Ach een goed gevulde mond kan niet praten en niet schreeuwen. Voor Rogier is dat dubbelop plezier.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:03 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Goh wat zou Amanda toch te bieden hebben![]()
Wat was dit dan? Zijn daar beelde van?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:10 schreef Missy_1974 het volgende:
als ik hem was zou ik de beelden van de stoei/sex partij eens bekijken dan blijft hij verre van zijn meisie, en gelijk heeft ie
Volgens mij heeft zij hem gedumptquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:55 schreef kissy het volgende:
Rogier heeft haar gedumpt!!!!
Groot gelijk hoor, wat moet je met zo'n stoephoer!
De moeder die haar dochter op haar 15de silicone tietjes cadeau doet?quote:Op zondag 11 februari 2007 13:24 schreef Copycat het volgende:
Mag ik dit topic trouwens ook gebruiken als steunbetuiging voor de moeder van Amoebe? Hoe dochterlief in het telefoongesprek heenstapte over het feit dat haar moeder lijdt onder haar aanwezigheid in de Kooi vond ik wellicht nog het schokkendst.
Ze wachtte nog even af op zijn 2e brief, maar uit verveling heeft ze toen maar met Brian liggen wippen.quote:
Heeft Rogier toegegeven dat hij al een ander heeft?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:10 schreef kissy het volgende:
[..]
Ze wachtte nog even af op zijn 2e brief, maar uit verveling heeft ze toen maar met Brian liggen wippen.
Rogier was al ergens anders mee bezig, en heeft dat nu toegegeven.
Zou ik ook doen als ik hem wasquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:10 schreef kissy het volgende:
[..]
Ze wachtte nog even af op zijn 2e brief, maar uit verveling heeft ze toen maar met Brian liggen wippen.
Rogier was al ergens anders mee bezig, en heeft dat nu toegegeven.
Ze heeft net een brief van hem gekregen waaruit bleek dat hij al ergens anders mee bezig was.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:13 schreef Lieve het volgende:
[..]
Heeft Rogier toegegeven dat hij al een ander heeft?
Wanneer dan en hoe?
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:20 schreef kissy het volgende:
Ja, Amanda doet het goed hoor, ze had een prins op het witte paard, en nu heeft ze een zwerver op een ezel.
Nee Rogier was lekker bezig, om al na één week middels een brief te laten weten dat ze maar even een "break" moeten houden.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:09 schreef Peter6000 het volgende:
Je verdient beter dan die kuthoer met haar iq van 75.
Rogier, veel sterkte in het verwerkingsproces.
Hopelijk brengt dit je dichter bij jezelf, en zul je hier als een beter volgroeider mens uitkomen.
En hoe stel je je dit geweldige plan voor?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:25 schreef Roy_vdm het volgende:
We maken nu wel allemaal topics voor allerlei mensen die met DGK te maken hebben (Wilgo, Natasia, Rogier, Huub, Satanaël etc.) maar volgens mij leest geen van de geadresseerden ze. Kunnen we dit soort topics niet IETS meer in de publiciteit brengen, zodat ze ook door degenen die het aangaat worden gelezen? :p
Oops...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
En hoe stel je je dit geweldige plan voor?
Dit topic is bedoeld voor steunbetuigingen aan Rogier.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee Rogier was lekker bezig, om al na één week middels een brief te laten weten dat ze maar even een "break" moeten houden.
Ik denk het wel.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dit topic is bedoeld voor steunbetuigingen aan Rogier.
En ik denk niet dat Rogier uit jou reaktie een stukje troost kan putten.
En dat hij met dat inzicht Amanda wat makkelijker los zal kunnen laten.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk het wel.
Het zal hem helpen niet te veel te zwelgen in zelfmedelijden en verwijten jegens Amanda, maar realistisch in te zien dat zijn brieven-aktie ook geen schoonheidsprijs verdiende.
Ik denk dat de kreetjes van geil genot die zij vannacht slaakte, voor hem wel voldoende zijn om te accepteren dat het tijd is voor een andere domme hoer vriendin.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En dat hij met dat inzicht Amanda wat makkelijker los zal kunnen laten.![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat de kreetjes van geil genot die zij vannacht slaakte, voor hem wel voldoende zijn om te accepteren dat het tijd is voor een andere domme hoer vriendin.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:24 schreef CARLAK het volgende:
![]()
Wees blij dat na de scheiding de woning op jouw naam blijft staan. Ik ben niet zo bekend in Amsterdam maar volgens mij woon je ergens leuk in de buurt van het centrum. Ga eens naar het Leidseplein toe en drink er een kopje koffie want dan kan je je gedachten even opzij zetten.
Sterkte![]()
Scheiding? Waren ze dan getrouwd in gemeenschap van goederen?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:24 schreef CARLAK het volgende:
![]()
Wees blij dat na de scheiding de woning op jouw naam blijft staan. Ik ben niet zo bekend in Amsterdam maar volgens mij woon je ergens leuk in de buurt van het centrum. Ga eens naar het Leidseplein toe en drink er een kopje koffie want dan kan je je gedachten even opzij zetten.
Sterkte![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |