abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47215833
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 01:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zou je even rekening willen houden met de zeer visuele instelling van sommige users??
Dank je
Oh sorry Ik wilde net posten dat ik me af zat te vragen of Amanda ondertussen geen brandwonden heeft. ?
maar dat zal ik dan maar niet doen
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_47215837
Ik blijf maar het idee hebben dat de boodschap van Cora totaal niet is overgekomen. Het arme kind stortte zowat in aan het eind van het filmpje, daar heb ik Japio niet over gehoord!
  FOK!Babe dinsdag 13 maart 2007 @ 01:34:25 #203
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_47215838
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 01:32 schreef Mika25 het volgende:
Nu we weten dat CORA bestaat zou ik het wel leuk vinden als Brainless Jaap effe 100 CP geeft zodat ze langs kan komen. CORA kan dan meteen effe aan Jaap uitleggen wat NatasJa van hem vindt
Ik geloof het nogsteeds niet
  dinsdag 13 maart 2007 @ 01:34:37 #204
143001 Prospera
Verfrissend
pi_47215842
Amanda ligt naast Taas en Brian ligt alleen in de Hoge Herenkamer.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_47215848
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 01:30 schreef Mika25 het volgende:
Het is nu overigens toch echt tijd voor een nieuwe bewoonster, want wat is er de afgelopen 2 dagen nou eigenlijk gebeurt voor noemenswaardige incidenten? (Sylvia's vader uitgezonderd)...
Nee de heftige discussies met NL en Huub zoiets zie je niet meer en zelfs Natasia lijkt afgezwakt..
pi_47215849
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 01:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Nou zijn dialect toch wel?
Je kunt wel horen dat Jaap uit Rotterdam komt maar ze praten daar niet zo lijzig als dat Jaap praat. Ik hou van Rotterdam maar Jaap is wat mij betreft een schande voor de Rotterdammers.
Er is een prachtige dame heengegaan.
Mozart was haar naam.
pi_47215860
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 01:34 schreef Prospera het volgende:
Amanda ligt naast Taas en Brian ligt alleen in de Hoge Herenkamer.
In die volgorde ? Wat doet die natas daar eigenlijk ? Weer vangrailtje spelen.
Ze berschermen elkaar wek erg goed
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_47215864
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 01:34 schreef mootie het volgende:
Ik blijf maar het idee hebben dat de boodschap van Cora totaal niet is overgekomen. Het arme kind stortte zowat in aan het eind van het filmpje, daar heb ik Japio niet over gehoord!
Niemand had het er over. Maar in haar brieven schrijft ze zelf dat ze blij is dat hij voor Brainless en NatasJa gekozen heeft, dus wat is het probleem?
pi_47215865
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 01:35 schreef koppiesoep het volgende:

[..]

Je kunt wel horen dat Jaap uit Rotterdam komt maar ze praten daar niet zo lijzig als dat Jaap praat. Ik hou van Rotterdam maar Jaap is wat mij betreft een schande voor de Rotterdammers.
Ik vind Jaap meer praten als een student uit Delft .. niet echt een Rotterdammer hoor
pi_47215870
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 01:31 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Ow ja
Twents en Limburgs vind ik dialecten...Fries is echt een taal...Rotterdams...los van het accent, motten en in de 1e persoon een werkwoord vervoegen met een T (vb ik ziet, ik hoort en dergelijke) of achter sommige zelfstandige naamwoorden een T pleuren(vb slippert) vind ik niet echt dialect waardig
pi_47215892
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 01:34 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Het is een actrice uit Center Parks
  dinsdag 13 maart 2007 @ 01:39:14 #212
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47215906
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 01:36 schreef Pulu het volgende:
[..]
Twents en Limburgs vind ik dialecten...Fries is echt een taal...Rotterdams...los van het accent, motten en in de 1e persoon een werkwoord vervoegen met een T (vb ik ziet, ik hoort en dergelijke) of achter sommige zelfstandige naamwoorden een T pleuren(vb slippert) vind ik niet echt dialect waardig
Idd, een dialect heeft echt eigen woorden, aan het accent kun je alleen horen waar iemand vandaan komt.
Het een is taalgebruik en het ander is uitspraak...
*is weer heel off-topic bezig
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 13 maart 2007 @ 01:39:48 #213
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_47215913
Toch handig, zo'n kussentje

Niets is sterker dan dat ene woord!
  dinsdag 13 maart 2007 @ 01:39:50 #214
143001 Prospera
Verfrissend
pi_47215916
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 01:36 schreef Soury het volgende:

[..]

In die volgorde ? Wat doet die natas daar eigenlijk ? Weer vangrailtje spelen.
Ze berschermen elkaar wek erg goed
Nee, Nataas ligt beneden met Amanda en Brian ligt boven in de HHK (Hoge Heren Kamer)
pi_47215936
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 01:39 schreef Prospera het volgende:

[..]

Nee, Nataas ligt beneden met Amanda en Brian ligt boven in de HHK (Hoge Heren Kamer)
Ohh vandaar geen stream
  dinsdag 13 maart 2007 @ 01:41:12 #216
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47215937
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 01:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Damn, it was on TV man.... wat heb je dan wel nodig om je te overtuigen??
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_47215942
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 01:34 schreef mootie het volgende:
Dat vind ik nou ook...zo positief was die videoboodschap niet. Jaap heeft dat helemaal niet in de gaten gehad en daarna ook de kans niet meer voor gehad dat het tot hem doordrong
pi_47215943
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 01:36 schreef Pulu het volgende:

[..]

van Dale:
di·a·lect (het ~, ~en)
1 de bijzondere taal van een streek of plaats, voor zover deze afwijkt van de algemene landstaal => gewesttaal, patois, plat, streektaal
pi_47215952
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 01:34 schreef Leandra het volgende:

Laat dat nog een paar dagen duren, dan heeft Brian zich ondertussen ook al 6 x tegen Natasia beklaagd over Jaap... qua info komt dat dus een dag voor de stemming het beste uit
Denk dat dat niets uithaald. Afgaande op haar brieven is ze pro-Natasja/Brainless, dus waarschijnlijk volgt ze alleen de tv-beelden en niet de streams. Bovendien is het te laat...Jaap moet nu voor BN kiezen of hij wilt of niet, want Brainless is de enige persoon die hem in het spel kan houden momenteel...
  dinsdag 13 maart 2007 @ 01:42:31 #220
143001 Prospera
Verfrissend
pi_47215956
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 01:39 schreef Leandra het volgende:

[..]

Idd, een dialect heeft echt eigen woorden, aan het accent kun je alleen horen waar iemand vandaan komt.
Het een is taalgebruik en het ander is uitspraak...
*is weer heel off-topic bezig
Klopt niet helemaal, ik ben opgegroeid in Leiden&Groningen, dat heft de dialecten tegen elkaar op, dat is een gevalletje nu van ABN
pi_47215959
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 01:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Damn, it was on TV man.... wat heb je dan wel nodig om je te overtuigen??
Pff de maanlanding was ook een hoax
  dinsdag 13 maart 2007 @ 01:43:13 #222
2018 PC eend
relativist
pi_47215963
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 01:39 schreef Prospera het volgende:

[..]

Stalkertje

Had je niet hoeven doen hoor
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  FOK!Babe dinsdag 13 maart 2007 @ 01:43:38 #223
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_47215969
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 01:42 schreef Soury het volgende:

[..]

Pff de maanlanding was ook een hoax
I rest my case
  dinsdag 13 maart 2007 @ 01:43:58 #224
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47215972
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 01:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
van Dale:
di·a·lect (het ~, ~en)
1 de bijzondere taal van een streek of plaats, voor zover deze afwijkt van de algemene landstaal => gewesttaal, patois, plat, streektaal
Deze dan ook maar ff:

ac·cent (het ~, ~en)
1 [taalk.] klemtoon
2 [muz.] beklemtoning van tonen of maatdelen
3 klemtoonteken of soortgelijk teken om een onderscheid aan te geven => accentteken
4 nadruk
5 eigenaardige persoonlijke of regionale uitspraakwijze => tongval
6 kenmerk in een wijze van zich uiten dat wijst op een bepaalde eigenschap of toestand => toon

Overigens: de link naar van dale zit in m'n sig onder de W van Why
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_47215975
off topic, maar ik wou het even delen
Stukje uit de oude doos.
Huub is het eenzame jongetje dat net 3 dagen in de villa is, en Sylvia rouwt om haar opa
quote:
Op donderdag 14 december 2006 02:28 schreef avonne het volgende:
Ondertussen is Sylvia de hele avond druk bezig met het schrijven van een gedicht dat ze zal voorlezen op de begrafenis. Het is een prachtig gedicht, vol met anekdotes en grapjes.
Ilona, Natasia en Huub tonen hun belangstelling en medeleven. Brian op het laatste moment ook nog.

Bart daarentegen begrijpt niet dat Ilona de vaat doet terwijl Sylvia keukendienst heeft. Hij vindt het maar stom van Ilona.

Of Bart, Nathanael en Nena nog enig medeleven richting Sylvia hebben getoond is mij ontgaan.

Huub heeft vanavond met Natasia gesport. Daarna blijft hij bij Sylvia in de buurt hangen.
Hij praat weer veel te veel, terwijl Sylvia bezig is met het gedicht, maar ze schijnt het niet erg te vinden. Misschien is ze zelfs wel blij met de aanspraak.

Huub begint aardig zijn draai te vinden, en vertelt blij en opgewonden over hoe leuk hij het vindt dat Ilona een pesthekel heeft aan Nathanael, dat Nathanael echt zijn vijand aan het worden is, en dat hij er ook wel zin in heeft om "spelletjes te spelen" met Bart en Nena.
"Ik was niet van plan spelletjes te spelen, maar... the house is getting to me"

Sylvia vertelt Huub zonder aarzeling wat haar taktiek is en geeft hem enkele adviezen over hoe zich in het huis te gedragen. Ze is het er mee eens dat Nathanael weg moet. Ze waarschuwt hem zijn sneren en acties goed te timen, "want het moet volgende week ook nog effect hebben" (waarschijnlijk doelt ze op de stemming over 2 weken).

Met name waarschuwt ze hem over hoe om te gaan met informatie.
"Vertel niks door wat je hoort, en vertrouw niets wat je hoort. Je moet mij dus nu eigenlijk ook niet vertrouwen"
Ze hamert het er flink in.
Huub voelt zich zichtbaar goed door Sylvia's gesprekken.
Hij heeft er zin in!
damn, wat kan ik goed schrijven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')