abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 maart 2007 @ 20:11:39 #1
149616 Frau.Pfeffertopf
heeft een eigen cheer smiley!
pi_47132843
Hoewel ik merk dat op dit forum de voorkeur duidelijk naar Huub uitgaat, leek het me toch een heel zinnig idee om een support c.q. fan topic voor Jaap aan te maken. Op deze wijze kunnen we hem een hart onder de riem steken.

Want het is duidelijk dat Jaap het niet gemakkelijk heeft.
Voortdurend is hij het mikpunt van de puberale grappen en grollen van aartsrivaal Huub die daarbij geen spaan van hem heel laat en alle grenzen van respect, normen en waarden finaal aan de kant gooit.

Jaap mag dan wel dik zijn, maar dat maakt hem daarom niet minder mens en ik vind dat het de hoogste tijd is om Jaap openlijk te steunen d.m.v. dit topic

Andere topics:

Deel 1: [De bewoners] Jaap
Deel 2: [De bewoners] Jaap #2
[COS # 771] Huubs walgelijke pestgedrag naar Jaap
Hebben jullie ook zo'n medelijden met Jaap ?

[ Bericht 8% gewijzigd door Frau.Pfeffertopf op 10-03-2007 20:58:13 ]
pi_47132932
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_47132945
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 20:11 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
Jaap mag dan wel dik zijn, maar dat maakt hem daarom niet minder mens
Ik durf zelfs te stellen dat het hem juist meer mens maakt.
Audite et alteram partem
  zaterdag 10 maart 2007 @ 20:17:14 #4
149616 Frau.Pfeffertopf
pi_47133018
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 20:14 schreef kleinzusje het volgende:
Ga ergens anders de boel onderkotsen, wil je?
pi_47133110
Dat jaap niet populair is heeft niet met zijn dik zijn te maken (maar meer met zijn arrogante gedrag.
pi_47133191
ik vind die tientonner een grote sukkel!
ik hoop dat hij er snel uitgedonderd wordt
  zaterdag 10 maart 2007 @ 20:26:11 #7
149616 Frau.Pfeffertopf
pi_47133344
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 20:19 schreef itsme het volgende:
Dat jaap niet populair is heeft niet met zijn dik zijn te maken (maar meer met zijn arrogante gedrag.
Maar is Huub dan niet arrogant soms? ... die waant zich God op aarde Kan alles wat hij tegen Jaap zegt soms door de beugel?

Als Jaap een Marokkaan was geweest en daarmee werd getreiterd dan was het spreekwoordelijke huis te klein. Maar iemand, die dik is mag wel worden gediscrimineerd? Meten met twee maten vind ik dat.
pi_47133409
Goede actie.
Ik ben wel Huub fan maar vind wel dat hij te ver gaat om Jaap zo vaak op dezelfde manier te kleineren. Ik word er zelfs een beetje moe van en zet de stream uit zo gauw het begint.
Misschien is het een manier van Huub om Jaap "los" te krijgen maar hij zou het eens over een andere boeg kunnen gooien door gewoon eens een normaal gesprek met hem aan te gaan...........wie weet komt het nog.........
Eis veel van jezelf, verwacht weinig van anderen, dat bespaart je veel ergernis. ♥
************http://blondt1967.hyves.nl/***********
pi_47133439
quote:
Voortdurend is hij het mikpunt van de puberale grappen en grollen van aartsrivaal Huub [afbeelding] die daarbij geen spaan van hem heel laat en alle grenzen van respect, normen en waarden finaal aan de kant gooit.
Welk respect en normen en waarden houdt Jaap er op na?

Dat hij een aantal malen Sylvia backup belooft als zij hem pijpt?
Dat hij elke dag naar Amanda zit te gluren als zij zich douchet of omkleedt?
Dat hij al het bezoekend personeel (Carlos, Kraaijenhof, Tilly, etcetera) telkens weer betitelt als "amateurs"?
Dat hij Gaby pest met denigrerende opmerkingen en haar uitgebreid bekijkt als ze onder de douche staat?
Dat hij van Sylvia EIST dat ze alle details vertelt over haar vaders situatie?

Laat ik het eenvoudig zeggen. Kleine etterbakjes als Huub zijn waarschijnlijk de enige mensen die nog de moeite nemen om hem op zijn fouten te wijzen. Andere mensen geven het gewoon op bij zo'n hopeloos geval.
pi_47133600
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 20:28 schreef MissSomebody het volgende:
Goede actie.
Ik ben wel Huub fan maar vind wel dat hij te ver gaat om Jaap zo vaak op dezelfde manier te kleineren. Ik word er zelfs een beetje moe van en zet de stream uit zo gauw het begint.
Misschien is het een manier van Huub om Jaap "los" te krijgen maar hij zou het eens over een andere boeg kunnen gooien door gewoon eens een normaal gesprek met hem aan te gaan...........wie weet komt het nog.........
De eerste avond hebben Huub, Jaap en Sylvia iets van 5-6 uur met elkaar gepraat. De derde of vierde avond was er ook een lang gesprek.

Juist daarom hebben ze het nu opgegeven. Omdat hij de daaropvolgende dag alles tegenovergesteld deed.
  zaterdag 10 maart 2007 @ 20:34:07 #11
149616 Frau.Pfeffertopf
pi_47133643
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 20:28 schreef avonne het volgende:

[..]

Welk respect en normen en waarden houdt Jaap er op na?

Dat hij een aantal malen Sylvia backup belooft als zij hem pijpt?
Dat hij elke dag naar Amanda zit te gluren als zij zich douchet of omkleedt?
Dat hij al het bezoekend personeel (Carlos, Kraaijenhof, Tilly, etcetera) telkens weer betitelt als "amateurs"?
Dat hij Gaby pest met denigrerende opmerkingen en haar uitgebreid bekijkt als ze onder de douche staat?
Dat hij van Sylvia EIST dat ze alle details vertelt over haar vaders situatie?

Laat ik het eenvoudig zeggen. Kleine etterbakjes als Huub zijn waarschijnlijk de enige mensen die nog de moeite nemen om hem op zijn fouten te wijzen. Andere mensen geven het gewoon op bij zo'n hopeloos geval.
OK, Jaap is niet volmaakt, daar geef ik je helemaal gelijk in.
En om die reden alleen al zou ik mezelf niet bestempelen als een Jaap fan. Ik ben eerlijk gezegd van niemand van de bewoners fan. Ik volg hun handel en wandel en als gevolg daarvan creëer ik een beeld van hen, hoewel ik me heel goed realiseer dat dit beeld onvolkomen is. Mensen 'in gevangenschap' (gekozen of niet) gedragen zich anders dan normaal en al helemaal als er ook nog eens tig camera's op hun gericht staan 24u p/dag.

Kort samengevat dus dit: Jaap en Huub zitten beiden fout. standje uitdeelt

Maar ik ben van mening dat je een mens alleen maar kan veranderen door liefde en acceptatie en dus NIET door die persoon genadeloos af te zeiken, te manipuleren of onder druk te zetten.
Jaap heeft net zoveel recht om deel te nemen aan DGK als alle andere bewoners. En omdat hij de underdog is vind ik dat hij wel een steun in de rug kan gebruiken.
Dat is dan ook mijn doelstelling met dit topic.
pi_47133654
Precies.
Ik ben ook niet blij met dat constante gezeik over zijn dikte.
Inderdaad vooral door Huub.

Maar avonne geeft hier al wat van de redenen waarom we niet met zijn allen voor jaap opkomen.

Ik kan je zeggen als Jaap een beetje een aardige vent was geweest dan was Huub uitgekotst volgens mij en jaap de nieuwe underdog.

Maar dat is jaap dus helemaal niet.
pi_47133663
Ik vind Joop een ongelikte beer (met excuses aan alle beren voor deze vergelijking )
pi_47133684
Trouwens, zal Cora leuk vinden, als zijn sexistische praat, zijn avances naar Sylvia en Amanda, en zijn beschrijving van het hoertje dat hij wil bestellen.
pi_47133698
Als Jaap liefde en acceptatie zoekt had hij zeker niet in DGK moeten stappen.
  zaterdag 10 maart 2007 @ 20:36:49 #16
171523 michelle23
Leef je leven
pi_47133744
waar is jaap heen nu?
pi_47133747
jaap.....
  Moderator zaterdag 10 maart 2007 @ 20:37:22 #18
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_47133762
quote:

Jaap mag dan wel dik zijn, maar dat maakt hem daarom niet minder mens en ik vind dat het de hoogste tijd is om Jaap openlijk te steunen d.m.v. dit topic [afbeelding]
Ben je zelf ook "volslank"?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zaterdag 10 maart 2007 @ 20:37:39 #19
149616 Frau.Pfeffertopf
pi_47133766
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 20:35 schreef avonne het volgende:
Trouwens, zal Cora leuk vinden, als zijn sexistische praat, zijn avances naar Sylvia en Amanda, en zijn beschrijving van het hoertje dat hij wil bestellen.
Ik moet bekennen dat veel langs me heengaat omdat ik de streams niet volg.
Het is duidelijk dat Jaap ook gedrag tentoonspreidt dat niet door de beugel kan.
  zaterdag 10 maart 2007 @ 20:39:55 #20
169973 INCTRL
In the sun i feel as one...
pi_47133864
quote:
Maar is Huub dan niet arrogant soms? ... die waant zich God op aarde
Als Jaap zegt dat ie GOD is, durft ie dat te beweren met droge ogen en zonder alcohol! Die gozer spoort niet....en die vergelijking van jou gaat ook niet op;
Huub heeft wel eens arrogante trekjes, maar dat is ook niet gek als je 45% van alle stemmen naar je toetrekt.... Dus Huub heeft nog een degelijke onderbouwing voor zijn "arrogantie" ..... wat ook vaak met een lolletje geuit wordt.. Wat is de onderbouwing van Jaap?

Ontopic:

Ik support Jaap alleen als die een overdosis slechte drugs wil nemen.
- edit -
pi_47133874
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 20:37 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:

[..]

Het is duidelijk dat Jaap ook gedrag tentoonspreidt dat niet door de beugel kan.
Kijk en daar was ik dus ook bang voor.
Dat mensen die vooral naar de tv uitzendingen kijken niet snappen waarom Huub zo vuil doet en medelijden krijgen met Japio.

Ze hebben niet jaap zijn vuile gedrag naar sylvia laten zien b.v
  zaterdag 10 maart 2007 @ 20:40:14 #22
171523 michelle23
Leef je leven
pi_47133879
Waar is jaap nu ????
pi_47133898
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 20:37 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:

[..]

vind het goed trouwens dat je dat ook toe durft te geven
  zaterdag 10 maart 2007 @ 20:41:56 #24
169973 INCTRL
In the sun i feel as one...
pi_47133938
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 20:40 schreef itsme het volgende:

[..]

vind het goed trouwens dat je dat ook toe durft te geven
toegeven achteraf.......net zoals Jaap eindeloos doet!
- edit -
pi_47133961
Er is trouwens een centraal topic voor alles wat met Jaap te maken heeft.

[De bewoners] Jaap #2
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')