Oh sorry Ik wilde net posten dat ik me af zat te vragen of Amanda ondertussen geen brandwonden heeft. ?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou je even rekening willen houden met de zeer visuele instelling van sommige users??![]()
Dank je![]()
Ik geloof het nogsteeds nietquote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:32 schreef Mika25 het volgende:
Nu we weten dat CORA bestaat zou ik het wel leuk vinden als Brainless Jaap effe 100 CP geeft zodat ze langs kan komen. CORA kan dan meteen effe aan Jaap uitleggen wat NatasJa van hem vindt
Nee de heftige discussies met NL en Huub zoiets zie je niet meer en zelfs Natasia lijkt afgezwakt..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:30 schreef Mika25 het volgende:
Het is nu overigens toch echt tijd voor een nieuwe bewoonster, want wat is er de afgelopen 2 dagen nou eigenlijk gebeurt voor noemenswaardige incidenten? (Sylvia's vader uitgezonderd)...
Je kunt wel horen dat Jaap uit Rotterdam komt maar ze praten daar niet zo lijzig als dat Jaap praat. Ik hou van Rotterdam maar Jaap is wat mij betreft een schande voor de Rotterdammers.quote:
In die volgorde ? Wat doet die natas daar eigenlijk ? Weer vangrailtje spelen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:34 schreef Prospera het volgende:
Amanda ligt naast Taas en Brian ligt alleen in de Hoge Herenkamer.
Niemand had het er over. Maar in haar brieven schrijft ze zelf dat ze blij is dat hij voor Brainless en NatasJa gekozen heeft, dus wat is het probleem?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:34 schreef mootie het volgende:
Ik blijf maar het idee hebben dat de boodschap van Cora totaal niet is overgekomen. Het arme kind stortte zowat in aan het eind van het filmpje, daar heb ik Japio niet over gehoord!
Ik vind Jaap meer praten als een student uit Delft .. niet echt een Rotterdammer hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:35 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Je kunt wel horen dat Jaap uit Rotterdam komt maar ze praten daar niet zo lijzig als dat Jaap praat. Ik hou van Rotterdam maar Jaap is wat mij betreft een schande voor de Rotterdammers.![]()
Twents en Limburgs vind ik dialecten...Fries is echt een taal...Rotterdams...los van het accent, motten en in de 1e persoon een werkwoord vervoegen met een T (vb ik ziet, ik hoort en dergelijke) of achter sommige zelfstandige naamwoorden een T pleuren(vb slippert) vind ik niet echt dialect waardigquote:
Idd, een dialect heeft echt eigen woorden, aan het accent kun je alleen horen waar iemand vandaan komt.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:36 schreef Pulu het volgende:
[..]
Twents en Limburgs vind ik dialecten...Fries is echt een taal...Rotterdams...los van het accent, motten en in de 1e persoon een werkwoord vervoegen met een T (vb ik ziet, ik hoort en dergelijke) of achter sommige zelfstandige naamwoorden een T pleuren(vb slippert) vind ik niet echt dialect waardig
Nee, Nataas ligt beneden met Amanda en Brian ligt boven in de HHK (Hoge Heren Kamer)quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:36 schreef Soury het volgende:
[..]
In die volgorde ? Wat doet die natas daar eigenlijk ? Weer vangrailtje spelen.
Ze berschermen elkaar wek erg goed![]()
Ohh vandaar geen streamquote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:39 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nee, Nataas ligt beneden met Amanda en Brian ligt boven in de HHK (Hoge Heren Kamer)
Dat vind ik nou ook...zo positief was die videoboodschap niet. Jaap heeft dat helemaal niet in de gaten gehad en daarna ook de kans niet meer voor gehad dat het tot hem doordrongquote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:34 schreef mootie het volgende:
Ik blijf maar het idee hebben dat de boodschap van Cora totaal niet is overgekomen. Het arme kind stortte zowat in aan het eind van het filmpje, daar heb ik Japio niet over gehoord!
van Dale:quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:36 schreef Pulu het volgende:
[..]
Twents en Limburgs vind ik dialecten...Fries is echt een taal...Rotterdams...los van het accent, motten en in de 1e persoon een werkwoord vervoegen met een T (vb ik ziet, ik hoort en dergelijke) of achter sommige zelfstandige naamwoorden een T pleuren(vb slippert) vind ik niet echt dialect waardig
Denk dat dat niets uithaald. Afgaande op haar brieven is ze pro-Natasja/Brainless, dus waarschijnlijk volgt ze alleen de tv-beelden en niet de streams. Bovendien is het te laat...Jaap moet nu voor BN kiezen of hij wilt of niet, want Brainless is de enige persoon die hem in het spel kan houden momenteel...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:34 schreef Leandra het volgende:
Laat dat nog een paar dagen duren, dan heeft Brian zich ondertussen ook al 6 x tegen Natasia beklaagd over Jaap... qua info komt dat dus een dag voor de stemming het beste uit![]()
Klopt niet helemaal, ik ben opgegroeid in Leiden&Groningen, dat heft de dialecten tegen elkaar op, dat is een gevalletje nu van ABNquote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd, een dialect heeft echt eigen woorden, aan het accent kun je alleen horen waar iemand vandaan komt.
Het een is taalgebruik en het ander is uitspraak...
*is weer heel off-topic bezig![]()
Pff de maanlanding was ook een hoaxquote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn, it was on TV man.... wat heb je dan wel nodig om je te overtuigen??![]()
Stalkertjequote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:39 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nee, Nataas ligt beneden met Amanda en Brian ligt boven in de HHK (Hoge Heren Kamer)
Deze dan ook maar ff:quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
van Dale:
di·a·lect (het ~, ~en)
1 de bijzondere taal van een streek of plaats, voor zover deze afwijkt van de algemene landstaal => gewesttaal, patois, plat, streektaal
damn, wat kan ik goed schrijvenquote:Op donderdag 14 december 2006 02:28 schreef avonne het volgende:
Ondertussen is Sylvia de hele avond druk bezig met het schrijven van een gedicht dat ze zal voorlezen op de begrafenis. Het is een prachtig gedicht, vol met anekdotes en grapjes.
Ilona, Natasia en Huub tonen hun belangstelling en medeleven. Brian op het laatste moment ook nog.
Bart daarentegen begrijpt niet dat Ilona de vaat doet terwijl Sylvia keukendienst heeft. Hij vindt het maar stom van Ilona.
Of Bart, Nathanael en Nena nog enig medeleven richting Sylvia hebben getoond is mij ontgaan.
Huub heeft vanavond met Natasia gesport. Daarna blijft hij bij Sylvia in de buurt hangen.
Hij praat weer veel te veel, terwijl Sylvia bezig is met het gedicht, maar ze schijnt het niet erg te vinden. Misschien is ze zelfs wel blij met de aanspraak.
Huub begint aardig zijn draai te vinden, en vertelt blij en opgewonden over hoe leuk hij het vindt dat Ilona een pesthekel heeft aan Nathanael, dat Nathanael echt zijn vijand aan het worden is, en dat hij er ook wel zin in heeft om "spelletjes te spelen" met Bart en Nena.
"Ik was niet van plan spelletjes te spelen, maar... the house is getting to me"
Sylvia vertelt Huub zonder aarzeling wat haar taktiek is en geeft hem enkele adviezen over hoe zich in het huis te gedragen. Ze is het er mee eens dat Nathanael weg moet. Ze waarschuwt hem zijn sneren en acties goed te timen, "want het moet volgende week ook nog effect hebben" (waarschijnlijk doelt ze op de stemming over 2 weken).
Met name waarschuwt ze hem over hoe om te gaan met informatie.
"Vertel niks door wat je hoort, en vertrouw niets wat je hoort. Je moet mij dus nu eigenlijk ook niet vertrouwen"
Ze hamert het er flink in.
Huub voelt zich zichtbaar goed door Sylvia's gesprekken.
Hij heeft er zin in!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |