Ik heb het idee dat Huub echt even zijn frustraties kwijt moest...quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:11 schreef beequeen het volgende:
Huub heeft het met Tilly over Billie, het botte gedrag, niks willen aannemen en het zelfs in twijfel trekken van de goede adviezen van Kok Mark.
Tilly snapt dat ook niet.
Vanaf dag 1? Je lult uit je nek. Je volgt DGK duidelijk maar heel weinig en bent slecht geïnformeerd. Je bent vast gestopt met kijken vanaf oktober 2006quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:09 schreef danos het volgende:
[..]
Daarnaast vind ik het gewoon teleurstellend dat iemand als Jaap al vanaf minuut 1 wordt vernederd, getreiterd, gepest etcetera en dat het grootste gedeelte van dit forum iedere keer weer smakelijk om zit te lachen hoe Huub en Erik die walgelijke vetzak weer te pakken hebben genomen. Ok Jaap brengt zichzelf vaak niet in makkelijke situaties door zijn eigen onhandigheid, maar die makkelijke pesterijtjes daar word ik toch wel zo moe van.
Dat bedoel ik dus........ze horen zichzelf erg graag blijkbaar.Pffffffff.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:11 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Frappant dat sommige mensen meteen de kans aangrijpen om weer te beginnen...(zie boven)
en nu hou ik erover op.......![]()
Helemaal mee eens die lult echt uit zn' nekquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
Vanaf dag 1? Je lult uit je nek. Je volgt DGK duidelijk maar heel weinig en bent slecht geïnformeerd. Je bent vast gestopt met kijken vanaf oktober 2006![]()
![]()
![]()
En waar zou Huub dan bang voor moeten zijn ????????quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:12 schreef akveor het volgende:
Huub je lijkt wel een langspeelplaat je herhaalt en herhaalt.... Zou ie ergens bang voor wezen? En weer staat ie naast Eric. Zijn die twee een siamese tweeling? Voor mij blijfr er maar een goed koppel en dat is Sylvia en Huub.
Stream 1 is nu bijzonder boeiend.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus........ze horen zichzelf erg graag blijkbaar.Pffffffff.
Ik ga kappen als dit zo blijft, je leest niks meer over wat er op de streams gebeurd.
Zal wel weer door dat vreten van Jaap komen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:15 schreef BONG4002 het volgende:
Natasia klopt op advies van de leraar even het toetsenbord uit omdat sommige toetsen haperen en er veel vuil en kruimeltjes in het toetsenbord zitten
Ik wil jou op geen enkele manier nemen, ik moet er niet aan denken om eerlijk te zijn. En dat jij een brief die je niet gelezen hebt hypocriet noemt, ik neem aan dat je para normale krachten hebt dat je die inoudelijk meent te kennen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:09 schreef danos het volgende:
[..]
En door jou hoef ik ook niet serieus genomen te worden hoor rebellious_angel, met jou hypocriete briefje aan de Rabobank heb je voor mij al bewezen dat het grootste aantal mensen binnen dit subforum de grootste mongolen van Nederland zi jn.
Nou dat ie er definitief uitgedonderd word....quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
En waar zou Huub dan bang voor moeten zijn ????????
Hahaha dat doet ie goed om zo zijn geld te verdienen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:16 schreef Peter6000 het volgende:
De typles bestaat uit koekkruimels uit het toetsenbord verwijderen, en praten over het privéleven van de leraar.![]()
Echt te idoot voor woorden..hij komt voor typeles en het is gewoon een gezellig onderonsje...quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:16 schreef Peter6000 het volgende:
De typles bestaat uit koekkruimels uit het toetsenbord verwijderen, en praten over het privéleven van de leraar.![]()
Huub kan het maar heel zelden met woorden af. Dat weet ik, maar ik vraag me af of dat zo zeer aan huub ligt of dat dat ligt aan de mensen met wie die moet praten. Ik word regelmatig knetter gestoord van mensen die denken dat ze het snappen en het dan toch weer niet begrijpen... Waarna ik heel rustig van voor af aan moet beginnen met uitleggen. Iemand die die rust niet kan opbrengen kan maar 2 dingen doen: Boos worden en de boel laten of weglopen. Huub heeft ook een klein gedragsstoornisje (soort ADHD) en zal niet weglopen. Dat geeft soms karakter fouten en als je niet jong hebt geleerd om op het juiste moment op te sodemieteren resulteert dat in grote botsingen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:50 schreef danos het volgende:
het moment dat huub het niet meer met woorden aankan, is al vaak dichtbij geweest en ditzal op korte termijn ook absoluut gebeuren
Een rechter zal altijd vragen: Waarom bent zelf u niet weggegaan van deze situatie? Hebben ze beide niet gedaan, en kom nou niet dat Jaap de boel blokkeerde, want hij blokkeerde niet de enige uitgang.
Ik vond het allemaal nog erg meevallen in relatie tot wat huub en erik de afgelopen weken in de gouden kooij hebben gedaan, Jaap is in ieder geval niet de uitvinder van de woorden: Toe dan, dan mag je lekker naar huis.
Ik vind dit alles nog maar een schijntje met bijvoorbeeld het feit dat hij helemaal is ondergekladderd met die stift, vind ik nog wel iets meer vernederend dan een homo en zijn welwillende vriendje betasten
De miljonairsstijl zijn ze al sinds Oktober 2006 kwijt
quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:18 schreef DainBramage het volgende:
Kunnen we DELA niet bellen om te vragen om alles al in gang te zetten ?
Ben je echt zo LOMP of doe je maar alsof ??????????quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Nou dat ie er definitief uitgedonderd word....
Kies dan een apart topic Ik ga dit hier echt niet lezenquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
-knip-![]()
Lang verhaal dit maar goed. Wil je straks nog een reactie van mij duurt het even: ga nu eerst even me hondje uitlaten
Echt LOMP dusquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Nou dat ie er definitief uitgedonderd word....
Pfffffffffffffffffffffff..................................quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
En latens ze die miljonairs stijl maar snel weer vinden: Maakt het er iets leuker op.
Lang verhaal dit maar goed. Wil je straks nog een reactie van mij duurt het even: ga nu eerst even me hondje uitlaten
De inhoud van die brief hoef ik niet eens te weten, het feit dat je hem geschreven hebt met de strekking die je zelf hebt gepost geven mij voldoende indruk dat ik hier te maken heb met iemand met een extreme vorm van realiteitswaanzin.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:16 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
Ik wil jou op geen enkele manier nemen, ik moet er niet aan denken om eerlijk te zijn. En dat jij een brief die je niet gelezen hebt hypocriet noemt, ik neem aan dat je para normale krachten hebt dat je die inoudelijk meent te kennen.
En dat je op basis van mijn briefje het grootste aantal mensen van dit subforum meent te kunnen veroordelen, ik sta daar een beetje vreemd van te kijken. Op basis van het gedag van 1 persoon een groep veoordelen, tsjaaaaaaa, dat vind ik op zijn minst twijfelachtig en discutabel.
Overigens vind ik het waarde oordeel 'mongool' of 'mongolen' helemaal niet kunnen. Wat ik ook denk over j.aap, ik zal zijn aanhangers nooit mongolen noemen. Enkel een gepaste twijfel hebben aan hun smaak.
ps: ik houd op met deze discussie, want het gaat indd om de streams. Mijn excuus voor mijn bijdrage in deze.
een rookverbod? welke real life soap gaat dit over? is er een andere Huub in een andere real life soap te bewonderen?quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:20 schreef akveor het volgende:
Oww en als die Huub er vanavond niet uitgedonderd wordt dan krijgt ie sowieso een rookverbod...
quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:23 schreef danos het volgende:
[..]
De inhoud van die brief hoef ik niet eens te weten, het feit dat je hem geschreven hebt met de strekking die je zelf hebt gepost geven mij voldoende indruk dat ik hier te maken heb met iemand met een extreme vorm van realiteitswaanzin.
En waarom stop jij mij nou opeens in het hokje van de Jaap aanhangers? Op basis waarvan zou ik een Jaap aanhanger zijn?
Maargoed hou er maar over op inderdaad, ik heb ook geen zin om dit topic nog verder te laten vervuilen met jou inferieure reacties op mijn geniale terechtwijzingen![]()
zalig zijn de onwetendenquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:23 schreef danos het volgende:
[knip]
Maargoed hou er maar over op inderdaad, ik heb ook geen zin om dit topic nog verder te laten vervuilen met jou inferieure reacties op mijn geniale terechtwijzingen![]()
jammer van die 2e zinquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:23 schreef beequeen het volgende:
Veulen, kun je misschien een eigen topic aanmaken, dit is echt niet meer normaal.
Start anders een kennel, kun je de hele dag lopen met honden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er zijn ook mensen die een andere kijk hebben op het gebeuren en als ik terugkijk naar de afgelopen weken vind ik dat Huub het slecht gespeeld heeft. Ik heb hemn 1 keer geniaal zien wezen en dat was tijdens de stemming voor de voetbalvrouwen. De rest is bijna allemaal bashen en daar hou ik niet van. Niet toen de hele groep tegen Huub tekeer ging en nu niet zoals een groot gedeelte tegen Jaap tekeer gaat.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:20 schreef joop24 het volgende:
[..]
Ben je echt zo LOMP of doe je maar alsof ??????????
Ik zit met stomme verbazing te luisterenquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:25 schreef Mokum020 het volgende:
Niet normaal...............typeles en alleen maar ouwehoeren over begraafplaatsen.....
Dan zijn wij de enige.........quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zit met stomme verbazing te luisteren![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:28 schreef Day het volgende:
OK mensen, we gaan nu even stoppen met de Jaap/Huub-discussie hier. Het gaat nu al een aantal topics zo door en het begint een aantal users te irriteren. Vriendelijk verzoek om bij behoefte aan meer discussie over dit onderwerp een nieuw topic te open.
Hier gaan we gewoon weer even verder met wat er op de streams gebeurd!
Godzijdank...quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:28 schreef Day het volgende:
OK mensen, we gaan nu even stoppen met de Jaap/Huub-discussie hier. Het gaat nu al een aantal topics zo door en het begint een aantal users te irriteren. Vriendelijk verzoek om bij behoefte aan meer discussie over dit onderwerp een nieuw topic te open.
Tsja, en wat hebben die 'spelers' dan bijgedragen aan het spel? Noem eens een paar goede acties?quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die een andere kijk hebben op het gebeuren en als ik terugkijk naar de afgelopen weken vind ik dat Huub het slecht gespeeld heeft. Ik heb hemn 1 keer geniaal zien wezen en dat was tijdens de stemming voor de voetbalvrouwen. De rest is bijna allemaal bashen en daar hou ik niet van. Niet toen de hele groep tegen Huub tekeer ging en nu niet zoals een groot gedeelte tegen Jaap tekeer gaat.
Ik zeg ik hou d'r niet van... en DGK heeft meer spelers dan Huub allleen.
Ja er zitten gelukkig meer spelers in, die zitten er voor de DOMBO's die zien er zichzelf in en krijgen medelijdenquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die een andere kijk hebben op het gebeuren en als ik terugkijk naar de afgelopen weken vind ik dat Huub het slecht gespeeld heeft. Ik heb hemn 1 keer geniaal zien wezen en dat was tijdens de stemming voor de voetbalvrouwen. De rest is bijna allemaal bashen en daar hou ik niet van. Niet toen de hele groep tegen Huub tekeer ging en nu niet zoals een groot gedeelte tegen Jaap tekeer gaat.
Ik zeg ik hou d'r niet van... en DGK heeft meer spelers dan Huub allleen.
Day, je bent de reddende engel, ik hoop dat ze het lezenquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:28 schreef Day het volgende:
En nu is het genoeg met die persoonlijke aanvallen!quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:31 schreef joop24 het volgende:
[..]
Ja er zitten gelukkig meer spelers in, die zitten er voor de DOMBO's die zien er zichzelf in en krijgen medelijden![]()
![]()
![]()
HERKEN JE VAST WEL
![]()
![]()
![]()
![]()
Ok Mamaquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:33 schreef Day het volgende:
[..]
En nu is het genoeg met die persoonlijke aanvallen!![]()
lol .. misschien is ie dat ook wel en wilde hij dit 'kindje van God' zelf weleens spreken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[afbeelding]
Zo is het net een pastoor!![]()
Waar komt dat totale dis-respect voor Mods toch vandaan bij jou??????quote:
Toch vrij interressant dat zelfs het zwembad klein oogt met Japio in de buurt...quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:36 schreef Mokum020 het volgende:
Streams:
Jaap eet een appel
Huub leest een tijdschrift
Snollie en Sylvia en Eric in de kapsalon
dat was het![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waar komt dat totale dis-respect voor Mods toch vandaan bij jou??????
Komt je nog duur te staan.
Ik probeerde subtiel de onderwerpen weer op de streams te krijgen........quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Toch vrij interressant dat zelfs het zwembad klein oogt met Japio in de buurt...
[afbeelding]
Het valt mij op dat Jaap vaak staande eet, hij zou toch moeten weten dat dat niet goed is als je af wilt vallenquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:38 schreef BONG4002 het volgende:
Jaap vraagt aan Brian hoelaat ze gaan eten
nou daar kijk ik niet van op bij para-brotherquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:41 schreef kleinzusje het volgende:
Brian praat tegen de kaas
Maar goed dat Amanda niet meedoet... "Ja duh... aan een kous natuurlijk"quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:41 schreef Mokum020 het volgende:
Jaap: "Wat is kousenband"
Brian: "Een soort spercieboon"
Jaap: "En dat groeit aan......een boom.......?"![]()
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:40 schreef Lieve het volgende:
Het vieze vette perverse Jaap gehalte druipt als vettige druppels van mijn beeldscherm af zodra ik Fok aanzet.
Onder aanvoering van een paar ongelofelijke laffe honden is dit forum steeds meer de beperking van het onbenul aan het vertegenwoordigen.
Als ik graag met blinden en doofstommen op een forum had willen zitten was ik wel naar die site's gegaan. Nu blijkt dat dat losersgehalte zich steeds meer op dit forum heeft gericht wil ik hier niet mee geassosieerd worden.
Dus ieder normaal mens die niet kotsmisselijk is van de smerige perverse boeren latende zwetende lillende en lellende Jaap is blind en doof. Jabba Jaap de Hut is op mijn netvlies gebrand als smerige vervuiling. Het geluid vanuit de krochten van zijn wanstaltigheid zit in mijn auditieve geheugen waar ik het niet kan ctrlZ deleteen.
Ik ga me niet bezig houden met het onbenul van een aantal imbicielen, ook niet op Fok. Dat zijn de mensen die altijd aan de schaduwzijde van het leven zullen lopen. Ze zien de zon niet zoals Amanda ook ziende blind is. Als iemand niet ziet hoeveel Huub in die kooi geeft dan zal die persoon nooit het goede in zijn leven zien langskomen. Beklagenswaardig!
Als Fok de verzamelplaats voor imbicielen, blinden en dove mensen is geworden dan is dat jammer voor mensen die op iets meer diepgang uit zijn. Wat mij betreft zijn er veel plaatsten waar er minder imbiciliteit ronddaast! ( 45%.... kwam dat van Fok af? Welnee! Fok is bevolkt met ..... Jaap's)
Open er een topic over! Voorlopig niet meer hier!quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:40 schreef Lieve het volgende:
Het vieze vette perverse Jaap gehalte druipt als vettige druppels van mijn beeldscherm af zodra ik Fok aanzet.
Onder aanvoering van een paar ongelofelijke laffe honden is dit forum steeds meer de beperking van het onbenul aan het vertegenwoordigen.
Als ik graag met blinden en doofstommen op een forum had willen zitten was ik wel naar die site's gegaan. Nu blijkt dat dat losersgehalte zich steeds meer op dit forum heeft gericht wil ik hier niet mee geassosieerd worden.
Dus ieder normaal mens die niet kotsmisselijk is van de smerige perverse boeren latende zwetende lillende en lellende Jaap is blind en doof. Jabba Jaap de Hut is op mijn netvlies gebrand als smerige vervuiling. Het geluid vanuit de krochten van zijn wanstaltigheid zit in mijn auditieve geheugen waar ik het niet kan ctrlZ deleteen.
Ik ga me niet bezig houden met het onbenul van een aantal imbicielen, ook niet op Fok. Dat zijn de mensen die altijd aan de schaduwzijde van het leven zullen lopen. Ze zien de zon niet zoals Amanda ook ziende blind is. Als iemand niet ziet hoeveel Huub in die kooi geeft dan zal die persoon nooit het goede in zijn leven zien langskomen. Beklagenswaardig!
Als Fok de verzamelplaats voor imbicielen, blinden en dove mensen is geworden dan is dat jammer voor mensen die op iets meer diepgang uit zijn. Wat mij betreft zijn er veel plaatsten waar er minder imbiciliteit ronddaast! ( 45%.... kwam dat van Fok af? Welnee! Fok is bevolkt met ..... Jaap's)
Hier was overigens ook al het verzoek deze discussie te verplaatsen naar een ander topic...quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:44 schreef Desii het volgende:
[..]
Helemaal mee eensIk kwam van de 10 site af, maar daar liepen bepaalde luitjes irritant dubbel te posten (en dan niet 1 x maar wel 25x)
Op FOK was dat helemaal niet zo; maar het wordt ook minder... heeeeel jammer.... het is bijna geen doen om de COSSEN terug te lezen.
Dat is niet zo vreemd met het quoten van die lappen tekstquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:44 schreef Desii het volgende:
[..]
Helemaal mee eensIk kwam van de 10 site af, maar daar liepen bepaalde luitjes irritant dubbel te posten (en dan niet 1 x maar wel 25x)
Op FOK was dat helemaal niet zo; maar het wordt ook minder... heeeeel jammer.... het is bijna geen doen om de COSSEN terug te lezen.
Ja, Tilly is een lief mens en zo lekker flex ookquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:45 schreef blomst het volgende:
Wat laat, maar vonden jullie tilly ook zo lief
op die manier eet hij zonder dat hij het zich bewust is.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:40 schreef Dark het volgende:
[..]
Het valt mij op dat Jaap vaak staande eet, hij zou toch moeten weten dat dat niet goed is als je af wilt vallen![]()
Deze gebruiker is momenteel onlineGouden_Leeuw - woensdag 14 maart 2007 @ 15:46quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:45 schreef blomst het volgende:
Ik had de "Tilly-stream" niet veel aanstaan ivm saaiheid maar wat ik opving was zeker positief/liefquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:45 schreef blomst het volgende:
Jaap valt vooral onder streamvervuiling.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:46 schreef ericahysterica het volgende:
vallende stinkende japiooksels in de keuken onder vervuiling?
jaaaa is echt wel liefquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:45 schreef blomst het volgende:
Een vinger per jaar: de linker wijsvinger staat voor 2010 in de planning, voor die tijd heeft ze m vast laten breken en weer recht laten zetten dus dan komt hij ook mooier tot zijn recht op het toetsenbord.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:46 schreef Mokum020 het volgende:
En die pastoor is klaar met "typeles".......dat gaat een 10-jarenplan worden...
aleen maar ouwehoeren...
De typmeneer zei, dat als ze net boven een minimum aantal aanslagen zat, kon het examen aangevraagd worden.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:46 schreef Mokum020 het volgende:
En die pastoor is klaar met "typeles".......dat gaat een 10-jarenplan worden...
aleen maar ouwehoeren...
... ik vind haar ook lief ... was gisteravond ook helemaal wég van juf Judith.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:45 schreef blomst het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |