abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47269102
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:16 schreef rebellious_angel het volgende:

[..]

Ik wil jou op geen enkele manier nemen, ik moet er niet aan denken om eerlijk te zijn. En dat jij een brief die je niet gelezen hebt hypocriet noemt, ik neem aan dat je para normale krachten hebt dat je die inoudelijk meent te kennen.

En dat je op basis van mijn briefje het grootste aantal mensen van dit subforum meent te kunnen veroordelen, ik sta daar een beetje vreemd van te kijken. Op basis van het gedag van 1 persoon een groep veoordelen, tsjaaaaaaa, dat vind ik op zijn minst twijfelachtig en discutabel.

Overigens vind ik het waarde oordeel 'mongool' of 'mongolen' helemaal niet kunnen. Wat ik ook denk over j.aap, ik zal zijn aanhangers nooit mongolen noemen. Enkel een gepaste twijfel hebben aan hun smaak.

ps: ik houd op met deze discussie, want het gaat indd om de streams. Mijn excuus voor mijn bijdrage in deze.
De inhoud van die brief hoef ik niet eens te weten, het feit dat je hem geschreven hebt met de strekking die je zelf hebt gepost geven mij voldoende indruk dat ik hier te maken heb met iemand met een extreme vorm van realiteitswaanzin.

En waarom stop jij mij nou opeens in het hokje van de Jaap aanhangers? Op basis waarvan zou ik een Jaap aanhanger zijn?

Maargoed hou er maar over op inderdaad, ik heb ook geen zin om dit topic nog verder te laten vervuilen met jou inferieure reacties op mijn geniale terechtwijzingen
Even a broken clock is right twice a day.
pi_47269109
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:36 schreef joop24 het volgende:

[..]

Kijk je nu in de spiegel
neee.. ga huub zuigen
pi_47269111
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:20 schreef akveor het volgende:
Oww en als die Huub er vanavond niet uitgedonderd wordt dan krijgt ie sowieso een rookverbod...
een rookverbod? welke real life soap gaat dit over? is er een andere Huub in een andere real life soap te bewonderen?
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 16:23:38 #129
135305 beequeen
Lost.
pi_47269118
Veulen, kun je misschien een eigen topic aanmaken, dit is echt niet meer normaal.
Start anders een kennel, kun je de hele dag lopen met honden
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_47269149
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:23 schreef danos het volgende:

[..]

De inhoud van die brief hoef ik niet eens te weten, het feit dat je hem geschreven hebt met de strekking die je zelf hebt gepost geven mij voldoende indruk dat ik hier te maken heb met iemand met een extreme vorm van realiteitswaanzin.

En waarom stop jij mij nou opeens in het hokje van de Jaap aanhangers? Op basis waarvan zou ik een Jaap aanhanger zijn?

Maargoed hou er maar over op inderdaad, ik heb ook geen zin om dit topic nog verder te laten vervuilen met jou inferieure reacties op mijn geniale terechtwijzingen
pi_47269156
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:23 schreef danos het volgende:

[knip]

zalig zijn de onwetenden
pi_47269157
Niet normaal...............typeles en alleen maar ouwehoeren over begraafplaatsen.....
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:25:37 #133
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_47269172
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:23 schreef beequeen het volgende:
Veulen, kun je misschien een eigen topic aanmaken, dit is echt niet meer normaal.
Start anders een kennel, kun je de hele dag lopen met honden
jammer van die 2e zin
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:25:58 #134
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_47269181
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:20 schreef joop24 het volgende:

[..]

Ben je echt zo LOMP of doe je maar alsof ??????????
Er zijn ook mensen die een andere kijk hebben op het gebeuren en als ik terugkijk naar de afgelopen weken vind ik dat Huub het slecht gespeeld heeft. Ik heb hemn 1 keer geniaal zien wezen en dat was tijdens de stemming voor de voetbalvrouwen. De rest is bijna allemaal bashen en daar hou ik niet van. Niet toen de hele groep tegen Huub tekeer ging en nu niet zoals een groot gedeelte tegen Jaap tekeer gaat.
Ik zeg ik hou d'r niet van... en DGK heeft meer spelers dan Huub allleen.
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 16:27:15 #135
135305 beequeen
Lost.
pi_47269220
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:25 schreef Mokum020 het volgende:
Niet normaal...............typeles en alleen maar ouwehoeren over begraafplaatsen.....
Ik zit met stomme verbazing te luisteren
― Mark Twain
pi_47269257
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:27 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik zit met stomme verbazing te luisteren
Dan zijn wij de enige.........
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:28:23 #137
58921 Day
You can fly!
pi_47269258
OK mensen, we gaan nu even stoppen met de Jaap/Huub-discussie hier. Het gaat nu al een aantal topics zo door en het begint een aantal users te irriteren. Vriendelijk verzoek om bij behoefte aan meer discussie over dit onderwerp een nieuw topic te open.

Hier gaan we gewoon weer even verder met wat er op de streams gebeurd!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:29:11 #138
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_47269284
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:28 schreef Day het volgende:
OK mensen, we gaan nu even stoppen met de Jaap/Huub-discussie hier. Het gaat nu al een aantal topics zo door en het begint een aantal users te irriteren. Vriendelijk verzoek om bij behoefte aan meer discussie over dit onderwerp een nieuw topic te open.

Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  FOK!Babe woensdag 14 maart 2007 @ 16:29:28 #139
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_47269291
quote:

Godzijdank...
Kan iedereen ook gewoon zo vriendelijk zijn om hiernaar te luisteren?
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 16:29:55 #140
135305 beequeen
Lost.
pi_47269310
Niet drinken Zdngmw???????Om je lever te sparen. Wij zijn wrs ziende blind.
― Mark Twain
pi_47269325
Ik neem aan dat straks de typeleraar wel even ter verantwoording wordt geroepen door de redactie...de man is ingehuurd voor typeles of is ie iemand die Nasty een begrafenispolis aan probeert te smeren?
  Moderator woensdag 14 maart 2007 @ 16:30:44 #142
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_47269333
De sfeer begint hier weer langzaam vervelend te worden.
We zijn er de komende tijd wat feller op. Dus hier ben ik weer met het wijsvingertje.
Mensen: laat de posts met hoe stom, lomp, achterlijk je een andere user vindt, achterwege.
En al helemáál als daar verder helemaal geen fatsoenlijke streamgerelateerde argumenten bij vermeld worden.
Dank u.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:30:52 #143
57497 happyme28
I'm so happy
pi_47269335
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:25 schreef akveor het volgende:

[..]

Er zijn ook mensen die een andere kijk hebben op het gebeuren en als ik terugkijk naar de afgelopen weken vind ik dat Huub het slecht gespeeld heeft. Ik heb hemn 1 keer geniaal zien wezen en dat was tijdens de stemming voor de voetbalvrouwen. De rest is bijna allemaal bashen en daar hou ik niet van. Niet toen de hele groep tegen Huub tekeer ging en nu niet zoals een groot gedeelte tegen Jaap tekeer gaat.
Tsja, en wat hebben die 'spelers' dan bijgedragen aan het spel? Noem eens een paar goede acties?

Naast die stemming van Voetbalvrouwen, vind ik ook de switch met de masterbedroom heel goed, de brief van Nena was ook subliem gisteravond voor Jaap kwam zieken en daarbij is hij degene die alles aan de gang houdt en heeft hij geniale one-liners en is ongelofelijk adrem. Ik zou zeggen... er is niemand die bij hem in de buurt komt qua spel, alleen moet hij de daad bij het woord voegen als hij zegt dat hij zich te veel heeft lopen opnaaien door Jaap en zich dus inhouden, zoals hij ook met de drank heeft gedaan.
pi_47269336
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:25 schreef akveor het volgende:

[..]

Ja er zitten gelukkig meer spelers in, die zitten er voor de DOMBO's die zien er zichzelf in en krijgen medelijden HERKEN JE VAST WEL
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 16:31:03 #145
135305 beequeen
Lost.
pi_47269338
quote:

Day, je bent de reddende engel, ik hoop dat ze het lezen
― Mark Twain
pi_47269362
tikken miep! typen geit!
pi_47269371
hahahaha, ik wilde dat ik wist wat er in NatasJa's glas zat al die keren dat ik dacht dat ze alcohol dronk!
Man is an animal that makes bargains,
no other animal does this
One dog does not change a bone with another.
~Adam Smith
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:33:38 #148
58921 Day
You can fly!
pi_47269415
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:31 schreef joop24 het volgende:

[..]

Ja er zitten gelukkig meer spelers in, die zitten er voor de DOMBO's die zien er zichzelf in en krijgen medelijden HERKEN JE VAST WEL
En nu is het genoeg met die persoonlijke aanvallen!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  FOK!Babe woensdag 14 maart 2007 @ 16:34:09 #149
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_47269431

Zo is het net een pastoor!
pi_47269476
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:33 schreef Day het volgende:

[..]

En nu is het genoeg met die persoonlijke aanvallen!
Ok Mama
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')