quote:Op maandag 26 februari 2007 16:54 schreef Katewalker het volgende:
Nu Bart weg is wordt De Gouden Kooi vertegenwoordigd door zes Miljonairs. Je begrijpt het al, het is dus de hoogste tijd voor vers bloed! En dat gaat vanavond gebeuren! . Vanavond om 21:00 uur zal de spraakmakende Jaap De Gouden Kooi betreden. De 24-jarige Jaap is van plan om de Villa op zijn grondvesten te laten schudden. De ruim 200 kilo wegende student betreedt als ambitieus man de Gouden Kooi. Hij wil per direct gaan werken aan zijn overgewicht en zal daarbij begeleid worden door een diëtist en een sportarts. Het zal spannend worden. Hoe ontvangt de groep hem? Met wie zal hij goed door één deur kunnen en met wie absoluut niet? Volg de livestreams om zeker te zijn dat je niks mist! Veel plezier!
quote:Op maandag 26 februari 2007 17:03 schreef Lynn-Live het volgende:
Dit gaat lachen worden, samen met Huub, 'k zie het helemaal zitten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
300kg?????quote:Op maandag 26 februari 2007 17:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoeveel weegtie?
quote:Op maandag 26 februari 2007 17:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoeveel weegtie?
quote:Op maandag 26 februari 2007 17:06 schreef TeChNo2 het volgende:
Jezus al weer een nieuwe... zo komt er nooit eens een eind aan dat programma
Dat is iig goed nieuwsquote:Op maandag 26 februari 2007 17:09 schreef daWeasel het volgende:
Lijkt mij een type corpsbal, denk dat er stevig doorgedronken zal worden door deze knaap. Zal het zeker niet op Nasty en Brainless hebben.
Perfect.......quote:Op maandag 26 februari 2007 17:09 schreef daWeasel het volgende:
Lijkt mij een type corpsbal, denk dat er stevig doorgedronken zal worden door deze knaap. Zal het zeker niet op Nasty en Brainless hebben.
Lijkt me niet als hij onder begeleiding van dietist en sportarts gaat afvallen. Dan mag hij uiteraard niet of nauwelijks drinken. Lijkt me wel een grappige vent die volgens mij met Huub wel zou kunnen lachen. Maar ik ben benieuwd.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:09 schreef daWeasel het volgende:
Je verwoordt precies wat ik ook vind. Het is geen Big Dietquote:Op maandag 26 februari 2007 17:19 schreef Gert het volgende:
Hopelijk is het een interessant persoon, die voor wat leuke ontwikkelingen gaat zorgen in het huis.
Want zijn omvang vind ik geen pluspunt. Ik heb totaal geen zin om naar de vetkwabben van een zweterige dikzak te moeten kijken, en mee te moeten leven met zijnstrijd tegen de kilo's
![]()
Ja wazig doel. Ik zie die gasten alleen maar vreten, zuipen en op hun kont zittten. Maar goed wel leuk een nieuwe..quote:Op maandag 26 februari 2007 17:20 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Je verwoordt precies wat ik ook vind. Het is geen Big Diet![]()
.. jammer dat mensen niet begrijpen dat dat al als grap bedoeld is..quote:Op maandag 26 februari 2007 17:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
DOOR ZIJN GEWICHT EN OMVANG ZAL HET MOEILIJK WORDEN OM LETTERLIJK MET IEMAND ANDERS DOOR ÉÉN DEUR TE KUNNEN
maar als ze verguurlijk bedoelen dan gok ik op huub en erik
(is natuurlijk ook stille hoop)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |