abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 13 maart 2007 @ 00:59:33 #201
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_47215233
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 00:24 schreef Roy_vdm het volgende:

Vriendelijk verzoek aan de moderators om een en ander in de gaten te houden en waar nodig een waarschuwing te geven. Als het topic zelf te ver gaat, mag dit vanzelfsprekend ook gemeld worden.
Zie reactie in het topic.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 13 maart 2007 @ 01:08:24 #202
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_47215372
quote:
Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar: DGK-deelnemers te kakken zetten mag nu eenmaal op dit forum
Je kunt niet eenzijdig zeggen dat je jaap wel bijv. voor walvis dikzak etc uit mag maken maar dat je natasia niet voor aap mag uitmaken. Beide dingen zijn puur uiterlijk gerelateerd en in meer of mindere mate kunnen ze d'r zelf niks aan doen. Wees nou gewoon een vent en maak OF aapvergelijkingen EN walvisvergelijkingen banwaardig of doe het allebei niet.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 13 maart 2007 @ 01:32:04 #203
2018 PC eend
relativist
pi_47215802
quote:
Op maandag 12 maart 2007 09:07 schreef Pinball het volgende:

[..]

Hoi.

Gaat er ook een alarm af als ik COS discussie zeg
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 02:10:34 #204
6941 APK
Factual, I think.
pi_47216312
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  † In Memoriam † dinsdag 13 maart 2007 @ 08:22:03 #205
128220 Peter6000
pi_47217784
Kan deze foto uit het Jaap support topic.

>> support Jaap c.q. fan topic <<

Dat er mensen denigrerende teksten willen neerzetten is 1 ding, maar zo`n foto is nauwelijks overheen te lezen.

Misschien kan die anders verplaatst worden naar Jaap is zo dik, dat............ topic.
Met een leuke tekst eronder, bijvoorbeeld: Jaap is zo dik, dat een stokbrood rechtop blijft staan, oid.
pi_47218455
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 00:59 schreef Gert het volgende:

[..]

Zie reactie in het topic.
Dank je wel.
Audite et alteram partem
pi_47218602
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 01:08 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Je kunt niet eenzijdig zeggen dat je jaap wel bijv. voor walvis dikzak etc uit mag maken maar dat je natasia niet voor aap mag uitmaken. Beide dingen zijn puur uiterlijk gerelateerd en in meer of mindere mate kunnen ze d'r zelf niks aan doen. Wees nou gewoon een vent en maak OF aapvergelijkingen EN walvisvergelijkingen banwaardig of doe het allebei niet.
It's a thin red line. Ik snap je vergelijking helemaal en hij doet ook terzake. Het heeft te maken met gevoel, sommige dingen kunnen wél en andere níet. Naar mijn gevoel kunnen de opmerkingen over Jaap nét wel en die over Natasia nét niet. Misschien heeft het er mee te maken dat racistische opmerkingen zoals die welke over Natasia te maken zijn, opruiend kunnen werken en kunnen aanzetten tot (mogelijk vermeerderd) onbehagen en zelfs haat. Met andere woorden, dat het gevaar ontstaat dat Natasia en zwarte mensen als "minder" worden gezien dan andere mensen púúr vanwege hun huidskleur. Een soortgelijk gevaar bestaat bij Jaap denk ik niet: hij zal niet als "minder" worden gezien als gevolg van zijn gewicht dan wel opmerkingen daarover.

Wat er ook mee te maken zal hebben, is dat zeer veel mensen een ongemakkelijk gevoel krijgen bij racistisch beledigen in het algemeen, en zeker op een internetforum zoals Fok. Veel mensen hebben er direct mee te maken, omdat ze hetzij zwart zijn (of een donker uiterlijk hebben) of een geliefde of kennis hebben die zwart is of een donker uiterlijk heeft. Daarom is het extra opportuun om te pogen dat racistisch beledigen te voorkomen. Samen met het "fout geachte" karakter van racistische beledigingen maakt dit de keuze om het één wel af te keuren (opmerkingen over Natasia) en het ander niet (opmerkingen over Jaap) begrijpelijk. Maar het is geen exacte wetenschap, zoals ik al zei: "It's a thin red line".

[ Bericht 10% gewijzigd door Roy_vdm op 13-03-2007 09:19:37 ]
Audite et alteram partem
pi_47220990
Dit topic kan worden gesloten, omdat er al twee eerdere soortgelijke topics zijn geopend. Zie bijvoorbeeld hier. Het in het topic gemaakte gedicht zou in een van de oude topics kunnen worden opgenomen.

[ Bericht 8% gewijzigd door Roy_vdm op 13-03-2007 10:57:10 ]
Audite et alteram partem
  Moderator dinsdag 13 maart 2007 @ 11:23:51 #209
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_47222417
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 09:13 schreef Roy_vdm het volgende:

[..]

It's a thin red line.
<knip>
Dank u.
Komt nog bij dat die aap-vergelijkingen een heel kwalijk luchtje hebben, omdat ze ook door "echte" racisten worden gebruikt. Donkere mensen staan dichter bij apen, en daarom zijn ze dommer en dierlijker dan blanken. Van dat werk.
Ik geef toe dat een topic "Jaap is zo dik omdat.." mij ook niet op de knieën doet slaan van het lachen. Maar dat is mijn mening als user. In FOK!-verband moet zo'n topic kunnen, ik zie als mod geen reden om het te sluiten.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 13 maart 2007 @ 16:50:54 #210
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47233362
Kunnen die pauperige topics met de TT (volledig) in caps eens gewijzigd worden??
Of dat degene die iedere keer topics op die manier opent er ff op gewezen wordt ofzo??
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 13 maart 2007 @ 17:58:36 #211
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_47235685
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 11:23 schreef Gert het volgende:

[..]

Dank u.
Komt nog bij dat die aap-vergelijkingen een heel kwalijk luchtje hebben, omdat ze ook door "echte" racisten worden gebruikt. Donkere mensen staan dichter bij apen, en daarom zijn ze dommer en dierlijker dan blanken. Van dat werk.
Ik geef toe dat een topic "Jaap is zo dik omdat.." mij ook niet op de knieën doet slaan van het lachen. Maar dat is mijn mening als user. In FOK!-verband moet zo'n topic kunnen, ik zie als mod geen reden om het te sluiten.
Hoera, een 'Thin red line',.. dan is het tijd voor testcases om die lijn te definiëren. Ik heb er zojuist 1 in Onzin gestart.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Moderator dinsdag 13 maart 2007 @ 18:39:19 #212
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_47237039
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 17:58 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Hoera, een 'Thin red line',.. dan is het tijd voor testcases om die lijn te definiëren. Ik heb er zojuist 1 in Onzin gestart.

Succes.
  † In Memoriam † dinsdag 13 maart 2007 @ 22:43:16 #213
137949 Disana
pi_47247381
Ik vind het jammer dat je zelf in de COS aangeeft dat Update en SV er ook zijn, en dat je het jammer vindt dat daar vrijwel niemand post, en dat je vervolgens de reacties van de mensen die zich aangesproken voelen (onder wie ik) links laat liggen. In mijn reacties (en van anderen op mij) zijn verschillende dingen opgemerkt die misschien ter zake doen.
  Moderator dinsdag 13 maart 2007 @ 23:40:51 #214
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_47249977
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 22:43 schreef Disana het volgende:
Ik vind het jammer dat je zelf in de COS aangeeft dat Update en SV er ook zijn, en dat je het jammer vindt dat daar vrijwel niemand post, en dat je vervolgens de reacties van de mensen die zich aangesproken voelen (onder wie ik) links laat liggen. In mijn reacties (en van anderen op mij) zijn verschillende dingen opgemerkt die misschien ter zake doen.
Ik ben ook weleens even ergens anders dan in de COS.
Soms zelfs niet op het forum.
Maar ik heb het nagelezen. De eerste reactie stond al in het topic: we zullen nog iets vaker in de COS vragen of mensen een update willen plaatsen.
Wat betreft de streamverslagen: zoals je leest in diverse reacties, worden ook die gewaardeerd!

Dan het offtopic-gehalte van de COS (en dit is in het algemeen bedoeld en niet speciaal tegen jou, Disana): het zou wel handig zijn als iederéén zijn/haar eigen postgedrag óók eens even kritisch bekijkt, in plaats van in de COS steeds op anderen af te geven. Er heerst momenteel een beetje een vervelend sfeertje, van klagen en van persoonlijke aanvallen. En van te veel offtopic-geneuzel. Daar gaan we wat strenger tegen optreden. Helaas moet dat.
Hierbij dus al vast de mededeling dat er sneller posts geëdit gaan worden, en als het gezeik aanhoudt dan flikkeren we gewoon hele posts weg. Hoppa.
Volgende week is Day bovendien weer een stuk vaker op het forum, en dan zal het offensief nog wat harder ingezet worden.

Maar het blijft vooral een zaak van users onderling. Wat het beste werkt is: users die alleen maar aan het zuigen zijn, straal te negeren. Ga je reageren, dan gaat binnen de kortste keren de halve COS er weer over. Dus: negeren, en een topicreport plaatsen als het taalgebruik daar aanleiding toe geeft.

Alvast bedankt voor jullie medewerking jullie sijn topperrrrrrs echt waar!!!
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 00:23:37 #215
137949 Disana
pi_47251493
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 23:40 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik ben ook weleens even ergens anders dan in de COS.
Kijk, dat bedoel ik Zo is het ook heel moeilijk om te switchen tussen COS, Update, en Streamverslagen. Ik heb voor mezelf besloten dat ik updates en verslagen in de COS blijf posten, omdat het anders te ingewikkeld voor me wordt en mensen daar toch al heen gaan om bij te lezen.
quote:
Soms zelfs niet op het forum.
Maar ik heb het nagelezen. De eerste reactie stond al in het topic: we zullen nog iets vaker in de COS vragen of mensen een update willen plaatsen.
Wat betreft de streamverslagen: zoals je leest in diverse reacties, worden ook die gewaardeerd!

Dan het offtopic-gehalte van de COS (en dit is in het algemeen bedoeld en niet speciaal tegen jou, Disana):
Nee, dat mag ik hopen. Ik heb niet gevochten en toch al aardig wat updates en een enkel verslag gepost.
  woensdag 14 maart 2007 @ 00:25:41 #216
6941 APK
Factual, I think.
pi_47251559
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 00:23 schreef Disana het volgende:

Zo is het ook heel moeilijk om te switchen tussen COS, Update, en Streamverslagen.
Meen je dat serieus?
pi_47251801
quote:

Nee, dat mag ik hopen. Ik heb niet gevochten en toch al aardig wat updates en een enkel verslag gepost.
Hier ook maar een keer. En dat geldt voor een ieder die de moeite neemt om te posten wat er op de streams gebeurd.

HULDE
ik ben er heeeeel erg blij mee. De cossen zijn voor mij meestal de enige mogelijkheid om bij te blijven
Inspiratieloos!
  Moderator woensdag 14 maart 2007 @ 00:58:27 #218
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_47252443
quote:

[..]

Kijk, dat bedoel ik Zo is het ook heel moeilijk om te switchen tussen COS, Update, en Streamverslagen.
Nou ja, laat ook maar dan.
pi_47252767
quote:

Ik heb voor mezelf besloten dat ik updates en verslagen in de COS blijf posten, omdat het anders te ingewikkeld voor me wordt en mensen daar toch al heen gaan om bij te lezen.
Zelf lees ik nooit COS terug en ik denk 90% van de mensen niet. Het kost simpelweg veel te veel tijd om alles terug te lezen. Daarvoor is er juist een updates-topic. Je zou mij en 90% van de mensen op dit forum er een enorm plezier mee doen om eens in de zoveel tijd een update te plaatsen. Zoals ik in het CODUS-topic al schreef, is de COS een behoorlijk óverschat principe. Het updates-topic (en in iets mindere mate het streamverslagen-topic) hebben veel meer toegevoegde waarde.
Audite et alteram partem
  woensdag 14 maart 2007 @ 03:13:38 #220
6941 APK
Factual, I think.
pi_47253911
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 01:14 schreef Roy_vdm het volgende:

Het kost simpelweg veel te veel tijd om alles terug te lezen. Daarvoor is er juist een updates-topic. Je zou mij en 90% van de mensen op dit forum er een enorm plezier mee doen om eens in de zoveel tijd een update te plaatsen. Zoals ik in het CODUS-topic al schreef, is de COS een behoorlijk óverschat principe. Het updates-topic (en in iets mindere mate het streamverslagen-topic) hebben veel meer toegevoegde waarde.
Helemaal mee eens.

Ik probeer zelf overigens altijd even een stukje terug te lezen, maar vaak weet je totaal niet wat er aan de hand is en als iemand dan vraagt om een kleine update dan post een van de cosmongolen: 'Lees de COS even terug'.

Even terug lezen?
Als je een dag weg bent moet je 8 topics met oneliners doorlezen.

Zelf probeer ik als ik kijk -of teruglezend iets opmerk- het in het update topic te plaatsen, ik hoop dat anderen dat ook iets meer gaan doen.

Kan er niet een of andere standaard OP komen?
________________________________________________________________________________
COS #Zoveel.

Hier leveren wij commentaar op de streams.
Een groot aantal mensen heeft helaas niet de mogelijkheid om 24/7 de streams te volgen, dus als er belangrijke verwikkelingen zijn zouden die mensen het op prijs stellen als deze in het update-topic gepost worden.
Dit kan simpel met een CTRL-C / CTRL-V of een korte samenvatting.
_________________________________________________________________________________

En dan een link naar de OP.
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 09:25:09 #221
128220 Peter6000
pi_47255652
Deze kwestie loopt ook nog:
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 08:22 schreef Peter6000 het volgende:
Kan deze foto uit het Jaap support topic.

>> support Jaap c.q. fan topic <<

Dat er mensen denigrerende teksten willen neerzetten is 1 ding, maar zo`n foto is nauwelijks overheen te lezen.

Misschien kan die anders verplaatst worden naar Jaap is zo dik, dat............ topic.
Met een leuke tekst eronder, bijvoorbeeld: Jaap is zo dik, dat een stokbrood rechtop blijft staan, oid.
pi_47256196
Graag opruiming hier: Hoe zou jij de ander eruit werken? aangezien de vraag m.i. goed is maar de reacties helaas niet.
  Moderator woensdag 14 maart 2007 @ 11:06:53 #223
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_47258429
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 03:13 schreef APK het volgende:
Hmm.. da's misschien wel een goeie.
Het is wèl iets wat vaak fout zal gaan, "vergeten" zal worden, maar als het in de helft van de COS'sen staat is het ook goed. Effe aan Day en TL vragen wat ze hier van vinden.
  Moderator woensdag 14 maart 2007 @ 11:09:42 #224
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_47258525
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 09:43 schreef SmeerCaas het volgende:
Graag opruiming hier: Hoe zou jij de ander eruit werken? aangezien de vraag m.i. goed is maar de reacties helaas niet.
Gedaan.
  Moderator woensdag 14 maart 2007 @ 11:12:19 #225
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_47258619
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 09:25 schreef Peter6000 het volgende:
Deze kwestie loopt ook nog:
[..]
Het hoort er niet echt thuis, maar dit zijn m.i. niet te vermijden "FOK!-grapjes". Ik zie het niet zitten om tegen dergelijke incidentele lolbroekerij op te moeten gaan treden. Als een heel topic wordt verneukt, gaan we wel snoeien.
  woensdag 14 maart 2007 @ 12:04:51 #226
6941 APK
Factual, I think.
pi_47260495
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 11:06 schreef Gert het volgende:

Hmm.. da's misschien wel een goeie.
Het is wèl iets wat vaak fout zal gaan, "vergeten" zal worden, maar als het in de helft van de COS'sen staat is het ook goed. Effe aan Day en TL vragen wat ze hier van vinden.
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 14:03:50 #227
137949 Disana
pi_47264340
quote:

[..]

Zelf lees ik nooit COS terug en ik denk 90% van de mensen niet. Het kost simpelweg veel te veel tijd om alles terug te lezen. Daarvoor is er juist een updates-topic. Je zou mij en 90% van de mensen op dit forum er een enorm plezier mee doen om eens in de zoveel tijd een update te plaatsen. Zoals ik in het CODUS-topic al schreef, is de COS een behoorlijk óverschat principe. Het updates-topic (en in iets mindere mate het streamverslagen-topic) hebben veel meer toegevoegde waarde.
Anderen hebben juist weer aangegeven dat ze de COS'sen wel lezen om bij te lezen. Toen ik hier kwam, zag ik dat het anders liep dan BB: vrijwel iedereen lijkt in de COS te schrijven, te updaten, te verslaan. Daarom ben ik er ook blijven zitten. Ik vind het leuk om wat te lezen en met een half oog te kijken/luisteren. Misschien ben ik niet de enige die denkt dat er weinig leuks overblijft als je als vrijwel enige in de Updates of de SV gaat zitten (waar dus ook de commentaren ontbreken).
  Moderator woensdag 14 maart 2007 @ 14:13:49 #228
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_47264666
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:03 schreef Disana het volgende:
Misschien ben ik niet de enige die denkt dat er weinig leuks overblijft als je als vrijwel enige in de Updates of de SV gaat zitten (waar dus ook de commentaren ontbreken).
Het Update-topic is helemaal niet bedoéld om "in te gaan zitten". Daar is de COS voor.

In de Updates kun je mensen die geen tijd hebben om alle COS' sen te lezen, een plezier doen door af en toe even een post te plaatsen met een vermeldenswaardige gebeurtenis. Je verlaat even de COS, plaatst een update in het Update-topic (al dan niet gekopieerd uit de COS) en gaat daarna snel weer terug naar de warme gezelligheid.

Wat betreft de SV: het is idd lastig om mee te posten in COS en tegerlijkertijd een SV te schrijven. Daarom worden er ook vrij weinig SV's geschreven. Je moet er maar net zin in hebben. Gewaardéérd worden ze wél.
  woensdag 14 maart 2007 @ 14:50:42 #229
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_47265989
quote:

[..]

Iets van deze strekking had ik gisteren inderdaad ook al gezegd en daar nog bij gezet dat het aantal pageviews van het streamverslagentopic / updatetopic toch ook niet de minste waren. Lang niet iedereen leest COS'en terug, ik denk zelf ook 90% van de mensen niet, maar als die 10% harder schreeuwt dat ze het wel doen dan wordt dat blijkbaar aangenomen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Marrije op 14-03-2007 14:56:51 (smiley was niet van mij) ]
  woensdag 14 maart 2007 @ 14:52:45 #230
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_47266063
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 03:13 schreef APK het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.

Ik probeer zelf overigens altijd even een stukje terug te lezen, maar vaak weet je totaal niet wat er aan de hand is en als iemand dan vraagt om een kleine update dan post een van de cosmongolen: 'Lees de COS even terug'.

Even terug lezen?
Als je een dag weg bent moet je 8 topics met oneliners doorlezen.

Zelf probeer ik als ik kijk -of teruglezend iets opmerk- het in het update topic te plaatsen, ik hoop dat anderen dat ook iets meer gaan doen.

________________________________________________________________________________
COS #Zoveel.

Hier leveren wij commentaar op de streams.
Een groot aantal mensen heeft helaas niet de mogelijkheid om 24/7 de streams te volgen, dus als er belangrijke verwikkelingen zijn zouden die mensen het op prijs stellen als deze in het update-topic gepost worden.
Dit kan simpel met een CTRL-C / CTRL-V of een korte samenvatting.
_________________________________________________________________________________

En dan een link naar de OP.
Hier ben ik het dan ook helemaal mee eens
  woensdag 14 maart 2007 @ 14:55:34 #231
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_47266165
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 23:40 schreef Gert het volgende:

[..]

-knip-
Dan het offtopic-gehalte van de COS (en dit is in het algemeen bedoeld en niet speciaal tegen jou, Disana): het zou wel handig zijn als iederéén zijn/haar eigen postgedrag óók eens even kritisch bekijkt, in plaats van in de COS steeds op anderen af te geven. Er heerst momenteel een beetje een vervelend sfeertje, van klagen en van persoonlijke aanvallen. En van te veel offtopic-geneuzel. Daar gaan we wat strenger tegen optreden. Helaas moet dat.
Hierbij dus al vast de mededeling dat er sneller posts geëdit gaan worden, en als het gezeik aanhoudt dan flikkeren we gewoon hele posts weg. Hoppa.
Volgende week is Day bovendien weer een stuk vaker op het forum, en dan zal het offensief nog wat harder ingezet worden.

Maar het blijft vooral een zaak van users onderling. Wat het beste werkt is: users die alleen maar aan het zuigen zijn, straal te negeren. Ga je reageren, dan gaat binnen de kortste keren de halve COS er weer over. Dus: negeren, en een topicreport plaatsen als het taalgebruik daar aanleiding toe geeft.

Alvast bedankt voor jullie medewerking jullie sijn topperrrrrrs echt waar!!!
Ik ben blij dat er versterking komt (Day) om eea in de gaten te houden en ja ik zal mijn eigen postgedrag ook eens even kritisch bekijken
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 15:06:44 #232
128220 Peter6000
pi_47266522
Zie je wel, binnen 2 dagen.

Lekker puh.
  woensdag 14 maart 2007 @ 15:20:56 #233
58921 Day
You can fly!
pi_47267031
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:55 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ik ben blij dat er versterking komt (Day) om eea in de gaten te houden en ja ik zal mijn eigen postgedrag ook eens even kritisch bekijken
Waarom krijg ik nou weer de rol van de 'bad cop"? Ik ben harstikke lief!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_47267642
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:20 schreef Day het volgende:

[..]

Day, ik ben misschien niet altijd aardig tegen je. Is niks persoonlijks, maar gewoon mn eigen zwakheid soms.Excuses
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  woensdag 14 maart 2007 @ 15:53:56 #235
58921 Day
You can fly!
pi_47268173
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:38 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Day, ik ben misschien niet altijd aardig tegen je. Is niks persoonlijks, maar gewoon mn eigen zwakheid soms.Excuses
Tussen ons zit het wel goed, hoor!

Maar on topic: zijn er nog vragen, dubbele topics, etc.?
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 16:02:08 #236
128220 Peter6000
pi_47268449
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:53 schreef Day het volgende:

Maar on topic: zijn er nog vragen, dubbele topics, etc.?
Als je je verveelt mag je de uitzendingentopics wel afsluiten.
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 16:39:50 #237
128220 Peter6000
pi_47269616
Kan Joop24 een ban krijgen.

Kan Joop24 geattendeerd worden op zijn postgedrag, dit is alles wat hij post.
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:36 schreef joop24 het volgende:

[..]

Kijk je nu in de spiegel
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:37 schreef joop24 het volgende:

[..]

Vandaar dat je er zo op lijkt
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:07 schreef joop24 het volgende:

[..]

Ga lekker vissen ofzo sukkel
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:14 schreef joop24 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens die lult echt uit zn' nek
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:20 schreef joop24 het volgende:

[..]

Ben je echt zo LOMP of doe je maar alsof ??????????
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:21 schreef joop24 het volgende:

[..]

Echt LOMP dus
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:24 schreef joop24 het volgende:

[..]

quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:31 schreef joop24 het volgende:

[..]

Ja er zitten gelukkig meer spelers in, die zitten er voor de DOMBO's die zien er zichzelf in en krijgen medelijden HERKEN JE VAST WEL
O wacht, ik zie dat er al tegen opgetreden wordt.

Nou ja, ik post het toch maar.
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 17:00:21 #238
137949 Disana
pi_47270303
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:13 schreef Gert het volgende:

[..]

Het Update-topic is helemaal niet bedoéld om "in te gaan zitten". Daar is de COS voor.

In de Updates kun je mensen die geen tijd hebben om alle COS' sen te lezen, een plezier doen door af en toe even een post te plaatsen met een vermeldenswaardige gebeurtenis. Je verlaat even de COS, plaatst een update in het Update-topic (al dan niet gekopieerd uit de COS) en gaat daarna snel weer terug naar de warme gezelligheid.

Wat betreft de SV: het is idd lastig om mee te posten in COS en tegerlijkertijd een SV te schrijven. Daarom worden er ook vrij weinig SV's geschreven. Je moet er maar net zin in hebben. Gewaardéérd worden ze wél.
Ideaal is niets, dat begrijp ik natuurlijk ook. Maar dat 'even' gaat hier toch vrij traag... en dan kom je terug in de COS, mag je weer terugscrollen/bladeren omdat er zoveel wordt geschreven
  Moderator woensdag 14 maart 2007 @ 17:00:29 #239
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_47270306
quote:

[..]

Waarom krijg ik nou weer de rol van de 'bad cop"?
Dat stáát er niet!
Er is alleen iets te veel rumoer momenteel om het in m'n eentje aan te kunnen, tenzij ik helemáál zou stoppen met werken, eten en slapen.
Dus het is fijn dat jij weer wat meer met je grote zweep op dit forum rond komt banjeren.
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 17:01:24 #240
137949 Disana
pi_47270326
quote:

[..]

Lieve mensen houden het leven draaglijk... en dus ook fora
  Moderator woensdag 14 maart 2007 @ 17:08:39 #241
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_47270560
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 17:00 schreef Disana het volgende:

[..]

Ideaal is niets, dat begrijp ik natuurlijk ook. Maar dat 'even' gaat hier toch vrij traag... en dan kom je terug in de COS, mag je weer terugscrollen/bladeren omdat er zoveel wordt geschreven
Als jij het fsyiek en/of mentaal niet aankunt om af en toe iets in het update-topic te plaatsen, dan moet je het vooral niet doen.
Ik kan wel zeggen dat ik vind dat je zeurt en dat je overdrijft, maar dat zou voorbarig zijn want ik ken jouw gesteldheid verder niet, misschien ben je wel 86.
  woensdag 14 maart 2007 @ 18:53:38 #242
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_47273812
Kan hier een slotje op ? >> support Jaap c.q. fan topic <<
er is al een jaap topic
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  woensdag 14 maart 2007 @ 18:54:42 #243
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_47273857
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 18:53 schreef HiDiHo het volgende:
Kan hier een slotje op ? >> support Jaap c.q. fan topic <<
er is al een jaap topic
way ahead of ya
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 18:53 schreef teamlead het volgende:
blijkbaar vervult het topic in een behoeft, vandaar nog open.

en voor wat betreft die waarschuwing: zie ook de quote van gert

zo en nu weer ontopic met z'n allen
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_47286323
in mijn ogen speelt huub het ook spel technisch heel slim atm.

als hij zich zol op natasia gaat targetten is het een stuk slimmer om brain te vriend te hebben zodat hij twijfelt om 100% achter natasia te staan.
Op deze mannier kan hij misschien een scheur in de relatie natasia/brain krijgen.

en alleen sta je een stuk zwakker dan met ze 2e
hardcoholic
  woensdag 14 maart 2007 @ 23:48:05 #245
6941 APK
Factual, I think.
pi_47286370
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 23:46 schreef Ferdii het volgende:
in mijn ogen speelt huub het ook spel technisch heel slim atm.

als hij zich zol op natasia gaat targetten is het een stuk slimmer om brain te vriend te hebben zodat hij twijfelt om 100% achter natasia te staan.
Op deze mannier kan hij misschien een scheur in de relatie natasia/brain krijgen.

en alleen sta je een stuk zwakker dan met ze 2e
Dit is het feedbacktopic, schele.
pi_47286693
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 23:48 schreef APK het volgende:

[..]

Dit is het feedbacktopic, schele.

ik heb weer eens op het verkeerde topic geklikt
hardcoholic
  † In Memoriam † donderdag 15 maart 2007 @ 14:12:41 #247
137949 Disana
pi_47300441
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 17:08 schreef Gert het volgende:

[..]

Als jij het fsyiek en/of mentaal niet aankunt om af en toe iets in het update-topic te plaatsen, dan moet je het vooral niet doen.
Ik kan wel zeggen dat ik vind dat je zeurt en dat je overdrijft, maar dat zou voorbarig zijn want ik ken jouw gesteldheid verder niet, misschien ben je wel 86.
Nou nou... Als ik daarin uniek zou zijn, waarom post er dan vrijwel niemand in de Update en SV? Er posten ontzettend veel mensen in de COS en vrijwel allemaal geven ze daar uitstekende updates. Ik heb mijn overwegingen gedeeld omdat ik dacht dat je daar eens over na zou willen denken... niet om persoonlijk te worden.
  Moderator donderdag 15 maart 2007 @ 14:50:08 #248
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_47301753
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 14:12 schreef Disana het volgende:
Ik heb mijn overwegingen gedeeld omdat ik dacht dat je daar eens over na zou willen denken... niet om persoonlijk te worden.
Ik liet me even gaan, sorry. Maar ik kan er niet zo goed bij dat mensen het écht te veel moeite zouden vinden om af en toe, ook al is het maar 1x per dag, een update te plaatsen. Ik ben dan zo eigenwijs om te denken dat dit niét aan de snelheid van FOK! of aan de indeling van het forum ligt, maar aan luiheid en desinteresse van veel COS-posters, die vinden dat je gewoon de laatste 9 COS'ssen even moet lezen als je up to date wilt blijven na een dag werken. Het is m.i. ook een soort elite-gedrag.

Maar, hopen we, er is ook een groep die er gewoon niet bij stilstaat en best bereid is om af en toe even een berichtje te kopiëren en plakken. Daarom beginnen we een dezer dagen een kleine "bewustwordings-aktie" in de COS. Zie voorstel hierboven van APK.
  † In Memoriam † donderdag 15 maart 2007 @ 15:03:30 #249
137949 Disana
pi_47302237
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 14:50 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik liet me even gaan, sorry. Maar ik kan er niet zo goed bij dat mensen het écht te veel moeite zouden vinden om af en toe, ook al is het maar 1x per dag, een update te plaatsen. Ik ben dan zo eigenwijs om te denken dat dit niét aan de snelheid van FOK! of aan de indeling van het forum ligt, maar aan luiheid en desinteresse van veel COS-posters, die vinden dat je gewoon de laatste 9 COS'ssen even moet lezen als je up to date wilt blijven na een dag werken. Het is m.i. ook een soort elite-gedrag.

Maar, hopen we, er is ook een groep die er gewoon niet bij stilstaat en best bereid is om af en toe even een berichtje te kopiëren en plakken. Daarom beginnen we een dezer dagen een kleine "bewustwordings-aktie" in de COS. Zie voorstel hierboven van APK.
Ik hoop niet dat ik me aan elite-gedrag schuldig maak. 't Is zo dat het vaak dezelfde mensen zijn die zich aangesproken voelen/de meeste moeite doen. Update: ik moet zo weg, naar de tandarts
  donderdag 15 maart 2007 @ 15:48:39 #250
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_47303876
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 14:50 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik liet me even gaan, sorry. Maar ik kan er niet zo goed bij dat mensen het écht te veel moeite zouden vinden om af en toe, ook al is het maar 1x per dag, een update te plaatsen. Ik ben dan zo eigenwijs om te denken dat dit niét aan de snelheid van FOK! of aan de indeling van het forum ligt, maar aan luiheid en desinteresse van veel COS-posters, die vinden dat je gewoon de laatste 9 COS'ssen even moet lezen als je up to date wilt blijven na een dag werken. Het is m.i. ook een soort elite-gedrag.Maar, hopen we, er is ook een groep die er gewoon niet bij stilstaat en best bereid is om af en toe even een berichtje te kopiëren en plakken. Daarom beginnen we een dezer dagen een kleine "bewustwordings-aktie" in de COS. Zie voorstel hierboven van APK.
Inderdaad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')