Ja maar als hij nooit klaarkomt gaat dan niet zijn prostaat opspelen ?quote:
Dat houdt Eric wel tegen.....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar als hij nooit klaarkomt gaat dan niet zijn prostaat opspelen ?
Ik verdenk Brian ervan om zelfs te willen konijnen in een willekeurige huidplooi van Japioquote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik durf niet te denken hoe ver Brian bereid is te gaan de behoeftes van Jaap te bevredigen...
Een vrouwelijke pimp??quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:20 schreef mootie het volgende:
wie weet wat een pimpes is?
neeeee denk aan je visuele instelling (en die van mij)quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik durf niet te denken hoe ver Brian bereid is te gaan de behoeftes van Jaap te bevredigen...
Japio praat gewoon zoals de meeste Rotterdammersquote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:20 schreef Pulu het volgende:
Jaap heeft ook een kutgeluid...zijn intonatie m.b.t. zijn zinnen is vaak fout....hij heeft altijd een soort van 'eindgeluid' met name als hij een betoog heeft....en Brian wil zo graag duur praten, maar als hij wat simpeler zou praten dan zou het nog mee vallen....
pim pam pet voor IT ers ?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:20 schreef mootie het volgende:
Daarom omschreef ik het nog zo subtielquote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:21 schreef Sug4r het volgende:
[..]
neeeee denk aan je visuele instelling (en die van mij)![]()
Geen kwaad woord over Rotterdammersquote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Japio praat gewoon zoals de meeste Rotterdammers
maar Jaap bewerkstelligt niks!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:22 schreef Prosac het volgende:
Brian creert gewoon condities voor een recalcitrante Jaap richting HES, terwijl Jaap NU bewijst juist wel te kunnen communiceren en luisteren zonder onderbrekingen
Pffffffffffffffffquote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:22 schreef mootie het volgende:
[..]
volgens Brian is Amanda Huubs pimpes.... hmmmmm....... hier ga ik nog eens over denken.
Een invalide pimpelmees.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:20 schreef mootie het volgende:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:20 schreef mootie het volgende:
quote:pimpess
It comes from Britain. The young hip hop culture has defined this. The first ever Pimpess. It comes from Nabee. Its a cross between Pimp and princess.
" man shut im im yow pimpess" thats what u say if ur gansgta.
" Pimpess, i need ma money" and the reply is usually....
" shut up im ur pimpess not yow momma!"
Nou ik herken de meeste Rotterdammers niet in Japio hoor.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Japio praat gewoon zoals de meeste Rotterdammers
Hahahaha.........quote:
Goede en intelligente gesprekken mee houden. (heeft ie dus meer aan dan aan een amanda)quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:24 schreef mootie het volgende:
[..]
wat moet huub nou met een invalide pimpelmees!![]()
Iieeuuw wil je dat soort dingen niet zeggenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou zijn dialect toch wel?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:24 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Nou ik herken de meeste Rotterdammers niet in Japio hoor.
Ze zitten ook allemaal in zijn buik.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:24 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Nou ik herken de meeste Rotterdammers niet in Japio hoor.
en dan kan syl de invalide pimpelmees verzorgen! 2 vliegen in 1 klap!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:26 schreef Heathen het volgende:
[..]
Goede en intelligente gesprekken mee houden.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:26 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ze zitten ook allemaal in zijn buik.
En Eric kan het beestje opmakenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:26 schreef mootie het volgende:
[..]
en dan kan syl de invalide pimpelmees verzorgen! 2 vliegen in 1 klap!![]()
Woensdag is beddenverschoondag..... ik ga er toch echt vanuit dat Huub en Eric niet in dat ranzige bed van Brian willen liggen?!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:26 schreef Pulu het volgende:
Heeft ie de masterbedroom al opgegeven?
Het probleem voor Brainless is echter dat Jaap niet luisterdquote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:24 schreef Prosac het volgende:
Jaap is het makke schaapje van Brian. Brian heeft een echte pion in handen
Wil je er ook nog even over nadenken wat Eric ermee kan doen?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:26 schreef mootie het volgende:
[..]
en dan kan syl de invalide pimpelmees verzorgen! 2 vliegen in 1 klap!![]()
Wat valt er in godsnaam te luisteren (en begrijpen) bij Brian??quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:29 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Het probleem voor Brainless is echter dat Jaap niet luisterd
Staan ze op en blijven de kussens aan hun hoofd plakkenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Woensdag is beddenverschoondag..... ik ga er toch echt vanuit dat Huub en Eric niet in dat ranzige bed van Brian willen liggen?!
Zou je even rekening willen houden met de zeer visuele instelling van sommige users??quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Staan ze op en blijven de kussens aan hun hoofd plakken![]()
Ow jaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:27 schreef Pulu het volgende:
[..]
Rotterdams accent bestaat wel, maar in Rotterdam hebben we geen dialect...
nou.......... we hebben 7 keer dezelfde discussie met Jaap gehad, en Brian en Jaap hebben ook 3 keer hetzelfde gesprek gehad, wat wil een mens nog meer.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:30 schreef Mika25 het volgende:
Het is nu overigens toch echt tijd voor een nieuwe bewoonster, want wat is er de afgelopen 2 dagen nou eigenlijk gebeurt voor noemenswaardige incidenten? (Sylvia's vader uitgezonderd)...
dank jequote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou je even rekening willen houden met de zeer visuele instelling van sommige users??![]()
Dank je![]()
En hoevaak hebben Brainless en Amanda inmiddels hetzelfde gesprek gehad?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:32 schreef mootie het volgende:
[..]
nou.......... we hebben 7 keer dezelfde discussie met Jaap gehad, en Brian en Jaap hebben ook 3 keer hetzelfde gesprek gehad, wat wil een mens nog meer.
Laat dat nog een paar dagen duren, dan heeft Brian zich ondertussen ook al 6 x tegen Natasia beklaagd over Jaap... qua info komt dat dus een dag voor de stemming het beste uitquote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:32 schreef Mika25 het volgende:
Nu we weten dat CORA bestaat zou ik het wel leuk vinden als Brainless Jaap effe 100 CP geeft zodat ze langs kan komen. CORA kan dan meteen effe aan Jaap uitleggen wat NatasJa van hem vindt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |