Ik durf zelfs te stellen dat het hem juist meer mens maakt.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:11 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
Jaap mag dan wel dik zijn, maar dat maakt hem daarom niet minder mens
Maar is Huub dan niet arrogant soms? ... die waant zich God op aarde Kan alles wat hij tegen Jaap zegt soms door de beugel?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:19 schreef itsme het volgende:
Dat jaap niet populair is heeft niet met zijn dik zijn te maken (maar meer met zijn arrogantegedrag.
Welk respect en normen en waarden houdt Jaap er op na?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:11 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
Voortdurend is hij het mikpunt van de puberale grappen en grollen van aartsrivaal Huub [afbeelding] die daarbij geen spaan van hem heel laat en alle grenzen van respect, normen en waarden finaal aan de kant gooit.
De eerste avond hebben Huub, Jaap en Sylvia iets van 5-6 uur met elkaar gepraat. De derde of vierde avond was er ook een lang gesprek.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:28 schreef MissSomebody het volgende:
Goede actie.![]()
Ik ben wel Huub fan maar vind wel dat hij te ver gaat om Jaap zo vaak op dezelfde manier te kleineren. Ik word er zelfs een beetje moe van en zet de stream uit zo gauw het begint.![]()
Misschien is het een manier van Huub om Jaap "los" te krijgen maar hij zou het eens over een andere boeg kunnen gooien door gewoon eens een normaal gesprek met hem aan te gaan...........wie weet komt het nog.........![]()
OK, Jaap is niet volmaakt, daar geef ik je helemaal gelijk in.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:28 schreef avonne het volgende:
[..]
Welk respect en normen en waarden houdt Jaap er op na?
Dat hij een aantal malen Sylvia backup belooft als zij hem pijpt?
Dat hij elke dag naar Amanda zit te gluren als zij zich douchet of omkleedt?
Dat hij al het bezoekend personeel (Carlos, Kraaijenhof, Tilly, etcetera) telkens weer betitelt als "amateurs"?
Dat hij Gaby pest met denigrerende opmerkingen en haar uitgebreid bekijkt als ze onder de douche staat?
Dat hij van Sylvia EIST dat ze alle details vertelt over haar vaders situatie?
Laat ik het eenvoudig zeggen. Kleine etterbakjes als Huub zijn waarschijnlijk de enige mensen die nog de moeite nemen om hem op zijn fouten te wijzen. Andere mensen geven het gewoon op bij zo'n hopeloos geval.
Ben je zelf ook "volslank"?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:11 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
Jaap mag dan wel dik zijn, maar dat maakt hem daarom niet minder mens en ik vind dat het de hoogste tijd is om Jaap openlijk te steunen d.m.v. dit topic [afbeelding]
Ik moet bekennen dat veel langs me heengaat omdat ik de streams niet volg.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:35 schreef avonne het volgende:
Trouwens, zal Cora leuk vinden, als zijn sexistische praat, zijn avances naar Sylvia en Amanda, en zijn beschrijving van het hoertje dat hij wil bestellen.
Als Jaap zegt dat ie GOD is, durft ie dat te beweren met droge ogen en zonder alcohol! Die gozer spoort niet....en die vergelijking van jou gaat ook niet op;quote:Maar is Huub dan niet arrogant soms? ... die waant zich God op aarde
Kijk en daar was ik dus ook bang voor.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:37 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat veel langs me heengaat omdat ik de streams niet volg.
Het is duidelijk dat Jaap ook gedrag tentoonspreidt dat niet door de beugel kan.
vind het goed trouwens dat je dat ook toe durft te gevenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:37 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat veel langs me heengaat omdat ik de streams niet volg.
Het is duidelijk dat Jaap ook gedrag tentoonspreidt dat niet door de beugel kan.
toegeven achteraf.......net zoals Jaap eindeloos doet!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:40 schreef itsme het volgende:
[..]
vind het goed trouwens dat je dat ook toe durft te geven![]()
Inderdaad, Jaap is in t begin heel duidelijk geweest naar Huub toe, door hem eruit te willen werken en toen heeft Huub ook gezegd: ok, oorlog. Ze zitten wel in een spel en ook Brian en Natasia vinden dat Jaap zich niet sociaal gedraagt. Dat moet ie zelf weten, maar ga dan niet in zon programma zitten!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:19 schreef itsme het volgende:
Dat jaap niet populair is heeft niet met zijn dik zijn te maken (maar meer met zijn arrogantegedrag.
nou jij gaat wel erg ver..............hij moet naar huis !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dat welquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:52 schreef Heathen het volgende:
Jaap moet dood
Oh, maar die mening heb ik er altijd al op na gehouden. hoewel dat niet te bewijzen valt natuurlijkquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:41 schreef INCTRL het volgende:
[..]
toegeven achteraf.......net zoals Jaap eindeloos doet!![]()
![]()
Commentaren Op de Streamsquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:58 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[afbeelding] Even een vraag: waat staat de afkorting COS voor?
Nee, tenzij je een grapje maaktquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:50 schreef INCTRL het volgende:
Weet je waar COJ voor staat?
Kunnen we 'm niet iets net onder z'n hart steken?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:11 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
Hoewel ik merk dat op dit forum de voorkeur duidelijk naar Huub uitgaat, leek het me toch een heel zinnig idee om een support c.q. fan topic voor Jaap aan te maken. Op deze wijze kunnen we hem een hart onder de riem steken.
Als je 200 kilo weegt is het niet heel moeilijk een paar kilo kwijt te raken, maar ik heb nog geen enkele vorm van wilskracht (of intelligentie, of manieren, of sociaal gedrag maar dat terzijde) van de gast gezien. Hij vreet nog steeds veel teveel en sport veel te weinig.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:12 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Jaap, raakt die kilo's met gemak kwijt. Let maar op.![]()
Hij is al een paar ochtenden achter elkaar in de fitness ruimte te vinden. Verder is hij in het verleden al een paar keer 50 kilo afgevallen. Nu heeft hij zelfs professionele begeleiding, en niet van de minsten. Peace of cake.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:18 schreef Danny het volgende:
Als je 200 kilo weegt is het niet heel moeilijk een paar kilo kwijt te raken, maar ik heb nog geen enkele vorm van wilskracht (of intelligentie, of manieren, of sociaal gedrag maar dat terzijde) van de gast gezien. Hij vreet nog steeds veel teveel en sport veel te weinig.
Dat gaat niet want Jaap is zo dik dat ie geen riem gebruikt maar 26 meter dik stuk touw dat ie uit een school gymzaal heeft gestolen. die kinders kunnen nu niet meer touwklimmen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:11 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
Hoewel ik merk dat op dit forum de voorkeur duidelijk naar Huub uitgaat, leek het me toch een heel zinnig idee om een support c.q. fan topic voor Jaap aan te maken. Op deze wijze kunnen we hem een hart onder de riem steken. [afbeelding]
Want het is duidelijk dat Jaap het niet gemakkelijk heeft.
Voortdurend is hij het mikpunt van de puberale grappen en grollen van aartsrivaal Huub [afbeelding] die daarbij geen spaan van hem heel laat en alle grenzen van respect, normen en waarden finaal aan de kant gooit.
Jaap mag dan wel dik zijn, maar dat maakt hem daarom niet minder mens en ik vind dat het de hoogste tijd is om Jaap openlijk te steunen d.m.v. dit topic [afbeelding]
Andere topics:
[afbeelding] Deel 1: [De bewoners] Jaap
[afbeelding] Deel 2: [De bewoners] Jaap #2
[afbeelding] [COS # 771] Huubs walgelijke pestgedrag naar Jaap
[afbeelding] Hebben jullie ook zo'n medelijden met Jaap ?
Nee als Jaap weer op zn normale gewicht zit is t nog steeds een contactgestoorde drol, maar dan een paar kilo's lichter. Alleen heeft ie dan niet meer zn gewicht om over te praten en dat is toch zo'n beetje zn enige gespreksonderwerp. Dan komt er helemaal geen woord meer uit en wordt ie zo mogelijk nog saaier dan dat die vetklep nu al is. Hij is leuk als ie zuipt (voor kijkers dan), maar dat doet ie helaas niet meer. Iedere keer als hij in beeld is vraag ik me echt af: wat doet die jongen daar? Hij ziet er ook diepongelukkig uit en als ie na zn immuniteit meteen naar huis wordt gestemd zal iedereen, maar Jaap zelf nog t meest, daar ontzettend blij mee zijn. Daaaag Jaapquote:Op zondag 11 maart 2007 22:51 schreef PC eend het volgende:
Even een huubje afvallen en jaap is weer helemaal het mannetje![]()
GO JAAPIO!!!!
Jaap heeft gewoon een andere maat dan Huub.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:05 schreef Pavement het volgende:
Ik doe meer hoor, vind dat hier een beetje met 1 maat word gemeten, alles wat jaap doet zou als huub het deed helemaal top zijn.
Jaap is gewoon niet al te bekend met in een sociaal gezelschap te leven en daardoor uit hij zich lomp. Maar als ik huub af en toe hoor denk ik ook bij mezelf wat een omhoog gevallen balletje.
ik kan me herinneren dat er nog iemand was die eerst niet erg populair was en nu wel.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:09 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Jaap heeft gewoon een andere maat dan Huub.
Daar valt niets aan te doen. Jaap zal dus ook nooit populair worden.
Dus je bent meer fan in de zin van:quote:Op maandag 12 maart 2007 12:12 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik kan me herinneren dat er nog iemand was die eerst niet erg populair was en nu wel.
Hij is een andere persoonlijkheid en hier en daar ook behoorlijk lomp, maar de dingen die ik van huub zie de laatste tijd vind ik echt irritant. Met zn 2e wereld oorlog en jaap op zn dikheid aanvallen. 1x is leuk maar hij net zo'n grammafoon plaat als natasia. Ook is me opgevallen dat hij een behoorlijk naar ventje is als hij zn zin niet krijgt.
Dus vandaar GOOOO japio maak huub gek en pleur m eruit.
een verschil. Huub was niet populair in het huis, maar het was niet zo dat iedereen op internet een hekel aan Huub had, het tegendeel zou ik zeggen.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:12 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik kan me herinneren dat er nog iemand was die eerst niet erg populair was en nu wel.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:34 schreef itsme het volgende:
Ik kan je zeggen als Jaap een beetje een aardige vent was geweest dan was Huub uitgekotst volgens mij en jaap de nieuwe underdog.
Maar dat is jaap dus helemaal niet.![]()
Wat ga je doen? En moeten we je helpen??quote:Dank je Avonne. Ik kreeg toen ik binnen was pas een grote hekel aan hem! En ik kan het met de meest mensen goed vinden. Maar die enge blikken iedere keer en dat onder de douche. Klaar met die hork! Tijd voor wraak!
tips zijn welkom!quote:Op maandag 12 maart 2007 16:15 schreef Heathen het volgende:
[..]
Wat ga je doen? En moeten we je helpen??
Idd, en het begint steeds meer users op te vallen. Toen Huub gisteren weer iets persoonlijks van Jaap verscheurde klonk er tussen de "quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:11 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
Idd, Jaap is ook vermakelijk. "kabouterdrank voor de kabouter"quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:12 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Als mens vind ik Jaap een hork, maar ik hoop wel dat hij zijn streefgewicht haalt. Verder vind ik Jaap zijn aanwezigheid in De Gouden Kooi erg vermakelijk. Niet alleen omdat hij zo groot is, maar vooral ook omdat hij zich zo tegendraads opstelt. De amusementswaarde van het programma ligt voor mij daardoor nog hoger, en dat is de hoofdreden waarom ik kijk.
quote:Op maandag 12 maart 2007 23:01 schreef BENJOLA het volgende:
ja jaap het is eenzaam aan de top van intilligentie
ja ik zit het me ook af te vragen...hoe kan je fan worden van zo een walgelijke ventquote:Op maandag 12 maart 2007 23:26 schreef Frasier het volgende:
Fan van Jaap.
Hoe kan een mens fan zijn van zo'n walgelijk dik, vies, lelijk, slap en instabiel persoon als Jaap.
quote:Op maandag 12 maart 2007 10:42 schreef LENUS het volgende:
Ik ben helemaal om, voorheen grote voorkeur voor Huub. Maar sinds zijn kotsen en het gesprek de volgende morgen helemaal fan van Jaap!
Niks meer aan toe te voegenquote:Op maandag 12 maart 2007 16:22 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben ook "fan' van Jaap.![]()
Of nou ja, fan: hij is wel mijn favoriete bewoner van dit moment.
Hij is intelligent, heeft goede ideeën, alleen nog wat moeite ze uit te voeren.
Verder heeft hij humor, en een mooie kwetsbare sociale onbeholpenheid. Maar je ziet duidelijk dat hij zijn best doet zich aan te passen.
Nu wordt hij nog monddood gemaakt, door Huub en Eric, maar er komt een dag dat hij hun verbale trukjes ook in de praktijk zal weten te brengen.
Ik verwacht zeker dat er een nieuwe bewoner in komt, zodat hij backup heeft en langer in DGK kan blijven.
En anders lijkt me het een goed idee Huub op zijn laatste donderdag fysiek met de grond gelijk te maken. Niet een klapje of een schopje, maar echt zwaar geweld.
Goed voor de kijkcijfers, en het geeft Huub meteen weer een leuk tv-momentje.
Dat afvallen gaat zeker goed komen, kijk maar naar zijn fietsdiscipline.
Hij is al vaker veel afgevallen, probleem is meer het streefgewicht behouden.
Schelden doet geen pijnquote:Op maandag 12 maart 2007 23:26 schreef Frasier het volgende:
Fan van Jaap.
Hoe kan een mens fan zijn van zo'n walgelijk dik, vies, lelijk, slap en instabiel persoon als Jaap.
wat is intilligentie?quote:Op maandag 12 maart 2007 23:01 schreef BENJOLA het volgende:
ja jaap het is eenzaam aan de top van intilligentie
Ik zie hier wel iets moois ontstaan tussen Peter6000 en Frau.Pfeffertopf.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:56 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
![]()
[..]
Niks meer aan toe te voegen![]()
Een denigrerende opmerking.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:41 schreef PietjePuk63 het volgende:
Wat mij betreft dondert Japio zo snel mogelijk op uit de Villa, zoekt hij samen met Cora een grote steen om daar de rest van hun leven onder te blijven.
Dag Japio!![]()
Geen reactie mogen ontvangen, maar misschien gebeurt er wat als meerdere users reageren.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:22 schreef Peter6000 het volgende:
Kan deze foto uit het Jaap support topic.
>> support Jaap c.q. fan topic <<
Dat er mensen denigrerende teksten willen neerzetten is 1 ding, maar zo`n foto is nauwelijks overheen te lezen.
Misschien kan die anders verplaatst worden naar Jaap is zo dik, dat............ topic.
Met een leuke tekst eronder, bijvoorbeeld: Jaap is zo dik, dat een stokbrood rechtop blijft staan, oid.
quote:
eensch isquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:26 schreef petraa het volgende:
Ik was geen Jaap fan, ik word geen jaap fan. Ik ben zelfs anti Jaap en zeker na de uitzending van vanavond, waarin hij zei dat hij zijn excuses naar Sil NIET meende, maar het zei om van het gezeur af te zijn.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:31 schreef FdW het volgende:
Japio is wel enigszins autistisch, maar groeit figuurlijk en slankt letterlijk af. Keep an eye on Japio, he might surprise you..
Ik heb net het filmpje terug gekeken, het was erg vermakelijk. Huub liet zich wel kennen zeg, meteen bellen met achter het lijkt Nathanael wel. Wat een ongelofelijke hypcoriete huilebalk.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:22 schreef Peter6000 het volgende:
Goed gedaan Jaap, vannacht.![]()
Huub loopt constant uit te lokken en denigrerende opmerkingen te maken.
Dan kan hij het terug verwachten (net als Nathanael het van Huub kon terugverwachten).
En Eric is een treurig meelopertje, meelopen met de villafavoriet in de hoop wat kruimeltjes op te kunnen pikken.
AMEN !quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:26 schreef petraa het volgende:
Ik was geen Jaap fan, ik word geen jaap fan. Ik ben zelfs anti Jaap en zeker na de uitzending van vanavond, waarin hij zei dat hij zijn excuses naar Sil NIET meende, maar het zei om van het gezeur af te zijn.
Daar was ik ook door geschokt! Dat zijn geen spelletjes mee. Een enge vent is het en niet anders.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:26 schreef petraa het volgende:
Zeuren en Tanj Jaap belachelijk maken kan oa hier:quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Het hoort er niet echt thuis, maar dit zijn m.i. niet te vermijden "FOK!-grapjes". Ik zie het niet zitten om tegen dergelijke incidentele lolbroekerij op te moeten gaan treden. Als een heel topic wordt verneukt, gaan we wel snoeien.
Danny, de Huub versus Jaap discussie wordt hier gevoerd: Huub Versus Jaapquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:00 schreef Danny het volgende:
jaap was weer lekker de mislukte kleuter aan het uithangen vannacht
Halfbakken of niet, crewlid of niet, de waarschuwing lijkt wel effect te hebben. Het is een verzoek om ontopic te posten, hooguit iets teveel in gebiedende wijs.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:37 schreef Danny het volgende:
Ik zie in de post boven me een of andere halfbakken waarschuwing van iemand die geen crewlid is. Verder linkjes naar 'medelijden met jaap' (pro jaap), [de bewoners] Jaap #2 (neutraal) en 'jaap is zo dik dat' (grappig topic). Aangezien er al een pro jaap topic is en deze dus dubbel is en er nog geen anti-jaap topic is vraag ik me af waarom dit topic nog open is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |