Ik durf zelfs te stellen dat het hem juist meer mens maakt.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:11 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
Jaap mag dan wel dik zijn, maar dat maakt hem daarom niet minder mens
Maar is Huub dan niet arrogant soms? ... die waant zich God op aarde Kan alles wat hij tegen Jaap zegt soms door de beugel?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:19 schreef itsme het volgende:
Dat jaap niet populair is heeft niet met zijn dik zijn te maken (maar meer met zijn arrogantegedrag.
Welk respect en normen en waarden houdt Jaap er op na?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:11 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
Voortdurend is hij het mikpunt van de puberale grappen en grollen van aartsrivaal Huub [afbeelding] die daarbij geen spaan van hem heel laat en alle grenzen van respect, normen en waarden finaal aan de kant gooit.
De eerste avond hebben Huub, Jaap en Sylvia iets van 5-6 uur met elkaar gepraat. De derde of vierde avond was er ook een lang gesprek.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:28 schreef MissSomebody het volgende:
Goede actie.![]()
Ik ben wel Huub fan maar vind wel dat hij te ver gaat om Jaap zo vaak op dezelfde manier te kleineren. Ik word er zelfs een beetje moe van en zet de stream uit zo gauw het begint.![]()
Misschien is het een manier van Huub om Jaap "los" te krijgen maar hij zou het eens over een andere boeg kunnen gooien door gewoon eens een normaal gesprek met hem aan te gaan...........wie weet komt het nog.........![]()
OK, Jaap is niet volmaakt, daar geef ik je helemaal gelijk in.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:28 schreef avonne het volgende:
[..]
Welk respect en normen en waarden houdt Jaap er op na?
Dat hij een aantal malen Sylvia backup belooft als zij hem pijpt?
Dat hij elke dag naar Amanda zit te gluren als zij zich douchet of omkleedt?
Dat hij al het bezoekend personeel (Carlos, Kraaijenhof, Tilly, etcetera) telkens weer betitelt als "amateurs"?
Dat hij Gaby pest met denigrerende opmerkingen en haar uitgebreid bekijkt als ze onder de douche staat?
Dat hij van Sylvia EIST dat ze alle details vertelt over haar vaders situatie?
Laat ik het eenvoudig zeggen. Kleine etterbakjes als Huub zijn waarschijnlijk de enige mensen die nog de moeite nemen om hem op zijn fouten te wijzen. Andere mensen geven het gewoon op bij zo'n hopeloos geval.
Ben je zelf ook "volslank"?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:11 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
Jaap mag dan wel dik zijn, maar dat maakt hem daarom niet minder mens en ik vind dat het de hoogste tijd is om Jaap openlijk te steunen d.m.v. dit topic [afbeelding]
Ik moet bekennen dat veel langs me heengaat omdat ik de streams niet volg.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:35 schreef avonne het volgende:
Trouwens, zal Cora leuk vinden, als zijn sexistische praat, zijn avances naar Sylvia en Amanda, en zijn beschrijving van het hoertje dat hij wil bestellen.
Als Jaap zegt dat ie GOD is, durft ie dat te beweren met droge ogen en zonder alcohol! Die gozer spoort niet....en die vergelijking van jou gaat ook niet op;quote:Maar is Huub dan niet arrogant soms? ... die waant zich God op aarde
Kijk en daar was ik dus ook bang voor.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:37 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat veel langs me heengaat omdat ik de streams niet volg.
Het is duidelijk dat Jaap ook gedrag tentoonspreidt dat niet door de beugel kan.
vind het goed trouwens dat je dat ook toe durft te gevenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:37 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat veel langs me heengaat omdat ik de streams niet volg.
Het is duidelijk dat Jaap ook gedrag tentoonspreidt dat niet door de beugel kan.
toegeven achteraf.......net zoals Jaap eindeloos doet!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:40 schreef itsme het volgende:
[..]
vind het goed trouwens dat je dat ook toe durft te geven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |