abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 maart 2007 @ 20:11:39 #1
149616 Frau.Pfeffertopf
heeft een eigen cheer smiley!
pi_47132843
Hoewel ik merk dat op dit forum de voorkeur duidelijk naar Huub uitgaat, leek het me toch een heel zinnig idee om een support c.q. fan topic voor Jaap aan te maken. Op deze wijze kunnen we hem een hart onder de riem steken.

Want het is duidelijk dat Jaap het niet gemakkelijk heeft.
Voortdurend is hij het mikpunt van de puberale grappen en grollen van aartsrivaal Huub die daarbij geen spaan van hem heel laat en alle grenzen van respect, normen en waarden finaal aan de kant gooit.

Jaap mag dan wel dik zijn, maar dat maakt hem daarom niet minder mens en ik vind dat het de hoogste tijd is om Jaap openlijk te steunen d.m.v. dit topic

Andere topics:

Deel 1: [De bewoners] Jaap
Deel 2: [De bewoners] Jaap #2
[COS # 771] Huubs walgelijke pestgedrag naar Jaap
Hebben jullie ook zo'n medelijden met Jaap ?

[ Bericht 8% gewijzigd door Frau.Pfeffertopf op 10-03-2007 20:58:13 ]
pi_47132932
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_47132945
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 20:11 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
Jaap mag dan wel dik zijn, maar dat maakt hem daarom niet minder mens
Ik durf zelfs te stellen dat het hem juist meer mens maakt.
Audite et alteram partem
  zaterdag 10 maart 2007 @ 20:17:14 #4
149616 Frau.Pfeffertopf
pi_47133018
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 20:14 schreef kleinzusje het volgende:
Ga ergens anders de boel onderkotsen, wil je?
pi_47133110
Dat jaap niet populair is heeft niet met zijn dik zijn te maken (maar meer met zijn arrogante gedrag.
pi_47133191
ik vind die tientonner een grote sukkel!
ik hoop dat hij er snel uitgedonderd wordt
  zaterdag 10 maart 2007 @ 20:26:11 #7
149616 Frau.Pfeffertopf
pi_47133344
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 20:19 schreef itsme het volgende:
Dat jaap niet populair is heeft niet met zijn dik zijn te maken (maar meer met zijn arrogante gedrag.
Maar is Huub dan niet arrogant soms? ... die waant zich God op aarde Kan alles wat hij tegen Jaap zegt soms door de beugel?

Als Jaap een Marokkaan was geweest en daarmee werd getreiterd dan was het spreekwoordelijke huis te klein. Maar iemand, die dik is mag wel worden gediscrimineerd? Meten met twee maten vind ik dat.
pi_47133409
Goede actie.
Ik ben wel Huub fan maar vind wel dat hij te ver gaat om Jaap zo vaak op dezelfde manier te kleineren. Ik word er zelfs een beetje moe van en zet de stream uit zo gauw het begint.
Misschien is het een manier van Huub om Jaap "los" te krijgen maar hij zou het eens over een andere boeg kunnen gooien door gewoon eens een normaal gesprek met hem aan te gaan...........wie weet komt het nog.........
Eis veel van jezelf, verwacht weinig van anderen, dat bespaart je veel ergernis. ♥
************http://blondt1967.hyves.nl/***********
pi_47133439
quote:
Voortdurend is hij het mikpunt van de puberale grappen en grollen van aartsrivaal Huub [afbeelding] die daarbij geen spaan van hem heel laat en alle grenzen van respect, normen en waarden finaal aan de kant gooit.
Welk respect en normen en waarden houdt Jaap er op na?

Dat hij een aantal malen Sylvia backup belooft als zij hem pijpt?
Dat hij elke dag naar Amanda zit te gluren als zij zich douchet of omkleedt?
Dat hij al het bezoekend personeel (Carlos, Kraaijenhof, Tilly, etcetera) telkens weer betitelt als "amateurs"?
Dat hij Gaby pest met denigrerende opmerkingen en haar uitgebreid bekijkt als ze onder de douche staat?
Dat hij van Sylvia EIST dat ze alle details vertelt over haar vaders situatie?

Laat ik het eenvoudig zeggen. Kleine etterbakjes als Huub zijn waarschijnlijk de enige mensen die nog de moeite nemen om hem op zijn fouten te wijzen. Andere mensen geven het gewoon op bij zo'n hopeloos geval.
pi_47133600
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 20:28 schreef MissSomebody het volgende:
Goede actie.
Ik ben wel Huub fan maar vind wel dat hij te ver gaat om Jaap zo vaak op dezelfde manier te kleineren. Ik word er zelfs een beetje moe van en zet de stream uit zo gauw het begint.
Misschien is het een manier van Huub om Jaap "los" te krijgen maar hij zou het eens over een andere boeg kunnen gooien door gewoon eens een normaal gesprek met hem aan te gaan...........wie weet komt het nog.........
De eerste avond hebben Huub, Jaap en Sylvia iets van 5-6 uur met elkaar gepraat. De derde of vierde avond was er ook een lang gesprek.

Juist daarom hebben ze het nu opgegeven. Omdat hij de daaropvolgende dag alles tegenovergesteld deed.
  zaterdag 10 maart 2007 @ 20:34:07 #11
149616 Frau.Pfeffertopf
pi_47133643
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 20:28 schreef avonne het volgende:

[..]

Welk respect en normen en waarden houdt Jaap er op na?

Dat hij een aantal malen Sylvia backup belooft als zij hem pijpt?
Dat hij elke dag naar Amanda zit te gluren als zij zich douchet of omkleedt?
Dat hij al het bezoekend personeel (Carlos, Kraaijenhof, Tilly, etcetera) telkens weer betitelt als "amateurs"?
Dat hij Gaby pest met denigrerende opmerkingen en haar uitgebreid bekijkt als ze onder de douche staat?
Dat hij van Sylvia EIST dat ze alle details vertelt over haar vaders situatie?

Laat ik het eenvoudig zeggen. Kleine etterbakjes als Huub zijn waarschijnlijk de enige mensen die nog de moeite nemen om hem op zijn fouten te wijzen. Andere mensen geven het gewoon op bij zo'n hopeloos geval.
OK, Jaap is niet volmaakt, daar geef ik je helemaal gelijk in.
En om die reden alleen al zou ik mezelf niet bestempelen als een Jaap fan. Ik ben eerlijk gezegd van niemand van de bewoners fan. Ik volg hun handel en wandel en als gevolg daarvan creëer ik een beeld van hen, hoewel ik me heel goed realiseer dat dit beeld onvolkomen is. Mensen 'in gevangenschap' (gekozen of niet) gedragen zich anders dan normaal en al helemaal als er ook nog eens tig camera's op hun gericht staan 24u p/dag.

Kort samengevat dus dit: Jaap en Huub zitten beiden fout. standje uitdeelt

Maar ik ben van mening dat je een mens alleen maar kan veranderen door liefde en acceptatie en dus NIET door die persoon genadeloos af te zeiken, te manipuleren of onder druk te zetten.
Jaap heeft net zoveel recht om deel te nemen aan DGK als alle andere bewoners. En omdat hij de underdog is vind ik dat hij wel een steun in de rug kan gebruiken.
Dat is dan ook mijn doelstelling met dit topic.
pi_47133654
Precies.
Ik ben ook niet blij met dat constante gezeik over zijn dikte.
Inderdaad vooral door Huub.

Maar avonne geeft hier al wat van de redenen waarom we niet met zijn allen voor jaap opkomen.

Ik kan je zeggen als Jaap een beetje een aardige vent was geweest dan was Huub uitgekotst volgens mij en jaap de nieuwe underdog.

Maar dat is jaap dus helemaal niet.
pi_47133663
Ik vind Joop een ongelikte beer (met excuses aan alle beren voor deze vergelijking )
pi_47133684
Trouwens, zal Cora leuk vinden, als zijn sexistische praat, zijn avances naar Sylvia en Amanda, en zijn beschrijving van het hoertje dat hij wil bestellen.
pi_47133698
Als Jaap liefde en acceptatie zoekt had hij zeker niet in DGK moeten stappen.
  zaterdag 10 maart 2007 @ 20:36:49 #16
171523 michelle23
Leef je leven
pi_47133744
waar is jaap heen nu?
pi_47133747
jaap.....
  Moderator zaterdag 10 maart 2007 @ 20:37:22 #18
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_47133762
quote:

Jaap mag dan wel dik zijn, maar dat maakt hem daarom niet minder mens en ik vind dat het de hoogste tijd is om Jaap openlijk te steunen d.m.v. dit topic [afbeelding]
Ben je zelf ook "volslank"?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zaterdag 10 maart 2007 @ 20:37:39 #19
149616 Frau.Pfeffertopf
pi_47133766
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 20:35 schreef avonne het volgende:
Trouwens, zal Cora leuk vinden, als zijn sexistische praat, zijn avances naar Sylvia en Amanda, en zijn beschrijving van het hoertje dat hij wil bestellen.
Ik moet bekennen dat veel langs me heengaat omdat ik de streams niet volg.
Het is duidelijk dat Jaap ook gedrag tentoonspreidt dat niet door de beugel kan.
  zaterdag 10 maart 2007 @ 20:39:55 #20
169973 INCTRL
In the sun i feel as one...
pi_47133864
quote:
Maar is Huub dan niet arrogant soms? ... die waant zich God op aarde
Als Jaap zegt dat ie GOD is, durft ie dat te beweren met droge ogen en zonder alcohol! Die gozer spoort niet....en die vergelijking van jou gaat ook niet op;
Huub heeft wel eens arrogante trekjes, maar dat is ook niet gek als je 45% van alle stemmen naar je toetrekt.... Dus Huub heeft nog een degelijke onderbouwing voor zijn "arrogantie" ..... wat ook vaak met een lolletje geuit wordt.. Wat is de onderbouwing van Jaap?

Ontopic:

Ik support Jaap alleen als die een overdosis slechte drugs wil nemen.
- edit -
pi_47133874
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 20:37 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:

[..]

Het is duidelijk dat Jaap ook gedrag tentoonspreidt dat niet door de beugel kan.
Kijk en daar was ik dus ook bang voor.
Dat mensen die vooral naar de tv uitzendingen kijken niet snappen waarom Huub zo vuil doet en medelijden krijgen met Japio.

Ze hebben niet jaap zijn vuile gedrag naar sylvia laten zien b.v
  zaterdag 10 maart 2007 @ 20:40:14 #22
171523 michelle23
Leef je leven
pi_47133879
Waar is jaap nu ????
pi_47133898
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 20:37 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:

[..]

vind het goed trouwens dat je dat ook toe durft te geven
  zaterdag 10 maart 2007 @ 20:41:56 #24
169973 INCTRL
pi_47133938
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 20:40 schreef itsme het volgende:

[..]

vind het goed trouwens dat je dat ook toe durft te geven
toegeven achteraf.......net zoals Jaap eindeloos doet!
- edit -
pi_47133961
Er is trouwens een centraal topic voor alles wat met Jaap te maken heeft.

[De bewoners] Jaap #2
  zaterdag 10 maart 2007 @ 20:52:19 #26
36022 Heathen
Its No Game
pi_47134304
Jaap moet dood
Now my death is more than just a sad song.
  zaterdag 10 maart 2007 @ 20:54:21 #27
167422 Burgundy
By the beard of Zeus!
pi_47134385
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 20:19 schreef itsme het volgende:
Inderdaad, Jaap is in t begin heel duidelijk geweest naar Huub toe, door hem eruit te willen werken en toen heeft Huub ook gezegd: ok, oorlog. Ze zitten wel in een spel en ook Brian en Natasia vinden dat Jaap zich niet sociaal gedraagt. Dat moet ie zelf weten, maar ga dan niet in zon programma zitten!
pi_47134466
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 20:52 schreef Heathen het volgende:
Jaap moet dood
nou jij gaat wel erg ver..............hij moet naar huis !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dat wel
  zaterdag 10 maart 2007 @ 20:58:44 #29
149616 Frau.Pfeffertopf
pi_47134557
Even een vraag: waat staat de afkorting COS voor?
  zaterdag 10 maart 2007 @ 21:14:08 #30
149616 Frau.Pfeffertopf
pi_47135155
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 20:41 schreef INCTRL het volgende:

[..]

toegeven achteraf.......net zoals Jaap eindeloos doet!
Oh, maar die mening heb ik er altijd al op na gehouden. hoewel dat niet te bewijzen valt natuurlijk
Ik bedenk mezelf voortdurend dat het een momentopname is wat op tv en de streams te zien is en dat mensen zich anders gedragen wanneer er camera's op hen gericht zijn. En zeker met een hoop drank in het spel.

Bovendien, is er iets fout aan achteraf je ongelijk erkennen en toegeven? Vind ik niet.
pi_47135190
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 20:58 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[afbeelding] Even een vraag: waat staat de afkorting COS voor?
Commentaren Op de Streams
  zaterdag 10 maart 2007 @ 21:27:47 #32
149616 Frau.Pfeffertopf
pi_47135679
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 21:14 schreef kissa het volgende:

[..]

Commentaren Op de Streams
Thanks
  zaterdag 10 maart 2007 @ 21:50:26 #33
169973 INCTRL
pi_47136551
Weet je waar COJ voor staat?
- edit -
pi_47136664
Ik ben geen fan van Jaap, erger nog, ik vind het een vreselijk mens. En dat heeft niets met zijn gewicht te maken want dat lijkt me al moeilijk genoeg voor Jaap. Verder is het natuurlijk al makkelijk genoeg om iemand op zijn uiterlijk aan te vallen terwijl iedereen wel iets (lichamelijks) heeft waar hij of zij op gepakt kan worden. Maar het idiote gedrag van Jaap en zijn stompzinnige opmerkingen en het giga geslijm met natte tas ergeren me wel. Ik zal Jaap niet op zijn voorkomen aanvallen maar wel op zijn gedrag. Ik heb ook de pest aan Brrrrian en Natte tas vanwege hun gedrag dus waarom geen pest mogen hebben aan Jaap. Omdat hij dik is? Jaap deugt gewoon niet, er komt geen zinnig woord uit. Maar ik geef toe dat het niet netjes is om hem te veroordelen vanwege zijn omvang.
Er is een prachtige dame heengegaan.
Mozart was haar naam.
  zaterdag 10 maart 2007 @ 21:57:27 #35
149616 Frau.Pfeffertopf
pi_47136811
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 21:50 schreef INCTRL het volgende:
Weet je waar COJ voor staat?
Nee, tenzij je een grapje maakt
  zaterdag 10 maart 2007 @ 22:01:33 #36
169973 INCTRL
pi_47136990
Comments on Japio.... (no kiddin!)
- edit -
pi_47137020
Volgens mij staat de J in COJ voor Jaap.
Mozart was haar naam.
pi_47137050
Shit ik was te laat.
Mozart was haar naam.
  Admin zaterdag 10 maart 2007 @ 22:11:10 #39
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_47137336
quote:
Hoewel ik merk dat op dit forum de voorkeur duidelijk naar Huub uitgaat, leek het me toch een heel zinnig idee om een support c.q. fan topic voor Jaap aan te maken. Op deze wijze kunnen we hem een hart onder de riem steken.
Kunnen we 'm niet iets net onder z'n hart steken?
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zaterdag 10 maart 2007 @ 22:12:25 #40
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_47137398
Leuk topic Frau.Pfeffertopf.

Ik support Jaap in zijn gewicht afvalrace. Als mens vind ik Jaap een hork, maar ik hoop wel dat hij zijn streefgewicht haalt. Verder vind ik Jaap zijn aanwezigheid in De Gouden Kooi erg vermakelijk. Niet alleen omdat hij zo groot is, maar vooral ook omdat hij zich zo tegendraads opstelt. De amusementswaarde van het programma ligt voor mij daardoor nog hoger, en dat is de hoofdreden waarom ik kijk. Ik hoef geen mensen 'aardig' te vinden om te kijken, ik wil goede televisie zien, of het nou de badguys of the goodguys zijn, dat kan me werkelijk aan me bolle reet roesten.

Ik heb op Internet een oude blog van Jaap gelezen waarin hij vertelde over de geschiedenis in zijn strijd tegen overgewicht. En dat vond ik zeer indrukwekkend, dat heeft er mede voor gezorgd dat ik nu met plezier naar de streams kijk wanneer Jaap aan het sporten is. Jaap, raakt die kilo's met gemak kwijt. Let maar op.
  Admin zaterdag 10 maart 2007 @ 22:18:23 #41
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_47137638
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 22:12 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Jaap, raakt die kilo's met gemak kwijt. Let maar op.
Als je 200 kilo weegt is het niet heel moeilijk een paar kilo kwijt te raken, maar ik heb nog geen enkele vorm van wilskracht (of intelligentie, of manieren, of sociaal gedrag maar dat terzijde) van de gast gezien. Hij vreet nog steeds veel teveel en sport veel te weinig.
  zaterdag 10 maart 2007 @ 22:26:02 #42
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_47137914
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 22:18 schreef Danny het volgende:
Als je 200 kilo weegt is het niet heel moeilijk een paar kilo kwijt te raken, maar ik heb nog geen enkele vorm van wilskracht (of intelligentie, of manieren, of sociaal gedrag maar dat terzijde) van de gast gezien. Hij vreet nog steeds veel teveel en sport veel te weinig.
Hij is al een paar ochtenden achter elkaar in de fitness ruimte te vinden. Verder is hij in het verleden al een paar keer 50 kilo afgevallen. Nu heeft hij zelfs professionele begeleiding, en niet van de minsten. Peace of cake.
pi_47138154
quote:
Hoewel ik merk dat op dit forum de voorkeur duidelijk naar Huub uitgaat, leek het me toch een heel zinnig idee om een support c.q. fan topic voor Jaap aan te maken. Op deze wijze kunnen we hem een hart onder de riem steken. [afbeelding]

Want het is duidelijk dat Jaap het niet gemakkelijk heeft.
Voortdurend is hij het mikpunt van de puberale grappen en grollen van aartsrivaal Huub [afbeelding] die daarbij geen spaan van hem heel laat en alle grenzen van respect, normen en waarden finaal aan de kant gooit.

Jaap mag dan wel dik zijn, maar dat maakt hem daarom niet minder mens en ik vind dat het de hoogste tijd is om Jaap openlijk te steunen d.m.v. dit topic [afbeelding]

Andere topics:

[afbeelding] Deel 1: [De bewoners] Jaap
[afbeelding] Deel 2: [De bewoners] Jaap #2
[afbeelding] [COS # 771] Huubs walgelijke pestgedrag naar Jaap
[afbeelding] Hebben jullie ook zo'n medelijden met Jaap ?
Dat gaat niet want Jaap is zo dik dat ie geen riem gebruikt maar 26 meter dik stuk touw dat ie uit een school gymzaal heeft gestolen. die kinders kunnen nu niet meer touwklimmen.
pi_47138586
FREE WILLIE !!!
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_47173062
als je wilskracht, doorzettingsvermogen en discipline hebt wordt je sowieso al geen 200 kg.
  zondag 11 maart 2007 @ 22:51:49 #46
2018 PC eend
relativist
pi_47173624
Even een huubje afvallen en jaap is weer helemaal het mannetje
GO JAAPIO!!!!
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_47182286
Het gaat wat mij betreft niet over zijn dik zijn maar over zijn karakter. Hij komt zo dom en asociaal over.
  maandag 12 maart 2007 @ 10:36:00 #48
167422 Burgundy
By the beard of Zeus!
pi_47182439
quote:
Op zondag 11 maart 2007 22:51 schreef PC eend het volgende:
Even een huubje afvallen en jaap is weer helemaal het mannetje
GO JAAPIO!!!!
Nee als Jaap weer op zn normale gewicht zit is t nog steeds een contactgestoorde drol, maar dan een paar kilo's lichter. Alleen heeft ie dan niet meer zn gewicht om over te praten en dat is toch zo'n beetje zn enige gespreksonderwerp. Dan komt er helemaal geen woord meer uit en wordt ie zo mogelijk nog saaier dan dat die vetklep nu al is. Hij is leuk als ie zuipt (voor kijkers dan), maar dat doet ie helaas niet meer. Iedere keer als hij in beeld is vraag ik me echt af: wat doet die jongen daar? Hij ziet er ook diepongelukkig uit en als ie na zn immuniteit meteen naar huis wordt gestemd zal iedereen, maar Jaap zelf nog t meest, daar ontzettend blij mee zijn. Daaaag Jaap en bedankt voor niks!
  maandag 12 maart 2007 @ 10:42:00 #49
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_47182579
Ik ben helemaal om, voorheen grote voorkeur voor Huub. Maar sinds zijn kotsen en het gesprek de volgende morgen helemaal fan van Jaap!
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
  maandag 12 maart 2007 @ 10:47:48 #50
137158 Elounda
the world is yours!
pi_47182723
Ik begrijp dat er mensen zijn die Jaap een hart onder de riem willen steken of i.d. Dus dit topic is sympathiek richting Jaap.
Maar ik ga er niet in mee. Niet omdat hij dik is (ben zelf 2 jaar geleden 35 kilo afgevallen, dus ik weet wat dik zijn is) maar ik vind het gewoon geen prettige jongen. Hij is niet prettig in de omgang, ik vind hem zelfs eng. Hij kijkt eng uit zijn ogen en hoe voegt mijnsinziens (nog) weinig toe aan DGK.
Ik vind het een botte, contactgestoorde jongen.
Maar ik vind het wel sympathiek dat je een topic voor hem opent, want ieder zijn smaak, niet waar?
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
pi_47184481
Jaap is zo dik, dat............ zelfs zijn fantopic binnenkort onderaan het forum komt te staan, omdat het zo zwaar is.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_47185046
Ik doe meer hoor, vind dat hier een beetje met 1 maat word gemeten, alles wat jaap doet zou als huub het deed helemaal top zijn.

Jaap is gewoon niet al te bekend met in een sociaal gezelschap te leven en daardoor uit hij zich lomp. Maar als ik huub af en toe hoor denk ik ook bij mezelf wat een omhoog gevallen balletje.
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
pi_47185132
Jaap wordt nooit populair..leuk geprobeerd maar mi vergeefse moeite...daarbij wordt hij over 4 weken unaniem weg gestemd..het is te hopen voor hem dat hij dan wat is afgevallen...
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_47185187
quote:
Op maandag 12 maart 2007 12:05 schreef Pavement het volgende:
Ik doe meer hoor, vind dat hier een beetje met 1 maat word gemeten, alles wat jaap doet zou als huub het deed helemaal top zijn.

Jaap is gewoon niet al te bekend met in een sociaal gezelschap te leven en daardoor uit hij zich lomp. Maar als ik huub af en toe hoor denk ik ook bij mezelf wat een omhoog gevallen balletje.
Jaap heeft gewoon een andere maat dan Huub.
Daar valt niets aan te doen. Jaap zal dus ook nooit populair worden.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  maandag 12 maart 2007 @ 12:10:32 #55
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_47185230
Jaap
Asociaal figuur
pi_47185311
quote:
Op maandag 12 maart 2007 12:09 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Jaap heeft gewoon een andere maat dan Huub.
Daar valt niets aan te doen. Jaap zal dus ook nooit populair worden.
ik kan me herinneren dat er nog iemand was die eerst niet erg populair was en nu wel.

Hij is een andere persoonlijkheid en hier en daar ook behoorlijk lomp, maar de dingen die ik van huub zie de laatste tijd vind ik echt irritant. Met zn 2e wereld oorlog en jaap op zn dikheid aanvallen. 1x is leuk maar hij net zo'n grammafoon plaat als natasia. Ook is me opgevallen dat hij een behoorlijk naar ventje is als hij zn zin niet krijgt.
Dus vandaar GOOOO japio maak huub gek en pleur m eruit.
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
  maandag 12 maart 2007 @ 12:13:26 #57
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_47185333
Ik zie zo al 6 topics speciaal voor Jaap. Spraakmakend figuur.
pi_47185378
quote:
Op maandag 12 maart 2007 12:12 schreef Pavement het volgende:

[..]

ik kan me herinneren dat er nog iemand was die eerst niet erg populair was en nu wel.

Hij is een andere persoonlijkheid en hier en daar ook behoorlijk lomp, maar de dingen die ik van huub zie de laatste tijd vind ik echt irritant. Met zn 2e wereld oorlog en jaap op zn dikheid aanvallen. 1x is leuk maar hij net zo'n grammafoon plaat als natasia. Ook is me opgevallen dat hij een behoorlijk naar ventje is als hij zn zin niet krijgt.
Dus vandaar GOOOO japio maak huub gek en pleur m eruit.
Dus je bent meer fan in de zin van:

Ik ben Ajacied, maar ik heb liever dat Feyenoord verliest, omdat ik ze niet moet, dan dat Ajax wint.
pi_47191933
quote:
Op maandag 12 maart 2007 12:12 schreef Pavement het volgende:

[..]

een verschil. Huub was niet populair in het huis, maar het was niet zo dat iedereen op internet een hekel aan Huub had, het tegendeel zou ik zeggen.

Als Jaap qua mens wat leuker was geweest, en zich anders had gedragen dan was er dikke kans (no point intended) geweest dat Jaap huub van de kroon had geduwd. (dat was misschien ook wel de bedoeling van talpa) Nederlanders komen voor de underdog op maar dan moet je wel met de underdog kunnen symphatiseren.

Jaap komt in het huis en talpa vraagt buddies om hem te steunen?
  maandag 12 maart 2007 @ 15:19:16 #60
36022 Heathen
Its No Game
pi_47192173
No pun intended.
pi_47193763
Dat hij Gaby pest met denigrerende opmerkingen en haar uitgebreid bekijkt als ze onder de douche staat?quote

Dank je Avonne. Ik kreeg toen ik binnen was pas een grote hekel aan hem! En ik kan het met de meest mensen goed vinden. Maar die enge blikken iedere keer en dat onder de douche. Klaar met die hork! Tijd voor wraak!
pi_47193885
ik ben absoluut geen fan van Jaap, hij doet het zichzelf een beetje aan door zo te reageren. Maar ik kan me de eerste weken van Huub in de villa goed herinneren. Toen werd hij constant gepest en dat vond fok! een beetje zielig. Maar eigenlijk doet Huub niet veel anders dan Nathanael toen en nu hoor je niemand. Dat is een beetje hypocriet.

Maar verder...
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 20:34 schreef itsme het volgende:

Ik kan je zeggen als Jaap een beetje een aardige vent was geweest dan was Huub uitgekotst volgens mij en jaap de nieuwe underdog.

Maar dat is jaap dus helemaal niet.
pi_47194139
Huub gaat soms inderdaad wat ver, maar als dat de manier is om Jaap weg te krijgen..
Trouwens, ik vind het een lul dus het maakt me niet veel uit eigenlijk.
  maandag 12 maart 2007 @ 16:13:54 #64
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_47194464
Godlastering!!!!!
  maandag 12 maart 2007 @ 16:15:34 #65
36022 Heathen
Its No Game
pi_47194534
quote:
Dank je Avonne. Ik kreeg toen ik binnen was pas een grote hekel aan hem! En ik kan het met de meest mensen goed vinden. Maar die enge blikken iedere keer en dat onder de douche. Klaar met die hork! Tijd voor wraak!
Wat ga je doen? En moeten we je helpen??
pi_47194808
quote:
Op maandag 12 maart 2007 16:15 schreef Heathen het volgende:

[..]

Wat ga je doen? En moeten we je helpen??
tips zijn welkom!
  † In Memoriam † maandag 12 maart 2007 @ 16:22:11 #67
128220 Peter6000
pi_47194811
Ik ben ook "fan' van Jaap.
Of nou ja, fan: hij is wel mijn favoriete bewoner van dit moment.

Hij is intelligent, heeft goede ideeën, alleen nog wat moeite ze uit te voeren.
Verder heeft hij humor, en een mooie kwetsbare sociale onbeholpenheid. Maar je ziet duidelijk dat hij zijn best doet zich aan te passen.

Nu wordt hij nog monddood gemaakt, door Huub en Eric, maar er komt een dag dat hij hun verbale trukjes ook in de praktijk zal weten te brengen.

Ik verwacht zeker dat er een nieuwe bewoner in komt, zodat hij backup heeft en langer in DGK kan blijven.
En anders lijkt me het een goed idee Huub op zijn laatste donderdag fysiek met de grond gelijk te maken. Niet een klapje of een schopje, maar echt zwaar geweld.
Goed voor de kijkcijfers, en het geeft Huub meteen weer een leuk tv-momentje.

Dat afvallen gaat zeker goed komen, kijk maar naar zijn fietsdiscipline.
Hij is al vaker veel afgevallen, probleem is meer het streefgewicht behouden.
  † In Memoriam † maandag 12 maart 2007 @ 16:25:20 #68
128220 Peter6000
pi_47194957
quote:
Idd, en het begint steeds meer users op te vallen. Toen Huub gisteren weer iets persoonlijks van Jaap verscheurde klonk er tussen de " " ook duidelijk minachtig naar Huub door in de COS.

En de redactie corrigeerde hem (geloof ik) ook.
  † In Memoriam † maandag 12 maart 2007 @ 16:29:04 #69
128220 Peter6000
pi_47195137
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 22:12 schreef SpankTheMonkey het volgende:

Als mens vind ik Jaap een hork, maar ik hoop wel dat hij zijn streefgewicht haalt. Verder vind ik Jaap zijn aanwezigheid in De Gouden Kooi erg vermakelijk. Niet alleen omdat hij zo groot is, maar vooral ook omdat hij zich zo tegendraads opstelt. De amusementswaarde van het programma ligt voor mij daardoor nog hoger, en dat is de hoofdreden waarom ik kijk.
Idd, Jaap is ook vermakelijk. "kabouterdrank voor de kabouter"
Ook daarom een toevoeging voor DGK.
  maandag 12 maart 2007 @ 21:53:18 #70
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_47208149
Nou ik begin Jaap zo langzamerhand ook te "steunen"! Qua persoon vind ik hem niet zo heel erg prettig, en dat heeft niets te maken met het feit dat hij dik is maar meer met zijn (vind ik) vreselijke stem en af en toe wat aanhankelijke gedrag richting Brain. Maar dat aanhankelijke richting Brain is misschien ook wel weer te begrijpen gezien het feit dat de rest hem uitkotst! Huub vond ik een tijdje echt leuk! Maar nu.... wat een arrogante kwal is dat geworden zeg!! Hoe hij tegen Jaap doet dat kan gewoon niet! Dat hij Jaap niet mag ok, prima dat kan maar om zo te gaan schelden tegen hem, daar maakt hij Jaap niet belachelijk mee maar eeder zichzelf!!! Echt vreselijk vind ik die opmerkingen richting Jaap! En dan laatst dat Sylvia haar vader is overleden. Naar mijn idee perste Huub er wat tranen uit, en Sylvia is nog niet koud weg of Huub roept al: Ik zeg het is tijd voor een feestje!!! Zoooo walgelijk, maar we zullen het er maar op houden dat dat zijn manier is om "verdriet" te verwerken!

De laatste tijd zou ik zelfs Brain aardiger en leuker vinden dan Huub.... maar dat gaat misschien net iets te ver!

Ik hoop in elk geval dat Jaap zijn doelen bereikt en dat hij zo sterkt blijft zoals hij nu is door zich niet te verlagen naar het niveau van Huub door ook te gaan schelden....
pi_47211234
ja jaap het is eenzaam aan de top van intilligentie
pi_47212455
Fan van Jaap .

Hoe kan een mens fan zijn van zo'n walgelijk dik, vies, lelijk, slap en instabiel persoon als Jaap.
X
X
X
  maandag 12 maart 2007 @ 23:34:30 #73
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_47212805
quote:
Op maandag 12 maart 2007 23:01 schreef BENJOLA het volgende:
  maandag 12 maart 2007 @ 23:39:25 #74
166984 zaadjuh
natasia eng wijf
pi_47212990
quote:
Op maandag 12 maart 2007 23:26 schreef Frasier het volgende:
Fan van Jaap .

Hoe kan een mens fan zijn van zo'n walgelijk dik, vies, lelijk, slap en instabiel persoon als Jaap.
ja ik zit het me ook af te vragen...hoe kan je fan worden van zo een walgelijke vent
maar ik ben dom...wat is jou excuses
  maandag 12 maart 2007 @ 23:56:45 #75
149616 Frau.Pfeffertopf
pi_47213662
quote:
Op maandag 12 maart 2007 10:42 schreef LENUS het volgende:
Ik ben helemaal om, voorheen grote voorkeur voor Huub. Maar sinds zijn kotsen en het gesprek de volgende morgen helemaal fan van Jaap!
quote:
Op maandag 12 maart 2007 16:22 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben ook "fan' van Jaap.
Of nou ja, fan: hij is wel mijn favoriete bewoner van dit moment.

Hij is intelligent, heeft goede ideeën, alleen nog wat moeite ze uit te voeren.
Verder heeft hij humor, en een mooie kwetsbare sociale onbeholpenheid. Maar je ziet duidelijk dat hij zijn best doet zich aan te passen.

Nu wordt hij nog monddood gemaakt, door Huub en Eric, maar er komt een dag dat hij hun verbale trukjes ook in de praktijk zal weten te brengen.

Ik verwacht zeker dat er een nieuwe bewoner in komt, zodat hij backup heeft en langer in DGK kan blijven.
En anders lijkt me het een goed idee Huub op zijn laatste donderdag fysiek met de grond gelijk te maken. Niet een klapje of een schopje, maar echt zwaar geweld.
Goed voor de kijkcijfers, en het geeft Huub meteen weer een leuk tv-momentje.

Dat afvallen gaat zeker goed komen, kijk maar naar zijn fietsdiscipline.
Hij is al vaker veel afgevallen, probleem is meer het streefgewicht behouden.
Niks meer aan toe te voegen
pi_47213841
quote:
Op maandag 12 maart 2007 23:26 schreef Frasier het volgende:
Fan van Jaap .

Schelden doet geen pijn .

ps. Je mag helemaal niet schelden .

Was getekend, Jaap.
X
X
X
  dinsdag 13 maart 2007 @ 00:34:25 #77
36022 Heathen
Its No Game
pi_47214704
Jaap moet dood.
pi_47214866
bart is echt n cutie
pi_47214905
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 00:42 schreef obezzi het volgende:
[afbeelding]
Leuke foto, alleen wel sluikreclame voor Granny Smith appelen.
Audite et alteram partem
  dinsdag 13 maart 2007 @ 08:03:12 #80
137158 Elounda
the world is yours!
pi_47217606
quote:
Op maandag 12 maart 2007 23:01 schreef BENJOLA het volgende:
wat is intilligentie?
Is dat hetzelfde als intaressant?
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 15:41:54 #81
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_47230986
quote:
Op maandag 12 maart 2007 23:56 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:

[..]

[..]

Niks meer aan toe te voegen
Ik zie hier wel iets moois ontstaan tussen Peter6000 en Frau.Pfeffertopf.
En hun kindjes gaan dan natuurlijk Peter en Petronella Pfeffertopf heten.

Maar ook nog even ontopic: Voor iedereen is er nog hoop, zelfs voor Japio. Hij heeft zelfs steun, support (en liefde?) van een op het oog best leuke vrouw als Cora (nee, niet die van Mora, al zou dat een mooie sponsordeal kunnen zijn).
Maar helaas voor Japio zal hij het zonder mijn steun en support moeten stellen, gewoon omdat hij zich een lompe onbehouwen hork heeft betoond, en als een stronteigenwijze niet spreekwoordelijke olifant door de porceleinkast blijft denderen.
Daarnaast heeft ie ook nog eens mijn persoonlijke favoriet Sylvia (degene die zo opvalt door haar klasse en respect) zowel grof beledigd, als op een van haar meest kwetsbare momenten diep gekwetst. Voor mij ben je dan gewoon af.
Als klap op de vuurpijl toonde hij zich zéér onbeschoft naar Huub's huisvriendinnetje Gaby, waarmee hij dus ten overvloede liet zien hoe verheven meneer zich voelt boven anderen.
Hij heeft de toorn van Huub dan ook eerlijk verdiend. Waarbij ik wel wil nuanceren dat het weinig niveau heeft als Huub aleen maar over Jaap's omvang en gewicht blijft bashen. Dat kan inderdaad beter en anders.

Wat mij betreft dondert Japio zo snel mogelijk op uit de Villa, zoekt hij samen met Cora een grote steen om daar de rest van hun leven onder te blijven.
Dag Japio!
Niets is sterker dan dat ene woord!
  † In Memoriam † dinsdag 13 maart 2007 @ 20:12:06 #82
128220 Peter6000
pi_47240674
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 15:41 schreef PietjePuk63 het volgende:
Wat mij betreft dondert Japio zo snel mogelijk op uit de Villa, zoekt hij samen met Cora een grote steen om daar de rest van hun leven onder te blijven.
Dag Japio!
Een denigrerende opmerking.

.
.
.
Ik heb in feedback het volgende gepost mbt die vreselijke foto:
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 08:22 schreef Peter6000 het volgende:
Kan deze foto uit het Jaap support topic.

>> support Jaap c.q. fan topic <<

Dat er mensen denigrerende teksten willen neerzetten is 1 ding, maar zo`n foto is nauwelijks overheen te lezen.

Misschien kan die anders verplaatst worden naar Jaap is zo dik, dat............ topic.
Met een leuke tekst eronder, bijvoorbeeld: Jaap is zo dik, dat een stokbrood rechtop blijft staan, oid.
Geen reactie mogen ontvangen, maar misschien gebeurt er wat als meerdere users reageren.
Dat een fan/ support topic in een overwegend bashtopic omslaat beschouw ik ook als bijzonder hinderlijk en respectloos naar Jaap, en naar de users die achter hèm staan.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 20:13:19 #83
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_47240735
haha die foto van Jabba
Vetklep
pi_47241306
Ik was geen Jaap fan, ik word geen jaap fan. Ik ben zelfs anti Jaap en zeker na de uitzending van vanavond, waarin hij zei dat hij zijn excuses naar Sil NIET meende, maar het zei om van het gezeur af te zijn.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  dinsdag 13 maart 2007 @ 20:36:49 #85
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_47241739
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 20:12 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Een denigrerende opmerking.

And a well deserved one!

Trouwens wel erg typerend dat je de rest van mijn betoog blijkbaar negeert. Zo kijk je dus blijkbaar ook naar DGK: zien wat je wil zien. Dan heb ik een tip voor je: Stop met kijken en streamen, en koop over een week of wat de DVD met de highlights van Japio.
Al denk ik dat die eigenlijk ook wel op een floppy-disc passen....
Niets is sterker dan dat ene woord!
  dinsdag 13 maart 2007 @ 20:44:02 #86
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_47242001
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 20:26 schreef petraa het volgende:
Ik was geen Jaap fan, ik word geen jaap fan. Ik ben zelfs anti Jaap en zeker na de uitzending van vanavond, waarin hij zei dat hij zijn excuses naar Sil NIET meende, maar het zei om van het gezeur af te zijn.
eensch is
  dinsdag 13 maart 2007 @ 21:13:13 #87
167422 Burgundy
By the beard of Zeus!
pi_47243000
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 00:42 schreef obezzi het volgende:
[afbeelding]
  † In Memoriam † dinsdag 13 maart 2007 @ 22:34:52 #88
128220 Peter6000
pi_47246823
Een mooie quote uit de COS van vanavond:
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 22:31 schreef FdW het volgende:
Japio is wel enigszins autistisch, maar groeit figuurlijk en slankt letterlijk af. Keep an eye on Japio, he might surprise you..
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 09:22:03 #89
128220 Peter6000
pi_47255578
Goed gedaan Jaap, vannacht.

Huub loopt constant uit te lokken en denigrerende opmerkingen te maken.
Dan kan hij het terug verwachten (net als Nathanael het van Huub kon terugverwachten).
En Eric is een treurig meelopertje, meelopen met de villafavoriet in de hoop wat kruimeltjes op te kunnen pikken.

Die opmerking over longkanker en longemfyseem mag Huub wat mij betreft terugnemen.
Of anders een bezoekje aan een ziekenhuis, dan leert onze held dit soort opmerkingen ook wel af.
  woensdag 14 maart 2007 @ 11:40:45 #90
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_47259639
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 09:22 schreef Peter6000 het volgende:
Goed gedaan Jaap, vannacht.

Huub loopt constant uit te lokken en denigrerende opmerkingen te maken.
Dan kan hij het terug verwachten (net als Nathanael het van Huub kon terugverwachten).
En Eric is een treurig meelopertje, meelopen met de villafavoriet in de hoop wat kruimeltjes op te kunnen pikken.
Ik heb net het filmpje terug gekeken, het was erg vermakelijk. Huub liet zich wel kennen zeg, meteen bellen met achter het lijkt Nathanael wel. Wat een ongelofelijke hypcoriete huilebalk.

Goed bezig die Jaap, zonder tegenpolen in het huis zou het een saaie boel worden. Wat dat betreft zou het een aderlating zijn voor het programma wanneer 1 van beide moet vertrekken. Hun wrijvingen zorgen voor amusante ontwikkelingen en confrontaties.

Ik zeg Jaap en Huub samen nooit meer naar huis.
  woensdag 14 maart 2007 @ 12:08:58 #91
166545 Cungy
HUUB FTW !
pi_47260624
quote:
AMEN !
Napoleon Bonaparte: "Never interrupt your enemy when he is making a mistake."
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 15:25:16 #92
128220 Peter6000
pi_47267180
Jaap schrijft iedereen die hem schrijft een brief terug, als er een adres bij staat.

Dit zei hij 2 minuten geleden op de streams.
  woensdag 14 maart 2007 @ 15:32:38 #93
36022 Heathen
Its No Game
pi_47267419
Iedere maand een persoon terugschrijven die peterxxxx heet (om zo anoniem te blijven) terugschrijven noem ik niet echt een prestatie.
  woensdag 14 maart 2007 @ 15:41:10 #94
57497 happyme28
I'm so happy
pi_47267737
quote:
Daar was ik ook door geschokt! Dat zijn geen spelletjes mee. Een enge vent is het en niet anders.
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 15:44:24 #95
128220 Peter6000
pi_47267875
WAARSCHUWING... DIT TOPIC IS NIET BEDOELD OM DENIGREREND OVER JAAP, OF OVER ANDERE USERS TE ZIJN. HIERVOOR ZIJN GENOEG ANDERE TOPICS.
DE MODERATIE HEEFT HIER OOK AL WAT VAN GEZEGD, EN ALS DIT DOOR BLIJFT GAAN, WORDT ER BINNENKORT GESNOEID IN DIT TOPIC.
ER IS ZEKER NIET UIT TE SLUITEN DAT ER DAARNA ÉÉN OF MEERDERE BANS ZULLEN VOLGEN.

DUS WEES VERSTANDIG, EN TREK JULLIE CONCLUSIES.
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 11:12 schreef Gert het volgende:

[..]

Het hoort er niet echt thuis, maar dit zijn m.i. niet te vermijden "FOK!-grapjes". Ik zie het niet zitten om tegen dergelijke incidentele lolbroekerij op te moeten gaan treden. Als een heel topic wordt verneukt, gaan we wel snoeien.
Zeuren en Tanj Jaap belachelijk maken kan oa hier:

Hebben jullie ook zo'n medelijden met Jaap ?
[De bewoners] Jaap #2
Jaap is zo dik, dat............
  Admin woensdag 14 maart 2007 @ 18:00:34 #96
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_47272083
jaap was weer lekker de mislukte kleuter aan het uithangen vannacht
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 18:03:28 #97
128220 Peter6000
pi_47272179
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 18:00 schreef Danny het volgende:
jaap was weer lekker de mislukte kleuter aan het uithangen vannacht
Danny, de Huub versus Jaap discussie wordt hier gevoerd: Huub Versus Jaap

En in de post boven je, zie je andere Jaaptopics.
Dit topic is bedoeld voor support en fans.
  Admin woensdag 14 maart 2007 @ 18:37:04 #98
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_47273227
Ik zie in de post boven me een of andere halfbakken waarschuwing van iemand die geen crewlid is. Verder linkjes naar 'medelijden met jaap' (pro jaap), [de bewoners] Jaap #2 (neutraal) en 'jaap is zo dik dat' (grappig topic). Aangezien er al een pro jaap topic is en deze dus dubbel is en er nog geen anti-jaap topic is vraag ik me af waarom dit topic nog open is.
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 18:49:13 #99
128220 Peter6000
pi_47273647
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 18:37 schreef Danny het volgende:
Ik zie in de post boven me een of andere halfbakken waarschuwing van iemand die geen crewlid is. Verder linkjes naar 'medelijden met jaap' (pro jaap), [de bewoners] Jaap #2 (neutraal) en 'jaap is zo dik dat' (grappig topic). Aangezien er al een pro jaap topic is en deze dus dubbel is en er nog geen anti-jaap topic is vraag ik me af waarom dit topic nog open is.
Halfbakken of niet, crewlid of niet, de waarschuwing lijkt wel effect te hebben. Het is een verzoek om ontopic te posten, hooguit iets teveel in gebiedende wijs.

Medelijden is iets heel anders dan fan/ support.

Ik hoop niet dat jij je macht gaat misbruiken om dit topic te sluiten.
  woensdag 14 maart 2007 @ 18:51:07 #100
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_47273727
Zit er nou nog geen slotje op ??

We hebben toch al een Jaap topic ?
(mmm, zie nu danny's berichtje pas )
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: