Hier sta ik overigens nog steeds op zijn Jaaps achter.quote:
APK, ik ben jou nog steeds dankbaar,quote:
Dat zou in Replique gebakken moeten worden, dat posts met mislukte quote tags gewoon geweigerd worden.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:31 schreef APK het volgende:
En wie de fuck heeft trouwens de '[/quote' hype geintroduceerd
Het is bijna elke COS raak, met een hoop onleesbaar gekneus als gevolg.
Is quoten nou echt zo moeilijk?
Absoluut.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:28 schreef Pinball het volgende:
Dat zou in Replique gebakken moeten worden, dat posts met mislukte quote tags gewoon geweigerd worden.![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:35 schreef Marrije het volgende:
In het topic FAQ, Policy, Streams en Bewoners kan Bart verhuisd worden van miljonairs naar reeds vertrokken miljonairs![]()
edit: oh en ik 'mis' Jaap onder miljonairs![]()
Een verklaring heb ik er ook niet voor, maar vervelender nog: een oplossing ook nietquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:33 schreef APK het volgende:
[..]
Absoluut.![]()
Maar hoe diep ik ook nadenk, ik kan geen verklaring vinden.
Meestal betreft het een ongewijzigde quote, alleen de '/]' is verwenen.
Een bewuste actie lijkt uitgesloten als je ziet wie het doen....
Een verklaring: als je een quote uit een al gesloten topic wilt gebruiken, moet je even copy-pasten. Bij het selecteren wil dan het laatste tekentje wel eens per ongeluk niet meegenomen worden.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:33 schreef APK het volgende:
[..]
Absoluut.![]()
Maar hoe diep ik ook nadenk, ik kan geen verklaring vinden.
Meestal betreft het een ongewijzigde quote, alleen de '/]' is verwenen.
Een bewuste actie lijkt uitgesloten als je ziet wie het doen....
OMGquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:25 schreef Pinball het volgende:
Of die hufters proberen onder mijn quoteknip uit te komen, zodat ze bij de woordenstats hoger staan.
Of denk ik nu te ver?
o jeee.. snel verholpen.quote:
Ja als je je eigen tekst gaat wissen bijvoorbeeld, en iets te veel wist. Maar ook dat zié je dan natuurlijk, zodra je je post hebt geplaatst.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:58 schreef APK het volgende:
[quote]Op vrijdag 16 maart 2007 11:20 schreef Gert het volgende:
Een verklaring: als je een quote uit een al gesloten topic wilt gebruiken, moet je even copy-pasten. Bij het selecteren wil dan het laatste tekentje wel eens per ongeluk niet meegenomen worden.
[/quote
Hmmz, ik zal er eens op letten, ik dacht dat het ook gewoon midden in topics gebeurde.
Dan is conclusie twee dat een aantal mensen een geplaatste post niet teruglezen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:23 schreef Gert het volgende:
Ja als je je eigen tekst gaat wissen bijvoorbeeld, en iets te veel wist. Maar ook dat zié je dan natuurlijk, zodra je je post hebt geplaatst.![]()
En wat moedten die?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:26 schreef APK het volgende:
[..]
Dan is conclusie twee dat een aantal mensen een geplaatste post niet teruglezen.![]()
Hè, gezellig weer.quote:
N.a.v. wat er op de streams te zien is, wordt er soms nog doorgediscussieerd, waarbij de oorspronkelijke aanleiding vaak wat naar de achtergrond verschuift. Dat mag natuurlijk. Heel soms komt het voor dat zo'n discussie echt lang aanhoudt. En dan verzoeken we om dit in een ander topic voort te zetten. Meestal bestaat zo'n topic al, bijvoorbeeld een bewonerstopic. Maar als het een nieuw, levensvatbaar onderwerp betreft dan is een nieuw topic natuurlijk ook prima.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:09 schreef FdW het volgende:
Wordt schrijven over het programma zonder dat het direct de vigerende beelden betreft als On of Off Topic beschouwd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |