Ik merk in de COS steeds meer geluiden op, dat Huub zijn populariteit aan het verliezen is:
De volgende kreten roept hij zo`n 10 keer per dag:
-- "Pak me dan": Het kleine rondspringende alcoholistje dat ook nog eens nicotine-afhankelijk is.
-- "Weet je wat een goede site is FOK.nl en VOL.nl": Alleen al die 2 sites in een tijdsbestek van 10 seconden na elkaar noemen is een belediging voor FOK.
-- "Dan ga je toch naar huis": Nee Huub, ga jij maar naar huis.
Maar dieptepunt was toch wel het Jaaps overleden broer (auto-ongeluk) tegen Jaap te gaan gebruiken. Zijn pestgedrag naar Jaap toe (oa Jaaps uiterlijk bashen) is natuurlijk walgelijk. Hetgeen hem zelf is aangedaan, doet hij nu een ander aan.
Ik weet nog goed hoe Huub huilerig met Ilona buiten zielig stond te doen, en nu vind hij zichzelf natuurlijk heel wat. Als hij echt zo`n held is, kan hij beter Natasia pakken, ipv een bewoner die er net 2 dagen in zit. Maar dat durft dit laffe gedrochtje natuurlijk niet.
HUUB, HET IS TIJD DAT JE NAAR HUIS GAAT.
ALS JE NU GAAT, KAN JE NOG MET OPGEHEVEN HOOFD VERTREKKEN.
JIJ HEBT JE FUNCTIE GEHAD.
Bij deze de aftrap voor een kaartenaktie, waarbij we zijn ego eens ff terug zullen plaatsen op de plaats waar het hoort. Namelijk precies 1 meter 60 boven de stront.
Het is de bedoeling je in dit topic op te geven, en als we dan 50 namen hebben sturen we allemaal 2 kaartjes (onder 2 verschillende namen), op exact dezelfde dag.
Ik denk dat zijn "weet je wat een goede site is, FOK.nl" daarna niet meer te horen zal zijn. Jammer? Ik denk dat we het er allemaal wel mee eens zijn dat het tijd is Huub van zijn voetstuk af te schoppen.