Hier sta ik overigens nog steeds op zijn Jaaps achter.quote:
APK, ik ben jou nog steeds dankbaar,quote:
Dat zou in Replique gebakken moeten worden, dat posts met mislukte quote tags gewoon geweigerd worden.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:31 schreef APK het volgende:
En wie de fuck heeft trouwens de '[/quote' hype geintroduceerd
Het is bijna elke COS raak, met een hoop onleesbaar gekneus als gevolg.
Is quoten nou echt zo moeilijk?
Absoluut.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:28 schreef Pinball het volgende:
Dat zou in Replique gebakken moeten worden, dat posts met mislukte quote tags gewoon geweigerd worden.![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:35 schreef Marrije het volgende:
In het topic FAQ, Policy, Streams en Bewoners kan Bart verhuisd worden van miljonairs naar reeds vertrokken miljonairs![]()
edit: oh en ik 'mis' Jaap onder miljonairs![]()
Een verklaring heb ik er ook niet voor, maar vervelender nog: een oplossing ook nietquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:33 schreef APK het volgende:
[..]
Absoluut.![]()
Maar hoe diep ik ook nadenk, ik kan geen verklaring vinden.
Meestal betreft het een ongewijzigde quote, alleen de '/]' is verwenen.
Een bewuste actie lijkt uitgesloten als je ziet wie het doen....
Een verklaring: als je een quote uit een al gesloten topic wilt gebruiken, moet je even copy-pasten. Bij het selecteren wil dan het laatste tekentje wel eens per ongeluk niet meegenomen worden.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:33 schreef APK het volgende:
[..]
Absoluut.![]()
Maar hoe diep ik ook nadenk, ik kan geen verklaring vinden.
Meestal betreft het een ongewijzigde quote, alleen de '/]' is verwenen.
Een bewuste actie lijkt uitgesloten als je ziet wie het doen....
OMGquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:25 schreef Pinball het volgende:
Of die hufters proberen onder mijn quoteknip uit te komen, zodat ze bij de woordenstats hoger staan.
Of denk ik nu te ver?
o jeee.. snel verholpen.quote:
Ja als je je eigen tekst gaat wissen bijvoorbeeld, en iets te veel wist. Maar ook dat zié je dan natuurlijk, zodra je je post hebt geplaatst.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:58 schreef APK het volgende:
[quote]Op vrijdag 16 maart 2007 11:20 schreef Gert het volgende:
Een verklaring: als je een quote uit een al gesloten topic wilt gebruiken, moet je even copy-pasten. Bij het selecteren wil dan het laatste tekentje wel eens per ongeluk niet meegenomen worden.
[/quote
Hmmz, ik zal er eens op letten, ik dacht dat het ook gewoon midden in topics gebeurde.
Dan is conclusie twee dat een aantal mensen een geplaatste post niet teruglezen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:23 schreef Gert het volgende:
Ja als je je eigen tekst gaat wissen bijvoorbeeld, en iets te veel wist. Maar ook dat zié je dan natuurlijk, zodra je je post hebt geplaatst.![]()
En wat moedten die?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:26 schreef APK het volgende:
[..]
Dan is conclusie twee dat een aantal mensen een geplaatste post niet teruglezen.![]()
Hè, gezellig weer.quote:
N.a.v. wat er op de streams te zien is, wordt er soms nog doorgediscussieerd, waarbij de oorspronkelijke aanleiding vaak wat naar de achtergrond verschuift. Dat mag natuurlijk. Heel soms komt het voor dat zo'n discussie echt lang aanhoudt. En dan verzoeken we om dit in een ander topic voort te zetten. Meestal bestaat zo'n topic al, bijvoorbeeld een bewonerstopic. Maar als het een nieuw, levensvatbaar onderwerp betreft dan is een nieuw topic natuurlijk ook prima.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:09 schreef FdW het volgende:
Wordt schrijven over het programma zonder dat het direct de vigerende beelden betreft als On of Off Topic beschouwd?
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:16 schreef APK het volgende:
Het lijkt mij wel handig als er links naar het update topic en de Slowchat geplaatst worden in de OP.
Wat mij betreft niet, want dat soort berichten zijn nog steeds DGK-gerelateerd en kunnen als achtergrondinformatie worden gezien.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:09 schreef FdW het volgende:
Wordt schrijven over het programma zonder dat het direct de vigerende beelden betreft als On of Off Topic beschouwd?
En omdat ik altijd gelijk wil hebben: [COS #854] Waar BNN DGK onveilig maakt.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:58 schreef APK het volgende:
Hmmz, ik zal er eens op letten, ik dacht dat het ook gewoon midden in topics gebeurde.
Konkreet voobeeld: Ik heb wat meningen gedebiteerd over de marketing van 10, aangezien ik merk dat vele topicers zich hierover dingen afvragen. Kan dat in de beperkte mate zoals nu in een saaie periode.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:18 schreef Gert het volgende:
[..]
N.a.v. wat er op de streams te zien is, wordt er soms nog doorgediscussieerd, waarbij de oorspronkelijke aanleiding vaak wat naar de achtergrond verschuift. Dat mag natuurlijk. Heel soms komt het voort dat zo'n discussie echt lang aanhoudt. En dan verzoeken we om dit in een ander topic voort te zetten. Meestal bestaat zo'n topic al, bijvoorbeeld een bewonerstopic. Maar als het een nieuw, levensvatbaar onderwerp betreft dan is een nieuw topic natuurlijk ook prima.
Je hebt ook gelijk, hoor. Het valt mij ook op hoevaak dat hier gebeurd.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:20 schreef APK het volgende:
[..]
En omdat ik altijd gelijk wil hebben: [COS #854] Waar BNN DGK onveilig maakt.
Het lijkt me juist een nieuw topic met kans van slagen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:22 schreef FdW het volgende:
[..]
Konkreet voobeeld: Ik heb wat meningen gedebiteerd over de marketing van 10, aangezien ik merk dat vele topicers zich hierover dingen afvragen. Kan dat in de beperkte mate zoals nu in een saaie periode.
Topic openen ben ik helaas te dom voor :-(
Ik bedoelde o.a. jouw posts toen ik net antwoord gaf. Dat beschouw ik als achtergrondinfo. En was niet misplaatst, aangezien er toen vrij weinig op de streams gebeurde en een user ernaar vroeg.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:22 schreef FdW het volgende:
[..]
Konkreet voobeeld: Ik heb wat meningen gedebiteerd over de marketing van 10, aangezien ik merk dat vele topicers zich hierover dingen afvragen. Kan dat in de beperkte mate zoals nu in een saaie periode.
Topic openen ben ik helaas te dom voor :-(
Als je een vrouw was:-)quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Het lijkt me juist een nieuw topic met kans van slagen.
Maar zoals jij het hierboven beschrijft: het gaat -zijdelings- over het programma, het gebeurt in beperkte mate en de streams zijn toch saai, is het uiteraard geen probleem.
Nee, dan moet je het zo doen:quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:26 schreef APK het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat moet zelfs Amanda lukken.
Ik heb 'em meteen even getest.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, dan moet je het zo doen:
[[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/newtopicon.gif]afbeelding][/url]
Jij wacht op "Waarom is mijn topic op slot?"quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:39 schreef teamlead het volgende:
F5't
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:44 schreef APK het volgende:
[..]
Jij wacht op "Waarom is mijn topic op slot?"
Als het nou een "doorlees"-topic was, zou het irritant zijn. Maar de filmlinkjes vallen toch wel direct op. En er staan (slechts) enkele reacties van mensen die reageren op die filmpjes of een verzoek hebben. Dat mag toch? Ik snap het probleem niet.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 09:49 schreef SmeerCaas het volgende:
Wilt een Mod aub nogmaals de reacties zonder 'n filmvermelding verwijderen uit het
[DGK] Centraal DGK Youtube e.a. Filmtopic ? Thanks!
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
Volgens mij mag je zowiezo niet voor anderen praten of assumpties doen die nergens op gebasseerd zijn.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:45 schreef Bullebak het volgende:
Die vrouwelijke gorilla betrekt echt alles op haarzelfte triest.
Zeik niet, lees gewoon de COS effe terug.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:04 schreef Prospera het volgende:
Mopperdemopper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |