Maar goed dat Amanda niet meedoet... "Ja duh... aan een kous natuurlijk"quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:41 schreef Mokum020 het volgende:
Jaap: "Wat is kousenband"
Brian: "Een soort spercieboon"
Jaap: "En dat groeit aan......een boom.......?"![]()
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:40 schreef Lieve het volgende:
Het vieze vette perverse Jaap gehalte druipt als vettige druppels van mijn beeldscherm af zodra ik Fok aanzet.
Onder aanvoering van een paar ongelofelijke laffe honden is dit forum steeds meer de beperking van het onbenul aan het vertegenwoordigen.
Als ik graag met blinden en doofstommen op een forum had willen zitten was ik wel naar die site's gegaan. Nu blijkt dat dat losersgehalte zich steeds meer op dit forum heeft gericht wil ik hier niet mee geassosieerd worden.
Dus ieder normaal mens die niet kotsmisselijk is van de smerige perverse boeren latende zwetende lillende en lellende Jaap is blind en doof. Jabba Jaap de Hut is op mijn netvlies gebrand als smerige vervuiling. Het geluid vanuit de krochten van zijn wanstaltigheid zit in mijn auditieve geheugen waar ik het niet kan ctrlZ deleteen.
Ik ga me niet bezig houden met het onbenul van een aantal imbicielen, ook niet op Fok. Dat zijn de mensen die altijd aan de schaduwzijde van het leven zullen lopen. Ze zien de zon niet zoals Amanda ook ziende blind is. Als iemand niet ziet hoeveel Huub in die kooi geeft dan zal die persoon nooit het goede in zijn leven zien langskomen. Beklagenswaardig!
Als Fok de verzamelplaats voor imbicielen, blinden en dove mensen is geworden dan is dat jammer voor mensen die op iets meer diepgang uit zijn. Wat mij betreft zijn er veel plaatsten waar er minder imbiciliteit ronddaast! ( 45%.... kwam dat van Fok af? Welnee! Fok is bevolkt met ..... Jaap's)
Open er een topic over! Voorlopig niet meer hier!quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:40 schreef Lieve het volgende:
Het vieze vette perverse Jaap gehalte druipt als vettige druppels van mijn beeldscherm af zodra ik Fok aanzet.
Onder aanvoering van een paar ongelofelijke laffe honden is dit forum steeds meer de beperking van het onbenul aan het vertegenwoordigen.
Als ik graag met blinden en doofstommen op een forum had willen zitten was ik wel naar die site's gegaan. Nu blijkt dat dat losersgehalte zich steeds meer op dit forum heeft gericht wil ik hier niet mee geassosieerd worden.
Dus ieder normaal mens die niet kotsmisselijk is van de smerige perverse boeren latende zwetende lillende en lellende Jaap is blind en doof. Jabba Jaap de Hut is op mijn netvlies gebrand als smerige vervuiling. Het geluid vanuit de krochten van zijn wanstaltigheid zit in mijn auditieve geheugen waar ik het niet kan ctrlZ deleteen.
Ik ga me niet bezig houden met het onbenul van een aantal imbicielen, ook niet op Fok. Dat zijn de mensen die altijd aan de schaduwzijde van het leven zullen lopen. Ze zien de zon niet zoals Amanda ook ziende blind is. Als iemand niet ziet hoeveel Huub in die kooi geeft dan zal die persoon nooit het goede in zijn leven zien langskomen. Beklagenswaardig!
Als Fok de verzamelplaats voor imbicielen, blinden en dove mensen is geworden dan is dat jammer voor mensen die op iets meer diepgang uit zijn. Wat mij betreft zijn er veel plaatsten waar er minder imbiciliteit ronddaast! ( 45%.... kwam dat van Fok af? Welnee! Fok is bevolkt met ..... Jaap's)
Hier was overigens ook al het verzoek deze discussie te verplaatsen naar een ander topic...quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:44 schreef Desii het volgende:
[..]
Helemaal mee eensIk kwam van de 10 site af, maar daar liepen bepaalde luitjes irritant dubbel te posten (en dan niet 1 x maar wel 25x)
Op FOK was dat helemaal niet zo; maar het wordt ook minder... heeeeel jammer.... het is bijna geen doen om de COSSEN terug te lezen.
Dat is niet zo vreemd met het quoten van die lappen tekstquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:44 schreef Desii het volgende:
[..]
Helemaal mee eensIk kwam van de 10 site af, maar daar liepen bepaalde luitjes irritant dubbel te posten (en dan niet 1 x maar wel 25x)
Op FOK was dat helemaal niet zo; maar het wordt ook minder... heeeeel jammer.... het is bijna geen doen om de COSSEN terug te lezen.
Ja, Tilly is een lief mens en zo lekker flex ookquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:45 schreef blomst het volgende:
Wat laat, maar vonden jullie tilly ook zo lief
op die manier eet hij zonder dat hij het zich bewust is.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:40 schreef Dark het volgende:
[..]
Het valt mij op dat Jaap vaak staande eet, hij zou toch moeten weten dat dat niet goed is als je af wilt vallen![]()
Deze gebruiker is momenteel onlineGouden_Leeuw - woensdag 14 maart 2007 @ 15:46quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:45 schreef blomst het volgende:
Ik had de "Tilly-stream" niet veel aanstaan ivm saaiheid maar wat ik opving was zeker positief/liefquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:45 schreef blomst het volgende:
Jaap valt vooral onder streamvervuiling.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:46 schreef ericahysterica het volgende:
vallende stinkende japiooksels in de keuken onder vervuiling?
jaaaa is echt wel liefquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:45 schreef blomst het volgende:
Een vinger per jaar: de linker wijsvinger staat voor 2010 in de planning, voor die tijd heeft ze m vast laten breken en weer recht laten zetten dus dan komt hij ook mooier tot zijn recht op het toetsenbord.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:46 schreef Mokum020 het volgende:
En die pastoor is klaar met "typeles".......dat gaat een 10-jarenplan worden...
aleen maar ouwehoeren...
De typmeneer zei, dat als ze net boven een minimum aantal aanslagen zat, kon het examen aangevraagd worden.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:46 schreef Mokum020 het volgende:
En die pastoor is klaar met "typeles".......dat gaat een 10-jarenplan worden...
aleen maar ouwehoeren...
... ik vind haar ook lief ... was gisteravond ook helemaal wég van juf Judith.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:45 schreef blomst het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |