heejjj john wat bied je?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:32 schreef de_kolonel het volgende:
Cindy, jij hoort op 10.
Groeten, John!
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:34 schreef avonne het volgende:
Serieus, mede fokkertjes.
Andere fokkers lezen de COSsen morgen om te lezen wat er in de villa gebeurd is.
Ze hebben geen zin om pagina's persoonlijke berichten te lezen, of andere dingen die niets met de streams te maken hebben.
Ga daarvoor naar een ander topic, en voor gezellig met elkaar kletsen en zwaaien naar de Slow Chat.
sjago......quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:34 schreef avonne het volgende:
Serieus, mede fokkertjes.
Andere fokkers lezen de COSsen morgen om te lezen wat er in de villa gebeurd is.
Ze hebben geen zin om pagina's persoonlijke berichten te lezen, of andere dingen die niets met de streams te maken hebben.
Ga daarvoor naar een ander topic, en voor gezellig met elkaar kletsen en zwaaien naar de Slow Chat.
Ik bied je een nacht vol passie, genot en liefde.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:35 schreef cindy10 het volgende:
[..]
heejjj john wat bied je?
als ik hetzelfde krijg als natasia blijf ik wel 10 jaar zitten hoor!![]()
das niet genoeg,ik wil veel bling bling,en om ontopic te blijven(gezien de schoolmeester hier...) wat is het stil op de streams he?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:36 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Ik bied je een nacht vol passie, genot en liefde.
Ach lieverd, jij krijgt vanzelf een naamtopic waar iedereen gedichtjes voor je kan schrijvenquote:
Het zijn allemaal kutnewbiesquote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:36 schreef avonne het volgende:
kutnewbee
'quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ach lieverd, jij krijgt vanzelf een naamtopic waar iedereen gedichtjes voor je kan schrijven![]()
En anders PM je me even, verzin ik nog een paar prachtige lijnen voor je![]()
COS is gewoon bedoelt voor ontopic stream geneuzel, en niet voor cindy10 aanbidden...
avonne heeft gewoon een beetje 100% gelijk,,,
Ga slapen tante Truus, morgen weer lekker aan de bessen-jenever....quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:40 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Ga slapen tante Truus, morgen weer lekker aan de bessen-jenever....![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:37 schreef cindy10 het volgende:
ook leuk kennis te maken,vuile groffe klote boer
ajbquote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:38 schreef kleinzusje het volgende:
Avonne probeert het een paar keer op een vriendelijke manier te vragen. Het is echt niet leuk om de SC en de COS door elkaar te halen. Zeker nu het zo druk is om bij te lezen. Misschien toch een tip om te verplaatsen naar het andere topic . Dank
En nóg zo een!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:38 schreef kleinzusje het volgende:
Avonne probeert het een paar keer op een vriendelijke manier te vragen. Het is echt niet leuk om de SC en de COS door elkaar te halen. Zeker nu het zo druk is om bij te lezen. Misschien toch een tip om te verplaatsen naar het andere topic . Dank
Hou je aan de regels van het forum en je bent welkom, newbee.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:42 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
En nóg zo een!
Wie heeft bejaardentehuis zorgvliet wakker gemaakt? en wie heeft het ooit in zijn botte harses gehaald om daar internet aan te leggen.
woordenboek of niet,ben niet van plan een heel woordenboek te gaan alvorens een forum te betreden.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Hee, doe eens ff normaal, als je het woord "kutnewbie" niet kent dan stel ik voor dat je ff in Het Officiële Fok!woordenboek gaat kijken voor je je beledigd voelt om die term.
Het staat er gewoon in.
Tevens zitten we in de COS, dat staat voor Commentaar Op Streams, deze zijn zodat er over de streams geklept kan worden zodat anderen dat kunnen teruglezen
Voor slap geouwehoer en ander zaken is er de SC.... de SlowChat, daar stoor je niemand.
Een geintje in de COS is leuk maar als het te lang doorgaat wordt het vervelend, Avonne heeft jullie daar op een normale wijze op gewezen en dan kun je daar ook normaal op reageren.
Loop eens niet zo de koorknaap uit te hangen a.u.b.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Jongens serieus, hou het even gezellig hier...
De COS is gewoon bedoeld voor het lullen over de streams
Anders zou dit hele topic niet in DGK staan,
Avonne heeft gelijk...
