ja ik bedoel ook alleen dat zoet...ik dacht dat dat alleen gedronken werd door 14 jarige meisjesquote:Op zondag 11 maart 2007 16:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat "zoet" is wel vies ja.
Maar het is echt wel weer voor witte wijn aan het worden!
Het was heerlijk net, buiten. Er hangt wat zachts in de lucht.
Op naar de zomer met DGK, Ellie er in en dan lekker de hele dag bij het zwembad hangen.![]()
Wat heb jij toch met Ellie (de Griekse, anders krijgen wat dat weer)....quote:Op zondag 11 maart 2007 16:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat "zoet" is wel vies ja.
Maar het is echt wel weer voor witte wijn aan het worden!
Het was heerlijk net, buiten. Er hangt wat zachts in de lucht.
Op naar de zomer met DGK, Ellie er in en dan lekker de hele dag bij het zwembad hangen.![]()
Tijd voor een liedje?quote:Op zondag 11 maart 2007 16:02 schreef PietjePuk63 het volgende:
Aargh...
Roxanne vond Brian leuker dan Huub, volgens Amanda.
Daar gaat mijn mooie romantische beeld van haar voorgoed aan diggelen.![]()
quote:Op zondag 11 maart 2007 15:48 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Twente - Ajax 1-3...........(ik ook)![]()
Doe niet zo gemeen!quote:
De spellingchecker leest hier over heen!quote:Op zondag 11 maart 2007 15:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet hoe het mogelijk is dat het zo wemelt van de spefouten op die site.
Hoe moeilijk moet het zijn om alle stukjes, voordat ze geplaatst worden, even te laten lezen aan iemand die het Nederlands fatsoenlijk beheerst?
Maar goed, het zal 90% van de lezers niet boeien waarschijnlijk, en dus boeit het Tien ook niet.
Je eigen tekst.........Always look at the.....je kent hem!quote:Op zondag 11 maart 2007 16:04 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Doe niet zo gemeen!
ik zit hier wel met een gebroken hart hoor!![]()
Kut zeg, 1-4 zelfs.quote:Op zondag 11 maart 2007 15:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Goddomme.. kost me een fles wijn.![]()
Sorry, heel erg off topic.![]()
heeft zij eigenlijk middelbare school afgemaakt, haar woorden schat is echt heel beperkt, ik vraag me af wat amanda over 10 jaar doet, het kan goed met haar aflopen maar ook slechtquote:Op zondag 11 maart 2007 16:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda: Kruisheidsgordel...tja ik dacht het zit toch in je kruis
![]()
Laten wij niet gaan mieren neuken Gert, trouwens wat zijn spefoutenquote:Op zondag 11 maart 2007 15:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet hoe het mogelijk is dat het zo wemelt van de spefouten op die site.
Hoe moeilijk moet het zijn om alle stukjes, voordat ze geplaatst worden, even te laten lezen aan iemand die het Nederlands fatsoenlijk beheerst?
Maar goed, het zal 90% van de lezers niet boeien waarschijnlijk, en dus boeit het Tien ook niet.
Ze heeft de vlag van Amsterdam aanquote:Op zondag 11 maart 2007 16:08 schreef Mokum020 het volgende:
Zou Amanda weten dat ze een rood zakdoekje heeft aangetrokken?
Een zwarte dag in De Gouden Kooi: Rox vindt Brian leuk, en ojoks wint.quote:
Dan mag het!quote:Op zondag 11 maart 2007 16:09 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ze heeft de vlag van Amsterdam aan![]()
Welk woord???quote:Op zondag 11 maart 2007 16:06 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Kut zeg, 1-4 zelfs.
Maar goed, mijn eigen club heeft verdienstelijk een punt in Alkmaar weggesleept.
Niets is sterker dan dat ene woord!
zelfs mensen met een VWO diploma kunnen behoorlijk dom zijn hoor, die kunnen dat toevallig goed onthouden, Amanda heeft niets afgemaakt maar ze start nu een studie nagelstyliste.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:06 schreef robert2006 het volgende:
[..]
heeft zij eigenlijk middelbare school afgemaakt, haar woorden schat is echt heel beperkt, ik vraag me af wat amanda over 10 jaar doet, het kan goed met haar aflopen maar ook slecht
Dat staat symbool voor de karakters van beidenquote:Op zondag 11 maart 2007 16:08 schreef Yvet_te het volgende:
wel mooi dat je huub soms zo moeilijk met die paarden ziet doen om ze te laten rennen...en dat sylvia gewoon maar wat stilstaat en dat beest aan het rennen krijgt
hoe spel je dat?quote:Op zondag 11 maart 2007 16:09 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Gelukkig dat Huub Grolsch aan het promoten is...![]()
Dus bij deze staan die drie X-jes in jullie wapen voor de gaten van Amanda.quote:
WINNENquote:Op zondag 11 maart 2007 16:10 schreef bosb het volgende:
[..]
Welk woord???
misschien het woord "vijfde"
Of bedoel je toch "play off" ?
Vind het al heel wat dat ze op Tien zo regelmatig updates plaatsenquote:Op zondag 11 maart 2007 16:04 schreef demins het volgende:
[..]
De spellingchecker leest hier over heen!
Ik heb ook een andere stream opstaan (planet voetbal)quote:Op zondag 11 maart 2007 16:11 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
3x Huntelaar..............1x Babel...streams zijn toch saai...![]()
Omdat Brian een kindje van God isquote:Op zondag 11 maart 2007 16:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Waarom onthoud Amanda wel de foute dingen van Huub maar niks van Brian???
Waarom heb ik het idee dat jij een slechte zondag hebt?quote:Op zondag 11 maart 2007 16:11 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dus bij deze staan die drie X-jes in jullie wapen voor de gaten van Amanda.![]()
Misschien een idee om dan op een voetbal COS te gaan reagerenquote:Op zondag 11 maart 2007 16:12 schreef bosb het volgende:
[..]
Ik heb ook een andere stream opstaan (planet voetbal)
Is ze dan na afloop van die studie drs? Of ir?quote:Op zondag 11 maart 2007 16:10 schreef Sporti het volgende:
Amanda heeft niets afgemaakt maar ze start nu een studie nagelstyliste.
Oja, hoe kan ik dat nou weer vergeten?quote:
Professor in de nagelriemkundequote:Op zondag 11 maart 2007 16:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is ze dan na afloop van die studie drs? Of ir?
gisteravond om 21.30 uur, ze is er vannacht heen geweest.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:15 schreef Gigageil het volgende:
♦Is de vader van Sylvia nou overleden vannacht ?![]()
Ja hij is vannacht overledenquote:Op zondag 11 maart 2007 16:15 schreef Gigageil het volgende:
♦Is de vader van Sylvia nou overleden vannacht ?![]()
Ik snap sowieso niet waarom Amanda dat nog wil, wat ik ervan gezien heb was het een nominatie voor de "worst fuck ever" award waard.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:14 schreef Sporti het volgende:
Amanda blijft Brian verdedigen.........![]()
Amanda : waarom kan ik niet gewoon alleen maar sexen met Brian, ik snap dat niet![]()
Omdat iedereen hier offtopic aan het posten is.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Waarom heb ik het idee dat jij een slechte zondag hebt?![]()
Amanda zal hooguit meesteres kunnen wordenquote:Op zondag 11 maart 2007 16:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is ze dan na afloop van die studie drs? Of ir?
quote:Op zondag 11 maart 2007 16:16 schreef happyme28 het volgende:
[..]
gisteravond om 21.30 uur, ze is er vannacht heen geweest.
Oh...Bedankt.....lullig voor haar......quote:
Het zitten in de tuin doet je goed zo te zien...quote:Op zondag 11 maart 2007 16:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom Amanda dat nog wil, wat ik ervan gezien heb was het een nominatie voor de "worst fuck ever" award waard.
Volgens mij heeft ze gewoon behoefte aan intimiteit maar weet ze niet hoe ze die moet krijgen, dus dan maar neuken dan lijkt het iig nog wat.
Ja, lekker geloofwaardig ook: Oowmaigud!quote:Op zondag 11 maart 2007 16:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Amanda zal hooguit meesteres kunnen worden
Ik dacht altijd dat ze zei oowmaikutquote:Op zondag 11 maart 2007 16:20 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ja, lekker geloofwaardig ook: Oowmaigud!
(of laat ik nu teveel blijken dat ik een kenner ben?)
Zelfs als ze nee zegt hecht ik daar geen waarde meer aan...quote:Op zondag 11 maart 2007 16:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hupert vraagt of ze ooit sex zullen hebben in het huis samen....Amanda zegt: daar doe ik geen uitspraak over
Ja dus
Ik denk....binnen nu en een week
LOLquote:Op zondag 11 maart 2007 16:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda zal hooguit meesteres kunnen worden
Hij denkt werkelijk dat Syl daar intrapt. Net als Natasia denkt dat als ze lief gaat doen tegen Huub, dat hij haar dan er niet meer uit wil stemmen.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:22 schreef Mika25 het volgende:
Brainless is Sylvia aan het bewerkstelligen?
Hij toont ineens zoveel interesse in haar...
behoorlijk inderdaad! veel interesse, wil ze hulp met de paardjes...... slijmbalbrian!quote:Op zondag 11 maart 2007 16:22 schreef Mika25 het volgende:
Brainless is Sylvia aan het bewerkstelligen?
Hij toont ineens zoveel interesse in haar...
Is ooit voor mij gemaakt, toen ik als moderator R&P met harde hand regeerdequote:Op zondag 11 maart 2007 16:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Die lijkt wel, die heeft ook van die korte pootjes
Het is in mijn tuin kouder dan bij DGK... of ik heb gewoon niet genoeg aan, dat kan ook.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:19 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het zitten in de tuin doet je goed zo te zien...![]()
op welke stream ben jij te bewonderen?quote:Op zondag 11 maart 2007 16:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is in mijn tuin kouder dan bij DGK... of ik heb gewoon niet genoeg aan, dat kan ook.
De mijne...quote:Op zondag 11 maart 2007 16:27 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
op welke stream ben jij te bewonderen?![]()
Kolere, als mijn zondag Telegraaf om 13.00 uur nog niet in de bus ligt heb ik het zelfs door...quote:Op zondag 11 maart 2007 16:29 schreef donpsp het volgende:
' Vanmorgen' (13.00 uur) heb ik krantjes rondgebracht. Ik zweette me kapotEn nee, heb niet zo'n lichaam als Jaap.
Ja als de gouden kooi niet bestond was ik gisteren eerder dan 3 uur gaan slapenquote:Op zondag 11 maart 2007 16:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kolere, als mijn zondag Telegraaf om 13.00 uur nog niet in de bus ligt heb ik het zelfs door...
Gelukkig wordt ie hier bezorgd door een vriendje van mijn zoon, dus das dan weer makkelijk![]()
een beetje maar. Dus er is hoop....quote:Op zondag 11 maart 2007 16:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry no can do, ik ben een beetje eenkennnig![]()
Even als mosterd na de maaltijd: Hulde voor ieder die on-topic post zodat ik kan bijlezenquote:Op zondag 11 maart 2007 11:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Respect voor iedereen die alle cossen naleest trouwens.. Wat een werk.
En dan had ik geen werk..............quote:Op zondag 11 maart 2007 16:33 schreef donpsp het volgende:
[..]
Ja als de gouden kooi niet bestond was ik gisteren eerder dan 3 uur gaan slapen![]()
Er was gisteren geen ruk te beleven op de streams!!quote:Op zondag 11 maart 2007 16:33 schreef donpsp het volgende:
[..]
Ja als de gouden kooi niet bestond was ik gisteren eerder dan 3 uur gaan slapen![]()
Was het zo interessant om naar Eric te kijken dan?quote:Op zondag 11 maart 2007 16:33 schreef donpsp het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 maart 2007 16:34 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
een beetje maar. Dus er is hoop....![]()
Eén nacht met mij en je noemt me nooit meer volhoudertje.quote:
wats kebeurd............is hier een romance ontstaan???quote:Op zondag 11 maart 2007 16:38 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Eén nacht met mij en je noemt me nooit meer volhoudertje.![]()
Heb je daar zo lang op moeten broeden............quote:Op zondag 11 maart 2007 16:41 schreef Peter6000 het volgende:
90 procent van de tijd Huub aan het woord.
Bij Sylvia zit hij niet.
En Eric, die kritiek had op Jaap`s douchegewoonte, terwijl hij gaat masturberen in de jacuzzi.
Weet iemand van de bewoners dat eigenlijk van Eric zijn ruk marathon?quote:Op zondag 11 maart 2007 16:41 schreef Peter6000 het volgende:
Bij Sylvia zit hij niet.
En Eric, die kritiek had op Jaap`s douchegewoonte, terwijl hij gaat masturberen in de jacuzzi.
ja EN???quote:Op zondag 11 maart 2007 16:41 schreef Peter6000 het volgende:
Bij Sylvia zit hij niet.
Nee, toen was ze lam, nou heeft ze nog maar een paar glaasjes op.quote:
je weet toch... niets is wat het lijkt....quote:Op zondag 11 maart 2007 16:41 schreef milk-shake het volgende:
[..]
wats kebeurd............is hier een romance ontstaan???![]()
Was wel benieuwd of Eric het echt tot zijn hoogtepunt liet komen. En kijken of Sil terug kwamquote:Op zondag 11 maart 2007 16:35 schreef Sporti het volgende:
[..]
Was het zo interessant om naar Eric te kijken dan?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |