Er is een Tien Populariteitspoll waarschuwingstopic.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:52 schreef Missy_1974 het volgende:
zou er misschien eens duidelijke uitleg kunnen komen hoe men kan stemmen voor de populariteitpoll, want in de uitzendingen zie je er niks van en ook op de site staat niks vermeld
Ik heb ze gemerged.quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:51 schreef Peter6000 het volgende:
Kan http://forum.fok.nl/topic/962999 gesloten worden.
Er bestaat al een soortgelijk topic inclusief adresvermelding.
Post voor de miljonairs
zolang je het vertaalt zodat de rest het ook kan volgen, vind ik het primaquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mag je Spaanse teksten zetten, als je ze maar vertaalt?
Brian doet het ook, maar ja, die zit niet op FOK!
OK. Jij hebt ook gelijk dat het niet per se alleen iets voor de mods is. En meestal gebeurt er ook niet zoveel bijzonders in dat huis. Alleen: na zo'n heftige gebeurtenis als vannacht, was de "update" wel érg mager, en had ik dus eigenlijk van een van de mods wat meer initiatief verwacht. Maar je antwoord is helder hoor.quote:Op zondag 7 januari 2007 12:31 schreef shmoopy het volgende:
Het update-topic is natuurlijk niet per definitie een ding voor de mods, maar ik zal er ook op letten daar te posten, als je me even de kans geeft bij te lezen.
quote:Op maandag 8 januari 2007 21:24 schreef shmoopy het volgende:
Christus te paard, Gert, 16 COS-topics in 1 weekend!
*weent*
Eh, ja, ik lees alles, erg, hé?quote:Op maandag 8 januari 2007 21:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was me het weekendje ook wel.
Maar je wilt toch niet beweren dat je écht 4800 posts terug wilt gaan lezen hè?![]()
Tnx, nu niet meer.quote:p.s. er is een nepper bezig onder de usernaam DGK_REDACTlE (met een kleine L in plaats van een hoofdletter i.)
DGK_REDACTlE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |