quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:33 schreef Sporti het volgende:
Eiken houten boom heeft die voor zijn kop, ben bang dat hij dit soort gesprekken echt al jaren voert, heeft nu weer hele omgeving nieuwe slachtoffers voor zijn slappe gelul. en zichzelf maar blij maken met zijn dromen
Ben je te dik dan?quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:33 schreef Peter6000 het volgende:
Ik kan Jaap prima volgen, dat is zeker erg?![]()
Verbaast me niks. Schrijf hem een brief, is wel leuk voor Jaap. Heeft die al 2 fans.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:33 schreef Peter6000 het volgende:
anders ik wel.quote:
Natuurlijk kun jij Jaap prima volgen. Jullie hebben veel overeenkomsten en dat schept een band. Ga jij, net als Jaap, ook aan jezelf werken ?quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:33 schreef Peter6000 het volgende:
Hij wil gewoon een afval goeroe worden. De gast die in 4 maanden tijd 2 huubjes afviel, en hij wil bekendheid voor zijn boek die hij gaat schrijven.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:36 schreef beequeen het volgende:
Waarom denkt Billie dat ie in dat hok wel af kan vallen zonder hulp,dat kan dan ook buiten met hulp. Kost je ook geen 10K.
mwah.. dat moet niet zo lastig zijn bij die 2quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:37 schreef uniekhoorn het volgende:
n en b gaan er dus nooit uit!! Er moet fysiek geweld bewerkstelligd worden voor 1 van die twee ooit weg gaan
Ja veel interessanter.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:38 schreef Peter6000 het volgende:
Hoe dan ook, een interessanter personage dan Huub, die Jaap.
Get lost, die dikke ransaap heb je na 2 avonden kotsend op de vloer ook wel gezienquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:38 schreef Peter6000 het volgende:
Duidelijk, Jaaps gedrag is behoorlijk labiel en irritant...quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat is een irrelevante vraag.
Het gaat om gedrag en cognitie.![]()
Hij is net zo bruisend als de cola light die hij drinktquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:38 schreef Peter6000 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |