Nee kan niet.quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:15 schreef APK het volgende:
Gert, kan dat geklef van jou en kleinzusje niet gewoon via PM?
Ik word er een beetje misselijk van.
Vind jij niet dat jij een voorbeeldfunctie hebt dan?quote:
Jawel, maar haar PM is niet actief.quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:21 schreef APK het volgende:
[..]
Vind jij niet dat jij een voorbeeldfunctie hebt dan?
En "Amoebe" staat er niet bij.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:07 schreef FMCS het volgende:
Amoebe doet niet mee, want die is nauwelijks een partij voor de rest, en wordt toch wel uitgeknikkerd.
Bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 07:31 schreef Peter6000 het volgende:
Wie zal DGK uiteindelijk winnen?
De aap
quote:
Spuit elf.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
niets is onmogelijk, doe maar lekker wel
Het is ook erg moeilijk om een PM te activerenquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Jawel, maar haar PM is niet actief.
Specifiek dit (sub)forum?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:17 schreef scanman01 het volgende:
Duurt het bij jullie ook zo enorm lang als je de topicindex pagina van dit forum wilt laden?
Eenmaal in een topic gaat het laden van de pagina's vrij goed, maar de index pagina duurt echt heel lang.
YW.quote:
Ik de titel begrijpen niet nu wel.quote:
Na 300 berichten gaat een topic automatisch op slot.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:15 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Hoe kan het, dat ik af en toe niet op een topic kan reageren?
Doe dit nog niet zo lang. Volg het al vanaf het begin en wilde nu toch ook iets in de pap brokkelen ;-)
OK, tweede poging. Tuinfluitert heeft het topic weer nieuw leven ingeblazen, zo lijkt het.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:44 schreef Leandra het volgende:
Kan dit topic: [DGK] Streamverslagen niet sticky gemaakt worden??
Ik ben het iedere keer kwijt![]()
thx.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:58 schreef Morwen het volgende:
Deze: [COS # 493] Waar Bart zich een muisarm gooit mag dicht. Thanx
Helemaal mee eens, de term primaat lijkt mij zowel visueel als verbaal veel beter van toepassing.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:35 schreef Gert het volgende:
[..]
thx.
En ook de users die vannacht aan een paar paupers andere FOK!-ers hebben uitgelegd waarom vergelijkingen met een aap not done zijn: bedankt.
[ img ] url plaatje [ /img ]quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:33 schreef Starlie het volgende:
Hoe kan ik een plaatje dat ik ingescand heb op Fok plaatsen?!
Bedankt maar ik heb geen eigen internetsite waar het plaatje opstaat!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:06 schreef Gert het volgende:
[..]
[ img ] url plaatje [ /img ]
Alleen dan zonder spaties voor en na de haakjes.
Meer tips & tricks mbt posten op FOK! vind je hier: http://forum.fok.nl/rde/faq/manual_posten
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:10 schreef Starlie het volgende:
Het is inmiddels al gelukt!!!!!
Oei.. nee, posts tussenvoegen kunnen wij niet.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:26 schreef tuinfluiter het volgende:
Beste verzorgers van DGK_forum,
Is het mogelijk dat een verdwaald streamverslagdat nu bij Natasia staat,
te verplaatsen naar streamverslagen?
Het gaat om zondag 22:39 bij topic Natasia en het mag naar topic streamverslagen ,
tussen zondag 20:58 en maandag 11:44 uur in.
Als jij posts ouder dan 24 uur als mod kunt editen dan zou je het HIER bij kunnen voegen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:55 schreef Gert het volgende:
Oei.. nee, posts tussenvoegen kunnen wij niet.
En bedankt hè.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:05 schreef APK het volgende:
[..]
Als jij posts ouder dan 24 uur als mod kunt editen dan zou je het HIER bij kunnen voegen. [afbeelding]
Tien Productiesquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:38 schreef Dark het volgende:
Naar welk adres kan je post voor DGK sturen?
Bedankt!quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:48 schreef APK het volgende:
[..]
Tien Producties
De Gouden Kooi
Postbus 406
1200 AK HILVERSUM
Dat is het adres dat boven de brief van gisteren stond.
Ik zie dat je nooit quote, maar bepaalde dingen opnieuw schrijft.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:01 schreef tuinfluiter het volgende:
BORGA 12:46, lekker belangrijk wat jij daar schrijft .
Dit moet niet in de Up-Dates,
Maar in de CODU -TOPIC.
P.s. En je moest eens tellen hoeveel liefhebbers van paarden dit verslag en nieuws willen lezen.
.
Done. Sort of.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:40 schreef tong80 het volgende:
Geen niveau of geniaal? Quotes van Huub!
Goed idee lijkt me.
Nah.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:42 schreef tong80 het volgende:
Nee Gert gewoon er van maken :
'De geniale quotes van Huub.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |