O, dat wordt gewoon "Brian". Of: "Ik, Brian".quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Hihihiihihi Ik zit mijn hoofd te breken over een titel voor zijn bundel.![]()
Moeilijk hoor. Wat van deze:quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Misschien deze:
De stemmetjes in mijn hoofd komen uit de doosjes die ik me heb beloofd.
Of "Brian's brain"....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:51 schreef Gert het volgende:
[..]
O, dat wordt gewoon "Brian". Of: "Ik, Brian".
En op het kaft komt natuurlijk zijn hoofd, waarbij hij zal twijfelen tussen de melancholieke in de verte staar-pose en de indringende blik die intelligentie en menselijk inzicht verraadt-pose.
Vergeet zijn gitaar nietquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:51 schreef Gert het volgende:
[..]
En op het kaft komt natuurlijk zijn hoofd, waarbij hij zal twijfelen tussen de melancholieke in de verte staar-pose en de indringende blik die intelligentie en menselijk inzicht verraadt-pose.
Dat zie ik heel erg voor me. Of met Brain op een moter (alla Jan cremer) met een gitaar in zijn handen. Met die quasie intelligent blikquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:51 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Die gaat met ontbloot bovenlijf met zijn rug op de cover...beetje achterom kijkendquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Nope.... het enige wat nog wel duidelijk is, is dat ie een Huub-obsessie heeft.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:54 schreef Prospera het volgende:
Jaap: waar ik zo teleurgesteld in ben: hoeveel procent is er gepraat over de videoboodschap.
Brian: waar slaat het op dat ..blablabla... Huub zegt ...
Ik snap niet dat zo'n leuk meisje voor jou kan kiezen, dat zijn M&M's verhalen. Laat niks je gek maken.
Klere,
Brian is echt niet te volgen.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:56 schreef Prospera het volgende:
Amanda bashen over haar hakken die je op 100 meter afstand hoort.
Brian: Als innerlijke zou ik zeggen: Amanda ik zie je aankomen lopen.
Compensatie voor zijn Nena-obsessie.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope.... het enige wat nog wel duidelijk is, is dat ie een Huub-obsessie heeft.
Wie maakt er even een leuk boekje van Brainless' namaakgedichten hier op FOK, en stuurt het aan onze gevoelige kunstenaar op?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Die bestaat al een paar maanden...er zitten echt super talenten op dit forumquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:57 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Wie maakt er even een leuk boekje van Brainless' namaakgedichten hier op FOK, en stuurt het aan onze gevoelige kunstenaar op?
Stuur het maar naar een uitgever, maakt meer kans op publicate dan de bagger die hij zelf schrijft,.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:57 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Wie maakt er even een leuk boekje van Brainless' namaakgedichten hier op FOK, en stuurt het aan onze gevoelige kunstenaar op?
Ik denk dat Amanda Brian allleen maar gebruikt om te neuken en met Huub de lol beleeft. Ik denk dat Brain dit nu ook beseft en daarmee is het spelletje Brian jaloers maken niet meer nodig want die weet nu ook wel dat ie Amanda mag neuken als zij zin heeft.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:38 schreef koppiesoep het volgende:
Brrrrian vertrekt, kust natte tas vol op de lippen en kust amanda op de wangen. Beetje vernederend voor sloerie amanda lijkt mij.Ooooooohhhhh, krjgen we dat gepingel weer van die vuile rat.
![]()
Volgens mij is dat topic er al.... maar dat zal wel heel diep weggezakt zijn in de ATquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:57 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Als het puntje bij paaltje komt laat ie Jaap barsten zoals vanavond met dat (nogal zieke) gedoe met dat koekjequote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:59 schreef PietjePuk63 het volgende:
En nou gaat Brainless ook nog kritiek leveren op de deelnemers aan de discussie, terwijl hij zelf zijn laffe smoel compleet dichthield.
Gewoon "Wij Brian" dusquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:58 schreef Soury het volgende:
Ik brian, mijn tweede IK en waarschijnlijk mijn derde IK![]()
Brian is nu Jaap zo aan het bewerken want over 6 maanden (als we het allemaal moeten geloven) gaat Natasia weg en dan moet hij toch iemand hebben die zijn back-up is.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:59 schreef PietjePuk63 het volgende:
En nou gaat Brainless ook nog kritiek leveren op de deelnemers aan de discussie, terwijl hij zelf zijn laffe smoel compleet dichthield.
Zoveel hersencellen heef hij niet in zijn eikel om dat te kunnen denken.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk dat Amanda Brian allleen maar gebruikt om te neuken en met Huub de lol beleeft. Ik denk dat Brain dit nu ook beseft en daarmee is het spelletje Brian jaloers maken niet meer nodig want die weet nu ook wel dat ie Amanda mag neuken als zij zin heeft.
Mooi samengevatquote:
Brainless rol was uitgespeeld nadat NL wegging. Z`n enige functies voor het programma zijn: a. NatasJa in het spel houden en b. seks hebben, voor de rest is hij gewoon een figurant.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:01 schreef Prosac het volgende:
terwijl HES ook aan het nabespreken zijn. Kritiek dat Brian al een week zijn bek niet meer open trekt
Of gewoon Oeverloos gezwets.quote:
Ik vond dat wel grappig, en Jaap reageerde daar voor zijn doen best leuk op.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Als het puntje bij paaltje komt laat ie Jaap barsten zoals vanavond met dat (nogal zieke) gedoe met dat koekje![]()
Was die Brian/Brain typo nou expres??quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Of gewoon Oeverloos gezwets.
Maar Wij Brain is tot nu toe de beste.![]()
Die meerderheid van stemmen zal er nooit komen, want dan ben je de personen die voor de TV momenten zorgen zo kwijt.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:04 schreef akveor het volgende:
Ondertussen heeft Brian wel Jaap aan zijn kant. Mocht er eens stemronde komen met meerderheid van stemmen dan zijn HES wel de lul. Beetje dom van HES om dat soort opties niet te bekijken.
typoquote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Was die Brian/Brain typo nou expres??![]()
We zullen zien as donderdag....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:06 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Die meerderheid van stemmen zal er nooit komen, want dan ben je de personen die voor de TV momenten zorgen zo kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |