Ja met haar dochter, just the two of us...Hoe toepasselijkquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:17 schreef Kinga het volgende:
Natasia gaat een nummer opnemen?!
Ik was ook helemaal niet overtuigd.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:16 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
... ik wil niemand overtuigen, en Jaap krijgt mij niet overtuigd ...
en zo kijken we gewoon verder naar DGK ..
Dat red ik niet hoor.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:14 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik zit er echt naast!......denk denk...![]()
Huub ook in het begin. Jaap is net als Huub intelligent, dus wie weet. Het is DVK, dus niets is zoals het lijkt....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:17 schreef carpediem23 het volgende:
Jaap valt echt helemaal buiten de groep
Valt tegen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:21 schreef partyyboyy het volgende:
Is dit het nu waar iedereen vanavond op heeft zitten wachten?
Aaaaah wat lief...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:22 schreef noekje het volgende:
Dat was Bart. Die heeft hij 3 mnd geleden leren kennen. Was nog geen echte relatie...
Bummerquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:21 schreef partyyboyy het volgende:
Is dit het nu waar iedereen vanavond op heeft zitten wachten?
Als jij er echt naast zit dan is Cora jouw zus/moeder/vriendin/buurvrouw van het bungalowpark.quote:
Beetje het verhaal van de laatste 3 nieuwkomers hè...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:22 schreef Peter6000 het volgende:
Het is een jongen die hij 3 maanden geleden heeft leren kennen.
3 maanden geleden.
Er moet meer komen, ik voel me beduveldquote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Als jij er echt naast zit dan is Cora jouw zus/moeder/vriendin/buurvrouw van het bungalowpark.
En?
Gemist.quote:
Watte ?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:25 schreef Kinga het volgende:
Amanda domme koe, je kan beter je bek houden
Zei ik...quote:
Begin oktober treedt hij op met een fanfare.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:25 schreef CartWOman het volgende:
Leuke jongen die Bart, maar wat móeten we hiermee? En zij?
Hij heeft het uitgevonden!!!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:26 schreef Suikeroom het volgende:
Is Jaap een autist?
Ze zei niks, ze vroeg.quote:
Alles is hier typisch.........toch?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:26 schreef Leandra het volgende:
Wel tipisch dat niemand in twijfel trekt of dit al dan niet een van de meest recente rommeltjes van Eric was, en dat we over een week nog lezen dat Cora niet echt de vriendin van Jaap kan zijn geweest...
Nou....spanning en sensatie hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:27 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap vraagt of Bart het okay vindt als Eric een gigeloo zou bestellen.![]()
Goede vraag van Jaap.
Hahahahhahaaaaa Schokkend en typicalquote:
die gast kan geen normaal gesprek voeren.. hij stelt zich steeds geforceerd op als interviewer ofzoquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:27 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap vraagt of Bart het okay vindt als Eric een gigeloo zou bestellen.![]()
Goede vraag van Jaap.
Jaap wil Eric z'n gigolo worden?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:28 schreef Boeskooltje het volgende:
Jaap wil Eric van dienst zijn....
Geniaal toch.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:28 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
die gast kan geen normaal gesprek voeren.. hij stelt zich steeds geforceerd op als interviewer ofzohij kan echt niet met mensen omgaan
Idd, maar ik zou er toch echt niet aan moeten denken dat ik na ieder Telefoon, MSN of SMS contact aan mijn hele omgeving moet gaan uitleggen wat de achtergrond daarvan wel niet was...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:27 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Alles is hier typisch.........toch?![]()
Verschil met Huub is alleen dat Huub over sociale vaardigheden beschikt waardoor hij wel aansluiting vond. Jaap is gewoon een ploert met botte manieren waarmee hij iedereen voor het hoofd stoot.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:19 schreef FdW het volgende:
[..]
Huub ook in het begin. Jaap is net als Huub intelligent, dus wie weet. Het is DVK, dus niets is zoals het lijkt....
O, was dat het? Nou, boeiuh.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Begin oktober treedt hij op met een fanfare.
En Eric mag er misschien wel heen.
Hij is ehm sociaal een beetje onhandig.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:28 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
die gast kan geen normaal gesprek voeren.. hij stelt zich steeds geforceerd op als interviewer ofzohij kan echt niet met mensen omgaan
and failsquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:30 schreef Myriam1978 het volgende:
Jaap strikes back met de kamerruil!
nou ...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:30 schreef Myriam1978 het volgende:
Jaap strikes back met de kamerruil!
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:31 schreef Mani89 het volgende:
Huub maakt weer van niks eeen uitgebreide discussie waarin hij Jaap natuurlijk weer finaal voor paal zet omdat Jaap te contactgestoord is om normaal te praten en weer in ze eigen leugens verstrikt raakt .. begint een beetje saai te worden dit constant
Zoals Day zegt...heel spontaan ontstane ruziequote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:31 schreef Peter6000 het volgende:
Het gaat inmiddels over de slaapplaats van Brian.
Heel erg mooi geformuleerd.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:31 schreef FdW het volgende:
Japio is wel enigszins autistisch, maar groeit figuurlijk en slankt letterlijk af. Keep an eye on Japio, he might surprise you..
Daar geloof ik dus niets van no wayquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:31 schreef FdW het volgende:
Japio is wel enigszins autistisch, maar groeit figuurlijk en slankt letterlijk af. Keep an eye on Japio, he might surprise you..
Uhmz... Jaap begon de discussie. Bovendien vergeet je dat Huub, Eric en Jaap even naar "achter" moesten. Deze discussie is zo enorm belachelijk, dat alleen de redaktie dit kon bedenken...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:31 schreef Mani89 het volgende:
Huub maakt weer van niks eeen uitgebreide discussie waarin hij Jaap natuurlijk weer finaal voor paal zet
Brian en Jaap hebben hier uitgebreid over gesproken, en strategieen besproken. Oh nu ik dit typ begint onze dichterquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:31 schreef Peter6000 het volgende:
Het gaat inmiddels over de slaapplaats van Brian.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:33 schreef partyyboyy het volgende:
En Jaap is weer uitgelult door iedereen![]()
Gezelligquote:
Jaap de grote Strateeg!quote:
Huub maakt van een muis een olifant en vergroot alle woorden van Jaap tien keer uit om hem weer op ze fouten te pakken.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:33 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Uhmz... Jaap begon de discussie. Bovendien vergeet je dat Huub, Eric en Jaap even naar "achter" moesten. Deze discussie is zo enorm belachelijk, dat alleen de redaktie dit kon bedenken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |