Huub heeft hem toch vriendelijk verzocht aan de kant te gaan?quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:02 schreef markthemen het volgende:
ik vind gewoon dat huub zich niet moet aanstellen.. loopt hele tijd jaap te zieken jaap doet wat terug en huub hangt half jankend aan de telefoon. Omdat jaap niet aan de kant wilde gaan. Wtf doet die kabouter dan moeilijk.. dan loopt ie toch lekker om.
volgens mij loopt huub al wat langer te ziekenquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Huub heeft hem toch vriendelijk verzocht aan de kant te gaan?
Bovendien deed Jaap het enkel om te zieken.
Huub ziekt terug door hem aan te geven bij de redactie...
I.m.o. lopen ze allebei te zieken en allebei te janken...
En je punt is nu...?quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:07 schreef markthemen het volgende:
[..]
volgens mij loopt huub al wat langer te zieken![]()
Lees jij eens terug, want wat je nu zegt slaat helemaal nergens op.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:14 schreef markthemen het volgende:
[..]
dat huub zich niet als een klein kind moet gedragen als iemand heb eens een keer ziekt![]()
Wat dat betreft deed Japio het dan wel weer goed...quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:27 schreef Frasier het volgende:
Respect hoe Huub zich gister nog zo rustig kon houden. Van mij had ie gister allang een klap kunnen vangen.
Niet echt, want hij overtrad dus de regels. Hopelijk wordt hem dat wel even duidelijk gemaakt vanavond.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat dat betreft deed Japio het dan wel weer goed...
Ik was te onduidelijkquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet echt, want hij overtrad dus de regels. Hopelijk wordt hem dat wel even duidelijk gemaakt vanavond.
Ik hoop nog steeds dat ze hem er uit zetten, maar ze zullen wel verder met hem willen.
Mee eens. Jaap kon het inhoudelijk weer eens niet winnen en uit onmacht gaat hij dan zulke kinderachtige dingen doen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:38 schreef Gert het volgende:
Ik ben van mening dat Jaap de akties van Huub (wegduwen e.d.) uitlokte, en dat Huub zich nog ingehouden heeft. Een sanctie voor Huub vind ik dus niet terecht.
Verder vind ik dat Jaap stróntvervelend was, maar dat hij de grenzen van de regels heeft opgezocht, en dat het wel erg door een gekleurde bril kijken is om hem hiervoor weg te willen hebben.
Ik vind dat huub jaaps gedrag 100% uitgelokt heeftquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:42 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Mee eens. Jaap kon het inhoudelijk weer eens niet winnen en uit onmacht gaat hij dan zulke kinderachtige dingen doen.
En ik heb het gezienquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:45 schreef itsme het volgende:
Voor de mensen die onzin uitkramen en het niet eens gezien hebben.
http://www.youtube.com/watch?v=UUnabOdzO4E
confrontatie Jaap Huub deel 1
27.48 minuten!
http://www.youtube.com/watch?v=qXE5c3HDjf4
confrontatie Jaap Huub deel 2
34.11 minuten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |