10 het volgende:
15 broodjes vreet ik met mn hele familie nog niet eens....de honden meegerekend!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:36 schreef niksnutje het volgende:
[..]
geen 15 broodjes frikandel wegwerken een idee![]()
Ze staan aan, maar ik weet niet voor hoe langquote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:34 schreef cindy10 het volgende:
[..]
dat weet je nooit,tis net gokken,je wint of verliest???
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:39 schreef cindy10 het volgende:
[..]
15 broodjes vreet ik met mn hele familie nog niet eens....de honden meegerekend!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |