teamleadquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:11 schreef Peter6000 het volgende:
Peter6000
Kopieer deze namen, en zet je eigen naam erbij.
Meerdere keren zelfs.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:08 schreef Peter6000 het volgende:
Als hij echt zo`n held is, kan hij beter Natasia pakken, ipv een bewoner die er net 2 dagen in zit. Maar dat durft dit laffe gedrochtje natuurlijk niet.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:12 schreef Peter6000 het volgende:
Peter6000
Teamlead
Sebasser
Joost
Kopieer deze namen, en zet je eigen naam erbij.![]()
Ga eens je mond spoelen met zeep, en snel.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:15 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ga toch lekker fietsen man Huub is cool
![]()
ik gok zomaar dat Danny echt wel assertief genoeg is om zich te melden als het hem niet aanstaatquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:18 schreef marky het volgende:
Misschien moet je even aan Danny vragen of je de naam van Fok wel mag gebruiken.
Jaquote:
Misschien moet HUUB even aan Danny vragen of hij de naam van Fok wel mag gebruiken.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:18 schreef marky het volgende:
Misschien moet je even aan Danny vragen of je de naam van Fok wel mag gebruiken.
Genuanceerde hatemail wel hoor.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:20 schreef Kerdaben het volgende:
Al die ongefundeerde hatemail komt er sowieso niet doorheen lijkt me
Als we het nou eens verpakken in een love mail?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:20 schreef Kerdaben het volgende:
en als we nu uitleggen waarom hij de hatemail krijgt? dan wel?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:20 schreef Kerdaben het volgende:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:24 schreef HiDiHo het volgende:
Ik haat jou ook Peter6000, misschien kunnen we daar een topic voor starten ??
We hebben altijd nog KLB en FB.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:24 schreef teamlead het volgende:
[..]zolang hij niet in de villa woont niet
en je denkt dat zo'n topic daar wel openblijft?quote:
Ah, dan weet ik dat ook.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:25 schreef Mika25 het volgende:
Ik was een beetje Huub-moe aan het worden wanwege al die alcohol. Maar sinds gisterenavond heeft ie m`n respect weer verdient. Uiteraard blijft ie af en toe irritant, maar 100x mninder dan de zwarte heks en die verkrachter...
Laten we maar weer ontopic gaanquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
en je denkt dat zo'n topic daar wel openblijft?
Signedquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:24 schreef HiDiHo het volgende:
Haat jij peter6000 ook? Kopieer deze namen, en zet je eigen naam erbij.
precies..quote:
quote:
Omdat ie zelf de underdog isquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:31 schreef Rens_Wilders het volgende:
Waarom wil je altijd zo graag voor de underdog/tegen de populaire kandidaten zijn?
quote:
dan leest hij het wel hier zodra hij thuis is en hier zijn applaus in ontvangst wil komen nemenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:35 schreef APK het volgende:
Goeie actie Peet.![]()
Helaas stuur ik uit principe geen mail naar personen in een tv-programma, maar verder vind ik het goed dat Huub te horen krijgt dat niet heel fok.nl blindelings begint te kwijlen als Huub weer eens uit de bocht vliegt.![]()
Wel opschieten trouwens, waarschijnlijk is hij donderdag al weg en dan is al die post voor niks.
Ja dat heb ik ook al duidelijk gemaakt aan een of ander modje, maar ik mocht niet reageren op usersquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:24 schreef HiDiHo het volgende:
Haat jij peter6000 ook? Kopieer deze namen, en zet je eigen naam erbij.
Kom je mijn topic verpesten.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:36 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook al duidelijk gemaakt aan een of ander modje, maar ik mocht niet reageren op users![]()
Nou hebben vele Fok!users niks zinvols in te brengen op Fok!, maar peter6000 is wel heel triest.
In alle posts van hem staat wel: Huub is toch niet interessant, Huub is toch niet leuk...Huub dit ...dat.
Dit is gewoon zeer irritant. Er hebben mensen voor minder een ban gekregen.
Dan moeten ze alle natte Huub-huisvrouwtjes die hem continu bewieroken ook bannen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:36 schreef partyyboyy het volgende:
In alle posts van hem staat wel: Huub is toch niet interessant, Huub is toch niet leuk...Huub dit ...dat.
Dit is gewoon zeer irritant. Er hebben mensen voor minder een ban gekregen.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind je wel een stuk interessanter dan Huub trouwens.
Ik wil je hierin wel gedeeltelijk gelijk geven hoor. Zie mij als Huub en jou als Natasiaquote:[..]
Kom je mijn topic verpesten.
En is het je wel eens opgevallen hoeveel mensen tientallen keren achter elkaar iets negatiefs over Natasia of Brian posten.
Er zijn ook mensen die zich dààr aan ergeren.
slotje !quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:40 schreef teamlead het volgende:
ja hoi.. zullen we gewoon lekker on topic blijven verder?
je bent niet verplicht mee te doen aan deze actie, maar tis ok niet de bedoeling dat dit alsnog het zoveelste huub-aanbiddingstoppic wordt
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:15 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ga toch lekker fietsen man Huub is cool
![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:47 schreef Cahir het volgende:
Lijst van domme mensen:
Peter6000
Teamlead
Sebasser
Joost
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:40 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben weer weg.
Peter6000
Teamlead
Sebasser
Joost
Kopieer deze namen, en zet je eigen naam er niet bij.![]()
Kijk maar eens naar de geschiedenis van DGK, er is al eerder een kaartenactie geweest, maar dan ten gunste van Huub. De helft van de forumbevolking heeft hier aan mee gedaan.quote:
Lijst van domme mensen:
Peter6000
Teamlead
Sebasser
Joost
Lijst van domme mensen:
Peter6000
Teamlead
Sebasser
Joost
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:47 schreef Cahir het volgende:
Lijst van domme mensen:
Peter6000
Teamlead
Sebasser
Joost
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:27 schreef Danny het volgende:
aan een anti-huub actie (evenals een pronatasia, brian of jaap actie) leen ik de naam fok.nl niet. sorry.
wel jammer dat jij ook tot de Sint Huubsekte hoortquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:19 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik gok zomaar dat Danny echt wel assertief genoeg is om zich te melden als het hem niet aanstaat
ieder z'n meug hequote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:30 schreef teamlead het volgende:
wel jammer dat jij ook tot de Sint Huubsekte hoort
Wat kun je daar tegen doen dan?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:27 schreef Danny het volgende:
aan een anti-huub actie (evenals een pronatasia, brian of jaap actie) leen ik de naam fok.nl niet. sorry.
Daar kun je niets tegen doen.quote:
ongetwijfeld mag je niet zomaar namens een bedrijf uitspraken doen. Maar daar weet m'n advocatenkantoor vast en zeker het fijne wel van.quote:
Daar heb je gelijk in, maar ik vraag me af of dat de bedoeling was. Maar zoals ik al zei, een juridische actie (puur theoretisch, want waar hebben we het over) zou heel weinig kans van slagen hebben.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:45 schreef Danny het volgende:
[..]
ongetwijfeld mag je niet zomaar namens een bedrijf uitspraken doen. Maar daar weet m'n advocatenkantoor vast en zeker het fijne wel van.
nee natuurlijk niet...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:46 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar ik vraag me af of dat de bedoeling was.
Iemand kan toch schrijven: 'Huub, wij haten je, afz FOK.NL' en het ondertekenen met een willekeurige achternaam?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:45 schreef Danny het volgende:
ongetwijfeld mag je niet zomaar namens een bedrijf uitspraken doen. Maar daar weet m'n advocatenkantoor vast en zeker het fijne wel van.
In dat geval is er al helemaal niets aan te doen. Maar ook als je weet wie de afzender is, valt er weinig tegen te doen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:48 schreef APK het volgende:
[..]
Iemand kan toch schrijven: 'Huub, wij haten je, afz FOK.NL' en het ondertekenen met een willekeurige achternaam?
Dat zou m'n advocatenkantoor in dat geval uit mogen vechten. ik leen de naam FOK!/fok.nl/fokzine etc. niet aan deze actie. prima als mensen een anti huub kaartje willen sturen, maar dan uit eigen naam en zonder een link naar fok te leggen. Een actie uit naam van FOK! is een actie uit naam van mij, en dan wil ik wel graag zelf achter die actie staan.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:46 schreef Roy_vdm het volgende:
Daar heb je gelijk in, maar ik vraag me af of dat de bedoeling was. Maar zoals ik al zei, een juridische actie (puur theoretisch, want waar hebben we het over) zou heel weinig kans van slagen hebben.
of zonder achternaamquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:48 schreef APK het volgende:
[..]
Iemand kan toch schrijven: 'Huub, wij haten je, afz FOK.NL' en het ondertekenen met een willekeurige achternaam?
Ik geniet altijd van mijn weekend, of ik nou moet werken of nietquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet...
Als Peter er weer is, zal hij vast met een oplossing komen, waardoor mafiamaatjes advocaten ook gewoon van hun weekend kunnen genieten
vind je die vergelijking zelf niet een heel klein iniminibeetje mank gaan?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:50 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat zou m'n advocatenkantoor in dat geval uit mogen vechten. ik leen de naam FOK!/fok.nl/fokzine etc. niet aan deze actie. prima als mensen een anti huub kaartje willen sturen, maar dan uit eigen naam en zonder een link naar fok te leggen. Een actie uit naam van FOK! is een actie uit naam van mij, en dan wil ik wel graag zelf achter die actie staan.
Kan ook uit naam van TS een beetje hakenkruizen op joodse kerkhoven gaan kalken, maar dat zal 'ie ook niet fijn vinden lijkt me zo.
Nee, en het kan me werkelijk mijn tokus jeuken of anderen dat wel vinden. ik sta niet achter deze actie en dus staat fok.nl niet achter deze actie. kunnen we lang of kort over lullen, maar de naam FOK! mag voor deze actie eenvoudigweg niet gebruikt worden.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
vind je die vergelijking zelf niet een heel klein iniminibeetje mank gaan?
Ik begrijp goed wat je bedoelt en als ik een forum als dit zou 'hebben' kan ik me voorstellen dat ik het ook niet leuk zou vinden. Een probleem is dat jij (eigenlijk: je VOF) dan wel de juridische eigenaar bent, maar moeilijk te beoordelen valt of een paar willekeurige fokkers namens dat bedrijf iets zeggen of als forumlid. Ligt er ook aan wat er in de algemene voorwaarden van Fok! staat, ik moet toegeven dat ik die niet heb doorgenomen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:50 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat zou m'n advocatenkantoor in dat geval uit mogen vechten. ik leen de naam FOK!/fok.nl/fokzine etc. niet aan deze actie. prima als mensen een anti huub kaartje willen sturen, maar dan uit eigen naam en zonder een link naar fok te leggen. Een actie uit naam van FOK! is een actie uit naam van mij, en dan wil ik wel graag zelf achter die actie staan.
Kan ook uit naam van TS een beetje hakenkruizen op joodse kerkhoven gaan kalken, maar dat zal 'ie ook niet fijn vinden lijkt me zo.
dat deel van je post bedoelde ik dan ook nietquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:53 schreef Danny het volgende:
[..]
Nee, en het kan me werkelijk mijn tokus jeuken of anderen dat wel vinden. ik sta niet achter deze actie en dus staat fok.nl niet achter deze actie. kunnen we lang of kort over lullen, maar de naam FOK! mag voor deze actie eenvoudigweg niet gebruikt worden.
Okay, dan beloof ik dat deze aktie niet uit FOK.NL`s naam gevoerd zal worden.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:53 schreef Danny het volgende:
[..]
Nee, en het kan me werkelijk mijn tokus jeuken of anderen dat wel vinden. ik sta niet achter deze actie en dus staat fok.nl niet achter deze actie. kunnen we lang of kort over lullen, maar de naam FOK! mag voor deze actie eenvoudigweg niet gebruikt worden.
Wat mij betreft, ik vind deze discussie beroepshalve interessantquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:53 schreef XiChico het volgende:
Zijn jullie allemaal nu niet een klein beetje kleuters? Je zit zelf niet in de kooi, er naar kijken is leuk maar je mag daarnaast ook nog gewoon een leven hebben hoor.
Laat het daar nou net even niet over gaan.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:53 schreef XiChico het volgende:
Zijn jullie allemaal nu niet een klein beetje kleuters? Je zit zelf niet in de kooi, er naar kijken is leuk maar je mag daarnaast ook nog gewoon een leven hebben hoor.
Een actie uit MIJN naam (FOK! is een eenmanszaak en dus is alles uit MIJN naam) waar ik niet achter sta kan ik me wel druk over maken. Beetje hetzelfde als wanneer 80 man een kaartje namens - jouw echte naam - sturen met daarin de melding dat je graag op eric's pik zou willen sabbelen (en dan ga ik er even van uit dat je dat niet wil) en dat half Nederland dan zit te kijken en denkt WTF?!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:54 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat deel van je post bedoelde ik dan ook niet
doe eens niet zo aangebrand man
Zou je ook nog in willen gaan op mijn vraag: wat heb je precies tegen die jongen?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Okay, dan beloof ik dat deze aktie niet uit FOK.NL`s naam gevoerd zal worden.
Eventuele negatieve uitspraken van Huub over FOK.NL zijn voor zijn eigen rekening.![]()
O, ik meen ergens gelezen te hebben dat het een VOF was, excuus.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:58 schreef Danny het volgende:
[..]
(FOK! is een eenmanszaak en dus is alles uit MIJN naam)
dus er gaat ook niet zijdelings aan gerefereerd worden, bv 'eerder stuurden wel al kaarten...' gelul?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:56 schreef Peter6000 het volgende:
Okay, dan beloof ik dat deze aktie niet uit FOK.NL`s naam gevoerd zal worden.
Waarbij het nog extra lastig wordt om aan te tonen dat een eventuele kaartenactie daadwerkelijk is uitgevoerd door users van het forum lijkt me. Er bestaan immers ook nog steeds lurkersquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:54 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Ik begrijp goed wat je bedoelt en als ik een forum als dit zou 'hebben' kan ik me voorstellen dat ik het ook niet leuk zou vinden. Een probleem is dat jij (eigenlijk: je VOF) dan wel de juridische eigenaar bent, maar moeilijk te beoordelen valt of een paar willekeurige fokkers namens dat bedrijf iets zeggen of als forumlid. Ligt er ook aan wat er in de algemene voorwaarden van Fok! staat, ik moet toegeven dat ik die niet heb doorgenomen.
Ben je daar trots op?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:51 schreef Peter6000 het volgende:
Ik neem de volledige verantwoordelijkheid voor deze "illegale" aktie, ik wil je er wel op wijzen dat een eventuele schadevergoeding slechts enkele tientallen euro`s per maand zal bedragen aangezien ik op het sociaal minimum leef.
*********** ******************************************** *********************(gecensureerd)
Van mij mag het afz FOK.NL uit de TT, al moet ik je er wel voor waarschuwen dat ik vermoed dat Huub wel zal gaan weten uit welke hoek deze aktie komt.![]()
Nog 71 aanmeldingen, en dan gaan we een gezamenlijke verzenddatum bepalen.![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |