Vraagje aan de mods : Blijven jullie deze termen gewoon accepteren ?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:33 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Waarmee alle vooroordelen weer eens bevestigd worden.
Nu nog even die ex-gorilla van haar die Evert Santegoeds komt opwachten en het plaatje is weer compleet.![]()
Nee, het is niet alleen een observatie.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:41 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
het is geen selectieve verontwaardeging.. slechts een observatie
Dat mag gewoon aangezien Heilige Huub het ook doet.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:48 schreef maril het volgende:
er word met name over Jaap heel denigrerend geschreven omtrent zijn gewicht, is dat ook niet een vorm van discriminatie.
Ja een vreselijk mannetje die Huub, snap niet dat hij zo popie is.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:57 schreef APK het volgende:
[..]
Dat mag gewoon aangezien Heilige Huub het ook doet.![]()
Nee. Voor die user is, na diverse waarschuwingen, gisteren een ban aangevraagd, hij post hier de komende week niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Vraagje aan de mods : Blijven jullie deze termen gewoon accepteren ?
Tip: maak een topicrapport als een user zich (erg) misdraagt. Mods, en evt (F)A's, zien die direct, zodra ze het forum op gaan. Dat is minder werk, en ook sneller. Shmoopy is namelijk niet de enige FA; bans worden door alle FA's uitgedeeld. Ook in dit geval was het een andere FA die de ban gegeven heeft.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:17 schreef Prospera het volgende:
Shmoopy heeft alle posts al, inclusief het KKK idee om de Winnie Mandela look a like te laten branden op een kruis in de tuin.
Daar valt over te twisten. Gewicht / omvang wordt niet genoemd in de discriminatiewet (algemene wet gelijke behandeling). En (ook) op FOK! mag je de wet niet overtreden, maar verder mag er heel veel. Het is ook een beetje de "kleur" van dit forum. Het is soms wat rauw, en van de straat, maar het is in ieder geval niet doodgemodereerd. Er zijn ook fora waar vrijwel niets mag.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:48 schreef maril het volgende:
Er is hier woensdag een extra topic neergezet omtrent dicrimenerende opmerkingen , ik proef nergens uit sommige reacties dat jullie je daar nu echt mee bezighouden er word met name over Jaap heel denigrerend geschreven omtrent zijn gewicht, is dat ook niet een vorm van discriminatie.
Dank je, ik begrijp dat jullie de_kolonel een weekban hebben gegeven. Maar ik zojuist onderstaande posts, en weer die gorilla-uitspraak en jungle toespeling :quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee. Voor die user is, na diverse waarschuwingen, gisteren een ban aangevraagd, hij post hier de komende week niet.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:01 schreef de_kolonel het volgende:
Ik log pas net in. Is er nog wat spectaculairs gebeurd?
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:13 schreef de_kolonel het volgende:
Raar, als ik Natasia zie liggen zit er een grote deuk in haar voorhoofd. Zou dat door die ex-gorilla van haar komen?
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:34 schreef de_kolonel het volgende:
Nathasia's moeder woont in de Jungle.......
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:51 schreef de_kolonel het volgende:
Ik snap trouwens echt niet hoe iemand van Nederland terug kan verhuizen naar de jungle van Suriname.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:34 schreef Duderinnetje het volgende:
de_kolonel blijft racistisch te keer gaan in DGK, ondanks een waarschuwing. Week weg.
thanksquote:Op zondag 4 maart 2007 00:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb je al gezoend in je Fobo.... daar krijg je vast weinig "thnx 4 de slotjes" briggies![]()
De eerdere COSsen kloppen op 1 na wel allemaal: [COS #669] Zonder titel zou # 671 moeten zijn.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is een beetje puinhoop geworden met de nummering van de COS. Kan een lief modje helpen de rotzooi op te ruimen. De grootste smeerlap ben ik wel, ik heb zojuist geopend :
[COS # xxx] twijfel over de regels
Ook eerdere COSSEN kloppen niet allemaal.
Oh damn.... het idee alleen alquote:Op zondag 4 maart 2007 18:23 schreef APK het volgende:
Maar euh, zeg eens...
Waarom mag die kolonel gewoon doorposten
Is dat ook nieuw beleid?
Ik heb namelijk ook wel zin om even vet los te gaan. [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |