Ja inderdaad! Met het andere haar was het wel mooi, met de pony.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat bedoel ik moet je dat zien. haar voorhoofd loopt tot halverwege haar hoofd.
Ik huil bij een tekst van Brianquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:00 schreef Dark het volgende:
Brian kan huilen bij een tekst van Tupac.
Ik ook, maar waarschijnlijk om een heel andere reden..quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:00 schreef Dark het volgende:
Ik bij het opzeggen van de poetry van Hdnkkk.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:00 schreef Dark het volgende:
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ook, maar waarschijnlijk om een heel andere reden..
Lees ff de Cossen terug, daar zijn ze voor.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:01 schreef de_kolonel het volgende:
Ik log pas net in. Is er nog wat spectaculairs gebeurd?
Nee, als hij eindelijk een keer klaar komtquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:00 schreef Dark het volgende:
mss kunnen ze de volgende keer beter bij haar wenkbrauwen beginnen, dan valt haar voorhoofd niet zo op!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:02 schreef noekje het volgende:
Och Jezus, dat haar. Ik het zie het nu pas goed. Ze lijkt op een angry bold black man.
Patricia, ga je schamen. Geen wonder dat ze niet zo vlug waren met betalen.
Toch wel erg he beequeen, dat je dit dagelijks zoveel keer moet herhalen. Of heb je er een sneltoets van gemaakt?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lees ff de Cossen terug, daar zijn ze voor.
Misschien expresquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:02 schreef noekje het volgende:
Och Jezus, dat haar. Ik het zie het nu pas goed. Ze lijkt op een angry bold black man.
Patricia, ga je schamen. Geen wonder dat ze niet zo vlug waren met betalen.
Was dat maar waar.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Toch wel erg he beequeen, dat je dit dagelijks zoveel keer moet herhalen. Of heb je er een sneltoets van gemaakt?
![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Toch wel erg he beequeen, dat je dit dagelijks zoveel keer moet herhalen. Of heb je er een sneltoets van gemaakt?
![]()
Brian heeft toegegeven dat hij heeft geneukt zonder condoom, Eric heeft hem daarover aangesproken en vervolgens heeft Brian weer geprobeerd de schuld in Amanda haar schoenen te schuiven.........ennuhhhhhhhh, Brian is NIET jaloers, maar wil wel weer graag zonder condoom sexen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:01 schreef de_kolonel het volgende:
Ik log pas net in. Is er nog wat spectaculairs gebeurd?
Top!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:06 schreef Dark het volgende:
[..]
Brian heeft toegegeven dat hij heeft geneukt zonder condoom, Eric heeft hem daarover aangesproken en vervolgens heeft Brian weer geprobeerd de schuld in Amanda haar schoenen te schuiven.........ennuhhhhhhhh, Brian is NIET jaloers, maar wil wel weer graag zonder condoom sexen.
van mij mocht die gisteren al wegquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:07 schreef eeff het volgende:
Jaap gaat het niet redden daar....
Jaap moet huilend de kooi verlaten en daarna rechtstreeks naar een kliniek.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:08 schreef Sporti het volgende:
[..]
van mij mocht die gisteren al wegwat een miscast die gast
![]()
Jack??quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:08 schreef Dark het volgende:
Ze gaan Koppensnellers kijken !!!!!!!!!!! Wat zou er komen?
Die saaie Spijkerman met zijn flauwe grappen......quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:08 schreef Dark het volgende:
Ze gaan Koppensnellers kijken !!!!!!!!!!! Wat zou er komen?
Ze houden alleen elkaar en Jaap over als kindjes van god en Godfatherquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:10 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ach, kijk Natasja lekker tegen Brian aanschurken .... dit wil ze zó graag
De manier waarop, daar gaat het om.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:11 schreef Kinga het volgende:
We zeggen dat Brian een player is, maar Huub kan er ook wat van hoor.
Grappen over DGK zijn altijd leuk, zeker als ze er zelf naar kunnen kijken,,,,,,,,,,zoals het mozaik uit de dushi neuken?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:10 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Die saaie Spijkerman met zijn flauwe grappen......
Wil je a.j.b. die 2 niet met elkaar vergelijkenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:11 schreef Kinga het volgende:
Klopt !! tis alleen wel handig dat ik (hoef en niet altijd mee eens tezijn)snap wat hij zegtquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:11 schreef Kinga het volgende:
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De manier waarop, daar gaat het om.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
Volgens mij is er toch een sport die op het lijf van Jaap is geschreven, hij is jong genoeg, hoeft er niet voor af te vallen, heeft wel training nodig, kan geregeld worden voor een miljonair. kan er wereldberoemd mee worden en zal gerespecteerd worden door miljoenen fans:
SUMO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |