abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46355693
Het gaat hier niet om wie jij het DGK liefst ziet winnen, maar wie long-term verwacht zien te winnen. Amoebe doet niet mee, want die is nauwelijks een partij voor de rest, en wordt toch wel uitgeknikkerd. Over Eric heb ik nog m'n twijfels, want hij heeft nl. een magere basis.

Poll: Wie zal de DGK uiteindelijk winnen?
  • Bart
  • Huub
  • Brainless
  • Sylvia
  • De aap
  • Eric
    Tussenstand:

TS begint: ik ben bang dat het toch wel Nasty wordt, want ze is dermate egoïstisch, dat ze er zelfs alles voor over heeft, om de villa binnen te slepen.

Of ze daarna d'r kinderen wel binnenlaat, is een tweede...
  • pi_46356330
    Waarom Huub?
    pi_46356444
    Huuperdepuup
    pi_46356453
    Jezus Christus, het gaat hier niet om wie je het liefst ziet winnen, maar wie de beste kans heeft. Da's heel wat anders.
    pi_46356472
    quote:
    Op vrijdag 16 februari 2007 03:07 schreef FMCS het volgende:
    Jezus Christus, het gaat hier niet om wie je het liefst ziet winnen, maar wie de beste kans heeft. Da's heel wat anders.
    Oke ik ga proberen er serieus op in te gaan (kom net terug van 1 of ander gaer feestje)

Huub gaat winnen omdat hij het beste het psychologische spelletje onder de knie heeft.
    pi_46357914
    Ik vind "de aap" nogal discriminerend. Wat moet een aap wel niet denken om met zo'n stuk verdriet geässocieerd te worden?

Ik denk trouwens niet dat Huub wint. Die wordt er nog wel een keer uitgetrapt. En dan voor goed. Wie er wel wint? Geen idee.
    pi_46360778
    Er is maar 1 Winnaar en dat is Talpa, voor de rest kent het spel alleen maar verliezers......
    "Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
      Moderator vrijdag 16 februari 2007 @ 10:51:29 #8
    819 crew  Gert
    spreekt voor zich
    pi_46360795
    Maak maar een nieuwe poll, alleen dan zonder "de aap". Van dat soort benamingen houden we hier niet.
    "Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')