Daar kan ik me ECHT heel weinig bij voorstellen...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:48 schreef Sporti het volgende:
Alles wat echt smaak heeft lust Jaap niet![]()
Nou ik houd ook niet van sushi saus, sowieso al niet van sushiquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:48 schreef Sporti het volgende:
Alles wat echt smaak heeft lust Jaap niet![]()
Daar ben ik ook niet zo handig inquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:48 schreef Frosting het volgende:
Waar de bewoners niet met stokjes kunnen etenb
Daar gaat je sushi date...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:49 schreef petraa het volgende:
ik lust het ook niet
Jammie.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Wasabi
Is dat die soort van mosterd die je krijgt, dat is zooo lekker .. Zo ja thanksquote:
Fantaquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:51 schreef beequeen het volgende:
Huub heeft weer een mooi verhaal hoe de wijn gemaakt wordt.![]()
Die hangt aan een paal.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:52 schreef Frosting het volgende:
Waar is Silvia?
Hangt aan een paal ergens buiten het huisquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:52 schreef Sporti het volgende:
Je ziet Jaap denken ik lust wel een hamburger of ................4....5![]()
Paaldansen?quote:
paaldans-wedstrijdquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:52 schreef Frosting het volgende:
Waar is Silvia?
Ik herstelde mezelf alquote:
Leukste aan Huub, wat mij betreft, dat hij een weetjes type isquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:51 schreef beequeen het volgende:
Huub heeft weer een mooi verhaal hoe de sap gemaakt wordt.![]()
ik hou niet van vis. Ontopic. Wat is er met het haar van Zdngmw gebeurd pfffff.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar gaat je sushi date...
Ik vind het nogal meevallen hoor, Jaap zei alleen maar dat hij de saus niet lekker vond.
Dat bedoel ik moet je dat zien. haar voorhoofd loopt tot halverwege haar hoofd.quote:
Je zal maar iets moeten labelen en geen idee hebben hoe het moet...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:57 schreef Dark het volgende:
Amanda wil etiketles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |