Wat een slet is die Brian toch hè.... hij zit ook met iedereen te vunzenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Braaien aait Japio over zijn armpje. Tijd voor mij om naar mijn bedje te gaan
![]()
![]()
trustequote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Braaien aait Japio over zijn armpje. Tijd voor mij om naar mijn bedje te gaan
![]()
![]()
Wat niet is kan nog komen, en doe je caps ff uitquote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:08 schreef vliegende_dutchman het volgende:
STAAN ER NOG RELLEN OP STAPEL?
Ik snap niet dat Jaap zich nog geen slag in de rondte zit te vreten... als je toch zulk oeverloos gezemel moet aanhoren dan kun je toch niet anders dan je verslaving willen bevredigen?!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:08 schreef Prospera het volgende:
Brian: kijk als we dit soort gesprekken vaker hebben wordt het alleen maker sterker en breder.
Tis ook wel fijn voor ze dat ze bij elkaar kunnen uithuilen dat Huub weer zo gemeen is geweest, en dat Eric ook al meedeed, en dat Sylvia zomaar haar mond opentrok, en dat nota bene Amanda ook nog wat zei.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:08 schreef Prospera het volgende:
Brian: kijk als we dit soort gesprekken vaker hebben wordt het alleen maker sterker en breder.
plus dat ie dan breder wordt, en dan is brian blij!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Jaap zich nog geen slag in de rondte zit te vreten... als je toch zulk oeverloos gezemel moet aanhoren dan kun je toch niet anders dan je verslaving willen bevredigen?!
Ach, liggen wij eer ook eens op tijd inquote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:10 schreef Mika25 het volgende:
Huub gaat naar bed, meestal betekent dat het einde van de dag
Wij horen het net zo goed aanquote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Jaap zich nog geen slag in de rondte zit te vreten... als je toch zulk oeverloos gezemel moet aanhoren dan kun je toch niet anders dan je verslaving willen bevredigen?!
hij is een kindje van godquote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:10 schreef mootie het volgende:
Brian is eigenlijk een heilige..... dat snappen wij gewoon niet. Hij ruimt gewoon de boodschappen op! En dan bepaalt de heilige wie helpt!
Je hebt zitten kijken terwijl de zon vanmiddag scheen??quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:13 schreef STAP01 het volgende:
Dit was voor mij echt de meest saaie dag in de Villa tot nu toe...
Ik denk dat het gezeik met dat koekje Japio wel van zijn verslaving af zou kunnen helpen...als het hem maar vaak genoeg overkomt tenminste...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Als het puntje bij paaltje komt laat ie Jaap barsten zoals vanavond met dat (nogal zieke) gedoe met dat koekje![]()
Hij ziet dat wel hoor...ze krijgt niet voor niets zoveel kaartjesquote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:13 schreef mootie het volgende:
Sylvia is gewoon een geweldige meid, Brian, dat zien wij wel, maar jij bent te dom om dat te zien!
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hebt zitten kijken terwijl de zon vanmiddag scheen??![]()
omdat ie die kamer wil.... met sporten, gewichten, thaiboxen doet zn rug het prima.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:16 schreef Pulu het volgende:
Brian heeft last van zijn rug?
Nou de werkelijkheid nog eens beleven..... dan gaat er een wereld voor hem open..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:16 schreef mootie het volgende:
Brian doet nooit dingen, hij beleeft ze.... mafketel.
Zijn onderrug.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:16 schreef Pulu het volgende:
Je vergeet neukenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:16 schreef mootie het volgende:
[..]
omdat ie die kamer wil.... met sporten, gewichten, thaiboxen doet zn rug het prima.
Jaap op sleeptouw nemen hè, dan krijg je dat.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:16 schreef Pulu het volgende:
Allemaal theorieën die hij niet uitvoert....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:14 schreef mootie het volgende:
Jaap gaat vooraf notulen maken voor als Cora komt........ planning tot op de seconde.
Logisch toch, oneindig konijnenbewegingen maken zonder fysieke ontlading gaat zich uiteindelijk wreken.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:16 schreef Pulu het volgende:
op zich lijkt me dat wel hilarisch, hoe moet Brian zich daar uit redden! in 1 bed met jaap trekt ie niet, zelfs niet voor het spel.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zal niet lang meer duren of Japio wil naar de master bedroom verhuizen omdat hij zo'n fijne vriendschap met Brian heeft
Ik durf niet te denken hoe ver Brian bereid is te gaan de behoeftes van Jaap te bevredigen...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zal niet lang meer duren of Japio wil naar de master bedroom verhuizen omdat hij zo'n fijne vriendschap met Brian heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |