abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 16:11:18 #101
135305 beequeen
Lost.
pi_47268748
Huub heeft het met Tilly over Billie, het botte gedrag, niks willen aannemen en het zelfs in twijfel trekken van de goede adviezen van Kok Mark.
Tilly snapt dat ook niet.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 16:12:08 #102
128220 Peter6000
pi_47268774
De leraar heeft een snelheid van 110, en heeft zelf ook veel moeite met blind typen.
  FOK!Babe woensdag 14 maart 2007 @ 16:12:24 #103
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_47268781
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:11 schreef beequeen het volgende:

Huub heeft het met Tilly over Billie, het botte gedrag, niks willen aannemen en het zelfs in twijfel trekken van de goede adviezen van Kok Mark.
Tilly snapt dat ook niet.
Ik heb het idee dat Huub echt even zijn frustraties kwijt moest...
Volgens mij is hij blij dat hij zijn hart even kan luchten bij een niet-bewoner.
pi_47268786
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:09 schreef danos het volgende:

[..]
Daarnaast vind ik het gewoon teleurstellend dat iemand als Jaap al vanaf minuut 1 wordt vernederd, getreiterd, gepest etcetera en dat het grootste gedeelte van dit forum iedere keer weer smakelijk om zit te lachen hoe Huub en Erik die walgelijke vetzak weer te pakken hebben genomen. Ok Jaap brengt zichzelf vaak niet in makkelijke situaties door zijn eigen onhandigheid, maar die makkelijke pesterijtjes daar word ik toch wel zo moe van.
Vanaf dag 1? Je lult uit je nek. Je volgt DGK duidelijk maar heel weinig en bent slecht geïnformeerd. Je bent vast gestopt met kijken vanaf oktober 2006
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:12:40 #105
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_47268790
Huub je lijkt wel een langspeelplaat je herhaalt en herhaalt.... Zou ie ergens bang voor wezen? En weer staat ie naast Eric. Zijn die twee een siamese tweeling? Voor mij blijfr er maar een goed koppel en dat is Sylvia en Huub.
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 16:13:26 #106
135305 beequeen
Lost.
pi_47268817
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:11 schreef Mokum020 het volgende:

[..]

Frappant dat sommige mensen meteen de kans aangrijpen om weer te beginnen...(zie boven)

en nu hou ik erover op.......
Dat bedoel ik dus........ze horen zichzelf erg graag blijkbaar.Pffffffff.

Ik ga kappen als dit zo blijft, je leest niks meer over wat er op de streams gebeurd.
― Mark Twain
pi_47268866
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:12 schreef tipsch het volgende:

[..]

Vanaf dag 1? Je lult uit je nek. Je volgt DGK duidelijk maar heel weinig en bent slecht geïnformeerd. Je bent vast gestopt met kijken vanaf oktober 2006
Helemaal mee eens die lult echt uit zn' nek
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:15:05 #108
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_47268872
Natasia klopt op advies van de leraar even het toetsenbord uit omdat sommige toetsen haperen en er veel vuil en kruimeltjes in het toetsenbord zitten
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 16:15:09 #109
135305 beequeen
Lost.
pi_47268874
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:12 schreef akveor het volgende:
Huub je lijkt wel een langspeelplaat je herhaalt en herhaalt.... Zou ie ergens bang voor wezen? En weer staat ie naast Eric. Zijn die twee een siamese tweeling? Voor mij blijfr er maar een goed koppel en dat is Sylvia en Huub.
En waar zou Huub dan bang voor moeten zijn ????????
― Mark Twain
pi_47268887
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:13 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus........ze horen zichzelf erg graag blijkbaar.Pffffffff.

Ik ga kappen als dit zo blijft, je leest niks meer over wat er op de streams gebeurd.
Stream 1 is nu bijzonder boeiend.
pi_47268901
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:15 schreef BONG4002 het volgende:
Natasia klopt op advies van de leraar even het toetsenbord uit omdat sommige toetsen haperen en er veel vuil en kruimeltjes in het toetsenbord zitten
Zal wel weer door dat vreten van Jaap komen.
X
X
X
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 16:16:25 #112
128220 Peter6000
pi_47268915
De typles bestaat uit koekkruimels uit het toetsenbord verwijderen, en praten over het privéleven van de leraar.
pi_47268926
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:09 schreef danos het volgende:

[..]

En door jou hoef ik ook niet serieus genomen te worden hoor rebellious_angel, met jou hypocriete briefje aan de Rabobank heb je voor mij al bewezen dat het grootste aantal mensen binnen dit subforum de grootste mongolen van Nederland zi jn.
Ik wil jou op geen enkele manier nemen, ik moet er niet aan denken om eerlijk te zijn. En dat jij een brief die je niet gelezen hebt hypocriet noemt, ik neem aan dat je para normale krachten hebt dat je die inoudelijk meent te kennen.

En dat je op basis van mijn briefje het grootste aantal mensen van dit subforum meent te kunnen veroordelen, ik sta daar een beetje vreemd van te kijken. Op basis van het gedag van 1 persoon een groep veoordelen, tsjaaaaaaa, dat vind ik op zijn minst twijfelachtig en discutabel.

Overigens vind ik het waarde oordeel 'mongool' of 'mongolen' helemaal niet kunnen. Wat ik ook denk over j.aap, ik zal zijn aanhangers nooit mongolen noemen. Enkel een gepaste twijfel hebben aan hun smaak.

ps: ik houd op met deze discussie, want het gaat indd om de streams. Mijn excuus voor mijn bijdrage in deze.
Man is an animal that makes bargains,
no other animal does this
One dog does not change a bone with another.
~Adam Smith
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:18:23 #114
10793 DainBramage
Voor de dorst
pi_47268969
Kunnen we DELA niet bellen om te vragen om alles al in gang te zetten ?
:: Wookie, wookie, wookie :: <a href="http://Masselink.net" rel="nofollow" target="_blank">Koffie en meer...</a> ::
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 16:18:39 #115
128220 Peter6000
pi_47268981
Natasia heeft Dela.

Ze wil in een witte kist gecremeerd worden, en met een koets naar de kerk gebracht worden.
Het cremeren is om haar kinderen te ontlasten het graf te moeten schoonmaken.
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:19:03 #116
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_47268990
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:15 schreef beequeen het volgende:

[..]

En waar zou Huub dan bang voor moeten zijn ????????
Nou dat ie er definitief uitgedonderd word....
Op woensdag 14 maart 2007 16:16 schreef Peter6000 het volgende:
De typles bestaat uit koekkruimels uit het toetsenbord verwijderen, en praten over het privéleven van de leraar.
Hahaha dat doet ie goed om zo zijn geld te verdienen.
En Natasia vind het ook prima om zo weer eens met iemand anders te babbelen zo te zien.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_47269003
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:16 schreef Peter6000 het volgende:
Echt te idoot voor woorden..hij komt voor typeles en het is gewoon een gezellig onderonsje...
weg met die man!
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:19:42 #119
60586 Veulen
Vlinder zonnestraal met vrij
pi_47269008
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:50 schreef danos het volgende:
het moment dat huub het niet meer met woorden aankan, is al vaak dichtbij geweest en ditzal op korte termijn ook absoluut gebeuren

Een rechter zal altijd vragen: Waarom bent zelf u niet weggegaan van deze situatie? Hebben ze beide niet gedaan, en kom nou niet dat Jaap de boel blokkeerde, want hij blokkeerde niet de enige uitgang.

Ik vond het allemaal nog erg meevallen in relatie tot wat huub en erik de afgelopen weken in de gouden kooij hebben gedaan, Jaap is in ieder geval niet de uitvinder van de woorden: Toe dan, dan mag je lekker naar huis.

Ik vind dit alles nog maar een schijntje met bijvoorbeeld het feit dat hij helemaal is ondergekladderd met die stift, vind ik nog wel iets meer vernederend dan een homo en zijn welwillende vriendje betasten

De miljonairsstijl zijn ze al sinds Oktober 2006 kwijt
Huub kan het maar heel zelden met woorden af. Dat weet ik, maar ik vraag me af of dat zo zeer aan huub ligt of dat dat ligt aan de mensen met wie die moet praten. Ik word regelmatig knetter gestoord van mensen die denken dat ze het snappen en het dan toch weer niet begrijpen... Waarna ik heel rustig van voor af aan moet beginnen met uitleggen. Iemand die die rust niet kan opbrengen kan maar 2 dingen doen: Boos worden en de boel laten of weglopen. Huub heeft ook een klein gedragsstoornisje (soort ADHD) en zal niet weglopen. Dat geeft soms karakter fouten en als je niet jong hebt geleerd om op het juiste moment op te sodemieteren resulteert dat in grote botsingen.

Als je je af gaat vragen waarom loopt iemand niet weg kun je je ook afvragen waarom iemand als jaap constant de botsingen opzoekt. Dat heeft ook iets met een zwak karakter te maken. Jaap heeft nooit de juiste balans tussen passiviteit en activiteit geleerd. Dat maakt hem voor mensen als Brian een makkelijke prooi, brian speelt namelijk alleen maar op de hersens. Dat is ook de reden dat hij zo makkelijk doordraati, die ziet overal complotten. Maar hij zet ze ook heel makkelijk uit naar een ander, en jaap laat zich bespelen. Komt omdat hij z'n hele leven lang zo is bespeelt.
Ik vermoed dat jaap een redelijk hoog iq heeft alleen een heel laag eq.

Woorden op verkeerde momenten uitgesproken hebben vaak een heel andere effect.. Jaap gebruikte op dat moment z'n woorden zo dat het afschrikkend/weerhoudend/ ontmoedigend (intimidatie) moest zijn. Dat wist hij wel degelijk. Dat heeft hij in die paar uur meerdere keren laten weten dat zijn woorden zo bedoeld waren. Huub gebruikt die zin meestal om te zuigen, ook irritant en wat mij betreft soms ook wel een kussen voor z'n kop waard... Maar toch zijn dat in finese 2 heel verschillende dingen. En dat moet je je ook realiseren. Huub weet iets te goed hoe ie moet zuigen terwijl jaap in z'n leven alleen maar heeft leren kwetsen.

Dat onderkladderen, tja. Ik drink geen alcohol, ik heb in mijn leven nog nooit een slok drank gedronken. Maar ik heb wel gezien hoe raar mensen daar van gaan doen. En dat hou ik verder helemaal buiten kijf. Ze hadden het zelfde bij huub kunnen doen toen ie 7 uur nok out was. En dan had ik er ook om gelachen. In jaap z'n geval deden ze het eerder omdat ie nieuw was dan omdat ze hem toen al niet mochten. ZE hebben hem daarna ook meerdere keren proberen bij te schaven... Jaap is alleen zo verknipt geraakt door het leven dat ie het verschil niet meer ziet tussen hulp en zuigen.

Betasting keur ik nooit goed, wie het ook is. Daarvoor heb ik zelf iets te veel mee gemaakt.
Maar ik vind het frapant dat het telkens jaap is die over die grens gaat. Tegen mannen aan staan te wrijven, vrouwen in de borsten knijpen. Jaap heeft denk ik gewoon nog maar weinig lichamelijks mee gemaakt en weet dus misschien helemaal neit zo wat de grens is.

En latens ze die miljonairs stijl maar snel weer vinden: Maakt het er iets leuker op.

Lang verhaal dit maar goed. Wil je straks nog een reactie van mij duurt het even: ga nu eerst even me hondje uitlaten
I put the sexy in dyslexia
Voor paardrijles aan huis
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:20:11 #120
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_47269023
Oww en als die Huub er vanavond niet uitgedonderd wordt dan krijgt ie sowieso een rookverbod...
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 16:20:15 #121
135305 beequeen
Lost.
pi_47269027
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:18 schreef DainBramage het volgende:
Kunnen we DELA niet bellen om te vragen om alles al in gang te zetten ?
de kinderen zitten toch veilig bij de zussen, die zijn beter af zonder Zdngmw.
― Mark Twain
pi_47269036
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:19 schreef akveor het volgende:

[..]

Ben je echt zo LOMP of doe je maar alsof ??????????
pi_47269053
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:19 schreef Veulen het volgende:

[..]
-knip-
Lang verhaal dit maar goed. Wil je straks nog een reactie van mij duurt het even: ga nu eerst even me hondje uitlaten
Kies dan een apart topic Ik ga dit hier echt niet lezen
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_47269058
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:19 schreef akveor het volgende:

[..]

Echt LOMP dus
pi_47269065
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:19 schreef Veulen het volgende:

[..]

En latens ze die miljonairs stijl maar snel weer vinden: Maakt het er iets leuker op.

Pfffffffffffffffffffffff..................................

(even ingekort)
pi_47269102
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:16 schreef rebellious_angel het volgende:

[..]

Ik wil jou op geen enkele manier nemen, ik moet er niet aan denken om eerlijk te zijn. En dat jij een brief die je niet gelezen hebt hypocriet noemt, ik neem aan dat je para normale krachten hebt dat je die inoudelijk meent te kennen.

En dat je op basis van mijn briefje het grootste aantal mensen van dit subforum meent te kunnen veroordelen, ik sta daar een beetje vreemd van te kijken. Op basis van het gedag van 1 persoon een groep veoordelen, tsjaaaaaaa, dat vind ik op zijn minst twijfelachtig en discutabel.

Overigens vind ik het waarde oordeel 'mongool' of 'mongolen' helemaal niet kunnen. Wat ik ook denk over j.aap, ik zal zijn aanhangers nooit mongolen noemen. Enkel een gepaste twijfel hebben aan hun smaak.

ps: ik houd op met deze discussie, want het gaat indd om de streams. Mijn excuus voor mijn bijdrage in deze.
De inhoud van die brief hoef ik niet eens te weten, het feit dat je hem geschreven hebt met de strekking die je zelf hebt gepost geven mij voldoende indruk dat ik hier te maken heb met iemand met een extreme vorm van realiteitswaanzin.

En waarom stop jij mij nou opeens in het hokje van de Jaap aanhangers? Op basis waarvan zou ik een Jaap aanhanger zijn?

Maargoed hou er maar over op inderdaad, ik heb ook geen zin om dit topic nog verder te laten vervuilen met jou inferieure reacties op mijn geniale terechtwijzingen
Even a broken clock is right twice a day.
pi_47269109
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:36 schreef joop24 het volgende:

[..]

Kijk je nu in de spiegel
neee.. ga huub zuigen
pi_47269111
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:20 schreef akveor het volgende:
Oww en als die Huub er vanavond niet uitgedonderd wordt dan krijgt ie sowieso een rookverbod...
een rookverbod? welke real life soap gaat dit over? is er een andere Huub in een andere real life soap te bewonderen?
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 16:23:38 #129
135305 beequeen
Lost.
pi_47269118
Veulen, kun je misschien een eigen topic aanmaken, dit is echt niet meer normaal.
Start anders een kennel, kun je de hele dag lopen met honden
― Mark Twain
pi_47269149
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:23 schreef danos het volgende:

[..]

De inhoud van die brief hoef ik niet eens te weten, het feit dat je hem geschreven hebt met de strekking die je zelf hebt gepost geven mij voldoende indruk dat ik hier te maken heb met iemand met een extreme vorm van realiteitswaanzin.

En waarom stop jij mij nou opeens in het hokje van de Jaap aanhangers? Op basis waarvan zou ik een Jaap aanhanger zijn?

Maargoed hou er maar over op inderdaad, ik heb ook geen zin om dit topic nog verder te laten vervuilen met jou inferieure reacties op mijn geniale terechtwijzingen
pi_47269156
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:23 schreef danos het volgende:

[knip]

zalig zijn de onwetenden
pi_47269157
Niet normaal...............typeles en alleen maar ouwehoeren over begraafplaatsen.....
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:25:37 #133
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_47269172
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:23 schreef beequeen het volgende:
Veulen, kun je misschien een eigen topic aanmaken, dit is echt niet meer normaal.
Start anders een kennel, kun je de hele dag lopen met honden
jammer van die 2e zin
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:25:58 #134
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_47269181
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:20 schreef joop24 het volgende:

[..]

Ben je echt zo LOMP of doe je maar alsof ??????????
Er zijn ook mensen die een andere kijk hebben op het gebeuren en als ik terugkijk naar de afgelopen weken vind ik dat Huub het slecht gespeeld heeft. Ik heb hemn 1 keer geniaal zien wezen en dat was tijdens de stemming voor de voetbalvrouwen. De rest is bijna allemaal bashen en daar hou ik niet van. Niet toen de hele groep tegen Huub tekeer ging en nu niet zoals een groot gedeelte tegen Jaap tekeer gaat.
Ik zeg ik hou d'r niet van... en DGK heeft meer spelers dan Huub allleen.
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 16:27:15 #135
135305 beequeen
Lost.
pi_47269220
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:25 schreef Mokum020 het volgende:
Niet normaal...............typeles en alleen maar ouwehoeren over begraafplaatsen.....
Ik zit met stomme verbazing te luisteren
― Mark Twain
pi_47269257
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:27 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik zit met stomme verbazing te luisteren
Dan zijn wij de enige.........
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:28:23 #137
58921 Day
You can fly!
pi_47269258
OK mensen, we gaan nu even stoppen met de Jaap/Huub-discussie hier. Het gaat nu al een aantal topics zo door en het begint een aantal users te irriteren. Vriendelijk verzoek om bij behoefte aan meer discussie over dit onderwerp een nieuw topic te open.

Hier gaan we gewoon weer even verder met wat er op de streams gebeurd!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:29:11 #138
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_47269284
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:28 schreef Day het volgende:
OK mensen, we gaan nu even stoppen met de Jaap/Huub-discussie hier. Het gaat nu al een aantal topics zo door en het begint een aantal users te irriteren. Vriendelijk verzoek om bij behoefte aan meer discussie over dit onderwerp een nieuw topic te open.

FOK!Babe woensdag 14 maart 2007 @ 16:29:28 #139
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_47269291
quote:

Godzijdank...
Kan iedereen ook gewoon zo vriendelijk zijn om hiernaar te luisteren?
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 16:29:55 #140
135305 beequeen
Lost.
pi_47269310
Niet drinken Zdngmw???????Om je lever te sparen. Wij zijn wrs ziende blind.
― Mark Twain
pi_47269325
Ik neem aan dat straks de typeleraar wel even ter verantwoording wordt geroepen door de redactie...de man is ingehuurd voor typeles of is ie iemand die Nasty een begrafenispolis aan probeert te smeren?
  Moderator woensdag 14 maart 2007 @ 16:30:44 #142
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_47269333
De sfeer begint hier weer langzaam vervelend te worden.
We zijn er de komende tijd wat feller op. Dus hier ben ik weer met het wijsvingertje.
Mensen: laat de posts met hoe stom, lomp, achterlijk je een andere user vindt, achterwege.
En al helemáál als daar verder helemaal geen fatsoenlijke streamgerelateerde argumenten bij vermeld worden.
Dank u.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:30:52 #143
57497 happyme28
I'm so happy
pi_47269335
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:25 schreef akveor het volgende:

[..]

Er zijn ook mensen die een andere kijk hebben op het gebeuren en als ik terugkijk naar de afgelopen weken vind ik dat Huub het slecht gespeeld heeft. Ik heb hemn 1 keer geniaal zien wezen en dat was tijdens de stemming voor de voetbalvrouwen. De rest is bijna allemaal bashen en daar hou ik niet van. Niet toen de hele groep tegen Huub tekeer ging en nu niet zoals een groot gedeelte tegen Jaap tekeer gaat.
Tsja, en wat hebben die 'spelers' dan bijgedragen aan het spel? Noem eens een paar goede acties?

Naast die stemming van Voetbalvrouwen, vind ik ook de switch met de masterbedroom heel goed, de brief van Nena was ook subliem gisteravond voor Jaap kwam zieken en daarbij is hij degene die alles aan de gang houdt en heeft hij geniale one-liners en is ongelofelijk adrem. Ik zou zeggen... er is niemand die bij hem in de buurt komt qua spel, alleen moet hij de daad bij het woord voegen als hij zegt dat hij zich te veel heeft lopen opnaaien door Jaap en zich dus inhouden, zoals hij ook met de drank heeft gedaan.
pi_47269336
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:25 schreef akveor het volgende:

[..]

Ja er zitten gelukkig meer spelers in, die zitten er voor de DOMBO's die zien er zichzelf in en krijgen medelijden HERKEN JE VAST WEL
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 16:31:03 #145
135305 beequeen
Lost.
pi_47269338
quote:

Day, je bent de reddende engel, ik hoop dat ze het lezen
― Mark Twain
pi_47269362
tikken miep! typen geit!
pi_47269371
hahahaha, ik wilde dat ik wist wat er in NatasJa's glas zat al die keren dat ik dacht dat ze alcohol dronk!
Man is an animal that makes bargains,
no other animal does this
One dog does not change a bone with another.
~Adam Smith
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:33:38 #148
58921 Day
You can fly!
pi_47269415
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:31 schreef joop24 het volgende:

[..]

Ja er zitten gelukkig meer spelers in, die zitten er voor de DOMBO's die zien er zichzelf in en krijgen medelijden HERKEN JE VAST WEL
En nu is het genoeg met die persoonlijke aanvallen!
I am gonna shine
  FOK!Babe woensdag 14 maart 2007 @ 16:34:09 #149
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_47269431

Zo is het net een pastoor!
pi_47269476
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:33 schreef Day het volgende:

[..]

En nu is het genoeg met die persoonlijke aanvallen!
Ok Mama
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 16:35:23 #151
135305 beequeen
Lost.
pi_47269478
DGK, waar Billie lekker een appeltje eet.
― Mark Twain
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:35:38 #152
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_47269484
Jaap eet even rustig een appel
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:35:48 #153
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_47269492
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[afbeelding]

Zo is het net een pastoor!
lol .. misschien is ie dat ook wel en wilde hij dit 'kindje van God' zelf weleens spreken.
pi_47269506
Streams:
Jaap eet een appel
Huub leest een tijdschrift
Snollie en Sylvia en Eric in de kapsalon

dat was het
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 16:36:33 #155
135305 beequeen
Lost.
pi_47269508
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:35 schreef joop24 het volgende:

[..]

Ok Mama
Waar komt dat totale dis-respect voor Mods toch vandaan bij jou??????
Komt je nog duur te staan.
― Mark Twain
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:37:19 #156
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_47269536
Jaap zegt: "Fucking hell"
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:37:33 #157
137158 Elounda
the world is yours!
pi_47269542
Jaap eet weer eens, dit keer gezond: het is een appeltje.
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
  FOK!Babe woensdag 14 maart 2007 @ 16:37:34 #158
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_47269543
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:36 schreef Mokum020 het volgende:
Streams:
Jaap eet een appel
Huub leest een tijdschrift
Snollie en Sylvia en Eric in de kapsalon

dat was het
Toch vrij interressant dat zelfs het zwembad klein oogt met Japio in de buurt...

pi_47269547
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:36 schreef beequeen het volgende:

[..]

Waar komt dat totale dis-respect voor Mods toch vandaan bij jou??????
Komt je nog duur te staan.
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:38:03 #160
137158 Elounda
the world is yours!
pi_47269558
Jaap smakt en roept Fukcing Hell.
Wat zou hij bedoelen
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:38:09 #161
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_47269559
Jaap vraagt aan Brian hoelaat ze gaan eten
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:38:12 #162
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47269560
Beetje laat
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_47269593
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:37 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Toch vrij interressant dat zelfs het zwembad klein oogt met Japio in de buurt...

[afbeelding]
Ik probeerde subtiel de onderwerpen weer op de streams te krijgen........

Jaap en Brian in de keuken...
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:39:23 #164
137158 Elounda
the world is yours!
pi_47269600
Jaap kan er weer even tegen na het appeltje.
De Dj-s komen om 6 uur, zegt Brian.
  FOK!Babe woensdag 14 maart 2007 @ 16:39:57 #165
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_47269621
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:38 schreef Leandra het volgende:
Beetje laat
Je had anders wel volkomen gelijk..
pi_47269644
lekker die dikke ass van jaaPIEJO IN BEELD
pi_47269648
Het vieze vette perverse Jaap gehalte druipt als vettige druppels van mijn beeldscherm af zodra ik Fok aanzet.

Onder aanvoering van een paar ongelofelijke laffe honden is dit forum steeds meer de beperking van het onbenul aan het vertegenwoordigen.
Als ik graag met blinden en doofstommen op een forum had willen zitten was ik wel naar die site's gegaan. Nu blijkt dat dat losersgehalte zich steeds meer op dit forum heeft gericht wil ik hier niet mee geassosieerd worden.

Dus ieder normaal mens die niet kotsmisselijk is van de smerige perverse boeren latende zwetende lillende en lellende Jaap is blind en doof. Jabba Jaap de Hut is op mijn netvlies gebrand als smerige vervuiling. Het geluid vanuit de krochten van zijn wanstaltigheid zit in mijn auditieve geheugen waar ik het niet kan ctrlZ deleteen.

Ik ga me niet bezig houden met het onbenul van een aantal imbicielen, ook niet op Fok. Dat zijn de mensen die altijd aan de schaduwzijde van het leven zullen lopen. Ze zien de zon niet zoals Amanda ook ziende blind is. Als iemand niet ziet hoeveel Huub in die kooi geeft dan zal die persoon nooit het goede in zijn leven zien langskomen. Beklagenswaardig!

Als Fok de verzamelplaats voor imbicielen, blinden en dove mensen is geworden dan is dat jammer voor mensen die op iets meer diepgang uit zijn. Wat mij betreft zijn er veel plaatsten waar er minder imbiciliteit ronddaast! ( 45%.... kwam dat van Fok af? Welnee! Fok is bevolkt met ..... Jaap's)
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:40:45 #168
137158 Elounda
the world is yours!
pi_47269651
Brian gaat iets koken, alleen hij weet zelf nog niet wat hij gaat maken. Hij doet maar wat, zegt hij tegen Jehp.
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:40:53 #169
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_47269657
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:38 schreef BONG4002 het volgende:
Jaap vraagt aan Brian hoelaat ze gaan eten
Het valt mij op dat Jaap vaak staande eet, hij zou toch moeten weten dat dat niet goed is als je af wilt vallen
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 16:41:01 #170
135305 beequeen
Lost.
pi_47269665
Braaaaaaaaajen maakt dus een soort stoofpotje. Hij maakt alles op wat er ligt, lijkt me jammie.
― Mark Twain
pi_47269666
goed, streams saai, cos saai, ik ga weer, toedels!
pi_47269684
Brian praat tegen de kaas
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_47269689
Jaap: "Wat is kousenband"
Brian: "Een soort spercieboon"
Jaap: "En dat groeit aan......een boom.......?"
pi_47269715
BrainDead vind het niet echt fijn dat Jaap steeds bij hem hangt. Jaap probeerd Brian een beetje te peilen en Brian vertoond erg raar gedrag.
pi_47269728
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:41 schreef kleinzusje het volgende:
Brian praat tegen de kaas
nou daar kijk ik niet van op bij para-brother
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 16:43:22 #176
135305 beequeen
Lost.
pi_47269732
Billie roert volgens mij voor het eerst in een pan.
Roeren in iets anders betwijfel ik ook
― Mark Twain
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:44:11 #177
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47269764
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:41 schreef Mokum020 het volgende:
Jaap: "Wat is kousenband"
Brian: "Een soort spercieboon"
Jaap: "En dat groeit aan......een boom.......?"
Maar goed dat Amanda niet meedoet... "Ja duh... aan een kous natuurlijk"
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:44:13 #178
137158 Elounda
the world is yours!
pi_47269765
Amanda gaat vooruit, volgens Tilly.
Ze moet 10 stokjes maken of zo.
Gaat over de nagel-opleiding.
pi_47269773
lillende japio bevuilt de keuken en slijmt zich in bij Brian die te gaar kookte de vorige keer.

ohja ..........dag Lieve veel plezier op een ander forum ik heb helaas niet zoveel diepgang daarom voel ik mij hier na een dag werken met veel diepgang zo heel erg lekker
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_47269777
worden echte soulmates die rat en jaapiejoo
pi_47269792
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:40 schreef Lieve het volgende:
Het vieze vette perverse Jaap gehalte druipt als vettige druppels van mijn beeldscherm af zodra ik Fok aanzet.

Onder aanvoering van een paar ongelofelijke laffe honden is dit forum steeds meer de beperking van het onbenul aan het vertegenwoordigen.
Als ik graag met blinden en doofstommen op een forum had willen zitten was ik wel naar die site's gegaan. Nu blijkt dat dat losersgehalte zich steeds meer op dit forum heeft gericht wil ik hier niet mee geassosieerd worden.

Dus ieder normaal mens die niet kotsmisselijk is van de smerige perverse boeren latende zwetende lillende en lellende Jaap is blind en doof. Jabba Jaap de Hut is op mijn netvlies gebrand als smerige vervuiling. Het geluid vanuit de krochten van zijn wanstaltigheid zit in mijn auditieve geheugen waar ik het niet kan ctrlZ deleteen.

Ik ga me niet bezig houden met het onbenul van een aantal imbicielen, ook niet op Fok. Dat zijn de mensen die altijd aan de schaduwzijde van het leven zullen lopen. Ze zien de zon niet zoals Amanda ook ziende blind is. Als iemand niet ziet hoeveel Huub in die kooi geeft dan zal die persoon nooit het goede in zijn leven zien langskomen. Beklagenswaardig!

Als Fok de verzamelplaats voor imbicielen, blinden en dove mensen is geworden dan is dat jammer voor mensen die op iets meer diepgang uit zijn. Wat mij betreft zijn er veel plaatsten waar er minder imbiciliteit ronddaast! ( 45%.... kwam dat van Fok af? Welnee! Fok is bevolkt met ..... Jaap's)
Helemaal mee eens Ik kwam van de 10 site af, maar daar liepen bepaalde luitjes irritant dubbel te posten (en dan niet 1 x maar wel 25x)
Op FOK was dat helemaal niet zo; maar het wordt ook minder... heeeeel jammer.... het is bijna geen doen om de COSSEN terug te lezen.
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:45:03 #182
137158 Elounda
the world is yours!
pi_47269798
Amanda styled ondertussen Sylvia heur haar.
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:45:34 #183
58921 Day
You can fly!
pi_47269817
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:40 schreef Lieve het volgende:

Open er een topic over! Voorlopig niet meer hier!
I am gonna shine
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:45:50 #184
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47269825
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:44 schreef Desii het volgende:
[..]
Helemaal mee eens Ik kwam van de 10 site af, maar daar liepen bepaalde luitjes irritant dubbel te posten (en dan niet 1 x maar wel 25x)
Op FOK was dat helemaal niet zo; maar het wordt ook minder... heeeeel jammer.... het is bijna geen doen om de COSSEN terug te lezen.
Hier was overigens ook al het verzoek deze discussie te verplaatsen naar een ander topic...
Dit vooral voor de leesbaarheid van de COS...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_47269830
Wat laat, maar vonden jullie tilly ook zo lief
Goedemorgen :W
pi_47269834
vallende stinkende japiooksels in de keuken onder vervuiling?
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 16:46:33 #187
135305 beequeen
Lost.
pi_47269856
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:44 schreef Desii het volgende:

[..]

Dat is niet zo vreemd met het quoten van die lappen tekst
― Mark Twain
pi_47269857
En die pastoor is klaar met "typeles".......dat gaat een 10-jarenplan worden...

aleen maar ouwehoeren...
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:46:34 #189
137158 Elounda
the world is yours!
pi_47269859
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:45 schreef blomst het volgende:
Ja, Tilly is een lief mens en zo lekker flex ook
pi_47269865
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:40 schreef Dark het volgende:

[..]

Het valt mij op dat Jaap vaak staande eet, hij zou toch moeten weten dat dat niet goed is als je af wilt vallen
op die manier eet hij zonder dat hij het zich bewust is.
als hij zou moeten gaan zitten tijdens het eten, dan zou hij zijn stoel amper uitkomen denk ik.
jaap heeft enorm veel eetmomenten op een dag. Hij zou het moeten beperken tot uiterlijk 6 stuks, 3 maatlijden en 3 tussendoortjes. en voor de rest gewoon thee drinken ofzo. Je moet bij het afvallen ook leren dat je maag af en toe kan knorren en dat je dan niet meteen er weer eten in moet gaan proppen, maar iets drinken of even lopen, zwemmen, sauna, lezen, muziek luisteren, sporten, paardjes voeren etc....
pi_47269869
quote:
Deze gebruiker is momenteel onlineGouden_Leeuw - woensdag 14 maart 2007 @ 15:46
PMKlik hier om het profiel van Gouden_Leeuw te bekijkenWijzig dit bericht.Quote dit bericht in een nieuwe reactie.
Tilly is echt een schatje.
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:47:12 #192
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_47269879
quote:
Ik had de "Tilly-stream" niet veel aanstaan ivm saaiheid maar wat ik opving was zeker positief/lief
pi_47269883
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:46 schreef ericahysterica het volgende:
vallende stinkende japiooksels in de keuken onder vervuiling?
Jaap valt vooral onder streamvervuiling.
Goedemorgen :W
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:47:16 #194
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_47269884
Zondag gaan ze met z'n allen naar race planet, karten. brian wil alle CP's winnen?.
Jaap vindt het oneerlijk om tegen Brian te moeten racen omdat hij meer gewicht in de strijd gooit.
Volgens Brian is er geen wagentje voor Jaap en moeten ze er misschien speciaal 1 voor hem maken.
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_47269911
Brian krijgt een psyocho aanval tijdens koken en kijkt erg uit naar Fouradi zo te horen.
pi_47269913
quote:
jaaaa is echt wel lief
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:48:30 #197
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47269922
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:46 schreef Mokum020 het volgende:

aleen maar ouwehoeren...
Een vinger per jaar: de linker wijsvinger staat voor 2010 in de planning, voor die tijd heeft ze m vast laten breken en weer recht laten zetten dus dan komt hij ook mooier tot zijn recht op het toetsenbord.
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 16:48:35 #198
135305 beequeen
Lost.
pi_47269924
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:46 schreef Mokum020 het volgende:

aleen maar ouwehoeren...
De typmeneer zei, dat als ze net boven een minimum aantal aanslagen zat, kon het examen aangevraagd worden.
― Mark Twain
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:48:40 #199
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_47269926
quote:
... ik vind haar ook lief ... was gisteravond ook helemaal wég van juf Judith.
pi_47269944
vavanond rappen met marocboys en brain gaat iedereen dissen met een rap............hij kan niet zingen of gitaarspelen zou de goede man dan wel kunnen rappen........?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')