een typisch geval van slecht onderhoud en 60 sigaretjes per dagquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:14 schreef T-lex het volgende:
[..]
WTF....heeft Eric poep zitten eten bij Huub vannacht...zie die tanden.![]()
Nee, je mag in de COS een mening als feit prestenteren.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hij "kan" afnemen, maar dat "is" niet zo, dus je moet je wel even op de feiten letten.
Daar beginnen ze ook verkouden te wordenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:17 schreef mootie het volgende:
Ach Syl..... ze ziet eruit of ze helemaal op is ;-/
Volgens mij mag je zowiezo niet voor anderen praten of assumpties doen die nergens op gebasseerd zijn.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, je mag in de COS een mening als feit prestenteren.
Anders zou je constant "ik denk dat" moeten typen.
Dat is een spel van haar, omdat ze straks kan liegen want ze wil Huub meenemen, sorry maar ik trap daar niet in.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:17 schreef mootie het volgende:
Ach Syl..... ze ziet eruit of ze helemaal op is ;-/
Ik neem me woorden terugquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:18 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ja syl doet het goed een beetje nonchalant doen
ja wat moet ik doen om het je te laten geloven ik zeg het je nu toch
het gaat er wel lukken
en nog effe lekker gapen
ja hoor brian gaat er intrappen en hij wordt helemaal para straks
![]()
ja raar he?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:18 schreef Kinga het volgende:
Waarom praat Brian altijd tegen mensen in de derde persoon?
Dat weet Syl echt wel.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:18 schreef Soury het volgende:
Brian gaat nu in de kwijl standHij heeft Sl toch wakker gemaakt ?
precies.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:19 schreef Darklight het volgende:
Vertel ook ff dat je haar zelf hebt wakker gemaakt
Ik durf er gerust wat op te zetten dat Syl helemaal kapot is...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:18 schreef maril het volgende:
[..]
Dat is een spel van haar, omdat ze straks kan liegen want ze wil Huub meenemen, sorry maar ik trap daar niet in.
iedereen hoopt dat, nog even een half uurtje afwachtenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
syl gaat hem ná de stemming vast keihard terugpakken en precies zeggen wat ze van brian vindt
(of ben ik nu te hoopvol?)
ik denk dat je gelijk hebt,quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
syl gaat hem ná de stemming vast keihard terugpakken en precies zeggen wat ze van brian vindt
(of ben ik nu te hoopvol?)
Nu nog hopen dat ze dat ook voor zijn voeten gooitquote:
nee joh. ze zijn bezig met een plan. dat syl hem krijgt en dan neemt ze toch huub meequote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:21 schreef Lieve het volgende:
Waarom moet die vieze gore loser brainless gaan??????? Alweer?????????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bleeehhhhh gore viezige rafelige vuillak!
Nu weer smerig lopen kontennaaien bij Sylvia.
Ik krijg me toch veel meer de pest in. Waarom stem ik eigenlijk nog op mensen als Huub en Sylvia? Die laten zich echt alles aanleunen! Bah bah bah. Ik stem niet meer
heb je je pillen wel genomen?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:21 schreef Lieve het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik krijg me toch veel meer de pest in. Waarom stem ik eigenlijk nog op mensen als Huub en Sylvia? Die laten zich echt alles aanleunen! Bah bah bah. Ik stem niet meer
ja maar niet nu. niet het juiste moment.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Nu nog hopen dat ze dat ook voor zijn voeten gooit![]()
Net pas je streams aan? Er staat je nog een leuke verrassing te wachten binnen luttele minutenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:21 schreef Lieve het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
rustig, sylvia gaat het bewerkstelligen, ze is er heel goed mee bezig, wacht maar opquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:21 schreef Lieve het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is net gezegd, maakt niet uit. Dan kunnen ze als bijrijder meerijden met een prof.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:21 schreef FdW het volgende:
Is een rijbewijs ueberhaupt vereist op een gesloten cicuit = prive terrein?
nee hoor maakt geen reet uit, maarjah voor de mensen met rijbewijs is het leukerquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:21 schreef FdW het volgende:
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:21 schreef FdW het volgende:
doodverwensingen zijn weer niet van de lucht.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:22 schreef Darklight het volgende:
Ga lekker vliegen Brain
Hoop dat je neerstort
wat een para brother is hij toch.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:23 schreef Darklight het volgende:
Brain is zoooo bang dat die niet gaat racen
Je gaat ook niet racen, loser
waar slaat dat nou weer opquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:23 schreef itsme het volgende:
hij zweert op zijn eigen dood.
sil ik ga niet op dood zweren.
brian: nee nee nee
kan een paar gebroken benen toewensen nog wel door de beugel ?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:23 schreef maril het volgende:
[..]
doodverwensingen zijn weer niet van de lucht.
ja is dit een spel????quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:25 schreef itsme het volgende:
gesprek is afgelopen. gelukkig voor syl.
die haat liegen
NU.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:25 schreef Lieve het volgende:
Wanneer is die stemming dan?
Als Braaaaaaaaajen op Syl stemt dan doet Billie het ook.quote:
Ja, al zou ik geen hekel aan hem hebben en niet moe zou het mij onmogelijk zijnquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:23 schreef Sporti het volgende:
Respect voor Silvia dat ze Brian kan aanhoren .........![]()
duhquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:27 schreef Peter6000 het volgende:
Huub stemt toch voor Sylvia.
Kom Peter6000 NU wedden!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:28 schreef Peter6000 het volgende:
Sylvia is zo integer, die neemt Brian wel mee.
Ja, tuurlijkquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:29 schreef Peter6000 het volgende:
Vertrouwen voor Sylvia, die gaat Brian meenemen.
dus NIETquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:29 schreef Peter6000 het volgende:
Vertrouwen voor Sylvia, die gaat Brian meenemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |