Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:47 schreef Cahir het volgende:
Lijst van domme mensen:
Peter6000
Teamlead
Sebasser
Joost
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:27 schreef Danny het volgende:
aan een anti-huub actie (evenals een pronatasia, brian of jaap actie) leen ik de naam fok.nl niet. sorry.
wel jammer dat jij ook tot de Sint Huubsekte hoortquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:19 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik gok zomaar dat Danny echt wel assertief genoeg is om zich te melden als het hem niet aanstaat
ieder z'n meug hequote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:30 schreef teamlead het volgende:
wel jammer dat jij ook tot de Sint Huubsekte hoort
Wat kun je daar tegen doen dan?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:27 schreef Danny het volgende:
aan een anti-huub actie (evenals een pronatasia, brian of jaap actie) leen ik de naam fok.nl niet. sorry.
Daar kun je niets tegen doen.quote:
ongetwijfeld mag je niet zomaar namens een bedrijf uitspraken doen. Maar daar weet m'n advocatenkantoor vast en zeker het fijne wel van.quote:
Daar heb je gelijk in, maar ik vraag me af of dat de bedoeling was. Maar zoals ik al zei, een juridische actie (puur theoretisch, want waar hebben we het over) zou heel weinig kans van slagen hebben.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:45 schreef Danny het volgende:
[..]
ongetwijfeld mag je niet zomaar namens een bedrijf uitspraken doen. Maar daar weet m'n advocatenkantoor vast en zeker het fijne wel van.
nee natuurlijk niet...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:46 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar ik vraag me af of dat de bedoeling was.
Iemand kan toch schrijven: 'Huub, wij haten je, afz FOK.NL' en het ondertekenen met een willekeurige achternaam?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:45 schreef Danny het volgende:
ongetwijfeld mag je niet zomaar namens een bedrijf uitspraken doen. Maar daar weet m'n advocatenkantoor vast en zeker het fijne wel van.
In dat geval is er al helemaal niets aan te doen. Maar ook als je weet wie de afzender is, valt er weinig tegen te doen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:48 schreef APK het volgende:
[..]
Iemand kan toch schrijven: 'Huub, wij haten je, afz FOK.NL' en het ondertekenen met een willekeurige achternaam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |