quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:50 schreef danos het volgende:het moment dat huub het niet meer met woorden aankan, is al vaak dichtbij geweest en ditzal op korte termijn ook absoluut gebeuren
Een rechter zal altijd vragen: Waarom bent zelf u niet weggegaan van deze situatie? Hebben ze beide niet gedaan, en kom nou niet dat Jaap de boel blokkeerde, want hij blokkeerde niet de enige uitgang.
Ik vond het allemaal nog erg meevallen in relatie tot wat huub en erik de afgelopen weken in de gouden kooij hebben gedaan, Jaap is in ieder geval niet de uitvinder van de woorden: Toe dan, dan mag je lekker naar huis.
Ik vind dit alles nog maar een schijntje met bijvoorbeeld het feit dat hij helemaal is ondergekladderd met die stift, vind ik nog wel iets meer vernederend dan een homo en zijn welwillende vriendje betasten
De miljonairsstijl zijn ze al sinds Oktober 2006 kwijt
Huub kan het maar heel zelden met woorden af. Dat weet ik, maar ik vraag me af of dat zo zeer aan huub ligt of dat dat ligt aan de mensen met wie die moet praten. Ik word regelmatig knetter gestoord van mensen die denken dat ze het snappen en het dan toch weer niet begrijpen... Waarna ik heel rustig van voor af aan moet beginnen met uitleggen. Iemand die die rust niet kan opbrengen kan maar 2 dingen doen: Boos worden en de boel laten of weglopen. Huub heeft ook een klein gedragsstoornisje (soort ADHD) en zal niet weglopen. Dat geeft soms karakter fouten en als je niet jong hebt geleerd om op het juiste moment op te sodemieteren resulteert dat in grote botsingen.
Als je je af gaat vragen waarom loopt iemand niet weg kun je je ook afvragen waarom iemand als jaap constant de botsingen opzoekt. Dat heeft ook iets met een zwak karakter te maken. Jaap heeft nooit de juiste balans tussen passiviteit en activiteit geleerd. Dat maakt hem voor mensen als Brian een makkelijke prooi, brian speelt namelijk alleen maar op de hersens. Dat is ook de reden dat hij zo makkelijk doordraati, die ziet overal complotten. Maar hij zet ze ook heel makkelijk uit naar een ander, en jaap laat zich bespelen. Komt omdat hij z'n hele leven lang zo is bespeelt.
Ik vermoed dat jaap een redelijk hoog iq heeft alleen een heel laag eq.
Woorden op verkeerde momenten uitgesproken hebben vaak een heel andere effect.. Jaap gebruikte op dat moment z'n woorden zo dat het afschrikkend/weerhoudend/ ontmoedigend (intimidatie) moest zijn. Dat wist hij wel degelijk. Dat heeft hij in die paar uur meerdere keren laten weten dat zijn woorden zo bedoeld waren. Huub gebruikt die zin meestal om te zuigen, ook irritant en wat mij betreft soms ook wel een kussen voor z'n kop waard... Maar toch zijn dat in finese 2 heel verschillende dingen. En dat moet je je ook realiseren. Huub weet iets te goed hoe ie moet zuigen terwijl jaap in z'n leven alleen maar heeft leren kwetsen.
Dat onderkladderen, tja. Ik drink geen alcohol, ik heb in mijn leven nog nooit een slok drank gedronken. Maar ik heb wel gezien hoe raar mensen daar van gaan doen. En dat hou ik verder helemaal buiten kijf. Ze hadden het zelfde bij huub kunnen doen toen ie 7 uur nok out was. En dan had ik er ook om gelachen. In jaap z'n geval deden ze het eerder omdat ie nieuw was dan omdat ze hem toen al niet mochten. ZE hebben hem daarna ook meerdere keren proberen bij te schaven... Jaap is alleen zo verknipt geraakt door het leven dat ie het verschil niet meer ziet tussen hulp en zuigen.
Betasting keur ik nooit goed, wie het ook is. Daarvoor heb ik zelf iets te veel mee gemaakt.
Maar ik vind het frapant dat het telkens jaap is die over die grens gaat. Tegen mannen aan staan te wrijven, vrouwen in de borsten knijpen. Jaap heeft denk ik gewoon nog maar weinig lichamelijks mee gemaakt en weet dus misschien helemaal neit zo wat de grens is.
En latens ze die miljonairs stijl maar snel weer vinden: Maakt het er iets leuker op.
Lang verhaal dit maar goed. Wil je straks nog een reactie van mij duurt het even: ga nu eerst even me hondje uitlaten