D'r zijn mensen die COS nalezen in plaats van simpele kutvragen te stellen omdat ze te lui zijn 2 pagina's terug te lezen.
Laten we voor diegene dus de COS een beetje ontopic houden en verder gelul of geflame elders doen....
In de SCquote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:38 schreef kleinzusje het volgende:
ik hierquote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:43 schreef avonne het volgende:
[..]
Hou je aan de regels van het forum en je bent welkom, newbee.
ontopic
Je lijkt Jaap wel
Dude, ik ben al sinds ik hier in DGK rondspook een enthousiaste lezer van je posts, vind je een van de leukere userts hier...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:44 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Loop eens niet zo de koorknaap uit te hangen a.u.b.
Zoek dan lekker een ander forum want Kutnewbie hoort gewoon bij fok, en dat je er voor uitgemaakt wordt hoort ook bij fok.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:43 schreef cindy10 het volgende:
[..]
woordenboek of niet,ben niet van plan een heel woordenboek te gaan alvorens een forum te betreden.
daarbij kan je lullen wat je wil,maar het woord kutnewbee vind ik ook geen normale taal.
trek dus niets terug van wat ik eerder erop antwoorde![]()
Is er al een deel 3quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, deze zijn ook wel geschikt voor: [Loverscorner # 3] Kwaliteitsknuffelhoek voor FOK!kers
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:42 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
En nóg zo een!
Wie heeft bejaardentehuis zorgvliet wakker gemaakt? en wie heeft het ooit in zijn botte harses gehaald om daar internet aan te leggen.
je deed er zelf ander ook leuk aan mee? jij als vaste forum bezoeker?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dude, ik ben al sinds ik hier in DGK rondspook een enthousiaste lezer van je posts, vind je een van de leukere userts hier...
Maar je moet toch toegeven dat mensen die de COS gaan nalezen NIET geinterresseerd zijn in onze gedichten voor cindy10 ?
ONTOPIC: iedereen ligt in bed en slaapt zacht...
Eric heeft geloof ik nog even Huub een nachtzoentje gegeven... maar dit was em weer voor vannacht...
get off your high horsequote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:43 schreef avonne het volgende:
[..]
Hou je aan de regels van het forum en je bent welkom, newbee.
bij fok hoort zowieso grove taal,dus wen maar aan de mijne dan....quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zoek dan lekker een ander forum want Kutnewbie hoort gewoon bij fok, en dat je er voor uitgemaakt wordt hoort ook bij fok.
Dude,quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dude, ik ben al sinds ik hier in DGK rondspook een enthousiaste lezer van je posts, vind je een van de leukere userts hier...
Maar je moet toch toegeven dat mensen die de COS gaan nalezen NIET geinterresseerd zijn in onze gedichten voor cindy10 ?
ONTOPIC: iedereen ligt in bed en slaapt zacht...
Eric heeft geloof ik nog even Huub een nachtzoentje gegeven... maar dit was em weer voor vannacht...
hallo.....ik hoop niet dat je op veel commentaar wacht, iedereen slaapt in de Villa.quote:
Krijg een ban lieve kolonelquote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:40 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Ga slapen tante Truus, morgen weer lekker aan de bessen-jenever....![]()
Ik begon er geloof ik mee...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:49 schreef cindy10 het volgende:
[..]
je deed er zelf ander ook leuk aan mee? jij als vaste forum bezoeker?
hahaha je kwam anders over alsof je al langer deelnam,maar vooruit,ben de slechtste niet....quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik begon er geloof ik mee...
Begrijp me niet verkeerd, ik vond het hilarisch...
En mijn posts zijn ook absoluut niet onaardig tegen jou of al die andere users die gezellig meededen bedoelt...
Al helemaal niet tegen jou natuurlijk want jij bent mijn doessie...![]()
Maar avonne heeft wel gelijk als ze zegt dat dit niet de plek is voor zulks postgedrag...
En wederom ga ik offtopic![]()
ps. vaste forum bezoeker? lieverd ik sta nog geen 2 maanden geregistreerd...![]()
Je bent met recht een van mijn favoriete usertsquote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:50 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Dude,
Je hebt fucking gelijk maar een beeje brairie op zijn tijd hoort er gewoon bij. We zijn geen robots met een scriptje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |