Dit topic is bedoeld voor steunbetuigingen aan Rogier.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee Rogier was lekker bezig, om al na één week middels een brief te laten weten dat ze maar even een "break" moeten houden.
Ik denk het wel.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dit topic is bedoeld voor steunbetuigingen aan Rogier.
En ik denk niet dat Rogier uit jou reaktie een stukje troost kan putten.
En dat hij met dat inzicht Amanda wat makkelijker los zal kunnen laten.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk het wel.
Het zal hem helpen niet te veel te zwelgen in zelfmedelijden en verwijten jegens Amanda, maar realistisch in te zien dat zijn brieven-aktie ook geen schoonheidsprijs verdiende.
Ik denk dat de kreetjes van geil genot die zij vannacht slaakte, voor hem wel voldoende zijn om te accepteren dat het tijd is voor een andere domme hoer vriendin.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En dat hij met dat inzicht Amanda wat makkelijker los zal kunnen laten.![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat de kreetjes van geil genot die zij vannacht slaakte, voor hem wel voldoende zijn om te accepteren dat het tijd is voor een andere domme hoer vriendin.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:24 schreef CARLAK het volgende:
![]()
Wees blij dat na de scheiding de woning op jouw naam blijft staan. Ik ben niet zo bekend in Amsterdam maar volgens mij woon je ergens leuk in de buurt van het centrum. Ga eens naar het Leidseplein toe en drink er een kopje koffie want dan kan je je gedachten even opzij zetten.
Sterkte![]()
Scheiding? Waren ze dan getrouwd in gemeenschap van goederen?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:24 schreef CARLAK het volgende:
![]()
Wees blij dat na de scheiding de woning op jouw naam blijft staan. Ik ben niet zo bekend in Amsterdam maar volgens mij woon je ergens leuk in de buurt van het centrum. Ga eens naar het Leidseplein toe en drink er een kopje koffie want dan kan je je gedachten even opzij zetten.
Sterkte![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |