Tegen het feit dat ze Sylvia eruit willen gooien zonder reden.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:32 schreef Libris het volgende:
En waar protesteer je voor/tegen*?
doorstrepen wat niet van toepassing is
duizenden kun je echt vergeten. Met heel veel moeite krijg je misschien enkele tientallen mensen op de been om erheen te gaan. Daarvan druipt het meerendeel meteen af als de politie vraagt wat je komt doen en de rest wordt afgevoerd wegens verstoring van de openbare orde. Daarnaast; stel dat dat NIET gebeurt, wat dan? Dan sta je ver buiten het zicht en ver buiten de hekken. Geen hond die het iets interesseert verder dat je daar staat en wat je daar staat te doen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:35 schreef marcel60 het volgende:
Ik wil protesteren tegen de oneerlijkheid die Tien laat zien,de kijker als dom betitelen en vooral laten zien dat wij houden hier van rechtvaardigheid!!!!!!!!!!!!!!1
Ik hoop Danny dat er geen 10 mensen komen maar duizenden!!!!!En een nette demonstratie mag in dit land!!!
net als wanneer een scheidsrechter onterecht rood geeft of door laat spelen als dat wel had gemoeten. Daar maakt elke voetbalkijker zich druk om en is nou ook niet echt een enorme halszaak lijkt me. Doe toch 's niet zo bekrompen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:39 schreef robert2006 het volgende:
ja, dit is een heel ernstige zaak, een zaak op leven en dood
da's geen feit maar een veronderstellingquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:36 schreef Danny het volgende:
[..]
Tegen het feit dat ze Sylvia eruit willen gooien zonder reden.
da's geen feit maar een veronderstelling gebaseerd op een playbackende bartquote:Tegen het feit dat Natasia er niet uitgestemd mag worden door de bewoners.
ja iemand volpompen met valium is echt voortrekkenquote:Tegen het feit dat Brian en Natasia op diverse vlakken worden voorgetrokken door de bewoners.
dat ben ik dan wel weer met je eens.. maar ik vind echt dat een aantal mensen hier langzaam een tikkie beginnen door te slaanquote:Ik kan wel een honderd redenen bedenken waarom je als kijker in opstand zou willen komen. Vergeet niet dat het mensen zijn die misschien al 5 maanden kijken. Daar kun je flauw over doen en ze betichten van het niet hebben van een leven, maar dan ben je erg kortzichtig en heb je weinig zelfreflectie. Iedereen heeft wel iets waar hij zich druk over kan maken of waar hij veel tijd aan besteed. Voor de ene is het het bijhouden van een nutteloze verzameling, de ander surft heel de dag doelloos op internet, weer een ander rent doelloos achter een bal aan, speelt spelletjes of gaapt naar treinen, boten, vliegtuigen of sterren en weer een ander hangt de hele dag in de kroeg. Ieder zijn ding. Het een is niet minder of slechter dan het ander.
Maar die beweert ook dat ze oprecht is.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:04 schreef crohntje het volgende:
Het is niet alleen een playbackende Bart. Natasia roept zelf ook steeds dat ze er niet uit MAG.![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:51 schreef teamlead het volgende:
da's geen feit maar een veronderstelling
Die OOK al beter op de hoogte is van wat er in het huis afspeelt (en met name door de redactie tegen hen wordt gezegd) dan jij/wijquote:da's geen feit maar een veronderstelling gebaseerd op een playbackende bart
Als die persoon schijtagressief is en daardoor zijn plek kwijt kan raken dan is het verstrekken van kalmerende tabletten wel degelijk in zijn voordeel.quote:ja iemand volpompen met valium is echt voortrekken
Geen maar als je belazerd wordt mag je zeker laten horen dat je dat niet graag hebt.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:41 schreef N.icka het volgende:
Welke rechten heb je dan als kijker?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |