Precies.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:25 schreef Jm4nski het volgende:
eric zal huub nooit wegstemmen ... als hij dat wel doet verdient hij een oscar voor zijn spel de laatste dagen
Jij bent echt stiekem een beetje fan aan het worden hequote:Op donderdag 1 maart 2007 17:23 schreef Peter6000 het volgende:
Het is Jaap duidelijk geworden dat hij niet meer zo moet klagen in de buitenwereld.![]()
verbaasde mij ook ergquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:26 schreef BONG4002 het volgende:
Jaap voeld zich ongelukkig met zichzelf
Ik vind hem leuker en interessanter dan Huub.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij bent echt stiekem een beetje fan aan het worden he![]()
ik heb dat een beetje met die valsaard van een Erikquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind hem leuker en interessanter dan Huub.
Ja, zijn 'siegoloog' komt langsquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian heeft om acht uur een afspraak.
Ja gedeeltelijk was het cryptisch en met hoofdknikken, maar ze zei wel dat "ze" naar Wilgo waren geweest om hem om t epraten Nas erin te laten, dat was in de periode dat hij wilde dat ze eruit kwam. Goed he zegt ze dan nog tegen Brianquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:28 schreef a_leeuwtje het volgende:
hoorde natasja net zeggen dat tien zijn best had gedaan bij wilgo om hem om te lullen iemand dit meegekregen?
heb hem op saaie jaap streams staanquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:28 schreef a_leeuwtje het volgende:
hoorde natasja net zeggen dat tien zijn best had gedaan bij wilgo om hem om te lullen iemand dit meegekregen?
Bart zou dat 'vet sick' genoemd hebbenquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:30 schreef Kinga het volgende:
Doodvermoeiende gast.
Van een 'goed gesprek' tussen Jaap en Brian raak je waarschijnlijk direct in coma... Moet er niet aan denken.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:26 schreef Kinga het volgende:
Val bijna in slaap door die Jaap.
Trouwen in DGK. Staat in een van de cossen van gisteren, een poster van Marky.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:28 schreef a_leeuwtje het volgende:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:32 schreef Peter6000 het volgende:
Eric vraagt aan Jaap waarom hij zijn stereotype wil bevestigen.
Eric, de stereotype homoseksueel dus.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:33 schreef Sporti het volgende:
Eiken houten boom heeft die voor zijn kop, ben bang dat hij dit soort gesprekken echt al jaren voert, heeft nu weer hele omgeving nieuwe slachtoffers voor zijn slappe gelul. en zichzelf maar blij maken met zijn dromen
Ben je te dik dan?quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:33 schreef Peter6000 het volgende:
Ik kan Jaap prima volgen, dat is zeker erg?![]()
Verbaast me niks. Schrijf hem een brief, is wel leuk voor Jaap. Heeft die al 2 fans.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:33 schreef Peter6000 het volgende:
anders ik wel.quote:
Natuurlijk kun jij Jaap prima volgen. Jullie hebben veel overeenkomsten en dat schept een band. Ga jij, net als Jaap, ook aan jezelf werken ?quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:33 schreef Peter6000 het volgende:
Hij wil gewoon een afval goeroe worden. De gast die in 4 maanden tijd 2 huubjes afviel, en hij wil bekendheid voor zijn boek die hij gaat schrijven.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:36 schreef beequeen het volgende:
Waarom denkt Billie dat ie in dat hok wel af kan vallen zonder hulp,dat kan dan ook buiten met hulp. Kost je ook geen 10K.
mwah.. dat moet niet zo lastig zijn bij die 2quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:37 schreef uniekhoorn het volgende:
n en b gaan er dus nooit uit!! Er moet fysiek geweld bewerkstelligd worden voor 1 van die twee ooit weg gaan
Ja veel interessanter.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:38 schreef Peter6000 het volgende:
Hoe dan ook, een interessanter personage dan Huub, die Jaap.
Get lost, die dikke ransaap heb je na 2 avonden kotsend op de vloer ook wel gezienquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:38 schreef Peter6000 het volgende:
Duidelijk, Jaaps gedrag is behoorlijk labiel en irritant...quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat is een irrelevante vraag.
Het gaat om gedrag en cognitie.![]()
Hij is net zo bruisend als de cola light die hij drinktquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:38 schreef Peter6000 het volgende:
Nou ik weet het verschil wel; twee uur in een kamer met huub en twee uur in de kamer met Jaap.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:38 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:38 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij is net zo bruisend als de cola light die hij drinkt![]()
mwah.. huub is op zich ook nog wel interessant, maar ik ben het met je eens dat jaap een heel nieuw aspect toevoegt aan DGKquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:38 schreef Peter6000 het volgende:
Ja maar niet die 2quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
mwah.. dat moet niet zo lastig zijn bij die 2
enne... was het niet de bedoeling van het spel om vooral te blijven zitten? Dan doen ze toch precies wat ze moeten doen?
Ach er kan nog zoveel gebeuren. Als we verder zijn en ze hebben alleen elkaar nog, kan er ook een immuniteit komen. (er even naief vanuit gaan dat de redactie geen voorkeur heeft en ze er in wil houden).quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:37 schreef uniekhoorn het volgende:
n en b gaan er dus nooit uit!! Er moet fysiek geweld bewerkstelligd worden voor 1 van die twee ooit weg gaan
ja hoi.. ga je eens druk maken over de mensen in de villa en laat mensen op het forum in hun waarde, ook al ben je het niet met ze eens.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:42 schreef partyyboyy het volgende:
ATTENTIE AAN IEDEREEN: Peter6000 allemaal consequent negeren!!
Bijna in alle posts van hem zegt hij wel iets van ..nou die is leuker dan Huub...in ieder geval interessanter dan Huub enz.. Nu al een paar uur lang.
Die gast wil alleen aandacht, zieligert!![]()
Precies.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:43 schreef Yvet_te het volgende:
sylvia:*verhaal*
jaap: ja heb ik ook
Eric: *verhaal
Jaap: ja heb ik ook
IK IK IK IK IK IK IK IK IK
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat hij straks ook gaat zeggen dat ik leuker ben dan |Huubquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:42 schreef partyyboyy het volgende:
ATTENTIE AAN IEDEREEN: Peter6000 allemaal consequent negeren!!
Bijna in alle posts van hem zegt hij wel iets van ..nou die is leuker dan Huub...in ieder geval interessanter dan Huub enz.. Nu al een paar uur lang.
Die gast wil alleen aandacht, zieligert!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |