abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47270161
Het schijnt dat de COSSEN er de laatste dagen er vol van zitten en om het voor iedereen gemakkelijker te maken kan je hier verder discussieren over wat al dan niet terecht is van beide kampen.

go!
Now my death is more than just a sad song.
pi_47270359
ik vind gewoon dat huub zich niet moet aanstellen.. loopt hele tijd jaap te zieken jaap doet wat terug en huub hangt half jankend aan de telefoon. Omdat jaap niet aan de kant wilde gaan. Wtf doet die kabouter dan moeilijk.. dan loopt ie toch lekker om.
pi_47270454
Jaap zou ook aan de kant kunnen gaan, zoals de regels voorschrijven.
Now my death is more than just a sad song.
  FOK!Babe woensdag 14 maart 2007 @ 17:06:50 #4
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_47270504
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 17:02 schreef markthemen het volgende:
ik vind gewoon dat huub zich niet moet aanstellen.. loopt hele tijd jaap te zieken jaap doet wat terug en huub hangt half jankend aan de telefoon. Omdat jaap niet aan de kant wilde gaan. Wtf doet die kabouter dan moeilijk.. dan loopt ie toch lekker om.
Huub heeft hem toch vriendelijk verzocht aan de kant te gaan?
Bovendien deed Jaap het enkel om te zieken.
Huub ziekt terug door hem aan te geven bij de redactie...

I.m.o. lopen ze allebei te zieken en allebei te janken...
pi_47270521
en verder kan huub echt nix fout doen in ogen van sommigen.. bij de uitzending van gister bijvoorbeeld ging die een lekker vrolijk liedje zingen met amanda terwijl silvia ernaast aan t huilen was.. beetje triest als je t mij vraagt. Als jaap dat gedaan zou hebben zou t forum te klein geweest zijn
pi_47270537
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 17:06 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Huub heeft hem toch vriendelijk verzocht aan de kant te gaan?
Bovendien deed Jaap het enkel om te zieken.
Huub ziekt terug door hem aan te geven bij de redactie...

I.m.o. lopen ze allebei te zieken en allebei te janken...
volgens mij loopt huub al wat langer te zieken
  FOK!Babe woensdag 14 maart 2007 @ 17:09:45 #7
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_47270592
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 17:07 schreef markthemen het volgende:

[..]

volgens mij loopt huub al wat langer te zieken
En je punt is nu...?
pi_47270728
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 17:09 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

En je punt is nu...?
dat huub zich niet als een klein kind moet gedragen als iemand heb eens een keer ziekt
pi_47270740
Jaap moet weg! Belachelijk hoe hij gister tegen Huub deed. Ik vind het niet zo gek dat Huub het even teveel werd.
PSV KAMPIOENUHHH
  woensdag 14 maart 2007 @ 17:14:31 #10
155345 vinnieboy
#deadprez4mod
pi_47270742
Ze zijn allebei ziek
Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef yvonne het volgende
dat doe ik alleen bij newbs zoals jij.
pi_47270767
Vind ze alletwee te walgelijk voor woorden,als je dat allemaal voor geld over hebt?
en mijn favo Eric loopt als een loops hondje elke keer achter Huub aan, dus dat is ook al niet leuk meer ook zijn rukscenes maakte mij ziek.En hw moeten ze met deze domme huidige regels(Eruit stemmen en weer nieuwe erin)
een jaar of 15 zo bezig blijven, of tot dat de kijkcijfers en dat zal op deze walgelijke manier niet lang meer duren omlaag gaat zodat John de Mol de uitzendingen stop zet.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  woensdag 14 maart 2007 @ 17:17:28 #12
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_47270850
Jabba moet gewoon ophouden, ging maar door vannacht, echt te zielig
Als ik Huub was had ik hem allang een kopstoot gegeven
  FOK!Babe woensdag 14 maart 2007 @ 17:17:29 #13
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_47270851
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 17:14 schreef markthemen het volgende:

[..]

dat huub zich niet als een klein kind moet gedragen als iemand heb eens een keer ziekt
Lees jij eens terug, want wat je nu zegt slaat helemaal nergens op.
Ik vraag aan je wat het feit dat Huub misschien al langer loopt te zieken te maken heeft met het feit dat ik vind dat Huub en Jaap allebei hetzelfde doen...

Je mag van mij uiteraard en ten alle tijden je punt maken, maar ga dan niet mij lopen quoten en een beetje pretentieus lopen zwaaien alsof je zojuist mijn bewering compleet onderuit hebt geschoffeld...
pi_47270874
Jaap 2 waarschuwingen ! Huub 1 !
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_47270944

PWN3D
  woensdag 14 maart 2007 @ 17:23:24 #16
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47271023
Jaap moet exit. Hij heeft de regels gisteren wel 20x overtreden. De nieuwe regels zijn oa dat je niet de doorgang voor iemand mag blokkeren. Heeft Jaap vele keren gedaan, ondanks alle waarschuwingen van Huub en Eric. Ook heeft Jaap meerdere sigaretten uit de mond van Huub en Eric getrokken en vernield. Ook dat mag niet. Verder was Jaap Eric en Huub constant aan het aanraken ondanks dat ze vele keren aangaven daar niet van gediend te zijn. Toch ging hij door. Een aantal keren toen Huub en Eric wilden bellen trok hij de telefoon uit hun hand.

Huub scheldt Jaap regelmatig uit en dat is wat mij betreft ook laag gedrag, maar valt wél binnen de regels van DGK. Jaap heeft wat mij betreft zo vaak de regels overtreden vannacht, dat een exit haast onvermijdelijk lijkt. Toch zal de redactie hem wel weer houden.
Aan de andere kant is de kans groot dat Jaap over 3 weken er uit wordt gestemd. Dan zijn de makers weer een speler kwijt. Nu kunnen ze hem eruit zetten en zijn plaats door een leuker iemand laten innemen.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_47271143
Respect hoe Huub zich gister nog zo rustig kon houden. Van mij had ie gister allang een klap kunnen vangen.
X
X
X
  FOK!Babe woensdag 14 maart 2007 @ 17:27:51 #18
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_47271164
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 17:27 schreef Frasier het volgende:
Respect hoe Huub zich gister nog zo rustig kon houden. Van mij had ie gister allang een klap kunnen vangen.
Wat dat betreft deed Japio het dan wel weer goed...
  woensdag 14 maart 2007 @ 17:29:11 #19
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47271201
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 17:27 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Wat dat betreft deed Japio het dan wel weer goed...
Niet echt, want hij overtrad dus de regels. Hopelijk wordt hem dat wel even duidelijk gemaakt vanavond.
Ik hoop nog steeds dat ze hem er uit zetten, maar ze zullen wel verder met hem willen.
My soul is painted like the wings of butterflies
  FOK!Babe woensdag 14 maart 2007 @ 17:36:04 #20
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_47271409
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 17:29 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Niet echt, want hij overtrad dus de regels. Hopelijk wordt hem dat wel even duidelijk gemaakt vanavond.
Ik hoop nog steeds dat ze hem er uit zetten, maar ze zullen wel verder met hem willen.
Ik was te onduidelijk
Het was sarcastisch bedoeld alsin; toch nog IETS positiefs, zijn doel om Huub tot het uiterste te tergen had hij wél bijna bereikt.
  Moderator woensdag 14 maart 2007 @ 17:38:23 #21
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_47271470
Ik ben van mening dat Jaap de akties van Huub (wegduwen e.d.) uitlokte, en dat Huub zich nog ingehouden heeft. Een sanctie voor Huub vind ik dus niet terecht.

Verder vind ik dat Jaap stróntvervelend was, maar dat hij de grenzen van de regels heeft opgezocht, en dat het wel erg door een gekleurde bril kijken is om hem hiervoor weg te willen hebben.

Jaap was de afgelopen dagen loslopend wild. Aangezien hij sociaal incapabel lijkt om een normale relatie op te bouwen met de mensen in het huis, lijkt dit terugtreiteren voor hem de enige manier om ervoor te zorgen dat Huub en Eric hem niet meer zo grof behandelen.
Want zij weten nu, dat Jaap heel vervelend terúg kan en zal doen, en dat het straffeloos de hele dag met z'n tweetjes treiteren nu voorbij is. Ze krijgen de bal keihard terug. En wel zó hard dat Huub m.i. gisteren op het randje zat van seriéus fysiek geweld.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_47271564
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 17:38 schreef Gert het volgende:
Ik ben van mening dat Jaap de akties van Huub (wegduwen e.d.) uitlokte, en dat Huub zich nog ingehouden heeft. Een sanctie voor Huub vind ik dus niet terecht.

Verder vind ik dat Jaap stróntvervelend was, maar dat hij de grenzen van de regels heeft opgezocht, en dat het wel erg door een gekleurde bril kijken is om hem hiervoor weg te willen hebben.
Mee eens. Jaap kon het inhoudelijk weer eens niet winnen en uit onmacht gaat hij dan zulke kinderachtige dingen doen.
pi_47271660
Voor de mensen die onzin uitkramen en het niet eens gezien hebben.

http://www.youtube.com/watch?v=UUnabOdzO4E
confrontatie Jaap Huub deel 1
27.48 minuten!

http://www.youtube.com/watch?v=qXE5c3HDjf4
confrontatie Jaap Huub deel 2
34.11 minuten
pi_47271720
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 17:42 schreef TiNo_Flo het volgende:

[..]

Mee eens. Jaap kon het inhoudelijk weer eens niet winnen en uit onmacht gaat hij dan zulke kinderachtige dingen doen.
Ik vind dat huub jaaps gedrag 100% uitgelokt heeft
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_47271761
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 17:45 schreef itsme het volgende:
Voor de mensen die onzin uitkramen en het niet eens gezien hebben.

http://www.youtube.com/watch?v=UUnabOdzO4E
confrontatie Jaap Huub deel 1
27.48 minuten!

http://www.youtube.com/watch?v=qXE5c3HDjf4
confrontatie Jaap Huub deel 2
34.11 minuten
En ik heb het gezien
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')