Geen problemen hier, ik klik op ok en dan krijg ik gewoon de streams te zienquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:25 schreef jessie het volgende:
Ik keek de streams op huub's gouden kooi live streams. Maar daar komt nu een popup van kijk barts afscheid en op dat moment word ook steeds mijn verbinding verbroken. Meer mensen hier last van?
Dit was namelijk net zo'n fijne stream.
Ongetwijfeld...quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:38 schreef APK het volgende:
Is er eigenlijk een topic om over niet werkende streams te zeiken?
quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:42 schreef Gert het volgende:
Ongetwijfeld...
Ah: Jank *hier* dat je streams het niet doen
Post voor de miljonairs deze kunnen we daar wel voor gebruiken.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:22 schreef Peter6000 het volgende:
Kan er een verbod komen voor het publiceren van gestuurde of ontvangen brieven/ mails etc in de COMMENTAREN OP DE STREAMS.
Brieven worden namelijk volledig geciteerd, of er wordt langdurig op gereageerd.
Aparte topics lijken me beter, al worden sommige wel, en sommige niet gesloten.
Natasja belde garage keizer, en ik mailde Keizer
IK HEB EEN BRIEF AAN BRIAN GESCHREVEN
Een topicreeks voor alle gestuurde en ontvangen mails/ brieven/ pakjes naar zowel de redaktie als de bewoners als wie dan ook, lijkt me beter.
het huidige update-topic is er niet alleen voor bepaalde tijdstippen maar voor het posten van alle DGK-hoogtepunten, ongeacht het tijdstip. Een aparte update-topic voor dag/avond/nacht is dus niet nodig. Als daar ook niet in gepost wordt, weet je nog steeds niksquote:Op maandag 26 februari 2007 12:23 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik had speciaal het avond-nacht-ochtend-update topic geeopend omdat er in het updatetopic niet staat wat er nou allemaal is gebeurd en er in het COS-topic niet elke keer naar gevraagd hoeft te worden. Zo een topic is toch handig voor iedereen die niet dag en nacht kan kijken? Er is zo veel gebeurd de afgelopen 24 uur dat het mij wel handig leek.
Een waarschuwingstopic is toch wat anders dan een topic waarin je aangeeft aan wie je je geld gaat verspillen, m.i.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:25 schreef Peter6000 het volgende:
Voor welke miljonair sms jij?![]()
Mag in het waarschuwingstopic.
Oh Peter, wat sla je ineens een bazige toon aan, heerlijk!quote:Op maandag 26 februari 2007 19:55 schreef Peter6000 het volgende:
Doe eens iets aan die wildgroei van topics.
Deze Stem op Huub (je favoriete Miljonair) kan dicht.
Of anders iig Huub uit de TT.
Er is al een centraal waarschuwingstopic: Tien Populariteitspoll waarschuwingstopic.
Vanaf verschillende netwerken: geen last van.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:05 schreef avonne het volgende:
Is Fok wat trager de laatste 3 dagen?
Ik twijfel of het aan mijn PC ligt.
ik denk dat dat niet heel praktisch is. Zeker op momenten dat er veel gebeurt in de villa, wil iedereen zo snel mogelijk doorgaan met posten (vandaar ook de vele COS-sen die tegelijk geopend worden).quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:11 schreef Roy_vdm het volgende:
Ik heb een verzoekje. De COS zouden volgens mij veel beter leesbaar worden als in het eerste bericht een korte sfeerschets zou worden gegeven + een uitleg van de COS-titel. Ik weet zeker dat meer mensen de COS dan zullen lezen (althans het eerste bericht). Veel titels zijn nogal cryptisch en nodigen niet uit tot lezen.
Zou zo'n korte sfeerschets op de een of andere manier "verplicht" kunnen worden? Degene die het topic opent voert bijv. eerst het standaard "go" in, opent dan het topic en past de tekst meteen aan (=geeft de samenvatting). Deze "verplichting" zou er overigens ook toe kunnen leiden dat niet iedereen meer ongebreideld COS-sen gaat openen (met als verhoopt gevolg dat er minder COS-sen met dezelfde nummers simultaan worden geopend).
Het kost misschien een minuutje... 2 à 3 zinnetjes is meestal al voldoende. Die ene poster is dan inderdaad een minuutje kwijt, de rest kan meteen door (want de COS is al geopend en starter is zijn openingspost aan het editen).quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik denk dat dat niet heel praktisch is. Zeker op momenten dat er veel gebeurt in de villa, wil iedereen zo snel mogelijk doorgaan met posten (vandaar ook de vele COS-sen die tegelijk geopend worden).
Ok, goed plan! Bij dezen dan formeel.. zou iedereen die een COS opent in het eerste bericht een korte samenvatting / verklaring topictitel willen geven? De lezers zijn u dankbaar!quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:11 schreef Gert het volgende:
Roy, ik ben het helemaal met je eens, het is heel prettig als er een kleine verklaring bij de TT gegeven wordt, ik heb dat zelf ook al weleens toegepast bij het openen van een COS. Echter: het is m.i niet haalbaar om zoiets te gaan verplichten. Wij zijn er ook niet altijd, en wat moeten we dan doen als mensen het vertikken: het topic dichtgooien? Dan krijgen we de andere users op ons nek, die gewoon door willen posten. Bannen? Om zoiets? Gaat ook niet. Het is dus een goed plan, alleen m.i niet uitvoerbaar. We, of jij, zouden het hooguit af en toe vriendelijk kunnen verzoeken. Het mooiste zou het zijn als users onderling besluiten dat dit een goed idee is en het gaan uitvoeren.
95% van de posters in COS weet niet eens dat dit topic bestaat, dus ik zou het daar maar even gaan vragen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:59 schreef Roy_vdm het volgende:
Ok, goed plan! Bij dezen dan formeel.. zou iedereen die een COS opent in het eerste bericht een korte samenvatting / verklaring topictitel willen geven? De lezers zijn u dankbaar!
quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:42 schreef partyyboyy het volgende:
ATTENTIE AAN IEDEREEN: Peter6000 allemaal consequent negeren!!
Bijna in alle posts van hem zegt hij wel iets van ..nou die is leuker dan Huub...in ieder geval interessanter dan Huub enz.. Nu al een paar uur lang.
Die gast wil alleen aandacht, zieligert!![]()
Ja, ik was bang dat de mensen mij niet meer aardig zouden vinden.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:02 schreef Roy_vdm het volgende:
Peter6000 viel mij juist op doordat hij als eerste aan mijn bovengemeld verzoek gehoor gaf, dus chapeau wat dat betreft.
Thx!quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:11 schreef Leandra het volgende:
De volgende COSsen kunnen dicht ivm dubbel:
[COS # 631] Waar Jaap zich weer eens omkleed
COS 631 Natasia leest de Prive
En deze COS mag # 633 worden omdat ie nog openstond en in gebruik is genomen als lopende COS:
[COS #633] Waar Jaap het zwaar heeft
Als een topic 300 posts heeft, gaat er een "slotje" op. Dit betekent dat er niemand meer in kan posten, en dat het topic verdwijnt naar onderin de pagina. Er wordt dan door een van de users een nieuwe COS gemaakt. Gesloten COS'sen zijn nog wel enige tijd in de topiclijst terug te vinden, ongeveer een week.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:53 schreef grazygirl het volgende:
even een vraag.
als ik een cos aan het lezen ben en wil die cos later verder lezen blijkt ie "verdwenen"te zijn, hoe gaat dit in zijn werk? en wat is TT?
Er zijn genoeg mensen die in veel grovere bewoordingen heel vaak Brian en Natasia "uitschelden".quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:23 schreef Suikeroom het volgende:
Peter6000 geeft geen commentaar op de streams maar is 24/7 Huub aan het uitschelden..spreek hem aub aan op zn gedrag
het is geen selectieve verontwaardeging.. slechts een observatiequote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die in veel grovere bewoordingen heel vaak Brian en Natasia "uitschelden".
Ik zie niet in waarom die wel mogen posten, en ik niet.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:41 schreef Leandra het volgende:
Kan dit topic ff het juiste nummer krijgen:
[COS#659] Brrraaaajen ziet een carri re voor zich weggelegd
Dat moet 659 zijn (oud dubbel topic dat in gebruik genomen is toen de originele 658 vol was)
En deze kan dicht: Lekker licht in je hoofd !! Na tostie raggeilie
was bedoeld als volgende COS maar die ander was gebruikt en bij deze stond ook geen COS en nummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |