Zie reactie in het topic.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:24 schreef Roy_vdm het volgende:
Vriendelijk verzoek aan de moderators om een en ander in de gaten te houden en waar nodig een waarschuwing te geven. Als het topic zelf te ver gaat, mag dit vanzelfsprekend ook gemeld worden.
Je kunt niet eenzijdig zeggen dat je jaap wel bijv. voor walvis dikzak etc uit mag maken maar dat je natasia niet voor aap mag uitmaken. Beide dingen zijn puur uiterlijk gerelateerd en in meer of mindere mate kunnen ze d'r zelf niks aan doen. Wees nou gewoon een vent en maak OF aapvergelijkingen EN walvisvergelijkingen banwaardig of doe het allebei niet.quote:Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar: DGK-deelnemers te kakken zetten mag nu eenmaal op dit forum
quote:
It's a thin red line. Ik snap je vergelijking helemaal en hij doet ook terzake. Het heeft te maken met gevoel, sommige dingen kunnen wél en andere níet. Naar mijn gevoel kunnen de opmerkingen over Jaap nét wel en die over Natasia nét niet. Misschien heeft het er mee te maken dat racistische opmerkingen zoals die welke over Natasia te maken zijn, opruiend kunnen werken en kunnen aanzetten tot (mogelijk vermeerderd) onbehagen en zelfs haat. Met andere woorden, dat het gevaar ontstaat dat Natasia en zwarte mensen als "minder" worden gezien dan andere mensen púúr vanwege hun huidskleur. Een soortgelijk gevaar bestaat bij Jaap denk ik niet: hij zal niet als "minder" worden gezien als gevolg van zijn gewicht dan wel opmerkingen daarover.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je kunt niet eenzijdig zeggen dat je jaap wel bijv. voor walvis dikzak etc uit mag maken maar dat je natasia niet voor aap mag uitmaken. Beide dingen zijn puur uiterlijk gerelateerd en in meer of mindere mate kunnen ze d'r zelf niks aan doen. Wees nou gewoon een vent en maak OF aapvergelijkingen EN walvisvergelijkingen banwaardig of doe het allebei niet.
Dank u.quote:
Hoera, een 'Thin red line',.. dan is het tijd voor testcases om die lijn te definiëren. Ik heb er zojuist 1 in Onzin gestart.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Dank u.![]()
Komt nog bij dat die aap-vergelijkingen een heel kwalijk luchtje hebben, omdat ze ook door "echte" racisten worden gebruikt. Donkere mensen staan dichter bij apen, en daarom zijn ze dommer en dierlijker dan blanken. Van dat werk.![]()
Ik geef toe dat een topic "Jaap is zo dik omdat.." mij ook niet op de knieën doet slaan van het lachen. Maar dat is mijn mening als user. In FOK!-verband moet zo'n topic kunnen, ik zie als mod geen reden om het te sluiten.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hoera, een 'Thin red line',.. dan is het tijd voor testcases om die lijn te definiëren. Ik heb er zojuist 1 in Onzin gestart.
Ik ben ook weleens even ergens anders dan in de COS.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:43 schreef Disana het volgende:
Ik vind het jammer dat je zelf in de COS aangeeft dat Update en SV er ook zijn, en dat je het jammer vindt dat daar vrijwel niemand post, en dat je vervolgens de reacties van de mensen die zich aangesproken voelen (onder wie ik) links laat liggen. In mijn reacties (en van anderen op mij) zijn verschillende dingen opgemerkt die misschien ter zake doen.
Kijk, dat bedoel ikquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben ook weleens even ergens anders dan in de COS.
Nee, dat mag ik hopen. Ik heb niet gevochtenquote:Soms zelfs niet op het forum.![]()
Maar ik heb het nagelezen. De eerste reactie stond al in het topic: we zullen nog iets vaker in de COS vragen of mensen een update willen plaatsen.
Wat betreft de streamverslagen: zoals je leest in diverse reacties, worden ook die gewaardeerd!
Dan het offtopic-gehalte van de COS (en dit is in het algemeen bedoeld en niet speciaal tegen jou, Disana):
Meen je dat serieus?quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:23 schreef Disana het volgende:
Zo is het ook heel moeilijk om te switchen tussen COS, Update, en Streamverslagen.
Hier ook maar een keer. En dat geldt voor een ieder die de moeite neemt om te posten wat er op de streams gebeurd.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:23 schreef Disana het volgende:
Nee, dat mag ik hopen. Ik heb niet gevochtenen toch al aardig wat updates en een enkel verslag gepost.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ikZo is het ook heel moeilijk om te switchen tussen COS, Update, en Streamverslagen.
Zelf lees ik nooit COS terug en ik denk 90% van de mensen niet. Het kost simpelweg veel te veel tijd om alles terug te lezen. Daarvoor is er juist een updates-topic. Je zou mij en 90% van de mensen op dit forum er een enorm plezier mee doen om eens in de zoveel tijd een update te plaatsen. Zoals ik in het CODUS-topic al schreef, is de COS een behoorlijk óverschat principe. Het updates-topic (en in iets mindere mate het streamverslagen-topic) hebben veel meer toegevoegde waarde.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:23 schreef Disana het volgende:
Ik heb voor mezelf besloten dat ik updates en verslagen in de COS blijf posten, omdat het anders te ingewikkeld voor me wordt en mensen daar toch al heen gaan om bij te lezen.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:14 schreef Roy_vdm het volgende:
Het kost simpelweg veel te veel tijd om alles terug te lezen. Daarvoor is er juist een updates-topic. Je zou mij en 90% van de mensen op dit forum er een enorm plezier mee doen om eens in de zoveel tijd een update te plaatsen. Zoals ik in het CODUS-topic al schreef, is de COS een behoorlijk óverschat principe. Het updates-topic (en in iets mindere mate het streamverslagen-topic) hebben veel meer toegevoegde waarde.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:22 schreef Peter6000 het volgende:
Kan deze foto uit het Jaap support topic.
>> support Jaap c.q. fan topic <<
Dat er mensen denigrerende teksten willen neerzetten is 1 ding, maar zo`n foto is nauwelijks overheen te lezen.
Misschien kan die anders verplaatst worden naar Jaap is zo dik, dat............ topic.
Met een leuke tekst eronder, bijvoorbeeld: Jaap is zo dik, dat een stokbrood rechtop blijft staan, oid.
Hmm.. da's misschien wel een goeie.quote:Op woensdag 14 maart 2007 03:13 schreef APK het volgende:
Kan er niet een of andere standaard OP komen?
Gedaan.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:43 schreef SmeerCaas het volgende:
Graag opruiming hier: Hoe zou jij de ander eruit werken? aangezien de vraag m.i. goed is maar de reacties helaas niet.
Het hoort er niet echt thuis, maar dit zijn m.i. niet te vermijden "FOK!-grapjes". Ik zie het niet zitten om tegen dergelijke incidentele lolbroekerij op te moeten gaan treden. Als een heel topic wordt verneukt, gaan we wel snoeien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |