teamleadquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:11 schreef Peter6000 het volgende:
Peter6000
Kopieer deze namen, en zet je eigen naam erbij.
Meerdere keren zelfs.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:08 schreef Peter6000 het volgende:
Als hij echt zo`n held is, kan hij beter Natasia pakken, ipv een bewoner die er net 2 dagen in zit. Maar dat durft dit laffe gedrochtje natuurlijk niet.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:12 schreef Peter6000 het volgende:
Peter6000
Teamlead
Sebasser
Joost
Kopieer deze namen, en zet je eigen naam erbij.![]()
Ga eens je mond spoelen met zeep, en snel.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:15 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ga toch lekker fietsen man Huub is cool
![]()
ik gok zomaar dat Danny echt wel assertief genoeg is om zich te melden als het hem niet aanstaatquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:18 schreef marky het volgende:
Misschien moet je even aan Danny vragen of je de naam van Fok wel mag gebruiken.
Jaquote:
Misschien moet HUUB even aan Danny vragen of hij de naam van Fok wel mag gebruiken.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:18 schreef marky het volgende:
Misschien moet je even aan Danny vragen of je de naam van Fok wel mag gebruiken.
Genuanceerde hatemail wel hoor.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:20 schreef Kerdaben het volgende:
Al die ongefundeerde hatemail komt er sowieso niet doorheen lijkt me
Als we het nou eens verpakken in een love mail?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:20 schreef Kerdaben het volgende:
en als we nu uitleggen waarom hij de hatemail krijgt? dan wel?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:20 schreef Kerdaben het volgende:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:24 schreef HiDiHo het volgende:
Ik haat jou ook Peter6000, misschien kunnen we daar een topic voor starten ??
We hebben altijd nog KLB en FB.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:24 schreef teamlead het volgende:
[..]zolang hij niet in de villa woont niet
en je denkt dat zo'n topic daar wel openblijft?quote:
Ah, dan weet ik dat ook.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:25 schreef Mika25 het volgende:
Ik was een beetje Huub-moe aan het worden wanwege al die alcohol. Maar sinds gisterenavond heeft ie m`n respect weer verdient. Uiteraard blijft ie af en toe irritant, maar 100x mninder dan de zwarte heks en die verkrachter...
Laten we maar weer ontopic gaanquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
en je denkt dat zo'n topic daar wel openblijft?
Signedquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:24 schreef HiDiHo het volgende:
Haat jij peter6000 ook? Kopieer deze namen, en zet je eigen naam erbij.
precies..quote:
quote:
Omdat ie zelf de underdog isquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:31 schreef Rens_Wilders het volgende:
Waarom wil je altijd zo graag voor de underdog/tegen de populaire kandidaten zijn?
quote:
dan leest hij het wel hier zodra hij thuis is en hier zijn applaus in ontvangst wil komen nemenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:35 schreef APK het volgende:
Goeie actie Peet.![]()
Helaas stuur ik uit principe geen mail naar personen in een tv-programma, maar verder vind ik het goed dat Huub te horen krijgt dat niet heel fok.nl blindelings begint te kwijlen als Huub weer eens uit de bocht vliegt.![]()
Wel opschieten trouwens, waarschijnlijk is hij donderdag al weg en dan is al die post voor niks.
Ja dat heb ik ook al duidelijk gemaakt aan een of ander modje, maar ik mocht niet reageren op usersquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:24 schreef HiDiHo het volgende:
Haat jij peter6000 ook? Kopieer deze namen, en zet je eigen naam erbij.
Kom je mijn topic verpesten.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:36 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook al duidelijk gemaakt aan een of ander modje, maar ik mocht niet reageren op users![]()
Nou hebben vele Fok!users niks zinvols in te brengen op Fok!, maar peter6000 is wel heel triest.
In alle posts van hem staat wel: Huub is toch niet interessant, Huub is toch niet leuk...Huub dit ...dat.
Dit is gewoon zeer irritant. Er hebben mensen voor minder een ban gekregen.
Dan moeten ze alle natte Huub-huisvrouwtjes die hem continu bewieroken ook bannen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:36 schreef partyyboyy het volgende:
In alle posts van hem staat wel: Huub is toch niet interessant, Huub is toch niet leuk...Huub dit ...dat.
Dit is gewoon zeer irritant. Er hebben mensen voor minder een ban gekregen.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind je wel een stuk interessanter dan Huub trouwens.
Ik wil je hierin wel gedeeltelijk gelijk geven hoor. Zie mij als Huub en jou als Natasiaquote:[..]
Kom je mijn topic verpesten.
En is het je wel eens opgevallen hoeveel mensen tientallen keren achter elkaar iets negatiefs over Natasia of Brian posten.
Er zijn ook mensen die zich dààr aan ergeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |